Bezorging was perfecr en gebruik is super

Prima kwalitijd. volgende dag in huis. top

Voldoet volledig aan de eisen

Uitstekende producten snel geleverd

Ruim assortiment kwaliteits producten en vriendelijke klantenservice.

Top spul en snel geleverd!

Makkelijk in gebruik en snel geleverd!

Super snelle levering en goed product

snel en gemakkelijk besteld en rap geleverd.

Geweldige service!

Snelle levering. Klein probleempje, maar heel snel en goed verholpen. Uitstekende service!

fijne box, snel geleverd

goede beschrijving, snelle levering, aanrader

Mooi en super product

Mooi en super product vind de kwaliteit van materiaal ook echt goed en mooi ben er super blij mee

Snelle levering en goede prijs

Product zoals omschreven en snelle levering.

Product zoals omschreven, ziet er goed en stevig uit. Nog niet kunnen testen maar dat gebeurd dit weekend. Ook een supersnelle levering.

Duidelijke site

Achteraf betalen en een zeer snelle levering

Voldoet voor de 8 uur vakantiereis

Voorkoelen ging vlot, avond tevoren, met grote platte koelelementen op de bodem en tegen de wand. Na 8 uur rijden, was de inhoud van de box nog redelijk koelkastkoud. IJs bevroren houden, zou niet gelukt zijn. Het bevroren vlees was al enigszins ontdooid aan de buitenrand. 4 Dagen ijs houden lijkt mij te veel gevraagd. Wel heel blij met de 80l bak voor de dag op reis.

Goede producten en snelle levering

Top producten en snel geleverd

Goed geholpen

Alles top verlopen

Snelle levering en goed product

De levering was snel en het product was zoals ik had verwacht en waar ik naar op zoek was.

coolers precies als op de fotos

Na op de website het product te hebben opgezocht eerst nog even telefonisch gecontroleerd. Geen wachttijd aan de telefoon. Op het advies om even een e-mail te sturen kreeg ik heel snel een antwoord met de link naar heet product. De rest laat zich raden net als bovenstaande eenvoudig te bestellen en af te rekenen. Kortom: Prima service en klantvriendelijke service.

Top, supersnel geleverd

Product volgens omschrijving, en snelle levering.

Gewoon goed, helaas niet perfect.

De isoleer-box doet prima waarvoor hij gemaakt is, en is voor mij ook stevig genoeg. Helaas is het kunststof niet mooi strak, hier en daar zijn glooiingen aanwezig, vooral aan de voorkant. Ook is de sluiting niet heel netjes gemonteerd. Dus ik ben er op zich wel blij mee, maar had op een betere afwerking gehoopt.

Snel en goede service

Snel en goede communicatie

Ik ben kok

Het is prima

TOP!!!!

TOP

Fantastisch weer!

We hadden al een koelbox van IGLOO, en die was zo goed bevallen dat we nu een kleine variant ervan gekocht hebben om ons bbqvlees in warm te houden!

heel goed

Ik heb de tas ontvangen ( snel) en het is een super fijne rugtas. Na een lange dag efteling was ons drinken nog steeds koud ( en het was buiten 26 graden. Hele goede aankoop. Echt een aanrader.