Mooie combi van verschillende groente en/of fruit!

De sappen worden netjes geleverd. Het is op een dag divers wat je aan groentes en/of fruit binnenkrijgt. Bij een meerdaagse kuur is het wel eenzijdig omdat elke dag hetzelfde is. Fijn dat er ook een opbouw- en afbouwkuur is.

Beste Sofie, Bedankt voor je review en wat fijn te horen! Groet, Dr.Blend

Heel tevreden

Heel tevreden over deze driedaagse detox. Goed vol te houden en ik voel mij gezonder. Mooie op stap om nog beter op mijn voeding te letten.

Beste Anouk, Bedankt voor je review. Onze detoxbox is inderdaad een perfecte reset voor een gezondere levensstijl. Super fijn dat alles naar tevredenheid was :-) Groet, Dr.Blend

Fijne ervaring, heb allereerst 3 dagen besteld omdat ik bang was dat ik het niet vol zou houden. Nu 5 dagen was goed te doen.

Beste Kimberly, Hartelijk dank voor je review. Wat goed dat je steeds langer kunt volhouden! Groet, Dr.Blend

Nice fresh juices

Bought the 3 day detox box. Juices were nice and fresh. Would buy it again.

Hi Naomi, Thank you for the review and compliments! Kind regards, Dr.Blend

Een reset

Ik bestelde de sappen voor de tweede keer. Het voelt als een reset om daarna gezondere keuzes te maken. De sappen zijn lekker en voldoende om zonder honger de dag door te komen!

Goede

Goede levering, lekkere sappen en heldere instructie.

Hi Romy, Hartelijk dank voor je review en complimenten! Groet, Dr.Blend

zwaar, maar de moeite waard

ik heb de detox juice box van dr. blend als 3x besteld. Het is soms lastig om een hele dag niet te eten, maar de resultaten zijn het waard en ik voel me erna altijd een stuk beter.

Beste Chanel, Bedankt voor je review. Wat goed van je dat je toch volhoudt, petje af! Groet, Dr.Blend

Super lekker

Heerlijke sapkuur, goed bevallen. Het is echt goed vol te houden. Sapjes zijn echt lekker. Sommige is minder maar dat lijkt me logisch. Toch 3 kilo mee kwijt geraakt.

Verrassend lekker en geen hongergevoel gehad!

Mooie afwisseling qua smaken! Hierdoor goed vol te houden. Absoluut geen hongergevoel gehad!

Beste Cathy, Bedankt voor review. Fijn dat onze selectie afwissend genoeg is en je geen hongergevoel hebt ervaren! Groet, Dr.Blend

Top!!

Dit is de 2e keer dat ik een sappen detox ga doen. De eerste keer is zo goed bevallen. Ik was benieuwd of ik dit wel zou volhouden maar ik zag het als een uitdaging. En het ging me makkelijker af dan ik had verwacht. De sapjes waren prima te doen. De 1 lekkerder dan de ander maar dat is persoonlijk. Ik voel me zoveel beter hierna, veel minder opgeblazen en vol energie. En super snelle levering!

Beste Jamie, Bedankt voor review. Wat fijn dat je je ook echt beter voelt na de detox, dat is ons doel! Groet, Dr.Blend

Gingershot

Beste gingershot op de markt!

Beste Mario, Hartelijk dank voor je mooie review en compliment! Groet, Dr.Blend

Blij met de bestelling

Kijk ernaar uit te gaan sappen!

Beste Thirza, Hartelijk dank voor je review. Heel veel succes met de detox en we horen graag hoe het was gegaan! Groet, Dr.Blend

Iedere dag een shotje

Ik begin iedere dag met een ontbijt en een shotje ginger. Maakt dat ik energiek de dag begin

Beste Ineke, Bedankt voor mooie review. Wat leuk om te horen, een goed begin is het halve werk! Groet, Dr.Blend

Lekkere sapjes en topservice

Bij de plaatsing van de bestelling was er iets misgelopen bij de adresgegevens. Dit werd meteen doorgegeven en de vlotte communicatie via de whatsapp service zorgde ervoor dat - ondanks de levering dan toch ergens anders was gebeurd - dit meteen rechtgezet werd en er een extra puntentegoed werd toegekend. Zeer fijn & gebruiksvriendelijke werking!

Hi Sofie, Dank voor je review. Super vervelend dat de levering niet helemaal goed ging. Fijn om te horen dat we tot een passende oplossing zijn gekomen! Groet, Dr.Blend

Heerlijke sapjes

Ik heb meerdere sites met sapjes uitgeprobeerd maar ik blijf deze toch het lekkerst vinden. Ook het contact met de klantenservice is top, toen ik per ongeluk het verkeerde pakket had ontvangen werd het gelijk opgelost.

Beste Michelle, Bedankt voor je mooie review en complimenten! Groet, Dr.Blend

Eerste keer detoxen

Altijd al een keer een detoxkuur willen proberen en bij Dr Blend de 3-daagse vegi detox sapkuur besteld (met korting). De eerste dag was behoorlijk pittig met behoorlijke hoofdpijn, maar de overige 2 dagen gingen redelijk ‘gemakkelijk’. De versheid spat er vanaf en de smaak was prima (alleen nr 9 was geen favoriet) Bezorging ging ook erg soepel, je moet alleen wel wat ruimte in je koelkast hebben Maar voor herhaling vatbaar later dit jaar of volgend jaar. Bedankt!

Beste Dave, Bedankt voor je review. Wat goed dat je door dag 1 hebt doorgezet, sapvasten is ook grotendeels een mentale uitdaging! We hopen je in de toekomst weer blij te kunnen maken met onze detoxbox :-) Groet, Dr.Blend

Goed vol te houden

Mijn ervaring is dat de sapkuur goed vol te houden is. Aanrader.

Beste Nienke, Hartelijk dank voor je review en fijn te horen! Groet, Dr.Blend

Lekkere sapjes, echt geweldig

Voor het eerst een 3-daagse Sapkuur gedaan, het was gemakkelijk vol te houden. Per dag mag je 9 sapjes, die ook nog perfect zijn afgestemd. De smaken van de sappen zijn echt heel lekker, waardoor je altijd zin hebt in de volgende! De fruitige smaak maakt de sapjes lekker zoet. Ik zou het iedereen aanraden om een Sapkuur te proberen. Ik voel me super fit en vol energie na de 3 dagen.

Beste Klaas, Bedankt voor je review. Wat leuk om terug te lezen, fijn dat ons schema goed is afgesteld en je onze sapjes lekker vond. We hopen je in de toekomst weer van onze sapjes te kunnen voorzien! Groet, Dr.Blend

Wij hebben met ons kantoor de groente detox sappenkuur gedaan. Prima sapjes, geen honger gehad!

Beste Melanie, Bedankt voor je mooie review. Wat leuk dat jullie allemaal zijn gaan detoxen! Fijn dat het zo goed ging en je geen honger hebt ervaren. Groet, Dr.Blend

Snelle levering - sapjes zijn lekker

De sapjes zijn snel geleverd en netjes ingepakt. Ik was mijn 5% memberkorting vergeten toe te voegen aan mijn bestelling en daar ben ik gelijk mee geholpen. Top service

Hi Linda, Dank voor je review. Fijn dat alles naar wens was en de korting snel is verholpen :-) Groet, Dr.Blend

Doet wat het moet doen

Na wat hickups de bestelling ontvangen. Gisteren begonnen. Ik zeg niet dat ik de sappen echt lekker vind, maar ik wil graag mijn vetverbranding een “boost” geven. Alles is prima alleen het gembershot is voor mij echt teveel van het goede. Ik verdun het met wat water en dat gaat prima. Al met al nog even afwachten wat het heeft gedaan maar die far so good

Hi Marianne, Hartelijk bedankt voor je review en eerlijke mening. We hopen dat de detox verder helemaal goed is gegaan! Groet, Dr.Blend

3 daagse detox

Super 3 kg afgevallen

Beste Sandy, Bedankt voor je review. Wat goed, ga zo door! Groet, Dr.Blend

Tevreden!

Dit was men eerste keer. Voelde me top na de kuur!

Hi Hanane, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je eerste keer bij Dr.Blend was, super om te horen dat het zo goed ging :-) Groet, Dr.Blend

Goed vol te houden door heerlijke sapjes

Na een vakantie waarin ik nogal ongezond had gegeten en gedronken was ik toe aan een reset. Ook was ik erg benieuwd of ik het de sapkuur van 3-dagen zou kunnen volhouden. Dit bleek gemakkelijker dan verwacht door de lekkere afwisselende sapjes. Na de kuur zou ik niet willen zeggen dat ik gestopt ben met al het ongezonde, maar het heeft mij er zeker bewust van gemaakt van wat voor troep je af en toe eet en drinkt. Één keer in de zoveel tijd een kuur kan ik iedereen aanraden.

Snelle levering, lekkere sapje, goed vol te houden

De sapjes (op één na) en shots waren erg lekker, de 3 daagse kuur is goed vol te houden. Ik vond de fruit sapjes van de combi box wel aan de zoete kant, maar een welkome afwisseling. Zou een volgende keer misschien zelfs 5 dagen aandurven.

Hi Lieke, Bedankt voor review. Wat leuk om te horen dat je het zo goed hebt kunnen volhouden! Een echte doorzetter :-) Groet, Dr.Blend

Amsterdamseweg 511

1181BS Amstelveen