lekker

alles verloopt vlot en is lekker

Hi Nick, Bedankt voor je review. Fijn horen dat alles naar tevredenheid was! Groet, Dr.Blend

fantastisch

De sappen zijn echt heerlijk. Ik vind het fijn om te voelen dat ik soms in de haast tóch mijn vitaminen binnen krijg door elke dag een groentesapje te nemen.

Beste Moon, Hartelijk bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat het binnenkrijgen van voldoende vitamines hiermee toch wat makkelijker wordt! Groet, Dr.Blend

Fijne start van het nieuwe jaar!

Afgelopen december een bloedtest laten doen en kwam toch aardig wat vitamines en mineralen tekort. Nu dagelijks een sapje bij de lunch! Geen extra moeite en mega veel groente in een keer binnen.

Hi Laura, Ontzettend bedankt voor je mooie review en wat leuk dat onze sapjes nu dagelijks terugkomst in je voedingspatroon :-) Groet, Dr.Blend

Snelle en goede service

Aantal keer de detox sappen besteld. Snelle en goede levering. Goed en netjes verpakt. Smaken prima. Handig dat de flessen genummerd zijn, zodat je precies weet wat de volgorde is.

Hi Ilze, Hartelijk bedankt voor je review, Fijn te horen dat alles naar tevredenheid is! Groet, Dr,Blend

Heerlijke sappen!

Heerlijke sappen, bestel graag bij Dr. Blend. 1 minpuntje: Ik kan mijn lege flessen niet inleveren voor de statiegeld, verschillende supermarkten geprobeerd.

Hi Nadja, Bedankt voor je mooie review! Goed dat je dit aangeeft, we zullen dit intern oppakken. Groet, Dr.Blend

Snel, makkelijk en gezond!

De gember en kurkuma shotjes zijn onderdeel van mijn dagelijkse inname geworden en geeft me een goede en frisse start van de dag! Af en toe doe ik een combi detox kuur van 3 dagen om weer even te ontgiften en een reset voor m’n lichaam, aanrader!

Hi Claudia, Bedankt voor je review! Wat een compliment dat onze shots onderdeel zijn geworden in je dagelijkste routine :-) Groet, Dr.Blend

honger niet vol te houden

Ik was erg enthousiast over dr blend ik zag de aanbieding en dacht dit is m’n kans. Ik heb gekozen voor de 3 daagse detox kuur. Alle flesje klaar gezet voor de dag. Ik begon enthousiast met drinken. Vond het direct al pittig een kurkuma shotje op een lege maag, maar dacht dan heb ik vast de ergste gehad. De eerste sappen gingen redelijk maar vond ze niet lekker. In de middag kreeg ik honger en had geen vol gevoel naar een sap half uur naar de sappen werd ik misselijk. Ik dacht nog dit is even wennen. Maar het gevoel bleef en de sappen gingen me steeds meer tegen staan ik zag er tegen op als het alweer tijd was voor de volgende. Einde van de dag werd ik dizzy kreeg hoofdpijn. Na de ene laatste sap van die dag heb ik besloten om er mee te stoppen. Ik werd zo jij slap als een vaatdoek 0 energie. Vind het jammer omdat ik zulke goeie verhalen had gelezen ben ik dan een uitzondering ? Volgende dag is mijn man het gaan proberen nou hij had wat minder klachten maar ook misselijk ook hij is gestopt naar 1 dag. Ik vind het zo zonde van m’n geld het is zo duur en heb nog geen dag vol kunnen maken. Ik heb helaas niet kunnen genieten van de detox kuur vind het erg jammer! Ook zou ik het niemand aanraden! Ik snap niet hoe mensen het 3 of zelfs 7 dagen volhouden als het wel zo is vind ik het super knap!

Beste Desi, Bedankt voor je uitgebreide review en eerlijkheid. Wat jammer dat de detox niet goed is bevallen. Zulke bijwerkingen komen vaker voor, wij adviseren dan ook indien je zulke klachten krijgt er licht verteerbaar voedsel naast te eten. Op die manier kan je toch profiteren van de detox maar heb je een extra steuntje en kun je eventueel opbouwen naar detoxen zonder licht verteerbaar eten erbij. Bij iedereen valt een detox anders dus het is belangrijk om dan ook contact met ons te nemen indien het niet zo lekker gaat. Verder kun je altijd binnen het retourtermijn de resterende sappen bij ons retourneren, dit kun je ook op de site vinden. Bij verdere vragen neem dan contact met ons op via de mail en we helpen je daar graag verder. Groet, Dr.Blend

Geen vol gevoel

Ik had de 3 dagen detox kuur. Ten eerste vond ik de sapjes absoluut niet lekker, veel hadden écht een vieze nasmaak. Daarnaast had ik ‘s avonds heel erg veel honger. Na 2 dagen lukte het echt niet meer.

Hi Lotte, Bedankt voor je eerlijke review. Jammer dat de sapjes je niet bevielen, smaken verschillen uiteraard! Ontzettend goed dat je het in ieder geval wel hebt geprobeerd! Groet, Dr.Blend

Fijne en snelle bezorging, detox wat het moet doen

Ik doe eens per half jaar een detox, ik vind dit een fijne box. Mis wel wat extra’s, als een cafeïne vrije koffie of thee.

Hi Cynthia, Bedankt voor je review en complimenten! Wat betreft thee mag je gerust tussendoor wat cafeïne vrije thee consumeren tijdens onze detox :-) Groet, Dr.Blend

Grote schoonmaak!

Voor de 2e keer ben ik nu bezig met de 3 daagse sapkuur van dr Blend! De vorige keer was het zo goed bevallen dat ik e rnu gewoon zin in heb en er ligt al een 3e kuur in de vriezer voor over een tijdje! Grote schoonmaak van lijf en geest! Met een frisse mindset het nieuwe jaar in!

Hi Maaike, Bedankt voor je review! Wat super leuk te horen en hopelijk heb je op deze manier een top start in het nieuwe jaar! Groet, Dr.Blend

Makkelijk te bestellen en goede service

De fijne sappen zijn genummerd, zodat je goed kunt zien welke sap je moet nemen. De sappen die je neemt op een dag zijn goed gevarieerd. Het is wel elke dag hetzelfde, dat vond ik voor 5 of meer dagen wel saai worden. Als er iets is, wordt je super goed geholpen! Super fijn hoe ze met je meedenken en zoeken naar een oplossing!

Beste Sofie, Bedankt voor je review en eerlijke feedback! Dat waarderen we enorm. Groet, Dr.Blend

Hele positieve ervaring klantenservice

Vandaag voor het eerst contact gehad met dit mooie bedrijf. Werd erg goed en professioneel geholpen aan de telefoon. Wilde een 5-daagse kuur, maar kreeg gericht advies dat als het de 1e keer is, ik beter een 3-daagse kuur kon nemen. Topper

Klantenservice

Erg uitgebreide uitleg gehad bij Dr. Blend. Tevreden. Wilde zelf voor een 5-daagse kuur gaan, maar er werd heel eerlijk advies gegeven dat een 3-daagse kuur voor de 1e keer wordt geadviseerd.

Hi Wilco, Bedankt voor je review en wat leuk te horen dat dit je eerste keer detoxen is! We wensen je alvast nog heel veel succes met de detox en laat ons weten hoe dit ging:-) Groet, Dr.Blend

Heerlijk gevoel!

Als ik een detox kuur heb gedaan dan voel ik me daarna heerlijk! Voel nu na de feestdagen. Weer even opnieuw beginnen. Ik hou ervan.

HI Bianca, Bedankt voor je review en wat een super start van het nieuwe jaar! Groet, Dr.Blend

Af en toe, zo meeste rond school vakantie, neem ik een kuurtje. Ik krijg niet altijd wat ik werkelijk heb besteld maar niet te min, mijn huid ziet er altijd weer fantastisch uit na een kuurtje. En ik krijg er veel energie van.

HI Anika, Bedankt voor review! Wat leuk te horen. Indien er iets in je bestelling niet klopt neem dan gerust contact met ons op en wij lossen het voor je op. Groet, Dr.Blend

Lekkere en gezonde groentesap kuur

Ik begrijp nooit helemaal waarom er bijna het hele jaar een 1+1 aanbieding is, maar de groente sap kuur is lekker en gemakkelijk bezorgt met fijn en duidelijk schema.

Hi Fransje, Bedankt voor je mooie review en profiteer vooral van onze acties ;-) Groet, Dr.Blend

Fijne sapjes

Ik gebruik al jaren de sapkuren van dr. Blend en vind het een prettige kuur. De sapjes zijn lekker en vullen best goed. Het enige wat jammer is is dat ze in plastic flesjes komen.

Beste Marieke, Bedankt voor je review en wat leuk dat je al zo lang een klant bent bij Dr.Blend. Vanwege onze HPP conservering techniek zijn glazen flesjes helaas niet mogelijk maar hopelijk vordert de technieken in de toekomst zodat dat wel kan! Groet, Dr.Blend

Sapkuur

Leuke duidelijke flesjes en smaken goed!

Hi Nina, Bedankt voor je mooie review en feedback! Groet, Dr.Blend

Top spul!

Sapjes zijn heerlijk! Ff weer detoxen en je lichamelijk weer lekker voelen.

Lekker vullende sapjes

De bestelling was snel bezorg en de doos was helemaal heel. De sapjes waren allemaal lekker en ook goed vullend het is makkelijk een week vol te houden en het geeft ook echt een goed gevoel.

HI Emma, Bedankt voor je mooie review en super fijn te horen dat het goed vol te houden was! Groet, Dr.Blend

Super sapjes met top service

Vaker detox sapjes besteld van andere merken. Nadeel dat deze bevroren aankomen. En sommige echt vies. Dr Blend komt gekoeld aan, is meteen drinkbaar, en oprecht alle sapjes zijn lekker. Klantenservice ook super. Er ging iets mis met het bezorgen, maar dit werd uiterst netjes opgelost. Aanrader dus!

Beste Ellen, Bedankt voor je mooie review! Wat super leuk om te horen zeg, we hopen je in de toekomst weer te kunnen voorzien met onze sappen :-)

Fijne lekkere sapjes

Mooie flesjes, veel verschillende smaken en diverse keuzes

Beste Robin, Bedankt voor je review en complimenten! Groet, Dr.Blend

Super!.

Snelle en altijd correcte levering van verse gezonde sapjes die het eenvoudig maken om te sapvasten.

Uitstekende Service en Snelle Oplossing!

Ik wil even de tijd nemen om mijn ervaring met Dr. Blend te delen. Onlangs had ik een klein probleempje met mijn bestelling, maar de manier waarop het Dr. Blend-team dit heeft opgelost, verdient echt een pluim! Vanaf het moment dat ik contact opnam, voelde ik me serieus genomen. Tommy van het Customer Success Team was niet alleen super vriendelijk, maar ook razendsnel met een oplossing. Hij bood me twee opties aan en gaf me de ruimte om te kiezen wat het beste voor mij werkte. De snelheid en efficiëntie waarmee mijn probleem werd aangepakt, was echt indrukwekkend. Het is duidelijk dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat bij Dr. Blend. Kortom, een dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en fantastische service. Bedankt, Dr. Blend en vooral Tommy, voor jullie hulp en snelle actie! Groetjes, Leah Broger

Beste Leah, Bedankt voor je uitgebreide review! Wat super fijn om te horen dat het alsnog goed is gekomen. Je complimenten worden zeer gewaardeerd en ik zal aan Tommy je mooie doorgeven :-) Groet, Dr.Blend

3 kilo kwijt in 5 dagen

Sapjes waren op geselecteerde datum ook netjes geleverd met een duidelijke schema. Geen echt honger gevoel gehad en 3 kilo afgevallen. Zeker aan te raden

Beste Mel, Bedankt voor je review. Wat super goed om te horen! Blijf zo door gaan en we hopen je in de toekomst weer blij te kunnen maken met onze sappen :-) Groet, Dr.Blend