We hadden al een krabpaal aangeschaft, maar met 2 katten leek het ons voor beiden beter als er nog een paal bij zou komen. Dat was een schot in de roos! We hebben een ruime woning, en daarom staan de palen midden in de woonkamer. We hadden ze geen groter plezier kunnen doen. Hoewel de katten niet meer zo jong zijn, zijn ze door de krabpalen actiever en speelser geworden. Heerlijk, als we ze zo bezig zien!

Mooie krabpaal

Poesjes vinden de krabpaal leuk

Beste krabpaal ooit!

De krabpaal werd gelijk gebruikt door mijn katten. Lekker in de hangmand liggen en klauteren . Krabpaal is van zeer goede kwaliteit en staat erg stabiel. En staat ook nog eens prachtig in ons huis. Dit is een toppertje !!

Ultieme kwaliteit krabpaal waar m’n katten dol op zijn

Laat ik beginnen met het feit dat ik best heel erg opzag tegen de montage. Ik begrijp vaak zeer weinig van bouwtekeningen maar de Charlotte 180 stond binnen no-time stevig in huis. Tijdens de montage werd het huisje al grondig geïnspecteerd door Floris van 4 maanden. Binnen 2 dagen gebruikt ook Tobi van 8 de krabpaal met veel plezier. Slapen in het huisje en de hangmat, en spelen met de bal met veren samen. Ze hebben er de grootste lol mee. Ook het platform boven wordt voornamelijk door Floris graag gebruikt om te slapen en iedereen goed in de gaten te houden. Tobi heeft nooit eerder een krabpaal gebruikt (eerlijk z’n keuze was niet reuze voor zijn formaat) dus ik ben heel blij voor hem. Het is van prachtige kwaliteit, heerlijk zacht. Je zou er het liefst zelf in gaan liggen zo comfortabel ziet het eruit! Het is een investering maar wat mij betreft meer dan waard! Echt hele goede prijs/kwaliteit.

Wunderschöner Kratzbaum

Unsere zwei Kater lieben ihren neuen Kratzbaum. Der Aufbau hat gut geklappt und er ist ein echter Hingucker. Wir sind begeistert.

Wie immer Top

Kratzbaum wurde von unseren Katzen sofort angenommen. Wie immer Top Qualität.

Ein super Kratzbaum

Wir haben diesen wunderschönen Kratzbaum für unsere zwei kleinen BKH gekauft. Wir sind sehr zufrieden mit dem gesamten Ablauf der Bestellung bis zur Lieferung. Der Kratzbaum wurde auch sofort ausgepackt und aufgebaut es gab keine Mängel jederzeit würden wir wieder bei diesen Händler kaufen. Top Qualität!

Katzengerechter Kratzbaum MEGA

Der Kratzbaum hat einfach alles und ich endlich mal einer der auf die Größe der Katze abgestimmt. Nichts zu bemängeln. Top Preis Leistungsverhältnis. Ich würde nie wieder woanders bestellen.

Een goed advies

Erg behulpzaam en meedenken wat het beste is voor de dieren

Gave krabpaal, eyecatcher

Een hele gave krabpaal, onze Fez (x Noorse Boskat) is er gek op! Hij sjeest op en neer als hij een gekke bui heeft. En als hij moe is valt hij heerlijk in slaap op een van de plateaus. Ik heb er nog wel een hangmat bij gekocht, is Fez blij mee ;) De kleur vind ik erg mooi en ook stevige kwaliteit. We hebben de krabpaal een maand en staat nog netjes. Het enige minpunt vind ik dat de onderkant van de plateaus wit zijn. Als die ook bekleed waren, vooral de bovenste twee, dan zag het er netter uit. Verder erg tevreden!!

Wie immer perfekt! Schon beim Aufbau haben ihn meine Katzen in Beschlag genommen..

Der Service von Petrebels ist einfach großartig. Bestellung aufgegeben und den Kratzbaum am nächsten Tag geliefert bekommen. Meine beiden Fellmonster haben zwar schon einen Kratzbaum von Petrebels, aber dieser war so toll, dass er auch noch bestellt werden musste. Meine Katzen lieben ihn einfach. Lädt zum Toben und Chillen ein. Den anderen habe ich vor vier Jahren gekauft und trotz täglicher, massiver Beanspruchung sieht er noch aus wie am ersten Tag. Positiv ist auch, dass sich die Kratzbäume von Petrebels in jedes Wohnungsbild hervorragend einfügen und es nicht verschandeln. Alles in allem macht Petrebels nicht nur die Katzen glücklich, sondern auch den Dosenöffner. :) Danke Petrebels!!

Tolle Auswahl, superschnelle Lieferung!

Es gibt eine Riesenauswahl sehr stabiler Kratzbäume. Sehr gute Verarbeitung, Aufbau nahezu selbsterklärend. Habe jetzt noch einen zweiten gekauft. Ich kann diese Kratzbäume nur empfehlen. Sind zwar auf den ersten Blick teuer, aber langfristig wird sich das lohnen. Die Bestellung war unkompliziert, die Lieferung blitzschnell. Ich werde nie mehr diese 08/15-Bäume kaufen, die man sonst überall zu kaufen kriegt. Vielen Dank!!!

Goede kwaliteit

Een mooie stevige krabpaal die niet wiebelt. Ook niet bij het gewicht van bijna 7 kg. Ook heel fijn dat je losse delen kunt bijbestellen. Daardoor is de prijs/kwaliteitverhouding goed.

Super mooi en dat vinden mijn katten ook, de paal is de hele dag bezet

Tot op heden de mooiste paal die we gekocht hebben!

Wir sind begeistert

Wir bestellten Freitag 11.30 Uhr und der Kratzbaum war am Samstag kurz nach 09:00 Uhr bei uns. WOW!!! Nach dem Auspacken der 5! Kisten ging es ans aufbauen. Schon hier waren unsere Fellnasen immer dabei und nahmen jedes Teil genau in Augenschein und unter die Nasen. Es stank also nicht nach Chemie oder dergleichen sondern war Katzenfreundlich. Der Aufbau war, obwohl ein großer Kratzbaum einfach himmlisch. Es passte alles und die Teile waren alle da :-) Als der Baum dann stand waren wir und die Katzen vom Aussehen, der Qualität und der Standsicherheit hell begeistert. Wir können es nur weiterempfehlen.

Perfect for our cat

Easy to order. Had to wait a bit for the delivery but it made its way through another country. My cat is thrilled to have a cat tree tall enough. It was easy to build.

Kwalitatieve krabpaal

Het heeft een weekje én het nodige geduld gevraagd maar nu is onze (bange) poes helemaal vertrouwd met haar nieuwe slaap- en speelplek. Eén mandje durf ze (nog) niet te gebruiken. Makkelijk te monteren Stipte levering

Super schöner kleiner kratzbaum

Ich wollte etwas kleines für meine schnuckis. Er ist wirklich toll gemacht das einzige die schlafmulde oben drauf hätte etwas größer ausfallen können ansonsten top

Traumhaft

Der Kratzbaum ist einfach Traumhaft schön! Meine Katzen lieben ihn von tag eins an. Er war super leicht aufzubauen und wackelt überhaupt nicht, die Katzen können sich super drauf austoben, klettern und schlafen. Das Material ist toll verarbeitet und die Stoffe sind total weich, sie schlafen also wie auf Wolken. Definitiv Team Petrebels !

Super Kratztonne-wurde sofort in Beschlag genommen.

Schnelle Lieferung-gute Qualität

Katten zijn er dol op

Grote krabpaal gekocht voor onze 9 katten. De paal kwam in delen uit de doos en de katten gingen al helemaal wild op de losse onderdelen. Zit er catnip op of zo? ;-) De paal is van goede kwaliteit en biedt genoeg ruimte voor alle katten. Ze maken er graag gebruik van om te spelen en slapen. Alleen het hangmatje daagt uit de kittens tot plassen dus die heb ik voorlopig opgeborgen. Dikke aanrader, deze krabpaal!

Toller Katzenbaum mit kleinen Mängeln

Der Katzenbaum ist toll und die Qualität passt auch. Die beiden kleinen Bretter sind meiner Meinung nach etwas zu klein und auch zu weit nach innen verlegt. Ich habe das obere kleine Brett nach außen versetzt, da meine Katze sonst nicht auf der Höhle sitzen konnte und auch nicht genug Platz zum Aufstieg auf die oberste Sitzfläche hatte. Jetzt passt es für mich viel besser, obwohl man diese beiden Bretter generell etwas größer auslegen könnte. Ansonsten top.

Absolut genial!!

Also ohne den Preis beschönigen zu wollen es ist viel Geld im ersten Moment, aber es lohnt sich vollkommen. Die Qualität ist absolut genial muss ich zugeben und ich finde es super dass er auch so leicht zusammen zu bauen ging. Werde definitiv nochmal einen holen

Hält alle Versprechungen

Schöner stabiler Kratzbaum auf den sich endlich auch unser Garfield - Double traut. Die oberen Etagen zu erreichen ist aber eine Herausforderung. Lieferung fast schon überraschend schnell

Fantastische beleving

Ik ben heel erg tevreden en blij met de nieuwe uitdaging voor mijn katten. Mijn katten zijn nog veel enthousiaster en blijer met hun nieuwe speeltje. Vanaf de eerste seconden waren ze al aan het klauteren en snuffelen. Echt waar voor mij geld.

13 Huygensweg

Schijndel 5482TH