Petrebels voor een kattenparadijs

Mooi assortiment aan krabpalen. Wel wat duurder maar de kwaliteit is supergoed. Mijn 2 kittens met moederpoes zijn er helemaal mee in hun nopjes. Paal is stevig en ook mooi om te zien. Netjes en op tijd verstuurd.

Geweldige krabpalen

Als eigenaar van twee katten merk ik dat Petrebels zich richt op kwalitatieve krabpalen voor katten. Vanaf het moment dat ik hun producten ontdekte, was ik onder de indruk van de stevigheid en het design van hun krabpalen. Mijn katten, bekend om hun kieskeurige aard, hebben de krabpalen van Petrebels direct omarmd.

Goede service en klantcontact

Ik had een negatieve review geplaatst over mijn krabpaal en kreeg meteen een reactie van Richard van Petrebels. Hij weet wat klanttevredenheid is en bood me verschillende oplossingen. Het bleek dat ik zelf niet goed had gekeken. Stom natuurlijk. Te snel besteld, zonder te lezen dat deze paal voor kittens bedoeld is. Volledig eigen schuld dit. De volgende krabpaal zal ik zeker weer bij Petrebels bestellen en dan beter opletten :-)

Beste Monique, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling! We lezen dat je de krabpaal Tampa had besteld. Hier schrijven we in de productomschrijving dat dit model speciaal voor kittens en kleine katten is ontworpen. Mocht jij geen kitten of kleine kat hebben, dan is dit geen geschikt model en raden wij een krabpaal aan uit een andere categorie in ons Petrebels assortiment. We hebben heel veel gave krabpalen voor middelgrote en grote katten. Mocht jouw bestelling zich nog binnen de retourtermijn bevinden, dan kun je overwegen om de krabpaal retour te sturen. Dan ontvang je netjes het aankoopbedrag retour. Neem bij verdere vragen gerust even contact met ons op! Met rebelse groet, Petrebels

Stevige en mooie krabpaal

Snelle levering en ook duidelijke montage instructies. Mooie en hele stevige krabpaal. Ik hoop er heel lang plezier van te hebben!

Einfach wunderschön

Am Samstag wurde der Kratzbaum geliefert. Aufbau war unkompliziert, er ist wahnsinnig hochwertig, tolle Qualität, sieht fantastisch aus und unsere Jungs lieben ihn❤️

Helemaal top!

We zagen de ideale krabpaal voor onze poes Miesje, alleen zou deze niet passen bij ons verlaagde plafond. Na navraag heeft Richard er voor gezorgd dat 1 stam kosteloos zou worden vervangen met een kortere stam, echt heel fijn. Levering was super snel, maar helaas ontbrak het bestelde hangmatje. Na een belletje is deze dezelfde dag nog verzonden. Bij het in elkaar zetten van de krabpaal kwamen we erachter dat deze nog steeds iets te hoog was. Richard heeft als reactie hierop nog een korte stam naar ons verstuurd, wederom kosteloos. Nu past de paal perfect! Klantenservice is echt top! Ik zou Petrebels dan ook van harte aanbevelen.

Top Qualität!! Immer wieder Gerne!

Wir haben schon 2 große Kratztürme bei Euch gekauft (Turnpike 200 und 190), des Weiteren 2 Kratztonnen. Alles Tip Top, schnelle Lieferung und wie schon erwähnt eine tolle Qualität. Unsere Katzen lieben Euch!!

Krabpaal beter dan krabton

Wij hebben meer dan een jaar geleden een krabpaal besteld. Deze was heel stevig, makkelijk in elkaar te zetten kortom top. Nu hebben we de krabton besteld en deze gisteren in elkaar gestoken. Helaas was de krabton toch van minder kwaliteit. De gaten om de bouten te bevestigen zaten schuin, waardoor het zeer moeilijk was om alles in elkaar te steken en stevig vast te draaien. Op sommige punten draaiden de bouten zelfs ‘zot’. Spijtig wel… Daarom beveel ik de krabpalen wel aan maar de krabtonnen niet.

Excellente

Excellente

Super stabiler schöner Kratzbaum

Die Lieferung erfolgte schnell. Der Aufbau war auch sehr gut beschrieben und einfach. Der Kratzbaum ist sehr chic und auch sehr stabil. Unsere beiden Kater wiegen je fast 8 Kilo. Nach anfänglichen Fremdeln mit dem neuen Teil lieben unsere beiden Tiger den Baum jetzt und belagern ihn. Würde ich immer weiter empfehlen.

Sibirien 200

Toller stabiler Kratzbaum der super Prämiumklasse! Sehr stabil auch wenn unsere Coonie's ihn mit Schwung anspringen und super Software dick flauschig. Würde man selber gerne mit kuscheln. Leider mögen unsere Racker weder die tollen Hängematten noch die schönen großen und offenen Höhlen. Nicht wirklich verständlich. Würde aber jederzeit wieder etwas von Petrebel kaufen!!!! Haben auch sehr lange drauf warten müssen, hat sich aber gelohnt!

Lügen wie gedruckt

Habe eine Kratztonne bestellt für 259€, per Paypal zum Glück bezahlt, werde einen Fall aufmachen. Werben damit, dass sie bis 15 Uhr noch am selben Tag versenden. ....mann bekommt eine Mail: Bestellung abgeschlossen...Man bekommt keine Sendungsnummern nichts....Erst auf böser Nachfrage, wie eine Bestellung abgeschlossen sein kann, wenn man noch keine Ware hat, bekam ich am 18.Juni 2 DPD Sendungsnummern. Es wurden lediglich LABELS bei DPD generiert, die Pakete hat DPD NIE abgeholt...heute frage ich bei PETRebels nach, ja...DPD hat soviel zu tun, das Pakete wurde aber schon gleich am 18.Juni an DPD übergeben, LÜGE!!! Dreiste mega freche LÜGE!!! ICH HABE nämlich bei DPD angerufen, die haben NUR eine Anmeldung für 2 Pakete, aber noch keinen Auftrag diese abzuholen. Ich mache ein Fall bei Paypal auf und will sofort mein Geld zurück. NIE WIEDER dieser Laden, mit Lügner will ich nichts zu tun haben!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Rückmeldung! Wir bedauern, dass Sie mit unserem Lieferservice nicht zufrieden sind. In Ihrem Fall ist die Ware in der Tat einen Tag später versendet worden als geplant, da die Zulieferung an unser Lager ebenfalls einen Tag verspätet ankam. Wir bedauern dies außerordentlich und bitten dies zu entschuldigen. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Petrebels-Team

Mooie stevige krabpaal een aanwinst in de kamer en niet alleen voor ons maar zeker voor onze twee katten ze genieten zo van hun nieuwe slaapplekken . En heel makkelijk in mekaar te zetten en zeker met de duidelijke beschrijving. Jullie site is zeker een aanrader voor katten liefhebbers

Wurde sofort angenommen

Unser Kater hat ihn direkt akzeptiert, ....er kann sich daran richtig schön strecken und lang machen...absolut empfehlenswert...und vor allem stabil und standfest

Würden nicht nochmal kaufen

Kaufen extra einen Kratzbaum für schwere Katzen (gefiltert nach Rasse), wackelt trotzdem sehr und hält die Katzen kaum aus, wenn sie hochklettern (Kater 7kg, Kätzin 4kg - aber Problem besteht auch bei der Kätzin). Da hätten wir auch 1/3 des Preises bei anderen lokalen Anbietern zahlen können. Dieselbe Qualität hatten wir vorher auch und der Baum hat 10 Jahre gehalten. Auf Rückfrage beim Kundenservice, ob sie einen Tipp für uns haben (Wandbefestigung leider nicht möglich), hat man kritisiert, dass wir nicht vorher gefragt haben (obwohl ausreichend selbst informiert und wirklich lange überlegt) und dass man uns dann EVENTUELL (also wahrscheinlich nicht) einen anderen Baum empfohlen hätte. Mit anderen Worten: Pech gehabt. Viel Geld für mittlere Qualität ausgegeben. Aber: 1 der 2 Katzen nutzt den Baum immerhin ein paar Mal die Woche. Hübsch ist er. Aber zu teuer für das, was es ist.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Maison pour chat stylée et de qualité

Très bonne expérience, arbre à chat livré dans les délais, montage très facile. Adopté immédiatement par mon félin, il dispose désormais d'un endroit en hauteur et de niches pour se cacher.

Magnifique arbre à chats d'excellente qualité.

J'ai plusieurs chats SDF qui vivent sur ma terrasse sous un grand avant toit ou j'ai installé plusieurs cabanes (abris) en plastique, donc pas très esthétique. Avec cet arbre à chats je peux héberger mes trois gros chats qui s'entendent bien entre eux sous le même toit. Pour gagner de l'espace, j'étais obligé de couvrir les trous avec une fine lame de parquet et placer des galets de chaises rondes de 50cm dessus. Normalement cet arbre à chats est fait pour l'intérieur, donc j'espère qu'il va résister le plus longtemps possible à l'humidité de l'extérieur. Ce serait pas mal de créer un arbre à chats de la même qualité destiné uniquement à l'extérieur.

Toller Kratzbaum!

Die Kratzbäume sehen schön aus und was noch wichtiger ist: Die Katzen haben ihn sofort angenommen. Die Hängematten sind wohl sehr, sehr bequem. Der Baum wurde sehr schnell, gut verpackt geliefert und war leicht aufzubauen,

Beste Entscheidung

Wir haben für unsere 3 Bengalen einen Sibirien Kratzbaum gekauft und einen Wandkratzbaum zusammengestellt. Hat halt seinen Preis,aber ich wollte etwas solides stabiles und modernes Design haben nachdem wir einige günstige Kratzbäume versucht hatten. Wir sind vollstens zufrieden und es sieht sehr edel modern aus. Unsere Katzen lieben es...Wir auch

Mega

Ich habe mich für das Monster von Kratzbaum entschieden: den Kratzbaum Alley…und was man dazu nur sagen kann: wat‘nen Gerät! Ich hab 2 Siamesen zu Hause, die sehr spielwütig sind und sich sofort drauf gestürzt haben und seitdem auch nicht mehr so ganz schmusebedürftig sind, weil die Liegeflächen super flauschig und großzügig abgemessen sind! An sich ist dat Ding vielleicht ein biiiiiisschen teuer…ABER man bekommt auch VIEL Kratzbaum dafür! Preis -Leistung also top! Katzen wollen (oder können… aufgrund der enormen Höhe…who knows) nicht mehr runter und nerven dementsprechend weniger, wenn man zu Mittag isst. Um das Ganze aufn Punkt zu bringen: Beste! 1 plus mit sternchen und nen glückliches smiley oben druff (denn zu meiner zeit hat man das noch nicht emoji genannt)

Super mooie kwaliteit krabpaal

Dit is onze 2e krabpaal van petrebels. Nu voor een wat grotere en stevigere gegaan, onze katten zijn er zo ontzettend blij mee. Er zit of ligt er altijd wel 1 in.

instabiel

plateaus gaan snel los en moeten herhaaldelijk vastgezet worden ook staan de bovenste en 1 na bovenste niet waterpas maar hangen voorover

Beste Jan, Dank voor het achterlaten van jouw feedback. De woorden 'Petrebels' en 'instabiel' gaan niet goed samen - we nemen contact met je op om na te gaan wat het euvel is zodat we dit voor je op kunnen lossen! :) Mvg, Team Petrebels

Hele stevige krabpalen en gemakkelijk te monteren.

Sinds er naast de katten ook puppy's in huis rondlopen en die ook al eens rond en tussen de krabpalen komen snuffelen en verkennen, was ik op zoek naar iets wat vooral puppy-bestendig is en niet opvalt als die eraan snuffelen of hun poten er tegen zetten Vandaar de keuze voor Pet Rebels: zware stabiele krabpalen met een heel stevige basis. Ze zijn een stuk duurder dan wat ik in het verleden kocht, maar het verschil in kwaliteit is ook wel heel duidelijk. Ze voldoen absoluut aan de verwachtingen Je kan ze ook van beneden naar boven monteren, waardoor ze ondanks het gewicht gemakkelijker zijn om ze op je eentje in elkaar te zetten.

Zeer correcte en goede service

Zeer mooie en stevige paal,goede kwaliteit. De pluim met balletje was na een paar dagen stuk....dat werd onmiddellijk kosteloos vervangen. Ons Pluche is super tevreden met haar nieuwe paal. Thx Petrebels.

De eerste keer toen ik bestelde was er miscommunicatie rond mijn pakketje. Na enkele mails waarbij het wel even duurde voor ze antwoordden, maar vooral na een slechte review, hebben ze het toch snel opgelost. Ondertussen is het pakketje snel toegekomen. Bedankt.

Huygensweg 13

5482TH Schijndel