Goede snelle en correcte service !

Goede snelle en correcte service ! Veel op voorraad, handige webshop

Bestelling per mail, afhalen in de winkel, alles zonder problemen.

Bestelling per mail, betaling bij het versturen van de besteling, alles zonder problemen en vlot afhalen in de winkel.

goed en snel geleverd

Snel geholpen

Last minute bestelling, toch nog dezelfde dag verzonden!

Vlotte afhandeling van de bestelling

Eerste bestelling geplaatst en kan het aan andere aanbevelen.

snel en correct

snel en correct

Zeer tevreden over de service

Zeer goede service. Problemen werden direct opgelost.

Hallo Skjenthe, Het spijt ons jouw onvoldoende review te lezen. Wij waren hier niet van op de hoogte, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat dit kapot in de verpakking zit! Wij hadden dit niet gezien bij het inpakken of het kan gebeurd zijn tijdens het transport, maar we zullen dit uiteraard vervangen… Zou het mogelijk zijn ons hiervan een foto door te sturen, zodat we dit kunnen bekijken? Indien er in de toekomst zulke problemen zouden zijn, kan je ons dit zeker laten weten via mail of telefonisch, zodat we voor een oplossing kunnen zorgen. Bedankt alvast voor uw begrip, Sara

Altijd snel en stipt geleverd

Altijd snel en stipt geleverd

Behulpzaam, vlotte service en correcte communicatie.

Doe zo voort.

De kleine levering was snel en correct ter plaatse

Correcte uitvoering van levering.

Alles prima verpakt, correct geleverd.

Het is altijd een wonder als die waslijst kleine componenten zonder fouten wordt geleverd :-)

Niets op aan te merken

De medewerkers waren vriendelijk

Ik heb de gevraagde dingen volledig en op tijd ontvangen.

Eindelijk gevonden wat ik zoek

Eindelijk de SUPERSNELLE zekeringen 6,3 x 32 mm gevonden die ik zocht. In verschillende zaken (particulier) niet te vinden. Gebruik deze om de halfgeleider (triac) te beschermen van een lichtorgel.

ondanks de verkeerd geleverde weerstanden, na een mailtje ging dit rechtgezet worden.

altijd uitstekend

altijd uitstekend

Altijd correct

Perfecte levering en service !

Omdat het onderdeel dat ik besteld had niet voorradig was en ik een paar dagen langer zou moeten wachten op mijn bestelling, heeft Gotron voorgesteld om een andere versie van het materiaal op te sturen , welke dezelfde functie en kwaliteit heeft . Levering is dan geleverd , sneller dan voorzien ! Prima service en kwaliteit van het materiaal !

correct (zoals altijd)

correcte en snelle levering huis van vertrouwen !

Goed werk geleverd.dank u

Zeer mooi gedaan gaat me de juiste info geven om onze straat te verdedigen tegen ons bestuur.dank u

correcte service

2 dagen na de bestelling (in WE) kon ik de bestelling afhalen

SUPER

Steeds snel geleverd en de info is correct.

Zeer vriendelijk

Vlotte aanpassingen van factuur en snelle levering.

Goede en snelle levering

erste ervaaring is zeergoed