Uitstekende Service en Snelle Oplossing!

Ik wil even de tijd nemen om mijn ervaring met Dr. Blend te delen. Onlangs had ik een klein probleempje met mijn bestelling, maar de manier waarop het Dr. Blend-team dit heeft opgelost, verdient echt een pluim! Vanaf het moment dat ik contact opnam, voelde ik me serieus genomen. Tommy van het Customer Success Team was niet alleen super vriendelijk, maar ook razendsnel met een oplossing. Hij bood me twee opties aan en gaf me de ruimte om te kiezen wat het beste voor mij werkte. De snelheid en efficiëntie waarmee mijn probleem werd aangepakt, was echt indrukwekkend. Het is duidelijk dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat bij Dr. Blend. Kortom, een dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en fantastische service. Bedankt, Dr. Blend en vooral Tommy, voor jullie hulp en snelle actie! Groetjes, Leah Broger

Beste Leah, Bedankt voor je uitgebreide review! Wat super fijn om te horen dat het alsnog goed is gekomen. Je complimenten worden zeer gewaardeerd en ik zal aan Tommy je mooie doorgeven :-) Groet, Dr.Blend

3 kilo kwijt in 5 dagen

Sapjes waren op geselecteerde datum ook netjes geleverd met een duidelijke schema. Geen echt honger gevoel gehad en 3 kilo afgevallen. Zeker aan te raden

Beste Mel, Bedankt voor je review. Wat super goed om te horen! Blijf zo door gaan en we hopen je in de toekomst weer blij te kunnen maken met onze sappen :-) Groet, Dr.Blend

Super lekker en een fijne opstap

De eerste keer dat ik de sapjeskuur volgde was in de zomer. Het is een fijne opstap voor het verder afvalproces. Het zijn lekkere sapjes. Ik ga het nu weer bestellen en samen met een vriendinnetje doen. Ik heb op youtube ook een vlog geplaatst erover :)

Beste Miriam, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je je ervaring gaat filmen! We zijn heel erg benieuwd en indien je de video ook met ons wilt delen kun je ons mailen! Heel veel succes met de detox! Groet, Dr.Blend

In één woord: super!

Er was iets niet goed gegaan met mijn bestelling. Baalde enorm en nam direct contact met ze op. De manier waarop ze het op hebben gelost is meer dan fantastisch. Ik kreeg een nieuwe levering - rekening houdend met mijn agenda - en de oude werd weer meegenomen. Zonder twijfel. En met een extraatje. De communicatie rondom de nieuwe levering was ook erg prettig. Ik was echt zeer positief verrast!

Hi Amanda, Bedankt voor je review en toelichting. Wat vervelend dat er iets niet goed was gegaan, we altijd doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk op te lossen dus wat fijn om dit terug te lezen! Heel veel succes met je detox! Groet, Dr.Blend

Lekkere en gevarieerde sapjes

Positieve ervaringen met de 3-dagen sapkuur. Lekkere sapjes met verschillende ingrediënten en heel de dag het gevoel dat ik vol zit. Doe dit een paar keer per jaar en voelt goed!

Hi Shira, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je je vaker een kuur bij ons doet, fijn dat alles zo naar wens is! Groet, Dr.Blend

Top kuur

Sapjes zijn niet allemaal super lekker maar ik voel mij goed.

Hi Elisabeth, Bedankt voor je bericht en eerlijke mening. Fijn om te horen dat de sapjes je wel goed doen! Groet, Dr.Blend

Top sapjes! Snelle bezorging

De Yellow Freshness Nº17 is echt mijn favoriet tot nu toe! Maar ook de andere sapjes waren lekker en vers! Ik vind Dr.blend echt een uitkomst + ze leveren heel snel!

Hi Demi, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen! Zoetig en fris, de perfecte combinatie ;-) We hopen je snel weer blij te kunnen maken met onze sappen! Groet, Dr.Blend

Heerlijk en goed vol te houden

Ook de groentesappen drink je makkelijk weg. Als het even niet uitkomt kan je ze ook gewoon invriezen. Goeie klantenservice ook en levering zo snel als het licht. Ik kan het iedereen aanraden als je op een laatdrempelige manier je lijf ff wilt helpen op te schonen.

Beste Liesbeth, Bedankt voor je review! Wat leuk te horen, dat is precies wat we hopen mensen ervaren! Groet, Dr.Blend

Goede en lekkere sappen

Voel me er lekker dit door!

Beste Kim, Hartelijk bedankt voor je review en wat fijn te horen! Groet, Dr.Blend

100% recommend

De juices zijn superlekker, gezond en fresh!

Hi Daniëlle, Hartelijk bedankt voor je mooie review en woorden, dat waarderen we! Groet, Dr.Blend

Fout door bezorgservice

Er was iets misgegaan met de bezorgservice. Echter heeft dr Blend dit goed opgelost.

Hi Zenja, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het niet gelijk goed ging maar fijn dat wij het juist hebben kunnen oplossen. Heel veel succes met de detox! Groet, Dr.Blend

Geeft echt een top gevoel, en heb veel meer concentratie gekregen

Hi Xanne, Bedankt voor je mooie review. Wat super om te horen dat de detox zo positief is geweest! Groet, Dr.Blend

Heel goed vol te houden!

De sapkuur is heel goed vol te houden. Geen honger gehad en (bijna) alle sapjes waren lekker. Aanrader!

Speedy delivery

Good taste Speedy delivery A lot of vitamine every day!

Hi Elena, Thank you for your review! We are pleased to hear that you liked the juices :-) Kind regards, Dr.Blend

Perfect, ook de levering

Perfecte sapjes en lekkere shots. De levering was perfect. Realtime te volgen en op de minuut nauwkeurig.

Supermakkelijk. Lekker afgevallen en smaakt prima

Is niet moeilijk om te doen. De meeste sappen smaken prima. Ben er goed van afgevallen bijna 3 kilo. Maar het belangrijkste is dat ik mij er goed bij voel. Heb vaak last van mijn buik na het eten naar nu eigenlijk helemaal niet. Ik heb samen met mijn vriendin de 7 dagen detox gedaan.

Beste Chiquita, Hartelijk dank voor je review! Wat goed dat jullie 7 dagen zo goed hebben volgehouden! Fijn dat je minder last hebt van je buik, daar doen we het echt voor :-) Groet, Dr.Blend

Fijne sappenkuur die effectief is

Een tijd geleden de 3 daagse sappenkuur gedaan en het heeft mij echt goed gedaan. Het is goed vol te houden en het zijn lekkere sappen. Ik sliep beter en had meer energie door de dag heen. Het voelde voor mij weer als een reset. Nu weer een 3 daagse sappenkuur bestelt en ik kijk er naar uit!

Beste Karlijn, Bedankt voor je review! Wat ontzettend leuk om te horen en we wensen je alvast heel veel succes met de volgende detox!! Groet, Dr.Blend

Goede kwaliteit

De levering was niet goed. Heb lang moeten wachten helaas. Gelukkig waren de sapjes wel goed en lekker!

Hi Zoë, Dank voor je review. Wat vervelend dat de levering is tegengevallen, we hopen tot een passende oplossing te zijn gekomen wensen je heel veel succes met de detox! Groet, Dr.Blend

fantastisch

heerlijke sappen met vol vitamines. zo geen spijt van dat ik hier besteld. snellere levering en ook nog eens lekker. en je hebt volle keuze uit sappen van groente tot fruit of shots.

Hi Samantha, Bedankt voor je review. Wat goed om te horen, super bedankt voor je complimenten! Groet, Dr.Blend

Lastige start, goeie nazorg

Lastige start, goeie nazorg. Ze zijn niet Fake en doen hun uiterste best om klanttevredenheid na te streven. Zijn wel nog wat verbeterpunten, zoals aanmeldpunt wanneer er iets fout geleverd werd.

Beste Ellen, Bedankt voor je eerlijke review. We waarderen je feedback en hopen dat je van onze sapjes hebt genoten! Groet, Dr.Blend

Zeer tevreden!

Ik heb tweemaal besteld bij dr. Blend. Erg tevreden! Nu voor de 3e keer en er zit een fijne aanbieding bij! Super producten, erg lekker!

Hi Kylie, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dit alweer de 3e keer is. We hopen je te kunnen blijven voorzien van onze producten :-) Groet, Dr.Blend

Ik ben begonnen met de 3 daagse detox sapkuur. Inmiddels opgebouwd naar 7 dagen. Een paar keer per jaar doe ik een kuur. Meestal als ik op een bepaald gewicht plateau, helpt het mij om net van die ene lastige kilo af te komen. Als ik daarna weer ‘normaal’ eet, komt hij er niet terug aan. Het grootste voordeel vind ik het gevoel dat ik tijdens en erna heb. Fitter, lichter, frisser en vooral heerlijk dat m’n opgeblazen buik en gevoel weg is. Elke dag heb ik wel een lastig moment. Maar het resultaat is het waard! Je krijgt een leuk overzichtelijk boekje erbij met schema en de benefits van elke drankje. Nadelen: het bieten drankje is blegh! De shots maken het voor mij moeilijker om vol te houden. Daarom later ik deze vaak staan en koop ik de sappen nu los.

Beste Esther, Hartelijk dank voor je uitgebreide review! Wat goed dat je hebt kunnen opbouwen tot 7 dagen, dat is niet niks! Het bietensapje is niet iedereens favoriet inderdaad. Fijn on te horen dat je je na de detox ook echt beter voelt :-) Groet, Dr.Blend

Heerlijk

Heerlijk eerlijk en pure sappen

Beste Nine, Hartelijk dank voor je review! Groet, Dr.Blend

Wat een boost

Hi Jonas, Bedankt voor je mooie review! Groet, Dr.Blend

Mooie combi van verschillende groente en/of fruit!

De sappen worden netjes geleverd. Het is op een dag divers wat je aan groentes en/of fruit binnenkrijgt. Bij een meerdaagse kuur is het wel eenzijdig omdat elke dag hetzelfde is. Fijn dat er ook een opbouw- en afbouwkuur is.

Beste Sofie, Bedankt voor je review en wat fijn te horen! Groet, Dr.Blend

Amsterdamseweg 511 1181BS Amstelveen