Service zoals het hoort!

Als supportersvereniging hebben wij een aantal van jullie producten in ons bezit. Met name 5 koelboxen. Door het 2-wekelijks gebruik ervan gaat er natuurlijk al is iets stuk... een handvat, een scharnier.. Dus, alles wat vervangbaar is en verkrijgbaar is op jullie website. En alles met een vlotte service. Zaterdag besteld --> dinsdag geleverd!

Een goede en stevige box ideaal voor in de bouw

Een box die zeker zijn prijs waard is.

Zeeeeeeeer snelle service

Nooit zo snel geleverd En het item voldeed volledig aan mijn verwachting ! Allen bestellen daar ....top!!!

Zeer snel en super materiaal

Ik ben aannemer en had mijn vorige box doodgereden met mijn graafmachine. Na een beetje “Google werk “zag ik deze frigobox Drinken blijft lekker koud en is ideaal van grote . Boterhammetjes, minstens een fles water en 6 blikjes frisdrank , een koppel koel elementen en de dag kan niet meer stuk

Zeer blij met de koelrugzak en de service. Ik had eerst wat problemen met het valideren van mijn btw nummer maar de klantendienst heeft mij daar zeer snel over terug gecontacteerd. Snel besteld en dag erna in huis!

zeer positief

mega goed product zeer degelijk en effectief

Alles is verlopen zoals het hoort

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Uit eerste test en gebruik is de koelbox de beste prijs/kwaliteit koelbox op de markt!

snel en efficiënt

prijs-kwaliteit verhouding prima!

na bellen kreeg ik meteen mijn producten

eerst lang gewacht op mijn koelboxen maar na ik belde leek er iets fout zijn te gaan en werd er mij meteen bevestigd d1t ik eerstdaags mijn bestelling ging ontvangen en dat was ook zo dus dankjewel. Mvg

Snelle levering.

Mijn man is heel tevreden met zijn koelbox. Stevige koelbox die tegen een stootje kan en de afmetingen zijn ook perfect

Goed materiaal maar sluitstukken zeer fragiel.

Ik heb 2 koelboxen van "Igloo". Ik begrijp niet waarom de 1ste (120 liter) vooraan kunststof sluitingen (made in China) heeft en de 2de (60liter) metalen (made in USA). De kunststof sluitingen zijn al stuk (geen 25 keer open-toe), ik heb dan vrij dure vervangingstukken besteld (een volledig set met sluitingen en scharnieren) plus een stel metalen sluitingen die veel sterker zijn. Dus adviseer ik van altijd met metalen sluitingen te kopen.

Super en zeer snelle levering!

Zeer goed product, spijtig van de onderdelen.

Op zo'n performante koelbox slotjes in kunststof (made in China) die na 5 maal open en dicht doen al stuk gaan is erg. Des te meer dat als ik dan vervangstukken bestel, ik ook een half metalen scharnierend slot kan kopen (made in USA) die veel sterker is. Waarom die niet origineel op de koelboxen monteren?.

Heel tevreden!

De levering was snel en correct en het product strookt volledig met onze verwachtingen

prima levering

product is geleverd en voldoet aan de verwachtingen

vrij goed maar mocht beter verpakt geweest zijn

goed contact met het bedrijf perfecte levering ( goed op tijd ) kan beter verpakt worden voor eventuele lekken te voorkomen

Product voldoet aan de verwachting

Blijft goed koel maar werd geleverd vol krassen

Blijft goed koel maar werd geleverd vol krassen

Geachte heer/mevrouw, Dat is vervelend. U kunt contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen wij het kosteloos voor u omruilen. Met vriendelijke groet, Igloo Coolers Europe

Goes

Bijna perfect!

Voor de aankoop en levering is alles zeer vlot gegaan, levering 2de dag na bestelling reeds aan de voordeur! Over het product: bijna perfect. Goede punten: de isolatie, de grootte van de draagtas, de schouderband, snel te openen door velcro sluiting, gewicht van de tas is goed te dragen voor hele dagen te bezorgen Slecht puntje: aangezien het ook word gebruikt voor kleinere zakjes in te steken houd de draagtas zijn vorm niet, de bodem En zijwanden is daarvoor te zacht. Dit heb ik opgelost door er een kartonnen doos op maat gesneden in te steken. Nu kunnen er kleinere bestellingen in zonder dat de bezorgtas vervormd.

Correct verlopen.

Niet te groot en leuk design

Leuk model van rugzak. Nog niet in het veld gebruikt maar ziet er veelbelovend uit. Volgende week test in Zuid-Frankrijk... Ben benieuwd...;.

snelle levering en correctheid

zeer goed product waard.