Prachtige kaarten

Groots assortiment van goede kwaliteit. Helaas heb ik de kaarten vanwege de lockdown nog niet kunnen gebruiken.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We zijn er trots op dat we kaarten hebben mogen maken voor uw mooie restaurant De Luytervelde. We hopen dat u spoedig weer open mag en u uw gasten weer kunt verwennen.

Super product, super service!

Wij zochten hotelmappen voor in onze appartementen. Deze vonden we op de website van Publica Menucards. Omdat ik nog wat vragen had heb ik gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan. De geleverde mappen zijn van uitstekende kwaliteit en we zijn er super blij mee! Kortom: de mappen, het bestellen, de communicatie, helemaal top!

• Snelheid/Levertijd

Nou, we gaan er van blozen. Wat een heerlijke recensie. Dit geeft ons weer positieve energie om door te gaan.

Persoonlijke en goede service, zeer ruim aanbod met zeer goede kwaliteit

Er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren en samen te zoeken naar de menukaarten die het beste bij ons zouden passen! Levering was binnen de afgesproken termijn en alles is naar wens en verwachting geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Wat een geweldige recensie. We zijn er ontzettend blij mee en zullen er alles aan doen om al onze klanten zo goed mogelijk te adviseren en kwaliteit te blijven leveren. Heel veel succes met jullie nieuwe zaak.

TIjdige afspraak, goede uitleg en prima levering

Zowel afspraak met uitleg, de levering en het materiaal zijn allemaal uitstekend voor elkaar.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. We hopen dat u snel weer gasten kunt ontvangen zodat u ze culinair kunt verwennen in uw mooie restaurant.

Naar verwachting

Zijn erg mooi geworden zoals we besproken hadden. Helaas hebben we ze nog niet kunnen gebruiken en testen.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We hopen dat het niet lang meer duurt voordat u de menukaarten kunt gaan gebruiken en uw gasten kunnen genieten van uw Italiaanse gerechten. Houdt vol.

Prachtig product geweldige service!

Voor onze lunchroom Echt in Barendrecht een geweldig mooie menukaart uit gezocht. Wat een mooie kwaliteit en door jullie mooie adviezen een lust voor het oog. Dankjewel.

• Snelheid/Levertijd

Wat een fijne reactie! Weer een stimulans om door te gaan. We hopen dat uw zaak snel weer open mag zodat u uw klanten weer kunt laten genieten.

Zeer vriendelijke en correcte sercice

ze hebben zelfs de menu getest en foto's doorgestuurd.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Top kwaliteit en snelle service

Met 1 telefoontje direct een afspraak kunnen maken. Wij zijn gevestigd in het Noorden van Nederland en binnen een week is er een afspraak gepland bij onze zaak. Tal van mogelijkheden in top kwaliteit. Aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Heel hartelijk dank voor uw positieve reactie. We waarderen dit enorm en het stimuleert ons door te gaan en te blijven innoveren.

zeer goed

Gewoon professioneel fijne goede afwerking en levering!

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling.

• Snelheid/Levertijd

Vele verschillende menukaarten besteld.Er zaten er een aantal tussen die niet voldeden en die zijn zonder problemen vervangen voor uitstekende kwaliteit. Kortom, goede spullen en mocht er eens wat zijn dan zijn ze niet te beroerd het goed op te lossen.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.

mooie kaarten

De kaarten zijn heel mooi. Het is wel heel lastig om de papieren er in te schuiven

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u veel succes toe in deze moeilijke Corona-tijd.

Helemaal TOP!

TOP service & kwaliteit. Het kost alleen wat werk ervaring om de pagina's te vullen in de de kunststof hoesjes.

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Geweldig bedrijf! Super service!

We hebben onze menukaarten wijnkaarten en bonnenboekje hier gekocht. Super goede kwaliteit makkelijk schoon te maken. En een geweldige service! Ik zou iedereen publica aanraden!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling. We wensen jullie veel succes toe.

Echt een beleving!

Ons totaalplaatje is echt klaar met deze prachtige menukaarten. Fijn dat er zoveel keuze is en wordt mee gedacht!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je beoordeling en de prettige samenwerking. We wensen jullie succes toe.

Kost een beetje, maar dan krijg je ook wel prachtige kwaliteit!

Positieve ervaring en netjes behandeld

We hebben zeer positieve ervaring. Netjes behandeld, goed product en goede service.

Positieve ervaring en netjes behandeld

• Snelheid/Levertijd

Van bij de bestelling tot levering hadden we een heel goede service.

Heel vriendelijk, via mail nog een bijbestelling gedaan en werd alles correct geleverd. Zijn heel tevreden over het resultaat.

• Snelheid/Levertijd

Mooie kaart, mooi materiaal, goede feedback voor eventuele problemen.

Publica, had na het ontvangen van een klacht onze zijde, direct de juiste oplossing voor handen. Dit geeft aan dat het bedrijf serieus omgaat met klanten die even minder tevreden zijn. Fijn dat er een oplossing geboden word en dat hier direct op gereageerd word.

correct

correcte service, flexibel

niet goedkoop maar op lange termijn zijn geld waard

niet goedkoop maar op lange termijn zijn geld waard

top op alle vlakken

goed !

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en correcte afhandeling

Na een prettig onderhoud, zijn de mogelijkheden besproken en hebben wij direct aan tafel een scherpe offerte gekregen. Deze snelheid en belofte om snel te leveren passen bij onze bedrijfscultuur. Het geleverde was conform onze perceptie en kwaliteitsnormen, kortom, een prettige samenwerking.

Prima ervaring

Eerst om een aantal menumappen gevraagd om te bekijken welke wij precies wilden bestellen. Dit is snel geregeld en aan de hand daarvan hebben we een bestelling gedaan. De bestelling is van prima kwaliteit en is snel geleverd. Communicatie was top!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw reactie.