Ik zit al meer als een week te wachten op de levering, en nog steeds!!!

Top op heden nog niets ontvangen dus er valt weinig te beoordelen. meer als een week geleden besteld.

Beste Sandor, Onze excuses voor de vertraging, het is erg druk bij onze vervoerder DHL (vanwege de Corona crisis) dus er kunnen sorteerfouten ontstaan. Zoals u zelf in de track & trace kunt zien, had het pakket op tijd ons magazijn verlaten. Helaas rijden wij niet zelf de pakketen rond en hebben dus niet invloed op alles in het bestelproces. Wellicht voor in de toekomst dat u gelijk contact met ons opneemt, zodat wij meer druk op onze vervoerder kunnen zetten. Het is namelijk onmogelijk om alle pakketen, zodra het verstuurd is, in de gaten te houden. Mocht u nog vragen hebben rondom uw zending hebben laat het ons dan even weten. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering, mooie tas (Gizmo)

Snelle levering, mooie tas. Kwaliteit van het product is nog wat te vroeg om al te beoordelen, al merkte ik dat de bieropener die aan de tas zit al na het openen van 2-3 biertjes begon te slijten. Deze lijkt van te goedkoop materiaal gemaakt. Hopelijk blijft de rest van de tas wel heel.

top product

mooie degelijke koelboxen * plus punten ruim en houden goed koude vast * min punt de sluitingen zijn van kunststof en kunnen snel kapot gaan, deze vervangen vind ik best prijzig. ik geef u als fabrikant de tip om deze te vervangen door metalen sluitingen. m vr gr Ed

prima produkten met een minpuntje.

Prima koelboxen, allen de plastic sluitingen gaan regelmatig kapot. Nu metalen sluitingen besteld en gemonteerd, en dat is beduidend beter.

Delivery was quick and Customer Services was very responsive

Dear Umair, We are sorry to hear that you are dissapointed in your order. A delivery bag is a very basic product so there isn't much more that we can tell about it than we already have in the description, but we are always open for suggestions. In our description we never described any accessoires and it wasn't necessary for other customers to have any accessoires. If you have any wishes about accessoires, we can always take it into consideration to add it to our delivery bags in the future. About the prices, we are already very competitive compared to other sellers of delivery bags and it is a product with low margin so unfortunately we can't go much lower. Kind regards, Igloo Coolers Europe

Gewoon zoals het hoort

Snelle levering Goed product

Ik heb nog niets ontvangen.

Ik krijg een beoordeling aanvraag terwijl ik nog niets ontvangen heb.

Great service and goods arrived when they were supposed to.

Easy shopping experience.

coole rugzak, verpakking kan beter

De koelrugzak lijkt in eerste instantie erg handig maar ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt dus over de duurzaamheid van Igloo producten kan ik nog niet zo veel zeggen. Verpakking zou beter geregeld kunnen worden aangezien de rugzak los in een kartonnen doos verstuurd werd en er kleine krasjes op zaten (Dat kan van het los vervoeren zijn of het is een rugzak die al een enkele keer gebruikt is. Beide opties zijn niet wenselijk). Verder geen bijzonderheden over de afhandling van mijn bestelling. Levertijd als aangegeven.

Great service

I ordered something, cancelled the order and got a refund, but hey the customer service was great! Shootout to Davy!

Snelle levering en goed product

Tijdens de Corona crisis nog steeds snel gezorgd!

Zoals gewenst

Sehr schnell versendet und hervorragende Qualität

Der Versand war kostenlos und sehr schnell. Die Produkte sind wie von Igloo gewohnt sehr gut und robust gebaut. Als eine Lieferung unvollständig war, hat der Kundenservice sofort reagiert und am selben Tag den fehlenden Artikel versendet.

Blijft hele dag koud

Koelelementen blijven de helle dag koud, smorgens in de koelbox van Igloo en savonds nog ijs in de element.

Good choice

Fast delivery and good product.

Snel ontvangen en top product!

Dure rugtas, maar wel van topkwaliteit. Houdt mijn etenswaren i.c.m. koelmatten lekker koel.

Lekker snel

Zeer fraaie koelboxen. Goede service.

2 koelboxen gekocht. BMX52. Uitstekende kwaliteit en afwerking. Diepgevroren vlees voor de honden was na 2 weken nog hard bevroren. Bij een exemplaar een scheurtje in de zijkant van het handvat. Zonder enig probleem direct een nieuwe gekregen. Prima betrouwbaar bedrijf. Iets vlotter reageren via emails kan ik wel aanbevelen. Maar dat is een detail.

Prima. Snel

Ok

Degelijke coolbox

Erg fijne en degelijke coolbox

Goeie en vlotte service

Moet het nog uitvinden hoe het product is

Snelle levering waarschijnlijk goed product maar heb hem nog niet gebruikt.

Mijn volgende koelbox is hier vandaan gekomen

Zoals de vorige keer gemeld, mijn volgende koelbox is hier weer vandaan gekomen. Had nog een kleinere nodig en weer is de bestelling makkelijk en snel verlopen. Ik had hem in no-time in huis. Bedankt.

Mijn volgende koelbox gaat daar ook vandaan komen.

Eenvoudig bestellen. En snelle levering. Helaas het verkeerde model geleverd. Maar dat is snel en zonder problemen hersteld. Foutjes kunnen gemaakt worden, belangrijk is hoe ze hersteld worden. En dat is hie prima verlopen. Mijn volgende koelbox gaat hier ook vandaan komen.