Ik heb altijd Igloo een betere kwaliteit gevonden.

Voor het eerst gekocht bij Igloo coolers. Voorheen in de verenigde Staten gekocht.

Best

Best

Het pakket is nog niet binnen

Ik heb deze enquête gehad, maar mijn product is nog niet binnen. Bestellingsnummwer #M100009703 Pakket is binnnen

Beste Mats, Helaas hebben wij geen invloed op onze vervoerder. In het weekend worden er geen reguliere pakketjes afgeleverd door de DPD waardoor het zending over het weekend wordt getild. Wij zullen gelijk contact opnemen met de DPD voor een update. Zodra wij meer weten, zullen wij u op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering en een goeie koeltas.

Oke is wat aan de dure kant maar de koeltas doet wat ze zeggen dat die moet doen...

prima, zoals het hoort!

Goede site en mooi product.

Kwaliteit niet geleverd zoals op de website..

Hallo ik heb bij jullie 3 dagen geleden een koelbox besteld krijg ik hem binnen zit er een slag in het rechter wiel dat is niet de kwaliteit waar ik voor betaald heb ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden ik hoor graag reactie Groet Bjorn

Beste Bjorn, Uiteraard kunnen wij het voor je oplossen. Voor in de toekomst kun je direct contact met ons opnemen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met je ordernummer? Dan kunnen wij jou verder helpen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Kwaliteit valt erg tegen

Hallo, De kwaliteit van de koelbox valt erg tegen. Voor €170 verwacht ik een degelijk product. De hendel en de wielen zijn niet gemaakt om lang mee te gaan. Zeker als de ondergrond wat minder vlak is en de koelbox zwaar is, voel je gewoon dat die wielen kapot gaan. Die trekhendel is helemaal een aanfluiting. Ik heb de rest niet eens bekeken. Ding gaat linea recta terug.

mijn ervaring was heel goed

mijn ervaring was echt echt goed

Product is wat we ook besteld is

Igloo koelbox is zoals men schrijft. Mooi en handig deksel met uitsparing voor 2 blikjes/ bekers.

snel geleverd

goede koelbox, onderdelen wel prijzig

Al 8 jaar Igloo Coolers in gebruik en zeer tevreden. Onderdelen zijn in voorraad en worden snel geleverd. Vragen worden snel beantwoord. Zeer tevreden over dit bedrijf en de medewerkers.

Makkelijke site , snelle levering

Top site!

Nog niets ontvangen

Geen ervaring met iets war ik nog ni et heb

Geachte heer Egdmond, Onze excuses voor de vertraging. Het pakket is op tijd meegenomen door onze vervoerder DPD, maar is door drukte bij DPD vertraagd en in het weekend worden zendingen meestal niet uitgeleverd door DPD. Ik kan aan de tracking zien dat het vandaag wordt uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Mooi product snelle levering

Veel keuze en tegen schappelijke prijzen.

Geachte heer Kloosterhuis, Dank je wel. Dat vinden wij mooi om te horen. Wij doen altijd ons best om de prijzen zo laag mogelijk te houden ondanks dat er overal prijsstijgingen zijn (grondstof, scheepvaart, wegtransport, etc.). Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering.

No-nonsense, snelle levering.

Blijft goed koud. Licht makkelijk.

Snelle levering, degelijk product!

Snelle levering en het product is degelijk en heeft een mooi formaat. We hebben de igloocooler afgelopen zondag gelijk gebruikt voor de IJsselbruch. Hield goed koel ook na 4 uur in de prille zon.

Zeer snel geleverd en goed stevig ingepakt

Zeer snel geleverd en goed stevig ingepakt

Snel geleverd! Tegen goede prijs

Top coolers. Binnen 48 uur volgens afspraak!

Snelle levering en goed produkt

Zoals beloofd de volgende dag netjes geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit van het product

Topcoolers waarin het dagenlang koud blijft!

Wij gebruiken de Igloo-coolers al 7 jaar bij ons op de Borrelboot. Wij gebruiken ze dus zakelijk en dan is het erg belangrijk dat de drankjes voor onze gasten ook echt goed koud blijven. Deze coolers doen wat ze moeten doen en dat doen ze perfect, zelfs bij 30 graden. Als de scharnieren wat zwaarder uitgevoerd zouden zijn dan kregen ze een 10. Mike Borrelboot Harderwijk

Ging zoals verwachte

afwachten

De bestelling was snel geleverd, echter was 1 product stuk (gebarsten ) zojuist ingepakt voor retour zending dus afwachten hoe dat gaat. Dan komen er sterren bij!

Goed en mkkelijk te bestellen en op tijd geleverd