3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ga zo door!

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en voor de prettige samenwerking.

Pluspunten

Heel tevreden over de kwaliteit en de samenwerking.

Misschien iets sneller leveren ??

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De levertijd voor op maat gemaakte kaarten is circa 8 weken. In verband met de zomervakantie hebben we 9 weken nodig gehad voor uw kaarten. We wensen u succes met uw menukaarten.

Pluspunten

Vlotte service, mooie kwaliteit

Geen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u succes met uw wijnkaarten.

Pluspunten

Professioneel Klantgericht Goede service Komt afspraken na

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen leveren.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Pluspunten

de bestelling was niet 100% conform geleverd, alles werd direct zonder probleem opgelost

Dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u succes met uw menukaarten.

Pluspunten

Top service zeer vriendelijk onthaalgee

Geen

Vriendelijk dank voor uw positieve reactie.

Pluspunten

Maatwerk, en snel leverbaar. Uitstekende kwaliteit

Dank voor je positieve reactie.

Hartelijk dank voor uw reactie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel accuraat

de 1e bespreking was niet vrijblijvend. we moeten de opdracht direct ondertekenen en kregen geen bedenktijd. het voelde als een mes op mn keel. heb er nog steeds een nare smaak van. nu komen we er ook achter dat we het, als we bedenktijd hadden gekregen, het anders hadden gedaan. zonde.

Heel vervelend. Uw collega's hadden tijdens Horecava reeds een informatief gesprek gevoerd. Overeengekomen werd een afspraak te maken waarin (vanwege de grote afstand) toe zouden worden gewerkt naar een besluit. N.B. een besluit is niet altijd een handtekening onder een order. Uw collega’s waren enthousiast en wilden de kaarten graag hebben. Uw twijfel is voor onze verkoper een uitdaging. Dat u het heeft ervaren als het mes op de keel is geenszins onze bedoeling. Graag bespreken we een oplossing

Pluspunten

Goede prijs, goede kwaliteit

Informatie over kleur kaarten werd herhaaldelijk gevraagd, maar deze waren al eerder doorgegeven. Bij levering geen handtekening of persoonlijk contact. We vonden de dozen achter.

Jammer dat er een miscommunicatie was over de kleur. Wij leveren niet zelf maar besteden dat uit aan derden. Wij zullen contact met de transporteur opnemen omdat een handtekening wel vereist is.

Dank voor uw reactie.

Jungfrau 22