Ik heb de Steamy SECZGW41 compressor koelbox aangeschaft. Levering was de volgende dag en de box was goed verpakt in een grote doos. De Chinese koelbox is snel op temperatuur en werkt redelijk stil. Een rammeltje bleken de nog lege draadmandjes te zijn in de box. De gebruiksaanwijzing is wat summier maar voldoende om te starten. Nu hopelijk lang plezier van.

Warm aanbevolen

Goede informatie ook vragen beantwoord mooi product blij mee

Product komt overeen met de afbeeldingen en omschrijving. Degelijk materiaal!

SATISFAITE

LIVRAISON RAPIDE ET PRODUIT CONFORME

Top vlees en service uitstekend

Supersnelle gekoelde levering. Zeker vaker bestellen daar.

Parfait ras

Bien reconnu legere

Vlotte levering.

Netjes verpakt en vlot geleverd. Goede impressie van het product.

goed en snel geleverd en werkt goed tot -20 graden

snel en goed geleverd enwerk goed.

Au plaisir de vous revoir

Entreprise sérieuse Répond au mail Donne envie de recommander à son entourage, Bonne continuation à vous Au plaisir de repasser une commande Bonne journée À toutes l'équipe Alain Colas

Vlotte en correcte levering. Apparaat voldoet helemaal aan alle verwachtingen.

Goede service, mooi product

Snelle levering en goede service

degelijk maar niet volledig correct

degelijk materiaal, robuust, en voor een marktconforme prijs. enkel de levering (die uitgegeven wordt aan derde) is niet correct, en wordt dus enigszins misleidend weergegeven op de website. (voor 13.00u besteld, volgende dag in huis... is dus niet correct. DPD, de leverancier in dit geval komt zijn afspraken niet na. levering gebeurde na 4 dagen)

Beste Stef, Onze excuses voor het ongemak. Meestal worden zendingen binnen Nederland, de volgende dag geleverd als het voor 13:00 is besteld. Het kan eens voorkomen dat het langer duurt, helaas hebben wij geen directe invloed op de DPD. Wij zullen het bij hun aankaarten. Bedankt voor het melden. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Produit parfait et livraison très rapide

Le produit est très qualitatif et en tous points conforme à nos souhaits. La livraison a été très rapide malgré des jours de fête. Je suis très satisfaite de mon achat et je recommande !!!

Bon expérience sauf le livreur

Le livreur était très désagréable et non professionnel

Topper

Wel dikke rits

Produit et services de qualités

Merci pour avoir remplacé la poignée du cooler sans hésitation. Certainement du à un choc pendant le transport . C'est agréable de pouvoir faire confiance à une enseigne. A+

het is precies wat ik voor ogen had

ik heb alleen nog geen rekening ontvangen en kan dus niet betalen

Super snel geleverd

Makkelijke en goeie website En snel geleverd

Produit très qualitatif

Traitement rapide et efficace jusqu'à la livraison de la glacière. Merci.

doen wat ze beloven

goede koelbox voor een goede prijs en ook nog eens een goede service

Super cool !

This bag corresponds with my expectations, the size and the quality of material are perfect !

Excellents produits

Malgré un retard de livraison sur un des produits, les articles sont de qualité.

Bonjour, Merci pour votre message. Comme c'est étrange que vous ne puissiez pas nous joindre. Je viens de vérifier pour vous et l'un des deux colis a effectivement été retardé. J'espère que cela sera livré aujourd'hui. Pouvez-vous nous faire savoir si ce n’est pas le cas ? Vous pouvez toujours nous envoyer un email à [email protected] Kind regards, Igloocoolers B.V.

Je hebt het goed gedaan

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Igloo. Uw site is praktish, gemakkelijk en de levertidjen worden gerespecteerd. Hartelijk dank, ik raad je zonder aarzeling aan vanuit Frankrijk.

Uitstekende kwaliteit voor scherpe prijzen

Mijn bestelling is in uitstekende kwaliteit geleverd en werkt perfect, de prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop en kom hier zeker terug.

Bravo

Igloo le top