Hele snelle correcte levering

Heel fijne Site overzichtelijk en correcte levering Top ga zo door

Super bedrijf!

Goede site, scherpe prijzen en een snelle levering.

Zoals de beschrijving als de foto's komt alles duidelijk en goed met elkaar overeen.

Slecht

Slecht bereikbaar klantonvriendelijk onduidelijkheden

Geachte mevrouw Dorland, We willen u graag helpen, maar wij zijn niet geopend op zaterdag. Dat had u ook wellicht ook op ons website kunnen zien dat wij in het weekend gesloten zijn. Het is dus niet eerlijk van u om op zaterdag een slechte review te plaatsen en te zeggen dat we slecht bereikbaar zijn, klantonvriendelijk zijn of onduidelijk zijn, want wij hebben nooit de kans gehad om u te woord te staan en te helpen. U geeft in uw mail aan dat u niet de juiste product hebt ontvangen, maar volgens de foto die u zelf stuurde is het precies de juiste product dat u had moeten ontvangen, namelijk 1 blad bestaande uit 88 blokjes. Mocht u desondanks niet tevreden zijn met het product dan kunt u deze kosteloos retourneren. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Topproducten met dito service

IGLOO koelboxen doen wat ze beloven: supergoed koelen. De klantenservice is heel vriendelijk, behulpzaam en snel. Ik heb meerdere koelboxen en tassen van ze en kan het iedereen aanbevelen.

uitstekende kwaliteit

Heel goed voorgelicht wat de coolboxen betreft. Goed advies gegeven.

Heb ze al 20 jaar top kwaliteit

Goed dat ze een depot in Nederland hebben

Perfecte ervaring en hele snelle levering.

Dikke 10!

Snelle levering.

Mooi product, snel geleverd

Les glacières sont très pratiques pour notre association.

La commande et la réception des glacières ont été parfaitement exécutée. Nous vous en remercions d'avance.

De levering was heel snel en correct

Snel geleverd, top kwaliteit. Dank!

Goede kwaliteit boxen.

Vind het gewoon een fijne uitvinding

Vroeger had ik een opplooibare isomo box maar deze is veel handiger en steviger breekt niet ,heb hem steeds in het koffer van de auto staan praktisch voor het winkel

ik kan het iedereen aanbevelen.

Super handig, ook in gebruik

Erg prettig, goede prijs & kwaliteit, best ruim ook nog

ze doen wat ze beloven

ze waren wel wat klein maar dat had ik zelf kunnen lezen

Ik ken het merk al 25 jaar en was nu een aan vervanging toe op de boot

Communicatie was goed en snel. En de rugtas ziet er stevig en goed uit. Maar de tijd moet het leren of hij echt van goede kwaliteit is.

Ik zit al meer als een week te wachten op de levering, en nog steeds!!!

Top op heden nog niets ontvangen dus er valt weinig te beoordelen. meer als een week geleden besteld.

Beste Sandor, Onze excuses voor de vertraging, het is erg druk bij onze vervoerder DHL (vanwege de Corona crisis) dus er kunnen sorteerfouten ontstaan. Zoals u zelf in de track & trace kunt zien, had het pakket op tijd ons magazijn verlaten. Helaas rijden wij niet zelf de pakketen rond en hebben dus niet invloed op alles in het bestelproces. Wellicht voor in de toekomst dat u gelijk contact met ons opneemt, zodat wij meer druk op onze vervoerder kunnen zetten. Het is namelijk onmogelijk om alle pakketen, zodra het verstuurd is, in de gaten te houden. Mocht u nog vragen hebben rondom uw zending hebben laat het ons dan even weten. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering, mooie tas (Gizmo)

Snelle levering, mooie tas. Kwaliteit van het product is nog wat te vroeg om al te beoordelen, al merkte ik dat de bieropener die aan de tas zit al na het openen van 2-3 biertjes begon te slijten. Deze lijkt van te goedkoop materiaal gemaakt. Hopelijk blijft de rest van de tas wel heel.

top product

mooie degelijke koelboxen * plus punten ruim en houden goed koude vast * min punt de sluitingen zijn van kunststof en kunnen snel kapot gaan, deze vervangen vind ik best prijzig. ik geef u als fabrikant de tip om deze te vervangen door metalen sluitingen. m vr gr Ed

prima produkten met een minpuntje.

Prima koelboxen, allen de plastic sluitingen gaan regelmatig kapot. Nu metalen sluitingen besteld en gemonteerd, en dat is beduidend beter.

Delivery was quick and Customer Services was very responsive

Dear Umair, We are sorry to hear that you are dissapointed in your order. A delivery bag is a very basic product so there isn't much more that we can tell about it than we already have in the description, but we are always open for suggestions. In our description we never described any accessoires and it wasn't necessary for other customers to have any accessoires. If you have any wishes about accessoires, we can always take it into consideration to add it to our delivery bags in the future. About the prices, we are already very competitive compared to other sellers of delivery bags and it is a product with low margin so unfortunately we can't go much lower. Kind regards, Igloo Coolers Europe

Gewoon zoals het hoort