Alles vlot verlopen en goede service

Alles heel vlot verlopen. Goede service. Alles afgehaald in de winkel.

Alles vlot verlopen !

Wel wat miserie om wijs te geraken om de bestelling online in te vullen, -- mede door mijn eerste ervaring met Gotron --- maar voor het overige alles prima

Tevreden klant!

Snelle, correcte levering en goed verpakt. Bovendien kwaliteitsmateriaal.

Snelle en stipte levering

goed zonder meer

goede prijs en vlugge levering... reeds twee bestellingen gedaan

Correct en betrouwbaar

Had iets besteld en nog wat verder gesurfd op de website en nog wat bijbesteld waardoor ik 2 maal verzendingskosten moest betalen. Ik kreeg dan een mailtje waar men mijn bankrekening vroeg om die 2de verzendingskosten ter te betalen. Ik vond dit zeer sympathiek.

Uitstekende aankoop en service

Snelle en correcte levering

Handige winkel en goede service

Hebben veel nuttige zaken. Je voelt je niet opgejaagd (rustige sfeer) en ze weten direct waar datgene wat je nodig hebt zich bevindt in de winkel.

ben reeds klant begin jaren 90

vindt het fantastisch dat ze mee gegroeid zijn met hun tijd. Volhouden dus !

top in electronia

Product goed ontvangen - DNV niet vriendelijk

Alles goed ontvangen wel even moeten wachten maar was daarvan op de hoogte gesteld. Jammer genoeg merk ik dat de klantgerichtheid/vriendelijkheid na aankoop wat beter mag zijn. Klanten onderbreken terwijl die iets uitleggen of telefoon dichtleggen terwijl klant nog aan het vertellen is, is NOT DONE. Het leek me of ze hun job niet graag doen....

Snelle en correcte afhandeling

Correct

Correcte prijs en afhandeling

Een verademing, de webshop en afhandeling bij Gotron.

Heel interessante prijs had ik bij Gotron voor een "derde" hand om printplaatjes vast te houden bij het solderen. Zelfs Aliexpress en co kunnen hier niet aan, en er was voldoende voorraad in Aalst. Via de webshop besteld en betaald 's morgens, en 's namiddags vlot afgehaald in de winkel te Aalst. Een verademing! De procedure langs de webshop is heel duidelijk (dat laat wel eens te wensen over bij de concurrentie). Natuurlijk kom ik hier weer.

Hele vlotte bestelling en correct communicatie

Raspberry PI 4 pakket besteld, maar niet alles was onmiddellijk voorradig. Heb een mail gekregen met de vraag of ik al een deel wilde afhalen of wachten tot alles binnen was. Toen mijn bestelling compleet was, ben ik hier ook van op de hoogte gebracht

Onvolledig product. Naservice weet niet waarover het gaat. Afgewimpeld.

Bij mijn bestelling van het Telraa pakket - geinstalleerd- ontbrak de camerabeugel en SD kaart. Een foto werd gevraagd en er werd geantwoord dat de bestelling volledig was. De camerabeugel was niet nodig volgens Gotron. Nochtans staat hij op de offiviële foto foto van Telraam. Zonder is het quasi onmogelijk de camera goed te richten en stabiel te houden. Na veel heen en weer mails met de vraag om nog eens goed alles na te kijken heb ik gezegd van het te laten vallen en dat ik zelf wel een RPI CAM9 behuizing zou aanschaffen. Ik voel me onwillig behandeld en afgewimpeld. Daarbij zat de Raspberry ook maar met 1 van de 4 vijsjes vastemaakt. Precies of alles was vlug in elkaar gegooid. Spjtig maar helaas. Gotron is geen prefrred venfor meer.

Beste, Het SD-kaartje werd meteen nagestuurd nadat je dit had gemeld aan ons. Gezien er wel wat menselijke handelingen aan te pas komen om het Telraam te assembleren is het steeds mogelijk dat er iets klein foutloopt, en we hebben dit dan ook meteen rechtgezet. De camerabeugel werd wel compleet geleverd, zoals we op uw foto hebben gezien, dus we begrijpen niet goed wat we hieraan konden veranderen. De RPICAM9 die u van Conrad zal ontvangen is dezelfde als deze die wij leverden. Wij betreuren uw review ten zeerste, gezien we altijd meteen hebben gereageerd op de (nogal onvriendelijke en aanvallende) mails en hebben meteen een oplossing proberen bieden. Met vriendelijke groeten, Sara

alles verliep naar wens

Beste elektronica webshop van benelux

Goede service, snelle levering en transparant over problemen. Wanneer je bepaalde producten koopt en ze weten dat deze niet samenwerken informeren ze je, zelfs wanneer voor Gotron dit minder inkomsten betekent. Top!

zeer behulpzaam personeel

Snelle levering en alles was juist

Ik heb online een aantal elementen besteld,en enkele dagen erna alles thuis toegestuurd gekregen. Ben heel tevreden over de transactie.

Alles correct verlopen

Efficiënte communicatie, snelle levering

Al bij al oké, maar ik had meer verwacht.

Op de website stond niet aangegeven dat het Telraam-pakket beperkt beschikbaar was wegens grote drukte. Daardoor verwachtte ik niet dat de bestelling meer dan een week zou duren. Toegegeven, de dag na de bestelling informeerde Gotron me hier wel over, maar ik had dit liever op voorhand geweten. In het pakket zaten stukken waarvan niet duidelijk is waar ze voor dienen en omgekeerd ontbreken er ook een aantal stukken die er volgens de instructies van Telraam wel in zouden moeten zitten. Volgens Gotron stelt Telraam de pakketten zelf samen. Dat kan.

Door een plots grote vraag naar het product, was het niet voorradig. Ik werd er van verwittigd en daarna kwam het keurig op de beloofde datum;

Een uitstekende webshop

Er wordt adequaat gehandeld en snel verstuurd, met prima T&T. Aanrader, zeker ook voor Nederland. Geen vertraging!