zacht en toch biologisch dat vind ik van Snoozebaby

de nieuwe producten van dit merkje zijn allemaal gemaakt van biologisch katoen. Super groen dus!! knuffels en dekens zijn super zacht om echt mee weg te dromen... mijn kindje slaap als een roosje. ook het coconnetje vind ik heel origineel, zo schattig! De service is heel goed altijd vriendelijk en denken mee naar een oplossing.

Top kwaliteit

Ik heb inmiddels meerdere producten van snooze baby.amsterdam en ben er super tevreden mee. Zelfs na meerdere keren wassen zijn ze nog steeds super zacht! Kan dit merk echt aanbevelen.

Wij hebben heel veel van Snoozebaby. Van aankleedkussenhoes tot kleertjes en alles ertussen. Het blijft prachtig en heeft echt mooie prijzen ook.

Het is en blijft en mooiste baby cadeau!

Kwaliteit, ontwerp alles klopt. Na jaren blijft Snoozebaby een must voor iedere baby.

GEWELDIG product

Mijn dochter kan niet meer zonder snoozedoekje slapen. Super uitwasbaar en heerlijk zacht voor te knuffelen.

Ik heb een zeer goede ervaring met Snoozebaby. Ik en mijn vrouw hadden een mooi warm dekentje voor ons kleine man besteld na een paar weken bleken de stiknaden los te laten, na mail contact werd er binnen een paar dagen een nieuwe opgestuurd

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

In eerste instantie was de verkeerde kleir geleverd, maar binnen een dag hebben ze het pakketje opgehaald en de goede kleur langs gebracht. Top service

perfect, definitely recommended

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Fijne, zachte slaapzak. Voor buikslapers is de rug aan de zijkant prettig, ook met de ritssluiting naar beneden toe.

De slaapzak is voor onze zoon van 11 maanden oud (met een gemiddelde lengte & gewicht) al te krap, terwijl de maataanduiding tot aan ongeveer 2 jaar aangeeft.

Pluspunten

Snelle levering, geen verzendkosten, product zoals op de site afgebeeld

Guter Service, gut behandelt

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert