perfecte en snelle service

perfecte en snelle service

Vlot, goed geprijsd en correct

Ik heb mijn Raspberry Pi 4 en sensor kit besteld bij Gotron. De spullen zijn snel en correct geleverd. Gebruik van de website werkt vlot en intuitief. Breed pakket aan spullen voor de computer en electronica hobbyist.

95% kans dat je vindt wat je nodig hebt

Ga al meer dan 30 jaar naar deze winkel voor mijn elektronica spulletjes. Vroeger meer dan nu, maar dat komt omdat ik minder tijd heb voor mijn hobby. Toch vind ik nog steeds mijn gerief hier. Af en toe moet ik elders online bestellen.

zeer goede service

Fantastisch en heel goed geholpen door Wim

Groot assortiment en snelle levering aan huis

Ik vind het gewoonweg prachtig dat er voor de hobbyist daadwerkelijk nog elektronica winkels zijn.

Perfect!

Er is maar een woord voor PERFECT! Dank U.

Goede service!

Zelfs in tijden van Corona goede service online! Bedankt! Emmanuel Cattellion.

Goede service. Als klant voel je dat je wordt geholpen.

Zeer correct.

Volledig volgens de regels,perfect

altijd goede service

ik krijg er altijd een goede service van mensen die weten waarover ze het hebben. De prijzen en kwaliteit is altijd heel goed en onberispelijk.

top ervaring. Snelle en correcte service

Mijn eerste ervaring met Gotron was 100 % positief in deze toch moeilijke corona tijden. Op 1 uur stukken besteld, betaald, afgehaald en geplaatst. We kunnen verder werken

Uitstekend zoals altijd

Geen opmerkingen, gewoon heel correct!

Vlot en vriendelijk in crisistijd

Eerste keer dat ik bestel bij jullie en positief over de hele lijn. Proficiat

geen klachten, snel en goede levering

goede levering tijdens corona crisis

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

Snelle behandeling,vlotte afrekening

Goede klantenservice

Hun klantenservice zowel in de winkel als voor bestellingen is in orde.

bestelling en levering liep vlot

Na wat technisch zoekwerk vond ik de juiste producten en zowel de bestelling als het afwerken tot en met de betaling liepen vlot. Ondanks de virus perikelen was de bestelling 2 dagen later thuis afgeleverd

Prima service, zowel on line als de winkel in Hasselt

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel in Hasselt. Met de crisis erg goed geholpen met de bestelling. Enkel de website mocht wat meer gedetailleerde productomschrijving hebben

Altijd vriendelijk en hulpvaardig, snelle levering

Altijd vriendelijk en hulpvaardig, snelle levering, ook een winkelbezoek is best gezellig, kan ik eens rondkijken

Walhalla voor de electronica doe-het-zelver

Ik vind er !bijna alles wat ik nodig heb. Soms moet ik wel teruggrijpen naar andere websites zoals Conrad. De fysieke winkel is als een snoepwinkel voor volwassenen.

Alles vlot, correct en de volgende dag geleverd! Beter kan niet.

Top artikelen

Altijd op tijd Verzonden en in zeer goede staat bezorgd

Perfecte service

Zeer ruim assortiment en stipte levering

Zeer goede srvice en hulp.

Zeer goed in Hasselt.

Uitstekende shop. Uitstekende service.

Gewoon goed!