Luxe, degelijkheid, prachtig en superkwaliteit

Gewoon prachtig en zeer goede kwaliteit!!

klasse katzenbaum

katzenbaum ist super

Subliem

Stevige mooie krabpaal! Zachte geweldige stoffering. Onze grote kat is er verzot op! Hij speelt er veel op! De bovenste slaapplateau en het huisje zijn ruim genoeg voor hem… Top!!! Hij maakt veelvuldig gebruik van de trapjes etages…. :-)

Kratzbaum einfach genial!

Der Kratzbaum ist der Hit! Die Sisal Beine gehen nicht kaputt, egal wie stark die Katze daran kratzt ! Bester Kratzbaum den ich bisher hatte, und ich hatte schon einige!

Ze vind hem geweldig

De kat vind hem geweldig... qua ruimte is hij ook fijn ...alleen vind ik ze zelf oubollig... Maar goed alles voor onze dondersteen.

Ga zo door goeie service

Mijn ervaring met petrebbels is . Netjes optijd geleverd en goeie kwaliteit

Very practical and aesthetic at the same time!

Everything went okay.

Top Preis-Leistung

Ich liebäugle schon länger mit den Kratzbäumen von Petrebels und habe mich nun entschieden, das diesjährige Weihnachtsgeschenk für die Katzen dort zu ordern. Die Lieferung erfolgte super schnell, der Kratzbaum (eher Tonne) ist qualitativ hochwertig und sehr hübsch anzusehen.

Toller Kratzbaum!

Die Lieferung erfolgte einwandfrei und schnell. Der Aufbau war dank gut beschriebener Anleitung sehr einfach, es haben keine Teile gefehlt. Der Kratzbaum ist sehr stabil, die Katzen können wunderbar toben. Ich bin sehr glücklich mit dem Produkt :)

Mooie stevige krabpaal , goede klantenservice

Super mooie stevige krabpaal. Makkelijk in elkaar te zetten. Goed contact gehad met de klantenservice, erg meedenkend. Blije kat , kan lekker krabben,klimmen en slapen.

Der Kratzbaum wird super von unseren Katzen angenommen und ist super stabil!

Alles sehr problemlos, schnelle Lieferung, gute Qualität. Wir sind sehr zufrieden.

Zwar teuer aber dafür auch eine super Qualität

Die Bestellung war unkompliziert und innerhalb weniger Tage schon geliefert. Aufbau war sehr einfach. Meine beiden Katzen haben den Baum schon beim Aufbau in Beschlag genommen. Diese Firma würde ich jedem mit sicherem Gefühl empfehlen können.

Geweldig ontvangst super krabpaal!!

Bij binnenkomst lekker met een kop koffie ontvangen, goed geadviseerd en geholpen tot zelfs het inladen in mijn auto, gij thuiskomst meteen in elkaar gezet en sindsdien zitten/liggen mijn katten er alle twee in!!

Prachtige krabpaal voor meerdere katten

Mooie, stevige krabpaal. Grote mandjes waar mijn 4 volwassen katten graag gebruik van maken. Ook prettig dat ze er alleen in kunnen liggen zonder elkaar in de weg te lopen. Wij zijn er erg blij mee!

Goed krabpaaltje.

De kat is nog niet overtuigd.

Goede kwaliteit,makkelijk te monteren

Prachtige stevige slanke hoge krabpaal

Snel in huis, makkelijk in elkaar te zetten en prachtig stevig afgewerkt, mijn Noorse Boskat en Burmeesje zijn er dol op, kunnen hoog en laag zitten en soezen op de plankjes voor het raam in de zon. Een aanrader.

Der Kauf lohnt sich

Wir haben nun den zweiten Kratzbaum von Petrebels.. der erste war einer der ganz großen & hilt ewig. Haben diesmal einen kleineren Bestellt, weil der große für unsere kleine Wohnung zu groß war haha Wir haben Sonntags bestellt & Dienstags kam er schon, wir waren sehr überrascht über die schnelle Lieferung. Echt mega! Wir konnten Ihn kaum zusammen bauen weil unsere zwei Katzen direkt drauf rumgesprungen sind. Sie lieben Ihn sehr! Grade die große Liegefläche oben. Die Kratzbäume sind einfach aufzubauen und zu reinigen und das Sisal hält auch lange.

Veel groter dan op de site staat, de katten zijn er dolgelukkig mee!

Ik heb er al over gemaild maar wordt niets mee gedaan. De paal is veel groter dan in de omschrijving staat en ook groter dan op de foto’s blijkt. Als je rekent op die afmetingen gaat de paal niet passen. Je hebt voor het mooie een minimale vrije ruimte van 3,5 meter breedte nodig. De paal komt ook veel verder naar voren dan vermeld, zeker 1,5 meter vanaf de muur. Dit is als je hem exact volgens de omschrijving bouwt. Smaller kan hij sowieso niet, minder diep lukt ook amper. Houd hier dus rekening mee als je overweegt deze paal te kopen. Onze katten zijn er super blij mee en toevallig hadden wij genoeg ruimte om de paal weg te zetten maar ik kan er nog maar amper langslopen omdat ik 50 cm minder loopruimte heb doordat de paal zoveel groter blijkt te zijn. Had ik dat van tevoren geweten, had ik hem niet gekocht, maar het geluk van mijn katten is me alles waard. De katten liggen heel graag in de hangmatten en de huisjes, of languit bovenop de “bedden”. Regelmatig houden ze een racekwartiertje van de ene naar de andere kant en dan is het wel fijn dat hij zo breed is. De paal staat erg stevig, wat wel fijn is met de 2 Bengalen en 1 Maine Coon (en zo nu en dan een nest kittens wat heel dankbaar gebruik maakt van de paal). Kortom: als je genoeg ruimte hebt is dit een perfecte krabpaal.

Katzenbaum ist kleiner, als gedacht

Katzenbaum ist in Ordnung, könnte nach Vorne größer sein, nicht nur seitlich. Die Lieferung war trotz des Wunschtermines ein sesaster.

Top kattenbakvulling voor mijn rebel!

Na jarenlang allerlei merken uitgeprobeerd te hebben en me geërgerd te hebben aan de stank (ook al schepte ik de bak elke dag uit) en/of uitloop door mijn hele huis, heb ik éindelijk de juiste kattenbakvulling gevonden. Geen stank meer en weinig uitloop. Zó fijn!!! Ik heb direct maar de aanbieding aangeschaft, dus nu staat mijn voorraadkast bijna vol met kattenbakvulling waar mijn rebeltje en ik máándenlang mee vooruit kunnen. :) Ik heb deze vulling al aan meerderen aanbevolen, zo blij ben ik ermee.

Prachtige krabpaal!! Een paleis voor mijn Maine Coon

Staat stevig en gemakkelijk te onderhouden

5 Sterne? Viel zu wenig

Erstmal muss ich sagen, Sonntag Abend bestellt, Dienstag Mittag schon da. Mein Kater Sam freute sich auch. War beim Auspacken und Aufbauen immer an meiner Seite oder legte sich auf die noch nicht verbauten Teile. Ich selbst habe zum ersten Mal in meinem Leben etwas so Großes zusammengebaut. Dachte erst, ich hole mir Hilfe. Aber dann habe ich es einfach probiert und siehe da, selbst ich habe es alleine geschafft. Eure Aufbauanleitung ist super. Da schafft es selbst eine untalentierte Handwerkerin wie ich es bin. Gute Idee von euch, war es, den neuen Kratzbaum auf einen der Laufwege zu stellen. Schön hoch vor dem Fenster, damit der Herr des Hauses auch alles mitbekommt. Gestern hat er zum ersten Mal richtig lange in der Hängematte gepennt. Ganz oben ist auch toll. Bei Gelegenheit mache ich ein paar Fotos. Ich hätte für meinen wilden Kater keinen besseren, vorallen Dingen stabileren Kratzbaum finden können. Ich hatte schon so billige Dinger die mit samt Katze beim Anspringen umgeflogen sind. Das passiert hier nicht. Die Farbe ist auch super schön. Ich suche allerdings noch einen kleinen Senioren Kratzbaum. Bei mir leben nämlich noch zwei sehr alte und behinderte Katzenmädchen (20 und 19), die diesen Baum leider nicht mehr bezwingen können. Da bräuchten die eine Treppe.

Der Kratzbaum ist bei unseren drei Katzen sehr gut angekommen!

Hallo Petrebels, unsere Katzen und wir sind vom neuen Kratzbaum hell auf begeistert! Der Aufbau war super easy, für uns als Allrounder kein Problem, selbst unsere Bauleiterkatze Garfield war von Anfang an voll dabei und hat alles begutachtet! Sein Kumpel Sammy hat auch gleich in den bereit gestellten Boxen Platz genommen und unser Charly mit handicap will gar nicht mehr aus den Boxen heraus, durch die weichen Kissen füllt er sich sehr wohl darinnen! Wir haben den Kauf nicht bereut, jeder Zeit wieder! *****

Toll

Ein toller Kratzbaum, leichter Aufbau, super schnell geliefert