Smakelijk en snelle levering

Heerlijke sappen, heldere uitleg en snelle levering. Al een keer of 4 een 3 daagse sapkuur gedaan om te resetten. Bevalt me goed!

THIS IS A SCAM DO NOT ORDER

I paid more than 130€ for a 5 days detox and never received my order. I sent several emails to so called "customer support" and never got any answer or reimbursement. The website just took the money and disappeared without a trace of my parcel. DO NOT ORDER

• Would you recommend us? No

Slechte communicatie

Ik heb een 3 daagse sapkuur besteld. Deze kwam op tijd binnen en was compleet. Ik was enorm tevreden. Vervolgens plaats ik nogmaals een bestelling. Deze komt eerder dan mijn aangegeven dag. Hiervoor een mail gestuurd. Ik kreeg direct antwoord dat zij idd een fout hadden gemaakt en verder gingen onderzoeken. Hierna heb ik een mail gestuurd dat ik tevens niet de juiste artikelen geleverd heb gekregen. De 1 daagse sapkuur was niet wat ik besteld heb. Ik heb hierover een mail gestuurd en hier krijg ik geen reactie op. Ik heb zelf daarna nogmaals 3 keer een mail gestuurd en gevraagd om op mijn mail te reageren. Reactie blijft nog steeds uit. In 2 weken tijd heb ik hier ruim € 200 uitgegeven. Spijt dat ik voor mijn sapjes voor dit bedrijf heb gekozen

Slechte 2e zending en afhandeling hiervan

Voor de 2e keer een kuur besteld omdat wij hier de eerste keer erg tevreden over waren. Sapjes zijn wat veranderd, wat niet onze smaak is en dat is prima. Maar wat niet kan is dat de flesjes zijn gaan lekken en schuimen waardoor we meer dan de helft weg hebben moeten gooien. Ze beantwoorden mijn mail niet en het is niet mogelijk om telefonisch in contact te komen met ze. Zacht uitgedrukt vinden wij dit erg jammer!!!

Heerlijke sapjes

5 daagse veggie kuur gedaan, heerlijke sapjes. Helaas ontbrak 1 sapje maar dit is keurig en snel opgelost door de klantenservice.

Top, lekker en snel

Dr blend levert snel en de sapjes zijn hoge kwaliteit en lekker weg te drinken.

Fijne sapkuur

Heb mijn eerste dag erop zitten en het was prima te doen! Lekkere sapjes en geen honger gevoel door het op de aangegeven tijden te drinken met tussendoor thee. Ga dit zeker vaker doen!

Heerlijke sappen!

Al drie keer een sappenkuur gedaan bij Dr. Blend. De sappen zijn heerlijk en super goed te doen. Na de kuur minder drang naar zoetigheid en weer helemaal zin om de gezonde leefstijl voort te zetten.

Geen honger met deze kuur maar de sapjes zijn niet lekker

De sapjes vulden goed maar vond ze niet lekker om te drinken. Doordat ze niet lekker waren vond ik het zelf moeilijker om vol te houden. Wij hadden 2 dozen van 7 dagen besteld en bij beide dozen lekten de flesjes, die nog ongeopend waren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jana, Bedankt voor je review! Jammer dat je de sappen niet zo lekker vond, wat betreft de lekkende flesjes adviseren wij in zulke situaties altijd ons te contacteren zodat wij het voor je kunnen oppakken! Onze klantenservice je een bericht gestuurd zodat we tot een passende oplossing kunnen komen. Groet, Dr. Blend

Een ervaring die ik niet had willen missen

Ik begon aan Dr. Blend nadat mijn vriend vertelde over de positieve ervaringen die hij al 2x eerder had. We waren het er over eens, we gingen samen aan de pretox en drie dagen detox. Tijd voor een reset van body & mind! Het bestellen was eenvoudig, het kiezen van een bezorgdatum net zo makkelijk. Helaas bleek er in onze pretox een sap te missen, maar dit werd uiteindelijk keurig opgelost en werd ons een aftertox aangeboden ter compensatie. Een superoplossing waren wij beiden van mening. De pretox was fijn om het afbouwen van maaltijden te ondersteunen en om te wennen aan de sapjes. Daarna volgde de Detox. Dat was even wennen, ik had verwacht dat ik een "honger-gevoel" zou ervaren, maar het schema liet weinig ruimte daarvoor. Sterker nog, de ochtend-routine vond ik best snel op elkaar volgend, dat ik vaak al dacht: pfff, nu al weer tijd voor de volgende. Nu net de laatste juice genomen van de 2 daagse aftertox en ik kan met recht zeggen dat het fijn is geen drang te voelen om suikers te eten, of koffie te drinken. Dus langzaamaan weer rustig opbouwen en lichte maaltijden klaarmaken. Bovendien had ik niet verwacht er ook nog gewicht mee te verliezen. Dat is een fijne, toch nog wel onverwachte bijkomstigheid

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Daan, Bedankt voor je uitgebreide review! Erg leuk om terug te lezen. Fijn dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld en als je in de toekomst nog meer wilt proberen of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Succes met het rustig opbouwen en geniet van de lichte maaltijden! Groet, Dr. Blend

Je hebt keuze uit een uitgebreid gamma sapjes. Ik bestelde reeds meerdere malen een detoxkuur van 5-7 dagen. De sapjes zijn super lekker, lang genoeg houdbaar en afwisselend in samenstelling. Zp'n kuur geeft me telkens een energieboost en ik krijg spontaan van de mensen rond mij te horen dat ik straal... De levering gebeurt vlot via PostNL, waar je je bestelling live kan volgen.

Lekker en vol!

Lekkere sapjes en geen honger! Makkelijk vol te houden. 6 dagen en -4kg!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sofie, Hartelijk bedankt voor je review. Wat fijn dat de sapjes lekker waren en het goed vol te houden! Groet, Dr. Blend

Lekker en vers

Ik heb al meerdere keren de sapkuren besteld en blijf er zeer tevreden mee. De sappen zijn lekker en je ervaart totaal geen honger.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bianca, Bedankt voor je review! Wat goed dat je geen honger hebt ervaren! Hopelijk heb je hiermee een goede reset kunnen behalen. Groet, Dr. Blend

Fijne sapjes en goed te doen!

Sapje zijn goed te doen en als beginner is een kuur van 3 dagen zeker haalbaar.

lekker en gezond

lekker en gezond

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Yuan, Bedankt voor je review en fijn te horen! We hopen je in de toekomst weer te kunnen voorzien van onze sapjes :-) Groet, Dr. Blend

Heerlijk, makkelijk een aanrader

Vond het heerlijk om de kuur aantal dagen te doen! Ideaal om even te resetten en niet Dana te hoeven denken wat te gaan eten.. een sapje en klaar!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Nicole, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van de kuur en dat het voor jou ideaal was om even te resetten zonder je druk te hoeven maken over wat te eten. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Groet, Dr. Blend

geeft een gezond gevoel

Lekkere en gezonde sapjes. Eentje groene sap was me te bitter maar verder vond ik ze lekker. Fijn dat er nu ook statiegeld op de flesjes zit. Vriendelijke en goede klantenservice.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Mandy, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je onze sapjes lekker en gezond vindt. Het spijt ons dat de groene sap te bitter was. Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze klantenservice, we streven ernaar om altijd behulpzaam en vriendelijk te zijn voor al onze klanten! Groet, Dr. Blend

Super tevreden

De sapjes zijn lekker, vullen de maag en zorgen voor de perfecte detox van het lichaam. Ik raad ze zeker aan!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Ivy, Hartelijk bedankt voor je review! Super leuk dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst nog eens te zien. Groet, Dr. Blend

Ondanks middelmatige smaak, goed vol te houden!

Deze kuur doet wel wat met je mindset en body. Ik voel me een stukke beter en val ook zeker 1 kilo af met 3 dagen! Goede jumpstart

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jarno, Bedankt voor je review! Wat goed om te horen, een perfecte reset! Groet, Dr. Blend

Supper effectief

Ik had detox sapkuur voor 3 dagen besteld en was 4 kilo afgevallen. En een goede service!!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Zineth, Bedankt voor je review. Wat goed te horen! Blijf zo door gaan :-) Groet, Dr.Blend

Onwijs goede service!

Na het bestellen van de detox sapkuur was onze order kwijt. Er werd heel snel geschakeld via de klantenservice en de volgende dag werd de nieuwe order al geleverd. Top service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Iris, Bedankt voor je review en complimenten! Fijn dat alles snel is opgelost en veel succes met de detox! Groet, Dr. Blend

Totally recommend!

Already with Dr. Blend for over a year. Started with detoxing for 3 days, gradually increasing. Already on the 2nd day body feels much better, lean and healthy. And shots of curcuma and vinegar are just a must! What I absolutely recommend: 1) Take pretox and aftertox boxes. They are there for a reason. Detox is not so difficult, but not 'having it all' the day before or straight after is very difficult. Pretox and aftertox boxes really help with this transition. 2) Drink water! First, it will prevent you from 'feeling like eating' (yes, you don't feel hunger, but a full stomach will also help you from longing for those burgers and frietjes) 3) Use this opportunity to also to 'clean' other things in your life: from clutter on in that ' special' corner that everyone of us has at home to cleaning your thoughts.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Khrystyna, Thank you for your review and super helpful tips! Super to hear that you are doing great detoxing :-) Dr.Blend

Geweldig! Een schoon en opgeruimd gevoel!

Sapjes zijn heerlijk en makkelijk mee te nemen. Resultaat mag er ook zijn. Kilo’s lichter en een schoon en opgeruimd gevoel!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Dana, Bedankt voor je review. Wat super dat je je zoveel beter voelt! Dat is waarvoor we het doen :-) Groet Dr. Blend

Geweldige service en sapjes van kwaliteit

Mijn bestelling kwam een dag later aan, maar dit is direct goed opgenomen door het team van dr. Blend. Ze willen erg graag elke klant tevreden stellen. Dat hebben ze ook met de sapjes gedaan. Ze zijn van kwaliteit en de sapkuur van 3 dagen is met deze sapjes goed vol te houden. Ik hoop hier vaker te bestellen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Esther, Hartelijk dank voor je review. We nemen voor elke klant de tijd dus fijn om te horen dat het probleem goed is opgenomen. Wat goed dat de detox goed is gegaan en we hopen je voldoende keer weer te kunnen voorzien van onze sapjes! Groet, Dr.Blend

Geen honger

Ik had een 3-daafse sapkuur en het was makkelijk om vol te houden. De smaken zijn goed en er is genoeg afwisseling. Het beste van alles was dat ik totaal geen honger heb gehad!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bianca, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dar alles naar wens is! Groet, Dr.Blend

Company details

511 Amsterdamseweg

Amstelveen 1181BS

020-2622126

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.