Fast and good service

I recommend.

Pakket niet goed verpakt, open bij aankomst.

Gelukkig was de bestelling nog compleet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste MB, Dat is spijtig om te horen. Onze excuses hiervoor. Wij gaan kijken wat wij in de toekomst beter kunnen doen om te zorgen dat het niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Water in dispenseren stroomt er heel langzaam uit

Als ik water wil tanken stroom de dispenser veel te langzaam

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Aafke, Wij hebben via e-mail enkele tips gegeven wat de oorzaak kan zijn waardoor het langzamer stroomt en inmiddels begrepen dat het opgelost is. Mocht er ooit weer iets zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Keurig bedrijf.

Zeer goede kwaliteit en levering. Verder niks op aan te merken.

Prettige ervaring

Snel correct en goed spul

Niet echt tevreden.

Vragen werden onmiddellijk beantwoord via e-mail waarvoor dank. De koelbox blijft niet zolang fris als beloofd, waardoor de playmate te duur is. En ik kocht er dan nog 2. Je kan evengoed een goedkoper merk verkiezen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ingrid, Dat is jammer om te horen. Om de koelbox zolang mogelijk koel te houden moet de koelbox voor 2/3 gevuld worden met ijs of koelelementen. Met de prijs kunnen wij niet veel aan doen aangezien de koelboxen uit Amerika moeten komen en de prijzen daar ook fors zijn gestegen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Top kwaliteit,beter dan onze verwachtingen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ángel, Dank je, dat is top om te horen! Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Beste Brian, Dank je wel. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

super snel!

Snel en kwaliteit

Voor kerst playmate boss besteld. Top product mooi stevig en ze waren super snel met leveren

Heel fijn

Had eerst een defecte gekregen dit gemeld en direct een nieuwe gekregen Top service

snel geleverd, ziet er goed uit!

Geweldig product en super snel geleverd!

De Kanga box gebruiken we als hooikist. 's avonds in de pan (gietijzer) en de volgende avond eten. Werkt fantastisch. De buitenkant van deze box wordt niet warm. Maar als je de doos na 6 uur al uitpakt is de pan nog zo heet dat je pannelappen nodig hebt om hem eruit te halen. Maar ook heel handig als je je vriezer moet ontdooien. Alles blijft uren lang bevroren! Het materiaal is ook nog eens stevig en makkelijk schoon te maken. Gaat jaren mee lijkt mij.

Goede tas

Werkt goed en is lekker ruim. Mooie design.

Snelle bezorging goede kwaliteit koelboxen

Nog niet bezorgd

Terwijl ik al gevraagd word om een review, is het pakket nog steeds niet bezorgd. Is op 14 sept besteld, vandaag is het 20 sept.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Minne, Excuses voor de vertraging, dat had inderdaad al lang geleverd moeten zijn. Ik heb het even voor u gecontroleerd en het pakket is inderdaad al meerdere dagen op het depot van DPD zonder verder te gaan. Ik ga even contact opnemen met de DPD, hopelijk kunnen zij mij iets meer vertellen, zo niet dan sturen we vandaag nogmaals de order op. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Makkelijk te bestellen en betalen, vlotte levering, maar alleen de verkeerde kleur geleverd. Besteld en op de pakbon blauw, geleverd rood,

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hans, Allereerst onze excuses. Wij willen graag dit met u oplossen. Als u liever de gekozen kleur geleverd wilt hebben, kunt u ons dan een e-mail sturen naar info@iglookoelboxen.nl? Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Top producten

Mooie producten voor een juiste prijs en snel geleverd.

Ik heb altijd Igloo een betere kwaliteit gevonden.

Voor het eerst gekocht bij Igloo coolers. Voorheen in de verenigde Staten gekocht.

Best

Best

Het pakket is nog niet binnen

Ik heb deze enquête gehad, maar mijn product is nog niet binnen. Bestellingsnummwer #M100009703 Pakket is binnnen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Mats, Helaas hebben wij geen invloed op onze vervoerder. In het weekend worden er geen reguliere pakketjes afgeleverd door de DPD waardoor het zending over het weekend wordt getild. Wij zullen gelijk contact opnemen met de DPD voor een update. Zodra wij meer weten, zullen wij u op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering en een goeie koeltas.

Oke is wat aan de dure kant maar de koeltas doet wat ze zeggen dat die moet doen...

prima, zoals het hoort!

Goede site en mooi product.

Kwaliteit niet geleverd zoals op de website..

Hallo ik heb bij jullie 3 dagen geleden een koelbox besteld krijg ik hem binnen zit er een slag in het rechter wiel dat is niet de kwaliteit waar ik voor betaald heb ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden ik hoor graag reactie Groet Bjorn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bjorn, Uiteraard kunnen wij het voor je oplossen. Voor in de toekomst kun je direct contact met ons opnemen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar info@iglookoelboxen.nl met je ordernummer? Dan kunnen wij jou verder helpen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.