Top klantenservice!

Er werd heel goed met mijn probleem omgegaan! Ben goed en snel geholpen!

Via beslist.nl bij Beemigo een pennenset besteld. Ondanks alle Sinterklaasdrukte twee dagen later in huis.

Goede producten tegen mooie prijs

weer een tevreden klant erbij!

Goede productomschrijving. Ontvangst binnen 2 dagen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Mijn vragen over een product werden per omgaande duidelijk beantwoord en mijn uiteindelijke order werd de volgende dag in goede orde afgeleverd. Het product voldeed in alle opzichten aan de omschrijving.

Snelle levering, makkelijk contact met klantenservice

Snelle levering, makkelijk en persoonlijk contact met klantenservice, via telefoon en mail

Ik raden het aan

Ik raad iedereen aan om deze paraplu te kopen.Het is heel gemakkelijk in gebruik en van hoge kwaliteit. Topp

Goede service!

Paraplu geleverd maar ging stuk door onbekende reden. Gemaild en kreeg een nieuwe paraplu toegestuurd. Top service!!

Helaas was het product beschadigd aangekomen. Maar na kort contact, snel een nieuw product opgestuurd gekregen. Binnen 2 dagen binnen!

Het heeft even geduurd uurd maar hebben zich tot het uiterste ingespannen om het op te lossen

De slaapzakken bevielen prima maar bleken na het wassen volgens voorschrift te klonteren. Dit probleem aangegeven, werd direct adequaat op gereageerd, er ging wat mis met de zending maar ik heb de nieuwe slaapzakken nu in huis. Top

Rugzak was zoals weer gegeven. Levertijd was juist.

Enige tijd geleden een windparaplu gekocht die na 1 keer gebruiken niet werkte, voor tips gemaild en kreeg toen de vraag een video te sturen. Heel snelle communicatie en dezelfde dag werd er een nieuw exemplaar toegestuurd. Heel vriendelijk!

Goed geholpen en prettig contact met klantsupport

Ik had een flightbag besteld. Deze is bij het eerste gebruik stuk gegaan, omdat het stiksel kapot is gegaan. Bij bericht met foto's aan klantsupport erg fijn te woord gestaan en geholpen met het kapotte product. Top!

Snelle service goede slaapzakken

Slaapzakken zijn goed. Snelle service, zijn op tijd geleverd binnen de tijd wat de site aangeeft.

Perfecte service!

Hele mooie paraplu gekocht, waar toch iets mee was. Daar ga ik verder niet op in, maar de service achteraf was geweldig. Snelle reactie en een perfect geboden oplossing.

Prachtige koffers

Ik vind de kleur geweldig en supper mooi, ik heb ze nog niet gebruikt maar ik denk dat dit ook wel oke zal zijn.

Fantastisch!

Geweldige mooie koffers ontvangen. Ik kan niet wachten om ermee te kunnen reizen! :)

Eindelijk een goede paraplu

Na een tweetal stormparaplu ‘s van een bekend merk met de vreemde vorm versleten te hebben, heb ik lang gezocht naar een degelijk alternatief. Deze vond ik bij Beemigo.com, de Beefree 115cm stormparaplu. Echt een top ding. Ingeklapt klein genoeg om in de rugzak mee te nemen, uitgeklapt voldoende om je echt droog te houden. Ook met het dagelijkse hondenweer van begin 2020. Solide handvat, betrouwbaar mechanisme. Echte kwaliteit. Oja, en de levering was een dag sneller dan verwacht. Absoluut aanrader

Top snelle levering en kwaliteit

Mijn zus heel blij gemaakt met koffers voor haar gezin. Zo kan ze zonder te lenen met haar koffers op reis

Fijne service, fijne mensen

Geen gedoe, alles boven verwachting opgelost. Je hebt steeds contact met een en dezelfde vriendelijke inlevende persoon. Heel prettige communicatie als er iets mis is kun je ervan op aan. Veel dank Erik. Top!

Prima advies en rugzak

Ik ben geen frequente backpacker en Erik heeft mij meerdere malen prima te woord gestaan. De levering ging goed en snel. Ik kwam bij Beemigo terug omdat ik vorig jaar ook zonder problemen mijn rugzak heb kunnen terug sturen toen ik onverhoopt niet op reis kon. In vergelijk heeft Beemigo een HELE GOEDE PRIJS /KWALITEIT verhouding.. shop maar eens bijv. bij Bever

Na retourneren geen antwoord meer en geen gelw terug

Toen ik ruim een maand geleden een backpack wou bestellen vroeg ik advies. Ik kreeg steeds binnen het half uur antwoord op al mijn vragen. Toen de backpack geleverd werd voldeed deze niet aan de verwachtingen door een defect aan de backpack. Ik mocht deze dan ook gratis retourneren. Ik kreeg de melding dat deze werd afgeleverd bij Beemigo. Een week later nog steeds geen geld op mijn rekening terug gestort waarop ik een mailtje stuurde. Hierop kreeg ik GEEN antwoord meer. Nu ruim een maand na retourneren (na mijn reis), check ik de rekening en zie dat dit nog steeds niet terugbetaald werd. Ook deze keer stuur ik een mail, echter kreeg ik opnieuw geen reactie. Met andere woorden... bestel enkel als je zeker bent!

Top service en geen gezeur garantie

In augustus 2019 een stormparaplu gekocht. Na enkele weken constateerde ik in het houten handvat een barstje. Gebeld met Beemigo. De geen gezeur garantie trad gelijk in werking en kreeg meteen een nieuwe paraplu toegestuurd. Dat is pas service!!!!!

Snelle levering top kwaliteit

Super service, alle vragen snel en goed beantwoord.

Voor de aankoop was er een uitgebreid emailverkeer, waarin alle vragen uitstekend werden beantwoord. Zelf aparte order voor ons aangemaakt. De lakenzakken zijn lekker breed en van een mooie zachte stof. Slaapzakken hebben ook goed breed formaat, warmte nog niet getest. Zien er goed uit.

Maasstraat 48 5626 BC Eindhoven