Goede communicatie

Goede communicatie, echter website was niet up to date

Zeer goede service en er interessante materiaal aanbiedingen

zeer goede en vlotte service uitstekende en volledige aanbieding van de materialen

Goede electronica winkel

Door tijdsgebrek heb ik mijn vorige aankoop laten opsturen. Supersnel geleverd. Pakket in goede staat mogen ontvangen.

Snelle levering. Netjes verpackt. Wat dat betreft uitstekend.

Een klein minpuntje waren de weergave van componenten op de website die blijkbaar einde reeks zijn en waar bijstaat 1 week wachttijd maar die niet kunnen besteld worden. Bij 1000+ componenten is dit natuurlijk geen gemakkelijke klus om de leverbaarheid te controleren.

goede regeling

fijn dat je kan chatten met een verko(o)p(st)er, over de geplande aankoop. goede begeleiding bedankt Johan.h

Vlot verloop

Gevonden wat ik wou. Vlotte afhandeling.

positief

rap en correct

net als eerdere aankopen : perfect

Een zeer goede en eerlijke service en levering

Producten apart besteld en samen verstuurd en verzendkosten direct terug gestort. Mooie en eerlijke service en op de beloofde dag geleverd.

Goede snelle service

Zonder problemen bestel en geleverd

Niks op aan te merken. Levertijd kan misschien iets korter. Dan de 5 werkdagen nu.

Perfect , alles goed verlopen

Gewoon Super

snelle levering en vriendelijke service

Als er iets is, krijg je antwoord. Ook als er eens iets fout mocht gaan, wordt dit snel opgelost. Enig minpuntje nog: er mag wat meer informatie op de website bij sommige producten.

Ik ken Gotron sinds hun eerste winkel in Aalst en ik ga nog steeds terug.

De website veroorzaakt steeds frustraties.

De zoekoptie op de website is niet favorabel. De opdracht moet zeer precies geformuleerd worden wat evident voor een niet specialist.

Zoals het hoort!

Vlugge afhandeling. Veel bruikbare producten aan schappelijke prijs. Goed terug te vinden op de site. Verpakking en verzending OK. Ik had graag wat meer specificaties over de producten zelf. Zoals karakteristieken, afmetingen, eigenschappen, doorverwijzingen naar de documentatie van de producent, etc.

Snel en correct !

Snel en correct !

Op 1 iets na,alle verwachtingen volbracht

Ik had 2 stuks nodig. Op website stond nog 2 stuks verkrijgbaar maar jammer genoeg was het er maar ene meer.... Met een mail verwittigd geweest,beetje langer moeten wachten maar toch wel een goeie service,want de wachttijd viel al bij al best mee. Wel top dat er mailtje gestuurd werd om te verwittigen!

Zoals altijd,mega keuze en snelle verzending.

Ruim assortiment, prijs/kwaliteit top.

Ondanks een vergissing in 1 onderdeel van de bestelling via webshop, is alles rechtgezet en correct verlopen.

Snelle levering.

Jammer dat de goederen die wel op stock zijn niet direct verstuurd werden. Er werd eerst een mail gestuurd met de vraag of het nodig was... maar tegen de tijd dat ik die mail kon lezen was het al na 17h en worden die goederen die dag zelf ook nie meer verstuurd...

Goeie communicatie en snelle levering

Het waren niet de blauwe blauwe connectors zoals aangegeven op de site, maar passen en werken wel! "DB15PVF" ze bestaan wellicht in verschillende kleuren. Geen idee. Vlotte afhandeling, keurig verpakt, respons op e-mail. 2 sites hiervoor geprobeerd maar deze zijn enkel voor bedrijven.