Goede communicatie en snelle levering.

Product voldoet, levering snel en betrouwbaar.

perfecte service!

goed telefonisch contact gehad. snelle levering

Gemis van fysieke winkel, maar snel geleverd.

Er vanuit gaande dat de fysieke winkel me kon overtuigen in de cadeaukeuze naar Mierlo gereden, er stond immers op de site dat fysieke winkel geopend was. De voor ons bekende winkel bestaat echter niet meer, een ‘let op’ met waarschuwing van de gesloten winkel op de site zou helpend zijn geweest. Wel snelle levering na online bestelling, dagje later al in huis.

Vriendelijke verkoopster. Mijn bestelling was met zorg ingepakt en dezelfde dag verzonden.

Zeer slechte service!

Wat een vreselijk slechte service. Via bol heeft mijn zoontje een step besteld bij active style. Na een paar weken verdween de lak van de step, heel apart, wij denken een productie fout, dus retour via bol. Activestyle gaf ons direct al de schuld van de oplossende lak, wii zouden deze met iets chemisch hebben schoon gemaakt. Heel onklantvriendelijk om het daarop te gooien, ze hebben de step vervolgens voor onderzoek naar de fabrikant gestuurd. We zijn inmiddels bijna 4 weken verder, geen step, geen geld terug en een heel verdrietige jongen die hard had gespaard en nu nog steeds niet kan steppen

Leuk product, snelle levering

Blij met mijn nieuwe skeelers

De maat was te klein, ik kon de bestelling terugsturen en ontving direct een nieuw paar (volgende dag geleverd)

Tolles Design!

Das Skateboard hat ein tolles Design und die Lieferung erfolgte schnell. Mein Sohn ist sehr zufrieden!

activestyle doet wat zij belooft.

zaterdag besteld en dinsdag bezorgd.

Perfecte dienstverlening.

Mooi op tijd geleverd zoals aangegeven. Artikel in perfecte staat en stevig ingepakt. De kleine heeft er veel plezier aan.

TOP!

Mooi assortiment en supersnelle perfecte service

BETRUG: Keine Lieferung und keine Erstattung

Die Bestellte Ware wurde binnen 4 Wochen nicht geliefert. Ganz dreist wurde aber noch 3 Tagen eine Versandtbestätigung abgesetzt. Auf Nachfragen per Mail wurde nicht reagiert. Auf Fristsetzung wurde nicht reagiert. Erst bei Storno wurde die Erstattung binnen einer Woche zugesagt. Nach 7 Tagen war natürlich kein Geld zurückgebucht worden. Die Zahlung musste bei der Bank reklamiert werden und befindet sich jetzt in Abwicklung. Hoffentlich sehen wir wir unser Geld wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Keurig en bereikbaar

Thule fietskar besteld met accessoire, zou de dag erop geleverd worden maar nog geen bericht van track en trace of iets dergelijks dus even gebeld, direct goed geholpen. Accessoire was niet direct leverbaar (daarom de halve ster) maar kar werd geleverd en zodra de accessoire binnen was, deze ook. Helemaal keurig afgehandeld en goed bereikbaar!

Snelle bezorging

Zeer tevreden.

Alles prima in orde. Snelle levering

Alles perfect gelopen. Besteld. Volgende dag in huis. Niets op aan te merken.

Superschnelle Lieferung und Top Qualität

Alles super gelaufen

Mooie step

Mooie step, zware kwaliteit

Super snelle levering en service

Bestelling werd snel geleverd. Prettige communicatie en goed op de hoogte gehouden over status

Supe4

Grote keus, snelle levering, goed product

duidelijke website, snelle levering en zonder problemen.

volgens afspraak

step volgens afspraak geleverd

Correcte prijs en correcte levering

Vond een aantal kookpotten bij Activestyle aan een competitieve prijs. Levering gebeurde stipt zonder enig probleem.

Zou zo weer bestellen!!

Scherpe prijs en snel geleverd, goed en niet overmatig verpakt.