Prima service.

Na bestelling ontving ik binnen een paar dagen mijn bestelling. Mijn dank daarvoor.

Nu een kleinere gekocht had al een grote in de boot, waar ik zeer tevreden over ben.

Gewoon top service een aanrader goede klanten service ook !!

eerste keer super nu niet

heb maar de halve bestelling gehad geen koel tas en geen koel elementen de chauffeur zij daar weet ik niks van maar heb het nog te druk gehad om te bellen daar over. groetjes Pieter vermeulen 073 5119567

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Pieter, Onze excuses dat je niet alle pakketten op dezelfde dag geleverd kreeg. Bij bestellingen welke uit meerdere pakketten bestaat, kan het zijn dat ze op het depot van de vervoerder gescheiden worden waardoor niet alles op dezelfde dag geleverd wordt. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Je had inmiddels al contact gehad met mijn collega en mijn collega had toen gelijk contact opgenomen met onze vervoerder. Als het goed is, is het laatste pakketje inmiddels al geleverd. Mocht dit nog steeds niet zo zijn, laat het ons dan even weten. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Redelijk

Bestellen gaat snel. Voordat het pakketje binnen is ben je gewoon 4 dagen verder.

Fast and good service

I recommend.

Pakket niet goed verpakt, open bij aankomst.

Gelukkig was de bestelling nog compleet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste MB, Dat is spijtig om te horen. Onze excuses hiervoor. Wij gaan kijken wat wij in de toekomst beter kunnen doen om te zorgen dat het niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Water in dispenseren stroomt er heel langzaam uit

Als ik water wil tanken stroom de dispenser veel te langzaam

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Aafke, Wij hebben via e-mail enkele tips gegeven wat de oorzaak kan zijn waardoor het langzamer stroomt en inmiddels begrepen dat het opgelost is. Mocht er ooit weer iets zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Keurig bedrijf.

Zeer goede kwaliteit en levering. Verder niks op aan te merken.

Prettige ervaring

Snel correct en goed spul

Niet echt tevreden.

Vragen werden onmiddellijk beantwoord via e-mail waarvoor dank. De koelbox blijft niet zolang fris als beloofd, waardoor de playmate te duur is. En ik kocht er dan nog 2. Je kan evengoed een goedkoper merk verkiezen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ingrid, Dat is jammer om te horen. Om de koelbox zolang mogelijk koel te houden moet de koelbox voor 2/3 gevuld worden met ijs of koelelementen. Met de prijs kunnen wij niet veel aan doen aangezien de koelboxen uit Amerika moeten komen en de prijzen daar ook fors zijn gestegen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Top kwaliteit,beter dan onze verwachtingen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ángel, Dank je, dat is top om te horen! Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Beste Brian, Dank je wel. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

super snel!

Snel en kwaliteit

Voor kerst playmate boss besteld. Top product mooi stevig en ze waren super snel met leveren

Heel fijn

Had eerst een defecte gekregen dit gemeld en direct een nieuwe gekregen Top service

top

snel geleverd, ziet er goed uit!

Geweldig product en super snel geleverd!

De Kanga box gebruiken we als hooikist. 's avonds in de pan (gietijzer) en de volgende avond eten. Werkt fantastisch. De buitenkant van deze box wordt niet warm. Maar als je de doos na 6 uur al uitpakt is de pan nog zo heet dat je pannelappen nodig hebt om hem eruit te halen. Maar ook heel handig als je je vriezer moet ontdooien. Alles blijft uren lang bevroren! Het materiaal is ook nog eens stevig en makkelijk schoon te maken. Gaat jaren mee lijkt mij.

Goede tas

Werkt goed en is lekker ruim. Mooie design.

Snelle bezorging goede kwaliteit koelboxen

Nog niet bezorgd

Terwijl ik al gevraagd word om een review, is het pakket nog steeds niet bezorgd. Is op 14 sept besteld, vandaag is het 20 sept.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Minne, Excuses voor de vertraging, dat had inderdaad al lang geleverd moeten zijn. Ik heb het even voor u gecontroleerd en het pakket is inderdaad al meerdere dagen op het depot van DPD zonder verder te gaan. Ik ga even contact opnemen met de DPD, hopelijk kunnen zij mij iets meer vertellen, zo niet dan sturen we vandaag nogmaals de order op. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Makkelijk te bestellen en betalen, vlotte levering, maar alleen de verkeerde kleur geleverd. Besteld en op de pakbon blauw, geleverd rood,

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hans, Allereerst onze excuses. Wij willen graag dit met u oplossen. Als u liever de gekozen kleur geleverd wilt hebben, kunt u ons dan een e-mail sturen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Top producten

Mooie producten voor een juiste prijs en snel geleverd.

214 Hoogeveenenweg Nieuwerkerk aan den ijssel 2913LV

Avis sur Kiyoh