Handig

Heel goede koelmatten die je zelf kan snijden en daardoor heel handig en makkelijk in verschillende koeltassen te gebruiken Ben hier zeer blij mee Een echte aanrader

Snel en goed product

Dank u voor de goede Service!

Prachtig exemplaar

Veel mooier dan de gebruikelijke koelbox.

snelle en correcte levering

snel geleverd en prima comunicatie via email. product voldoet ook aan de beschrijving, we hebben de koelbox aangesloten op 220v met de bijgeleverde transfo, bij een kamertemperatuur van 18 graden hebben we via de tip toetsjes de koelbox ingesteld op - 15 na twee uur was deze temperatuur reeds bereikt. mooi afgewerkt product.

Prima koelbox

Ziet er heel degelijk uit, handige box, snel geleverd

Alles goed verlopen! aanrader

Degelijke en robuuste koolbox

Na 2 werkdagen werd de koelbox geleverd zoals beloofd. Op de service van Igloo zeker niets aan te merken. Misschien moeten jullie wel de pakjesbezorger DPD eens aan de tand voelen en zelfs op de vingers tikken. De doos met koelbox werd voor onze voordeur gegooid, waardoor de doos al flink beschadigd was. Tegen dat we de voordeur konden open doen, zat de pakjesbezorger al terug in zijn bestelwagen. De koelbox zelf vertoont lichte schrammen en kleine blutsen. Te weinig om er een spel van te maken, maar ze hadden kunnen vermeden worden mits een normale behandeling van het transport.

Beste Yves, Onze excuses hiervoor. Dit is zeker slecht van de DPD en wij zullen het meenemen in ons jaarlijkse keuze naar vervoerders. Wij hebben je naar aanleiding van het ongemak nog een e-mail gestuurd en hopen dat je in de toekomst nog steeds vertrouwen hebt in Igloo Coolers Europe. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Beter lezen

Beste, Ik had de coolboxen heel dringend nodig. Problemen begonnen al bij het bestellen. Ik heb 3 keer mijn gegevens moeten in vullen. Nadien moest ik een vinkje verwijderen want het levering en factuur adres was ergens ander. De boxen moest ik donderdag hebben voor een evenement zaterdag. Tot dat ik thuis aankwam en zag dat did was geweest. En niet bij het leverings adres wat ik had geplaatst. De boxen kon ik pas zaterdag op hallen. Die waren achter gelaten bij een ophaal post. Ik heb ze dus daar gelaten want ik was reeds vertrokken naar mijn evenement waar ik die nodig had voor mijn verkoop. Vandaag zal ik die ophalen. Twee beter punten voor de toekomst. De planning zal beter moeten lezen en de spullen naar het juiste gewenste adres moeten sturen En de website/webshop zal aangepast moeten worden. Daar waar het finkje is die mag of moet niet automatisch springen op "leverings adres is het zelfde al bestel/factuur adres. Het beste dat men zelf daar mag kiezen. Mvg Team Baaslogistics.com

Beste Steve, Het is spijtig om te horen dat je de koelboxen niet op tijd hebt ontvangen. Het klopt dat je standaard je verzendadres moet invullen en dat een vinkje al aan staat waarbij het factuuradres hetzelfde is als het verzendadres. Dit komt omdat bij ons bijna 90% van de orders dit het geval is. Voor de bezoeker hebben wij het dus gemakkelijk gemaakt zodat de bezoeker zo min mogelijk handelingen hoeft te doen. Onze excuses als dit voor ongemak heeft gezorgd. Ik heb even uitgezocht en naar ons weten, hebben wij de juiste verzendadres ingevoerd, namelijk Ferdinand Verbieststraat, welke is opgegeven op onze website als verzendadres. Ook in het DPD portaal staat deze adres ingesteld. Wij snappen dus niet hoe het kan gebeuren dat het naar de factuuradres is gestuurd aangezien DPD deze nooit van ons heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Heel gemakkelijk

Her er vandaag boodschappen mee gedaan, en as een heer warme namiddag, voeding was er heel koel in gebleven.

Perfecte afhandeling en levering

Bestellen , goede en snelle afhandeling

Heel handig om coldpacks koel te houden en mee te nemen naar de wedstrijden

Wij nemen deze mee op al onze thuiswedstrijden. Ook op onze jaarlijkse stage wordt er druk gebruik van gemaakt. Houd voldoende koel gedurende een lange tijd

fantastisch!

een bevroren fles water na 48 u nog steeds volledig bevroren. dus, alle voeding was even fris als uit de koelkast.

Très pratique et très solide

Fonctionne sur tous les terrains extérieurs et intérieurs ( salles de sport ) Multi usages ( Nourriture Boisson Glace Tape Pommades Gel Etc ... )

Très pratique et très solide

Zeer snelle service

Zondag besteld… dinsdag in huis. Zeer degelijk materiaal

Top snelle levering

Correct en stipt geleverd

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling (koelbox + koelelementen). Heel positief over IGLOO. Is ondertussen de tweede keer dat we hier bestellen.

Geweldige prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle en vlotte levering en een geweldige koeltas! Zeer tevreden!

Vlotte serviiice

Goede opvolging

zeer tevreden

Voor de prijs een zeer goede kwaliteit en heel snel geleverd .

Mijn ervaring is nog niet duidelijk maar ik heb dit in ondervinding gekocht door collega

Door de ervaringen van supportersclub van Anderlecht was ik in eens verkocht een Igloo koelbox te kopen om de drank koel te kunnen houden op mijn ervaring als bus & carchauffeur het zou wel kunnen dat ik later nog een tweede bij bestel Alvast bedankt voor de snelle levering en verzorgde levering M.V.G

prima service

prima service

Zeer goed!

Product werd tijdig geleverd. Geen beschadiging van het pakket. Nu nog de frigoboxen deze zomer uittesten!

Fast and high quality

Got my KANGABOX quickly, a high quality product. The tape around the carton box almost felloff completely. While the tape could be apllied more carefully it was without consequence.