Toller Kratzbaum

Sehr stabil und auch sehr schön - trotz alledem finde ich den Preis zu hoch, ich habe im Nachhinein ähnliche gesehen, die 150 Euro günstiger waren. Werde ihn trotzdem behalten

En plaatje deze krabpaal

Heel gemakkelijk in elkaar te draaien/ bouwen. Echt een prachtpaal, stevig, de hangmatjes en t bovenste platform zijn favoriet. Makkelijk te reinigen door de losse kussentjes( waarom braakt onze kat na t eten van een muis op de paal :P)

Super stabil und hochwertig verarbeitet

Super stabil und hochwertig verarbeitet. Die Sisalstämme sind aus Plastik, mit Karton umwickelt und dann das Sisal drum herum. Richtig gut. Der Aufbau war sehr einfach nach Anleitung (ca. 45 Minuten). Der Bezug in capuccino ist ebenfalls sehr hochwertig verarbeitet und sieht toll aus. Unser Tiger nutzt den Kratzbaum dauernd und am liebsten liegt er auf der oberen Plattform in 175 cm Höhe, da hat er alles im Blick. Danke, endlich mal ein Kratzbaum, der das Geld wert ist.

Snel en correct

Al eens eerder gevraagd naar de kostprijs voor een ring van een hangmatje v.d kat. Door eigen schuld kapot gegaan. Kreeg kosteloos 2 nieuwe opgestuurd. Dat is hun service lieten ze weten. Nu een krabpaal gekocht online. Levering was snel en correct. Geen dagen wachten prima geregeld m’n katje kan weer krabben.

Geweldige kwaliteit krabpaal

Geweldige kwaliteit krabpaal, mijn poezenkindjes konden niet wachten om erin te spelen, lekker te slapen of gewoon te chillen.

Katzen Hochhaus super schön.

Sehr netter Kontakt. Und schnelle Lieferung.

Toller Kratzbaum

Ich bin sehr zufrieden mit dem Kratzbaum, wurde sehr, sehr schnell geliefert und ich habe ihn alleine aufgebaut, bis auf die oberste Plattform, lag aber an meiner Körpergröße. Weil der Kratzbaum ja sehr schwer ist habe ich noch Räder drunter geschraubt, so kann man ihn wunderbar hin und her schieben. Qualität ist wunderbar, auch fand ich es toll, das sie "Reserveschrauben" beigefügt haben, falls eine verloren geht.

Meine Molly liebt ihn

Toller Kratzbaum, stabil verarbeitet, da wackelt nichts. Hab bisher nichts gefunden, was annähernd so gut verarbeitet ist. Absolute Kaufempfehlung.

Il adore son arbre à chat

Service client au top j’avais fait une erreur de coloris à la commande et j ai réussi à faire modifier de suite avant l’expédition qui de plus a été ultra rapide.Produit d’excellente qualité Je recommande à 1000%

Qualité au top

Je suis ravie de ma commande qui a été traitée très rapidement, livraison toute aussi rapide, excellente qualité rien à redire

Klasse Firma- tolle Kratzbäume

Sehr schöne und wertige Kratzbäume - tolle Designs so das man je nach Raum und Katzen(vorlieben) immer den richtigen findet :-) Wir haben den Turnpike 200 und jetzt noch den 190 gekauft. Warum also nur 4,5 Sterne - an 2 Brettern wurde der Plüsch auf der Unterseite durch dünnes Filzmaterial ersetzt. Beide Bretter sind aber so eingebaut, dass dies wenn man sitzt sichtbar ist - das stört ein wenig den ansonsten tollen Gesamteindruck - dies ist aber der einzige Wehrmutstropfen. Bis jetzt hat der erste Kratzbaum auch alle Katzen gut überstanden und wurde von Anfang an sehr gut angenommen. Versand war beides mal sehr schnell und alles kam gut an.

I`m really happy to have found Petrebels.

I really needed to find a new scratch tree for my daughter`s cat "Simba" & found Petrebels. The order arrived within a few days, & I was so impressed. I would definately use Petrebels again, & recommend to everyone. Thank you Petrebels. N. Hulley.

SUPER

Mooi en stevige krabpaal. Katten zijn er verzot op. De hangende mandjes zijn hun favorietje. Mooi hoog waarmee ze bij ons ook veel naar buiten kunnen kijken. Kleur is ideaal, precies zoals op de foto.

Goede service prachtige krabpaal

Mijn pakket was kwijt door de bezorgservice ik was in volledige paniek maar door de goede hulp van de klantenservice is het goedgekomen super bedankt De krabpaal zelf is echt zo ontzettend mooi ,makkelijk te monteren en de kwaliteit is echt fantastisch mijn 4 katjes hebben nu allemaal een slaapplekje blije katjes is blij baasje

De katten vinden hem geweldig

Goede en snelle levering van Petrebels. Robuust en stevige krabpaal Makkelijk in elkaar te zetten. De katten (3) vinden hem heerlijk Hoog in de “troon” of in een hangmand

UNE FIRME VRAIMENT SÉRIEUSE

Je connais Petrebels depuis 2019 pour ses accessoires de qualité supérieure et d'une finition irréprochable, nous avons notamment acheté en 2022 le superbe arbre à chats "Main coon 117" pour Aura, notre petite européenne. Elle l'a de suite apprécié, y grimpe pour observer les oiseaux et fait beaucoup ses griffes sur la partie inférieure du tronc Aujourd'hui je connais aussi le sérieux de la firme pour les pièces détachées : ils sont très réactifs et empathiques, le suivi est excellent et la livraison très rapide (mail envoyé le 07/8, paiement reçu le 09 et pièce livrée le 12/8). Que demander de mieux ?? Merci Rebels, je vous souhaite longue vie et un très bon business, vous le méritez !!

Superbe arbre à chat !

Je suis très satisfaite de mon arbre à chat, pas que moi d'ailleurs, mes petits chats l'adorent. Pour l'instant ce sont 2 petits maine coon, mais même grands ils auront suffisamment de place. Les hamacs sont de bonne taille.

Heel tevreden

Mooie stevige krabpaal Poes zat er direct op Wordt dagelijks gebruikt door 1 van de 2 poezen Een echte aanrader Hartelijk dank voor het mooie en goede werk

Bestand tegen onze rebellen

Deze boom is bestand tegen onze 3 rebellen. Alleen de speeltjes houden het nog geen uur vol ;-)

Stevige krabpaal met veel ligplekjes

Katten zijn erg blij met deze stevige krabpaal, die veel gebruikt wordt om hun nagels te krabben en ze liggen regelmatig in de bedjes te slapen.

Soucis de suivi de commande mais qui a été resolu

J ai eu un problème mdr suivi de commande mais le petrebels a fait le nécessaire. L arbre à chat et de très bonne qualité mon chat est ravi. Très bon produit. Je recommande. Merci Petrebels d avoir trouvé une solution à mon problème.

Alles gekregen zoals op de site

Turnpike 190 the best tree for senior cats!

My cat immediately fell in love with his new Turnpike 190, he favored it over the other 10 or so trees he had, including a "royal cat palace" from a competitor; the reason why? The Turnpike has been conceived very cleverly with senior cats in mind, and it serves its purpose wonderfully. To make it even more perfect I would lower the top platform 10 cm below its current level, and propose an option to replace the hammocks (my cat being 15 years old never used them) with platforms (he would have used them to access other cat trees whereas he never fell secure enough to use the hammocks for that purpose or to sleep in them). My cat spent his last days in his Turnpike, I am so happy he could experience and enjoy it, my only regret is that I had not bought it earlier, having found out this wonderful brand only very recently. Thank you very much Petrebels!

Top und wunderschöner Kratzbaum

Er ist einfach zum aufbauen und sieht mega aus. Nur zum weiterempfehlen!!!!! Meine Katzen haben es sich direkt gemütlich gemacht darauf.

joli et solide

Moins encombrant pour mon salon que le Riverview 190 ( que j'ai déplacé dans une autre pièce ) cet arbre à chat est esthétique et semble solide. De suite adopté par l'un de mes deux Papy de 19 ans, mon troisième chat semble plus réservé quant à ce modèle ( il préfère actuellement rester l'extérieur, attendons la pluie pour voir s'il l'adoptera ). A suivre ...

17 Van Leeuwenhoekweg

Schijndel 5482TK