Goed!

Goede prijs-kwaliteit verhouding snelle levering en prima klantenservice.

Communicatie kan beter

Ik kreeg een bevestiging van mijn bestelling en dat was het dan. Na een paar dagen probeerde ik te bellen maar dan gaat de telefoon 1x over en dan is er ruis. Toen maar een reply gedaan op mijn bestelling met de vraag wanneer ik het kan verwachten. Binnen 10 minuten bericht dat het was verstuurd met T&T en bleek het al drie dagen ergens te liggen en moest ik het daar maar ophalen. Die bezorgservice van DHL is ook ruk want ik was toevallig wel thuis 'maar ze troffen mij niet thuis' smoes. DHL heeft mij nooit thuis getroffen want zij rijden gewoon rechtstreeks naar een afhaalpunt, al jaren maar dat is niet jullie probleem.

Mooi spul

Beefree 40-50l rugzak gekocht. Lage prijs rugzak is ruim en heeft veel mogelijkheden met haakjes om dingen aan te hangen en verschillende vakjes.

product eerst niet geleverd, daarna wel

product is niet geleverd, niet aangeboden aan de deur. Na email contact met klantenservice, product afgeleverd en netjes afgehandeld.

Nette prijs en snelle levering

Prima prijs snel bezorgd en bovenal prachtig product

Was op zoek naar weegschaal zonder batterijen en die heb ik gevonden bij Beemigo.com !! Prachtige weegschaal die op kinetische energie werkt. Supersnel in huis was gewoon verbaasd zo snel! Vijf sterren dus!

Mooie tas en snel geleverd

Zeer goede ervaring. De tas ziet er mooi uit, we moeten hem nog gebruiken.

We zochten een keukenweegschaal en vonden die bij Beemigo voor een zeer redelijke prijs, was de volgende dag al geleverd ook. Nog niet gebruikt maar dat komt goed!

Goede verkoper

Besteld op Bol.com en het had te lang in de opslag gelegen bij hun dus sommige stiften werkte niet. Contact gezocht met de verkoper en zij hebben het zeer snel en goed opgelost.

te vrede met de tas

ik was al langer op zoek naar zo tas

Snelle levering!

Nooit meer batterijen!

Wat geweldig dat je nooit meer batterijen nodig hebt voor de weegschaal. De betalingsafhandelijk was wel onduidelijk, maar na wat mailtjes heen en weer was dit zo opgelost.

Mooi product, snel geleverd.

De weegschaal schiet er goed uit. Groot genoeg. Ik heb hem cadeau gegeven. Snelle levering.

Zeer snelle levering, product voldoet aan verwachting

Batterij-loze keuken weegschaal besteld, volgende dag al in huis, top!

Top rugzak en snellevering

Helemaal tevreden met product en levering

Top product.

Fijne laptoptas die je ook als rugtas kan gebruiken. Voelt stevig aan en is van goede kwaliteit.

Snel en vriendelijk

Bol had verkeerde product georderd. Beemigo zelf heeft het snel opgelost. Goed bereikbaar.

Garantietermijn was net verlopen van artikel. Het kapotte artikel werd kosteloos vervangen en direct opgestuurd.

Mooie duurzame keukenweegschaal, snel bezorgd, nauwelijks plastic verpakkingsmateriaal

good

good

Innovatieve en milievriendelijke producten die prima werken

Innovatieve en milievriendelijke producten die prima werken. Website was duidelijk, verzending snel en probleemloos.

Tot nu toe tevreden over product

Backpacks zien er goed uit.

Ik heb de backpacks nog niet gebruikt, maar zien er goed uit. De levering was top, supersnel ontvangen!

Snel bezorgd en hey product was goed verpakt.