Perfect geleverd

Voldoet aan de verwachtingen

Een kwalitatieve belgische on-line retailer.

Ik ben tevreden, het beste bewijs is dat ik reeds tientallen bestellingen heb geplaatst.

een aanrader snelle levering en goed materiaal.

Snelle verzending en materiaal in voorraad. Belangrijk voor mij.

Altijd snel en correct

En indien eens niet drirect, onmiddellijk actie !

Jammer dat de levering zo laat was.

Op jullie website las ik het volgende : De pakketten worden op werkdagen afgehaald rond 16 uur door GLS. Indien uw bestelling voor 16 uur betaald is, versturen wij deze in principe nog dezelfde dag. Verzendingen naar België, Nederland en Luxemburg worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Mijn bestelling werd betaald op dinsdag 5 oktober, ik kreeg vervolgens bericht dat mijn bestelling op donderdag 7 oktober overhandigd was aan GLS. Toch werd mijn bestelling pas geleverd op maandag 11 oktober om 16 uur, wat erg jammer was, aangezien het bedoeld was als verjaardagsgeschenk en het hopeloos te laat was....

Beste Ingrid, Het spijt ons uw review te lezen. Het is jammer dat u de foutieve informatie in uw review schrijft. Uw bestelling werd op 28 september geplaatst, maar werd door jou pas op 7 oktober betaald via overschrijving, na een mail van ons of deze bestelling nog zou doorgaan, omdat we de betaling nog niet hadden ontvangen. Van zodra we het betalingsbewijs ontvangen hebben, hebben we de bestelling meegegeven met GLS en het werd de volgende werkdag geleverd. Op de bestelbevestiging staat duidelijk dat we steeds eerst de betaling ontvangen moeten hebben, voordat we de bestelling kunnen verzenden. Dit had vermeden kunnen worden door meteen te betalen via Bancontact of via Visa/MC of Paypal. We voelen ons dus wel wat onterecht behandeld door deze review. :-( We hopen op uw begrip... Sara

doe zo voort

prima service

Perfecte klantvriendelijkheid

Goeie klantvriendelijkheid waar veel bedrijven nog iets van kunnen leren. Men wordt perfect up to date gehouden van de levering en bij vragen via email vrijwel direct antwoord . Zoals volgens mij iedereen het wil, verwacht en graag heeft . Dank u Gotron !

Professioneel advies en goede klantenservice

Vriendelijke bediening en professioneel advies door technische kennis

Gewoon besteld, betaald en probleemloos afgeleverd!

Heel tevreden

Vlotte afhandeling

Bestelling vlot geleverd in de winkel. Product voldoet aan beschrijving.

Alles kan beter

Web-site lag 2 dagen plat en 1 item foutief geleverd maar sara@gotron.be heeft dat allemaal perfect gecommuniceerd en opgelost. Doe zo voort Sara!

Goede ervaringen mee en snelle levering

Nu 2 keer wat bij ze besteld ging vlot en wordt op de hoogte gehouden .zal zeker terug gaan naar cotron.

Product is degelijk

Jammer dat het pakje niet bij mij thuis werd afgeleverd maar in een afhaalpunt 7 km verder bij een winkel van Selexion

Hallo Peter, Het spijt ons dit te lezen en zoals deze ochtend reeds gestuurd kan je ons hiervoor in de toekomst best even voor contacteren... Je hoeft hier zeker niet om te gaan in een parcelshop als je dit niet hebt aangevraagd voor levering in een parcelshop. In zulke gevallen is het de bedoeling dat GLS zijn fout weer rechtzet. Met vriendelijke groeten, Sara

Steeds perfect in orde.

Steeds perfect materiaal en snelle levering

snel en prefect

snel en prefect

Positief

Zoals het moet zijn

Professioneel produkt !

Normaal kom ik persoonlijk naar de winkel in Aalst maar nu eerste maal online : Correcte en vlugge levering ! EN : zeer tevreden van het produkt ! Ik ga beslist nog online bestellen ! Groeten , Eddy Claeys .

Supper service

Lage prijs en vlug geleverd .Goede kwaliteid

Prima service.

Ik hou niet van verplichte velden.

perfect !

Besteld en de dag erna al geleverd , meer moet dat niet zijn ! Dikke Mercie ! Bob

Goede snelle en correcte service !

Goede snelle en correcte service ! Veel op voorraad, handige webshop

Bestelling per mail, afhalen in de winkel, alles zonder problemen.

Bestelling per mail, betaling bij het versturen van de besteling, alles zonder problemen en vlot afhalen in de winkel.

goed en snel geleverd