produit de qualité, livraison rapide, cependant l'emballage laisse à désirer, carton éventré,

Duidelijke site en productomschrijvingen Snelle levering en open communicatie ivm track and trace

Ik heb vorig jaar mijn man en zoons er een cadeau gegeven,iedere dag nemen ze mee. Mee genomen op vakantie,de koelelementen blijven idd dagen lang bevroren. Beste koop ooit!

Fast and secure transaction

Very Good product, Quality… Recommandeted for all. Just stock is not very important for others products

Was vergeten 2 in winkelpand te doen , even gebeld en was zo geregeld voor niets !!

Super !!!

Fijne stevige koelbox voor in de bouw. Snelle levering..

Livraison rapide

Produit vraiment parfait ! Fait du froid plus que je l'espérais

perfect product

netjes geleverd, perfect product, ben er blij mee .

Snel en correcte levering

Na mijn bestelling waren de producten binnen 2 dagen geleverd.

Perfect, goed gedaan. Ga zo door.

Erg snelle levering, eerder dan verwacht. Netjes, geen beschadigde verpakking en inhoud. Chapeau.

goede en snelle levering

super bedrijf

Kleine tas

Koeltas wordt groots aangekondigd, maar blijkt in de praktijk innie minie te zijn ook de ritsen lopen niet lekker.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Rhc, Dank voor uw recensie. Vervelend dat uw order niet bevalt, uiteraard kunt u deze kosteloos terugsturen als het niet is wat u verwacht had. Het groots aankondigen van de tas is echter niet iets waar ik het direct mee eens ben maar misschien zie ik iets over het hoofd. Op de productpagina zie ik dat de literinhoud en afmeting van de tas duidelijk zijn genoemd plus dat de tas wordt omschreven met een compact design. Ter verduidelijking van de grootte hebben we ook het aantal blikjes opgenomen wat erin past. Dus wat maakt precies dat het niet goed overkomt? Dan kunnen wij daarvan leren en het eventueel aanpassen. Dat de ritsen niet lekker lopen is uiteraard niet de bedoeling, dus dat lossen wij ook graag op. Mocht u uw tas willen terugsturen is dat natuurlijk geen enkel probleem, neem dan gerust even contact op met [email protected] Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Er was iets mis gegaan in de bezorging. Dit is keurig opgelost, nadat ik gebeld had.

Perfecte service

Ik bel om een defect te melden. Punt 1: vriendelijk te woord gestaan. De dame aan de telefoon wil met collega overleggen hoe te handelen en zegt zometeen terug te bellen. Punt 2: ze belt binnen 5 minuten terug. Haar oplossing is om een nieuw item op te sturen. Punt 3: met een half uur heb ik een mail dat het item aangemeld is bij de vervoerder.

Top service en vriendelijk! Beetje aftrek voor gebruik DPD

Vriendelijke en behulpzame mensen die meedenken. Helaas gaat de verzending via DPD en dat levert altijd gezeik op, ook nu weer. Wel goed opgelost uiteindelijk!

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering. Helaas was er een verwisseling geweest in de levering. Ik heb de verkeerde ontvangen en dat geldt ook voor de ander klant. Zijn product en factuur zaten in mijn pakket.

Aanrader!!

Als jaren tevreden met de rugtassen!

zeer tevreden

Vlugge levering - kwaliteitsvolle box

Levering prima, maar niet op de hoogte van het product

Ik heb een Steamy koelbox bij ze gekocht. Heel de website staat vol met verwijzingen naar Igloo USA en de kwaliteit. In werkelijkheid ontvang je een Alpicool uit China die je ook op AliExpress kunt zien. Op zich helemaal niets mis mee en we hadden het vermoeden van te voren al, maar doe dan niet alsof het onderdeel van Igloo is. Het komt mij een beetje vreemd over. Daarnaast, alvorens het product te bestellen heb ik gevraagd of er een 1,5L fles in zou passen. Het antwoord was nee, ondanks dat de binnenmaten (die we vonden bij Alpicool en niet bij Igloo Coolers) lieten zien dat het zou moeten kunnen passen. Bij ontvangst bleek het inderdaad wel te passen. Als ik die informatie kan vinden, dan moeten zij dat zeker kunnen. Al met al blij met de koelbox en de levering was prima

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte heer Jansen, Wij snappen de verwarring en onze excuses hiervoor. Wij zijn in 2006 begonnen als distributeur en importeur van koelboxen van het merk Igloo. Hierop hebben wij onze website op ingericht. In de loop der jaren hebben wij aanvullende producten toegevoegd van andere merken omdat er vraag naar was en Igloo deze producten niet voert. Dit is ook nooit een geheim geweest en daarom zetten wij ook altijd erbij om welke merk het gaat. Zo verkopen wij thermoboxen van het merk Kangabox, waterflessen en reisbekers van het merk W10, bezorgtassen van Steamy, wijnkoelers van het merk WEGG en de nieuwste aanwinst zijn dus compressor koelboxen van Steamy. Zoals wij al aangaven snappen wij de verwarring en zijn wij ook druk bezig om een nieuwe website op te zetten waarop alle merken te vinden zijn. De website staat pas online en wij moeten nog de niet Igloo producten deactiveren op de Igloo website. De nieuwe website waarop alle merken te vinden zijn kun je vinden op www.steamycool.nl. Over de 1,5 liter flessen, wij drinken hier op kantoor veel Lipton Ice Tea Sparkling waarvan de flessen hoger zijn dan 1,5 liter flessen van o.a. Coca Cola. Dit is ook de reden waarom wij als advies hebben gegeven dat het waarschijnlijk niet gaat passen. Als wij geadviseerd hadden dat het wel ging passen dan hadden we kans dat we klachten krijgen. Ik hoop dat wij je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Vlot geleverd ziet ee goed uit

Ga vd week uitproberen

Mooie degelijke thermobeker

Mooie degelijke thermobeker en snel geleverd. Top!

Doet zoals het beloofd

Doet zoals het beloofd, alleen duurt beetje lang met levering

Goederen nog steeds niet binnen ?

Bestel bij jullie ivm snelle service.. Nog steeds niet binnen ? Zondag besteld!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Willy, Wij hebben je order gelijk de volgende werkdag verwerkt, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van onze vervoerder DPD. Daar hebben wij helaas geen invloed op. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Ruime keuze assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Ruime keuze assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding. Heldere informatie website en snelle levering.

Prima service.

Na bestelling ontving ik binnen een paar dagen mijn bestelling. Mijn dank daarvoor.

Avis sur Kiyoh