Snelle levering.

Jammer dat de goederen die wel op stock zijn niet direct verstuurd werden. Er werd eerst een mail gestuurd met de vraag of het nodig was... maar tegen de tijd dat ik die mail kon lezen was het al na 17h en worden die goederen die dag zelf ook nie meer verstuurd...

Goeie communicatie en snelle levering

Het waren niet de blauwe blauwe connectors zoals aangegeven op de site, maar passen en werken wel! "DB15PVF" ze bestaan wellicht in verschillende kleuren. Geen idee. Vlotte afhandeling, keurig verpakt, respons op e-mail. 2 sites hiervoor geprobeerd maar deze zijn enkel voor bedrijven.

Zoals het hoort!

Van begin tot eind: duidelijk, overzichtelijk , voldoende mogelijkheden, correct. En mijn probleem is opgelost! Wat wil je nog meer?!?

Zoals steeds geen problemen, en indien er toch iets is, word je goed geholpen. Old skool winkel waar je nog een mens bent en geen klantnummer :)

Prima bedankt op tijd

De beste winkel voor je elektronica hobby

Gotron heeft alle gangbare componenten op voorraad. Mijn bestellingen worden steeds correct en op tijd geleverd. Top !

niet tevreden

levering vanaf Aalst naar DEINZE 4 DAGEN ONDERWEG

Hallo Willy, Het spijt ons te horen dat de bestelling zo lang onderweg is geweest. Normaal is de levering de volgende werkdag, of bij vertraging bij GLS max. 1 werkdag later. Indien dit langer zou duren, kan je ons in de toekomst best een bericht sturen, zodat we dit kunnen navragen en voor een oplossing kunnen zorgen. Indien je zeer dringende goederen nodig hebt, kan je ook steeds terecht in onze winkel in Gent of Aalst - hierdoor kan er minder fout lopen. We hopen op uw begrip en op een tweede kans. Met vriendelijke groeten, Sara

Geweldig dat jullie bestaan

Ik word altijd goed geholpen met de glimlach. Als er eens iets fout loopt, wordt het altijd uitstekend opgelost. Nogmaals bedankt dat jullie bestaan!

Snelle feed back over de status van de bestelling

Zoals altijd, vriendelijk geen wachttijden en professioneel materiaal.

Sneller geleverd dan voorzien

Sneller geleverd dan voorzien

Top! Altijd geholpen met elektronica componenten, Ic s. Veel voorraad.

Top winkel Aalst.

zeer goed

zeer snelle levering ,zoals beloofd

Proficiat Gotron.

Proficiat voor de juist levering, met al deze verschillende artikels, en niet te vergeten op tijd geleverd. Binnen 22 uur! Vriendelijke groeten Marnik, gsm 0472 66 49 06 Bouwer van: CNC machine 42x42cm, CNC machine 200x100cm, Stikmachine ombouwen naar computergestuurd en CNC zaagmachine 160x250cm. Vandaag met pensioen.

Bedankt

Ja het vroegere radio ohm In de tijd veel geweest Perfecte levering Bedankt

motorcondensator en schakelaars

produkten en prijs zijn goed en ook snel geleverd

ereg goed .

mijn bestelde artikel was uitverkocht , toch nog nalevering na een e-mailtje geregeld . service is dus prima , evenals de website , met een vriendelijke zoekmachine . Ik ben zeer tevreden .

Très bien, merci

Ampoules de qualité et livraison express.

Snelle en accurate levering !

De dag na bestelling reeds geleverd en compleet ! Goede service !

Snelle levering en gemakkelijk om te bestellen top

Niets op aan te merken, positief over de hele lijn

x

snelle levering van goeie producten!!

Goeie degelijke producten aan correcte prijs! zeker een aanrader!

Goed en snel

Snel besteld alles is zo geregeld. Betalen en twee dagen later bij je thuis geleverd, indien er geen weekend er tussen zit.