Ging zoals verwachte

afwachten

De bestelling was snel geleverd, echter was 1 product stuk (gebarsten ) zojuist ingepakt voor retour zending dus afwachten hoe dat gaat. Dan komen er sterren bij!

Goed en mkkelijk te bestellen en op tijd geleverd

overzichtelijk op website, met email en kwaliteit die ik verwachte

overzichtelijk op website, met email en kwaliteit die ik verwachte

Ruim en gemakkelijk te hanteren

Het zou fijn zijn als het mogelijk zou zijn om de koeler af te sluiten door middel van een ingebouwd slot in de 2 afsluithendels

Great customer service

Drain piece broke within a few months, but after reaching out to customer service I got a replacement part sent to me straight away.

Super product perfecte service

Ben erg blij mee en mijn maten ook,. Op deze manier altijd koud bier bij de f1

TOO SERVICE!

Supersnelle reactie via de website, zeer flexibel in de afspraken en zeer klantvriendelijk! en dat staat allemaal los van de geweldige producten die ik bij ze heb aangeschaft! Zeker niet de laatste keer dat ik hier ga shooppen!!!

Fast and reliable

I searched for igloo coolers because I know the brand. Immediately this page came up and I found exactly what I was looking for. The delivery was fast and as shown on the website.

Goeie telefonische hulp. Goeie afhandeling van bestelling onderdelen.

Top koelboxen

Hadden een paar jaar geleden al 2 van deze toppers aangeschaft. Nu een derde erbij.

Uitstekende service voor hele mooie spullen

Igloo heeft topproducten, deze zijn heel gemakkelijk te bestellen on-line. Prima op tijd geleverd. Leuke kortingsbon erbij voor volgende bestelling.

Praktische Koeltas met enkele (koel)vakken. Ook voor boodschappen met erg warm weer. Een mooie en solide tas. Nét gekocht dus gebruikerservaring ontbreekt. De bestelling is goed en snel afgehandeld

Duidelijke website en snelle levering

Wederom snel geleverd

Snel geleverd, strakke kwaliteit thermoboxen. Beter dag de goedkopere merken, deze kunnen tegen een stootje.

Tevreden!

Het is wel een beetje aan de prijzig kant. Maar verder, voldoet product goed aan verwachting. Redelijk snelle levering en in goede staat bezorgd.

Goed service

Tevreden met producten

Goed maar garantie kan beter

Ik vind als je een koelbox aanschaft van 170 euro Dat als er een sluitklip afbreekt deze opgestuurd dient te worden ( de klant zou alleen de verzendkosten moeten betalen) ik zou niet nog een keer een groot bedrag betalen voor een koelbox van Igloo !

Mooi product, snelle levering

Erg tevreden

Supersnelle service

Keurige afhandeling en snelle service

Snelle levering product voldoet aan mijn verwachtingen.

super

ik heb hem uitgeprobeert binnen in een warme kamer en na 2 dagen was het nog super koud geweldig hij gaat nu naar Afrika waar het iedere dag 35 gr. is GEWELDIG

Mooie aankoop, scherpe prijs en supersnel geleverd.

Mooie en zeer functionele tassen

Bezorging duurde enkele dagen maar de tassen zijn netjes, functioneel en heel praktisch. De tijd zal leren of ze ook duurzaam en stevig genoeg zijn voor dagelijks intensief gebruik.

Hoogeveenenweg 214

2913LV Nieuwerkerk aan den ijssel