Professioneel, behulpzaam, snel, heel tevreden

Reeds 3 bestellingen geplaatst. Correcte service!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en voor uw derde bestelling. Natuurlijk zullen we er weer de nodige zorg en aandacht aan besteden.

Leuke mensen die je helpen met uitzoeken van de menukaarten en houden je ook goed op de hoogte over de levering. Altijd vriendelijk behandeld

• Snelheid/Levertijd

Wat een leuke reactie! Dank je wel daarvoor. We hopen dat je 'UnderCover' kaarten enthousiast ontvangen zijn.

Professioneel en kwaliteitsvol

Correcte samenwerking Top kwaliteit Mee met de tijd en mode

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en de sterren We gaan ervan stralen. We wensen u veel plezier van uw luxe wijnkaarten.

SUPER

goede ervaring gehad, zelfs een tweede order geplaatst!

• Snelheid/Levertijd

Wat een mooie recensie. Hartelijk dank daarvoor. We mogen ons wel 'huisleverancier' gaan noemen ;-) Zeker nu we binnenkort ook wijn- en dessertkaarten gaan leveren. Succes met de zaken.

kwaliteit en service

heel tevreden van onze menukaarten, heel mooi design en super licht blijt wel een heel kostelijk aankoop

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. De kaarten zijn idd niet goedkoop maar het is handwerk en iedere kaart wordt met zorg voor u gemaakt. Kwaliteit staat bij ons voorop zodat u kunt vol trots uw kaarten kunt presenteren aan uw gasten.

Correcte service

Vlotte afhandeling

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben steeds heel prettig contact gehad met Griet Moyson. Publica levert graag top-kwaliteit en dat heeft tijd nodig. We wensen u veel plezier en genot van de verschillende kaarten.

Perfect uitgevoerde opdracht. Mooi verzorgde wijnkaart zoals besproken.

Perfect uitgevoerde opdracht. Mooi verzorgde wijnkaart zoals besproken geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor deze mooie reactie. We zijn blij dat jullie zo tevreden zijn over de geleverde wijnkaarten. We wensen jullie goede zaken.

Werken snel en maken echt topproducten

Fijn samenwerken en veel keuze uit verschillende items om een kaart compleet te personaliseren. Het zijn vrij prijzige producten, maar dan heb je ook echt een kwalitatief topproduct, compleet naar eigen wens.

• Snelheid/Levertijd

Dank je wel voor deze mooie recensie. Misschien zijn de kaarten prijzig maar net zoals in jullie mooie restaurant krijg je kwaliteit en service. En daarom komen klanten en gasten graag terug.

Goede service en degelijke menukaarten

Restaurant Quatre Bras heeft onlangs menukaarten en wijnkaarten besteld. Er werd goed meegedacht met onze wensen en de service was super!

• Snelheid/Levertijd

Wat geweldig dat jullie zo enthousiast zijn. Een mooie zaak als Quatre Bras verdient natuurlijk ook mooie kaarten. Blij dat wij ze mochten ontwerpen en leveren.

Snelle correcte werkwijze.

Een aanbeveling.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en aanbeveling. We wensen u een mooie zomer toe.

Professioneel bedrijf

De ervaring was goed, er werd veel tijd in gestoken om tot de keuze te komen en er was ook nog ruimte voor een gezellig en geïnteresseerd gesprek. We zijn tevreden over de kwaliteit van de menukaarten. We hebben deze nog niet gebruikt omdat het diner-gedeelte nog niet mogelijk is. Maar we weten zeker dat zelfs, al zouden we niét tevreden zijn, dat hier alles aan gedaan wordt om het op te lossen.

• Snelheid/Levertijd

Wat heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent. We gaan er nog nét niet van naast onze schoenen lopen. Als we binnenkort gaan wandelen op het prachtige Landgoed Kraneven komen we zeker genieten in Restaurant De Hoge Loo.

Heel blij met het resultaat

Uitwerking idee en materiaal zijn perfect naar onze wensen ingevuld.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor de mooie recensie. We vertrouwen erop u met uw 'H'eerlijke gerechten uw gasten verwent. Zodoende is 't Kroonrad een ontmoetingsplaats en houdt u de molen draaiende in Molenstede.

TOP Product!

prachtig product, met garantie erop! goed deskundig advies.

• Snelheid/Levertijd

Dank voor de mooie reactie. We hopen dat de horeca snel weer helemaal open mag zodat u uw gasten culinair kunt verwennen. Op een zonnige dag komen we zeker eens genieten bij Zinc in Roermond.

Prachtige kaarten

Groots assortiment van goede kwaliteit. Helaas heb ik de kaarten vanwege de lockdown nog niet kunnen gebruiken.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We zijn er trots op dat we kaarten hebben mogen maken voor uw mooie restaurant De Luytervelde. We hopen dat u spoedig weer open mag en u uw gasten weer kunt verwennen.

Super product, super service!

Wij zochten hotelmappen voor in onze appartementen. Deze vonden we op de website van Publica Menucards. Omdat ik nog wat vragen had heb ik gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan. De geleverde mappen zijn van uitstekende kwaliteit en we zijn er super blij mee! Kortom: de mappen, het bestellen, de communicatie, helemaal top!

• Snelheid/Levertijd

Nou, we gaan er van blozen. Wat een heerlijke recensie. Dit geeft ons weer positieve energie om door te gaan.

Persoonlijke en goede service, zeer ruim aanbod met zeer goede kwaliteit

Er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren en samen te zoeken naar de menukaarten die het beste bij ons zouden passen! Levering was binnen de afgesproken termijn en alles is naar wens en verwachting geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Wat een geweldige recensie. We zijn er ontzettend blij mee en zullen er alles aan doen om al onze klanten zo goed mogelijk te adviseren en kwaliteit te blijven leveren. Heel veel succes met jullie nieuwe zaak.

TIjdige afspraak, goede uitleg en prima levering

Zowel afspraak met uitleg, de levering en het materiaal zijn allemaal uitstekend voor elkaar.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. We hopen dat u snel weer gasten kunt ontvangen zodat u ze culinair kunt verwennen in uw mooie restaurant.

Naar verwachting

Zijn erg mooi geworden zoals we besproken hadden. Helaas hebben we ze nog niet kunnen gebruiken en testen.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We hopen dat het niet lang meer duurt voordat u de menukaarten kunt gaan gebruiken en uw gasten kunnen genieten van uw Italiaanse gerechten. Houdt vol.

Prachtig product geweldige service!

Voor onze lunchroom Echt in Barendrecht een geweldig mooie menukaart uit gezocht. Wat een mooie kwaliteit en door jullie mooie adviezen een lust voor het oog. Dankjewel.

• Snelheid/Levertijd

Wat een fijne reactie! Weer een stimulans om door te gaan. We hopen dat uw zaak snel weer open mag zodat u uw klanten weer kunt laten genieten.

Zeer vriendelijke en correcte sercice

ze hebben zelfs de menu getest en foto's doorgestuurd.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Top kwaliteit en snelle service

Met 1 telefoontje direct een afspraak kunnen maken. Wij zijn gevestigd in het Noorden van Nederland en binnen een week is er een afspraak gepland bij onze zaak. Tal van mogelijkheden in top kwaliteit. Aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Heel hartelijk dank voor uw positieve reactie. We waarderen dit enorm en het stimuleert ons door te gaan en te blijven innoveren.

zeer goed

Gewoon professioneel fijne goede afwerking en levering!

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling.

top

top

• Snelheid/Levertijd

Vele verschillende menukaarten besteld.Er zaten er een aantal tussen die niet voldeden en die zijn zonder problemen vervangen voor uitstekende kwaliteit. Kortom, goede spullen en mocht er eens wat zijn dan zijn ze niet te beroerd het goed op te lossen.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.

mooie kaarten

De kaarten zijn heel mooi. Het is wel heel lastig om de papieren er in te schuiven

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u veel succes toe in deze moeilijke Corona-tijd.