Mooie kaarten

En een goede kwaliteit, zeker een aanrader

• Snelheid/Levertijd

What you see/say, is what you get ...

- professionele aanpak - heel duidelijke afspraken en worden perfect nagekomen - hoogwaardige kwaliteit van de menu-, wijn- en dessertkaarten, alsook de rekeningmapjes. - nazorg (verpakking, versturen) vlekkeloos.

• Snelheid/Levertijd

Super correct en alles volgens afspraak

Gezien de korte termijn tussen bestelling en opening van de zaak zijn jullie er toch in geslaagd om daags voor de opening onze kaarten te leveren. Alvast bedankt voor de correcte afhandeling en de service. Kaarten zijn van uitmuntende kwaliteit.

• Snelheid/Levertijd

Prachtig werk geleverd met oog voor detail!

• Snelheid/Levertijd

Zeer professioneel, duidelijk. Spijtig dat de gevraagde vullingen niet in de menukaarten gestoken worden.

Voortreffelijk resultaat

We zijn heel tevreden van het eindresultaat: top menu- en wijnkaart. De relatie startte wat moeilijker door voorschot (indicatie van wantrouwen), betaling voor levering (wantrouwen) maar dit heeft René als zaakvoerder goed gecorrigeerd. Heel tevreden van product, service en na-service.

Buitengewoon!

Een prettige ervaring en duidelijke communicatie. Denken goed mee met het bekijken welke menukaart bij ons concept past. Uiteindelijk is de prijs goed in verhouding met de kwaliteit die hiervoor geleverd word.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Zo zo, dat is nog eens een veer. Dank je wel voor de opsteker. We blijven ons best doen om met iedereen mee te denken. Succes met de nieuwe kaarten en met de mooie zaak.

geweldig geregeld, en een goed product

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dank u wel voor de mooie reactie. Uw spontane bezoek aan onze stand om te melden dat u zo tevreden bent is voor ons enorm stimulerend. We werden er echt vrolijk van.

Prachtige menukaarten die zeer lang mooi blijven

Voor de tweede maal gekozen voor publica voor het maken van onze menukaart. Kwalitatief uitstekend en prachtig materiaal

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. We voelen ons al huisleverancier van Bistro Elvi. Dank voor uw vertrouwen.

Fantastische kwaliteit en goede uitstraling!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Als we nu niet gaan blozen? Wow, wat een geweldige recensie. Voor ons een bevestiging dat we goed bezig zijn maar ook een stimulans om door te gaan met het maken van mooie producten. En als het even kan nog beter. We willen iedereen verrassen en net zo blij maken als u.

Betrouwbaar bedrijf met een goed product.

We zijn blij dat we een partner hebben gevonden die een zelfde visie heeft als wijzelf en haar producten vervaardigd van uitmuntende kwaliteitsmaterialen die duurzaam zijn en daarbij een sterk gevoel en oog heeft voor design, perfect voor de geraffineerde restaurateur.

• Snelheid/Levertijd

Suoer product en accurate service!

Fijne samenwerking, we komen zeker bu julli eterug.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de positieve recensie. Wij komen zeker ook eens eten en drinken bij SEC in Oisterwijk.

Publica is een deskundig bedrijf op het gebied van professionele menukaarten.

De afspraak was snel gemaakt, en na een prettig gesprek waren de menukaarten snel besteld. De levering was conform de afspraak.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Fijn dat we ook bij Hotel Café Restaurant Akershoek naar tevredenheid hebben mogen leveren. We wensen u veel plezier van de kaarten.

Bedankt voor uw goede zorgen.

De menukaarten van Publica stralen klasse uit, wij zijn zeer tevreden over de recente samenwerking.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Weer zo'n mooie review. Hartelijk dank! We blijven ons best doen al onze klanten persoonlijk te adviseren en met hen mee te denken. We wensen u succes met uw mooie menu-, wijn- en dessertkaarten. U mag ze met trots overhandigen aan uw gasten.

Perfect afgewerkt

Perfect afgewerkte mappen, geleverd binnen de afgesproken tijd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn inderdaad niet de goedkoopste maar leveren wel top kwaliteit. We wensen u veel plezier van uw kaarten.

snelle service en kwaliteit is prima in orde

een aantal verschillende kaarten al laten maken en telkens naar tevredenheid. De prijs van de kaarten is aanzienlijk, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dit is waar we het voor doen: tevreden klanten.

De menukaarten hebben een mooie uitstraling en zijn van zeer degelijk materiaal.

We zijn erg tevreden over de snelle en fijne levering en het advies omtrent ons logo op de voorzijde van de map. Het uiteindelijke resultaat mag er zeker zijn!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat fijn om te lezen dat u onze service zo op prijs stelt. We wensen u een fantastische zomer toe.

Deskundig advies op maat!

Sinds maart 2020 werken wij met kaarten van Publica MenuCards. Het is een fijn bedrijf die mooie producten hebben en met je meedenken. Bij een nieuwe bestelling komen zij persoonlijk naar je met voorbeelden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw reactie. We adviseren onze klanten inderdaad graag persoonlijk zodat de menukaarten een aanvulling zijn en matchen met het interieur en de stijl. Het feit dat iedere kaart handmatig en met zorg en aandacht geproduceerd wordt verklaart de prijs. We wensen u een succesvolle zaken toe in uw mooie zaak.

Super service en top product!

Erg nette hulp bij de keuze van onze nieuwe menu kaarten!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hier hebben we even geen woorden voor. Hartelijk dank voor deze geweldige recensie. We blijven ons best doen om ook anderen tevreden te stellen.

Fantastische uitstraling en kwaliteit!

Van advies tot de daadwerkelijke kaarten, alles was perfect in orde.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een mooie recensie, en dat nog wel van een kasteelheer.... We voelen ons zeer vereerd.

Topkwaliteit

De kaarten zijn geweldig mooi afgewerkt zoals ik het wou en helemaal niet duur!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Jeetje, hier gaan we écht van blozen. Wat een ongelooflijk mooie recensie. We blijven ons best doen ook andere klanten zó tevreden te stellen.

Uitstekende service, uitstekend advies, flexibel en meedenkend

Publica Menucards heeft mij uitstekend begeleid met de keuze en aanschaf luxe diner- en cocktailkaarten.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor de geweldige recensie. Tevreden klanten is waar we het voor doen. Dat houdt ons enthousiast.

Avis sur Kiyoh