Snel geleverd en keukenweegschaal werkt goed

Snel geleverd en keukenweegschaal werkt goed

Gewoon top, goed product info

snelle service, prima producten

Heel gelukkig met mijn mechanische weegschaal!

Tas kapot zonder problemen een nieuwe ontvangen

Top leverig in een goede verpakking zeer te vreden

Prima product voor een mooie prijs

Prima product voor een mooie prijs en een snelle levering

Zeer betrouwbaar met een uitstekende service

Beemigo is een fijn bedrijf wat ik zeker kan aanraden. Ze zijn betrouwbaar, vriendelijk en de service is ook dik in orde. We hadden een klein probleem met een product wat overigens niet aan Beemigo lag. Ze hebben ons vriendelijk te woord gestaan en dit zonder gedoe aangepakt. Direct de volgende dag al hebben we een vervangend product ontvangen wat helemaal naar wens is. Kortom uitstekende service Beemigo!

mooi vormgegeven weegschaal / weegschalen

Ik heb de personenweegschaal en keukenweegschaal gekocht die met een druk op de knop opladen zodat je kunt wegen. geen batterijen meer nodig. Super fijn dat ik niet meer aan batterijen hoeft te denken, ik ben heel benieuwd hoelang ze mee gaan. Ze zijn iig echt mooi vormgegeven en netjes verpakt, geen onnodig grote doos, geen onnodig opvulmateriaal. Er zit een pamflet bij maar ik heb ze zonder lezen in gebruik genomen. De personen weegschaal is niks te groot en voelt wat onwennig, de onderkant had iets steviger mogen zijn aan vooral om dat ie tot 180 kilo moet kunnen maar hij weegt en het getal is bijna gelijk aan dat van mijn oude weegschaal, die al weer een tijdje mee gaat. De keukenweegschaal is echt prachtig ik heb hem specifiek gekocht om mijn haak/breigaren te wegen wanneer ik ontwerp om uit te rekenen hoe ver/veel ik er (nog) mee kan (mid project), heel belangrijk voor het ontwikkelen van (plus size) kleding ontwerpen.

Topservice

Ik ben super blij met deze weegschaal! Werkt perfect en geen gedoe meer met batterijen vervangen.

Goede service, snelle levering en prachtige koffers.

Hele mooie kwaliteit en snelle levering

Hele mooie kwaliteit en snelle levering

Goede service en mooi product!

Mooie stevige rugzak. Kan veel in. Zeer scherp geprijsd en snelle levering. Mijn zoon zal er veel plezier van hebben tijdens zijn scoutingkampen.

Gewoon goed

Niks aan de hand. Goede prijsen, snelle levering, produkt prima. Gewoon hoe het moet.

Wat gedoe rond DHL maar prima opgepakt!

Het pakketje is met enige vertraging door DHL maar goed afgehandeld door Beemigo! Prima paraplu.

Mooi product, goede service

De service was prima vanwege iets kleins wat ik toch retour wilde sturen. Dat was iets kleins van een grotere bestelling. Aangezien de verzendkosten in verhouding tot het product duur waren, hoefde ik het niet retour te sturen, maar werd het geld wel terug gestort( als het goed is komt dat nog:), hopelijk gaat nu niet iedereen zoiets doen:))

Paraplu

Bestel proces en levering goed gegaan product zelf slecht van kwaliteit paraplu waait naar buiten bij windkracht 3 a 4 pennen trekken krom inklappen lastig 20,94 eur weggegooid nooit meer bestellen hier jammer dat ik doos en retour bon niet meer hebt had ik teruggestuurd nou maar de vuilnisbak in

Top service! Super blij met mijn kofferset. Zeker aan te raden.

originele producten, snel verzonden, goeie prijs

Producten die ik elders niet tegen kwam, tegen een goede prijs. Snel verzonden en goed verpakt. Gewoon top.

Top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit koffers.

Hele goede service; zo hoort het!

Onze robotstofzuiger gaf een foutmelding die we zelf niet kregen opgelost. Eerst is geprobeerd om ons op afstand te helpen, maar helaas bleef het probleem. Toen mochten we de robotstofzuiger terugsturen en kregen we super snel een nieuwe geleverd. Hele prettige, nette en goede service. Zo hoort het!

Goede service en communicatie.

Ik had een probleem met één van mijn bestelde items. Ben naar alle tevredenheid geholpen en het contact met Starbuy verliep soepel en spoedig.

Snel geleverd, Goede kwaliteit artikelen

Snel geleverd, Goede kwaliteit artikelen

snelle leveringen,en de kwaliteit van de paraplue is perfect

snelle levering,en de kwaliteit is perfect

Prima, levering was snel

Kwaliteit en gebruiksgemak zien er goed uit . Nu nog uitproberen in de zomer.