Product is degelijk

Jammer dat het pakje niet bij mij thuis werd afgeleverd maar in een afhaalpunt 7 km verder bij een winkel van Selexion

Hallo Peter, Het spijt ons dit te lezen en zoals deze ochtend reeds gestuurd kan je ons hiervoor in de toekomst best even voor contacteren... Je hoeft hier zeker niet om te gaan in een parcelshop als je dit niet hebt aangevraagd voor levering in een parcelshop. In zulke gevallen is het de bedoeling dat GLS zijn fout weer rechtzet. Met vriendelijke groeten, Sara

Steeds perfect in orde.

Steeds perfect materiaal en snelle levering

snel en prefect

snel en prefect

Positief

Zoals het moet zijn

Professioneel produkt !

Normaal kom ik persoonlijk naar de winkel in Aalst maar nu eerste maal online : Correcte en vlugge levering ! EN : zeer tevreden van het produkt ! Ik ga beslist nog online bestellen ! Groeten , Eddy Claeys .

Supper service

Lage prijs en vlug geleverd .Goede kwaliteid

Prima service.

Ik hou niet van verplichte velden.

perfect !

Besteld en de dag erna al geleverd , meer moet dat niet zijn ! Dikke Mercie ! Bob

Goede snelle en correcte service !

Goede snelle en correcte service ! Veel op voorraad, handige webshop

Bestelling per mail, afhalen in de winkel, alles zonder problemen.

Bestelling per mail, betaling bij het versturen van de besteling, alles zonder problemen en vlot afhalen in de winkel.

goed en snel geleverd

Snel geholpen

Last minute bestelling, toch nog dezelfde dag verzonden!

Vlotte afhandeling van de bestelling

Eerste bestelling geplaatst en kan het aan andere aanbevelen.

snel en correct

snel en correct

Zeer tevreden over de service

Zeer goede service. Problemen werden direct opgelost.

Hallo Skjenthe, Het spijt ons jouw onvoldoende review te lezen. Wij waren hier niet van op de hoogte, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat dit kapot in de verpakking zit! Wij hadden dit niet gezien bij het inpakken of het kan gebeurd zijn tijdens het transport, maar we zullen dit uiteraard vervangen… Zou het mogelijk zijn ons hiervan een foto door te sturen, zodat we dit kunnen bekijken? Indien er in de toekomst zulke problemen zouden zijn, kan je ons dit zeker laten weten via mail of telefonisch, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Bedankt alvast voor uw begrip, Sara

Altijd snel en stipt geleverd

Altijd snel en stipt geleverd

Behulpzaam, vlotte service en correcte communicatie.

Doe zo voort.

De kleine levering was snel en correct ter plaatse

Correcte uitvoering van levering.

Alles prima verpakt, correct geleverd.

Het is altijd een wonder als die waslijst kleine componenten zonder fouten wordt geleverd :-)

Niets op aan te merken

De medewerkers waren vriendelijk

Ik heb de gevraagde dingen volledig en op tijd ontvangen.

Eindelijk gevonden wat ik zoek

Eindelijk de SUPERSNELLE zekeringen 6,3 x 32 mm gevonden die ik zocht. In verschillende zaken (particulier) niet te vinden. Gebruik deze om de halfgeleider (triac) te beschermen van een lichtorgel.

ondanks de verkeerd geleverde weerstanden, na een mailtje ging dit rechtgezet worden.