Helemaal TOP!

TOP service & kwaliteit. Het kost alleen wat werk ervaring om de pagina's te vullen in de de kunststof hoesjes.

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Geweldig bedrijf! Super service!

We hebben onze menukaarten wijnkaarten en bonnenboekje hier gekocht. Super goede kwaliteit makkelijk schoon te maken. En een geweldige service! Ik zou iedereen publica aanraden!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling. We wensen jullie veel succes toe.

Echt een beleving!

Ons totaalplaatje is echt klaar met deze prachtige menukaarten. Fijn dat er zoveel keuze is en wordt mee gedacht!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je beoordeling en de prettige samenwerking. We wensen jullie succes toe.

Kost een beetje, maar dan krijg je ook wel prachtige kwaliteit!

Positieve ervaring en netjes behandeld

We hebben zeer positieve ervaring. Netjes behandeld, goed product en goede service.

Positieve ervaring en netjes behandeld

• Snelheid/Levertijd

Van bij de bestelling tot levering hadden we een heel goede service.

Heel vriendelijk, via mail nog een bijbestelling gedaan en werd alles correct geleverd. Zijn heel tevreden over het resultaat.

• Snelheid/Levertijd

Mooie kaart, mooi materiaal, goede feedback voor eventuele problemen.

Publica, had na het ontvangen van een klacht onze zijde, direct de juiste oplossing voor handen. Dit geeft aan dat het bedrijf serieus omgaat met klanten die even minder tevreden zijn. Fijn dat er een oplossing geboden word en dat hier direct op gereageerd word.

correct

correcte service, flexibel

niet goedkoop maar op lange termijn zijn geld waard

niet goedkoop maar op lange termijn zijn geld waard

top op alle vlakken

goed !

• Snelheid/Levertijd

Snelle service en correcte afhandeling

Na een prettig onderhoud, zijn de mogelijkheden besproken en hebben wij direct aan tafel een scherpe offerte gekregen. Deze snelheid en belofte om snel te leveren passen bij onze bedrijfscultuur. Het geleverde was conform onze perceptie en kwaliteitsnormen, kortom, een prettige samenwerking.

Prima ervaring

Eerst om een aantal menumappen gevraagd om te bekijken welke wij precies wilden bestellen. Dit is snel geregeld en aan de hand daarvan hebben we een bestelling gedaan. De bestelling is van prima kwaliteit en is snel geleverd. Communicatie was top!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor uw reactie.

Pluspunten

5 jaar geleden menukaarten afgenomen bij Publica, Nu onderdelen voor deze kaarten besteld welke gewoon nog leverbaar zijn,helemaal geweldig toch. Ik kan dit bedrijf eenieder aanraden.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Onze wijnkaarten zijn ok. De menukaarten: houten plankjes A4 met elastiekjes: elastiekjes komen vaak los. Bij sommige plankjes zijn de inkepingen waar de elastiekje inzitten niet diep genoeg waardoor het los springt.

Pluspunten

Goede service, fijn meegedacht met tijdelijke leenkaarten

Pluspunten

Stiptheid

Pluspunten

zeer snelle afhandeling en vlotte levering. Alles volgens afspraak.

webshop blokkeerde en werkte niet meer. Dit werd via mail zeer snel opgevolgd.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Pluspunten

Prachtige menu-kaarten die veel complimenten opleveren.

Soms lastig telefonisch te bereiken

Goed te lezen dat u complimenten krijgt over de menukaarten. Maar vast ook over het lekkere eten. Het probleem met de telefonische bereikbaarheid was tijdelijk en is nu weer opgelost gelukkig.

Pluspunten

Vrij snelle service

Vriendelijk dank voor uw waardering.

Pluspunten

plezierig verkoopgesprek, betrouwbare partner en kwalitatief zeer goede producten, het kost wat, maar je krijgt ook wat

als bedrijven voor duizenden euro's menukaarten bestellen doe er dan wat gratis schroefjes + een tubetje lijm bij, vraag daar niet de wereld voor, komt onsympathiek over.

Hartelijk dank voor uw waardering en de opbouwende kritiek. Vaak leveren we wel gratis schroefjes en lijm bij grote bestellingen. Het spijt ons dat dat bij u niet is gebeurd. We nemen er nota van.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Pluspunten

Mooi ontwerp goeie kwaliteit fijne service

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We hopen u in de toekomst vaker te mogen leveren.

Pluspunten

Mooie, strakke kaart

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Succes met uw zaak en de menukaarten.

Pluspunten

Zeer flexibel, meedenkend en vooruitstrevend.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. We zijn blij dat we samen met u tot iets geheel nieuws zijn gekomen. Bedankt voor uw vertrouwen. We wensen u succes met uw menukaarten.

Jungfrau 22 5624NL Eindhoven