Top service! Super blij met mijn kofferset. Zeker aan te raden.

originele producten, snel verzonden, goeie prijs

Producten die ik elders niet tegen kwam, tegen een goede prijs. Snel verzonden en goed verpakt. Gewoon top.

Top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit koffers.

Hele goede service; zo hoort het!

Onze robotstofzuiger gaf een foutmelding die we zelf niet kregen opgelost. Eerst is geprobeerd om ons op afstand te helpen, maar helaas bleef het probleem. Toen mochten we de robotstofzuiger terugsturen en kregen we super snel een nieuwe geleverd. Hele prettige, nette en goede service. Zo hoort het!

Goede service en communicatie.

Ik had een probleem met één van mijn bestelde items. Ben naar alle tevredenheid geholpen en het contact met Starbuy verliep soepel en spoedig.

Snel geleverd, Goede kwaliteit artikelen

Snel geleverd, Goede kwaliteit artikelen

snelle leveringen,en de kwaliteit van de paraplue is perfect

snelle levering,en de kwaliteit is perfect

Prima, levering was snel

Kwaliteit en gebruiksgemak zien er goed uit . Nu nog uitproberen in de zomer.

Top klantenservice!

Er werd heel goed met mijn probleem omgegaan! Ben goed en snel geholpen!

Via beslist.nl bij Beemigo een pennenset besteld. Ondanks alle Sinterklaasdrukte twee dagen later in huis.

Goede producten tegen mooie prijs

weer een tevreden klant erbij!

Goede productomschrijving. Ontvangst binnen 2 dagen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Mijn vragen over een product werden per omgaande duidelijk beantwoord en mijn uiteindelijke order werd de volgende dag in goede orde afgeleverd. Het product voldeed in alle opzichten aan de omschrijving.

Snelle levering, makkelijk contact met klantenservice

Snelle levering, makkelijk en persoonlijk contact met klantenservice, via telefoon en mail

Ik raden het aan

Ik raad iedereen aan om deze paraplu te kopen.Het is heel gemakkelijk in gebruik en van hoge kwaliteit. Topp

Goede service!

Paraplu geleverd maar ging stuk door onbekende reden. Gemaild en kreeg een nieuwe paraplu toegestuurd. Top service!!

Helaas was het product beschadigd aangekomen. Maar na kort contact, snel een nieuw product opgestuurd gekregen. Binnen 2 dagen binnen!

Het heeft even geduurd uurd maar hebben zich tot het uiterste ingespannen om het op te lossen

De slaapzakken bevielen prima maar bleken na het wassen volgens voorschrift te klonteren. Dit probleem aangegeven, werd direct adequaat op gereageerd, er ging wat mis met de zending maar ik heb de nieuwe slaapzakken nu in huis. Top

Rugzak was zoals weer gegeven. Levertijd was juist.

Enige tijd geleden een windparaplu gekocht die na 1 keer gebruiken niet werkte, voor tips gemaild en kreeg toen de vraag een video te sturen. Heel snelle communicatie en dezelfde dag werd er een nieuw exemplaar toegestuurd. Heel vriendelijk!

Goed geholpen en prettig contact met klantsupport

Ik had een flightbag besteld. Deze is bij het eerste gebruik stuk gegaan, omdat het stiksel kapot is gegaan. Bij bericht met foto's aan klantsupport erg fijn te woord gestaan en geholpen met het kapotte product. Top!

Snelle service goede slaapzakken

Slaapzakken zijn goed. Snelle service, zijn op tijd geleverd binnen de tijd wat de site aangeeft.

Perfecte service!

Hele mooie paraplu gekocht, waar toch iets mee was. Daar ga ik verder niet op in, maar de service achteraf was geweldig. Snelle reactie en een perfect geboden oplossing.

Prachtige koffers

Ik vind de kleur geweldig en supper mooi, ik heb ze nog niet gebruikt maar ik denk dat dit ook wel oke zal zijn.