snel en vriendelijk

snelle en vriendelijke service

Zeer goed.

Altijd goed geholpen door viendelijke mensen.

Goede opvolging levering; goede communicatie

Na initiele problemen met 1 item van de bestelling werd er heel goed gecommuniceerd en de opvolging was top. Met dank!

Snelle levering en grote voorraad

Blij om een goede en betrouwbare Belgische shop te vinden die een grote voorraad heeft van Raspberry Pi producten. Bestellen voor 16u = volgende dag in huis.

Snelle en vriendelijke bediening.

Ik bestel online en ontving de dag daarop reeds nieuws. Alles lag klaar in de winkel. Heel efficiënt!

Goed zeer goed een goeie snelle service en vooral ( via mail dan ) zeer vriendelijk . Top!

Vlotte levering en afhandeling zelfs bij niet-voorraad product

Eerste keer bij Gotron was positief en voor herhaling vatbaar

goed en snel

Goed en snel

snelle service, kortom "kwaliteit"!

zeker aan te bevelen bij meerdere personen.

Na 3 keer langsgaan was het ok

3 keer langs geweest voor een toestelletje (afgehaald want levering is 5,95 € indien <minder dan 75 € ) , tweede keer omdat er een beveiliging op aanwezig was maar kon niet direct getest worden en derde keer om dit uiteindelijk af te halen , maar het was wel ok ! Volgende keer bestel ik toch liever bij onze Nederlandse vrienden omdat zij gratis leveren vanaf 20 € .

Hallo Hugo, Het klopt inderdaad dat de verzendkosten 5,95 EUR bedragen. Dit is de kost die wij zelf betalen voor de levering. We rekenen de verzendkosten niet door in onze producten omdat de klanten die producten komen afhalen deze natuurlijk niet hoeven te betalen. Wij hopen hiervoor op uw begrip. Het is helaas mogelijk dat er een probleem is met een toestel bij eerste gebruik en we proberen dit steeds meteen op te lossen. In sommige gevallen hebben we even tijd nodig om dit even na te kijken, wat bij dit toestel het geval was. Dit kan helaas ook gebeuren bij online aankopen bij je Nederlandse vrienden. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Sara

alles prima en snel geleverd. Contact met Sara was ook heel goed!

alles prima en snel geleverd. Contact met Sara was ook heel goed!

Super snel en correct!

Bestellingen zijn snel verstuurd en prima verpakt. Wat aangeboden wordt is ook op stock en moet je geen weken op wachten!

Vlotte en zeer snelle levering.

Product degelijk en precies wat ik gevraagd had. Zeer snelle levering.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Communicatie over de levering was heel duidelijk. Bestelde producten werden in goede staat geleverd.

Materiaal van goede kwaliteit!

Een echte aanrader

Als TV technicus op rust wil ik Gotron feliciteren met de service die ze bieden ! Het geleverde onderdeel is van degelijke kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachting.

Perfect, zoals het hoort!

Snelle levering conform bestelling, perfecte facturatie, ook voor onderdelen die praktisch niets kosten. Een pluim voor jullie zaak!

Lag klaar zoals gevraagd

Top !

Verl keuze en correct

Verl keuze en correct

Over het algemeen goed tot zeer goed

Ik kocht een tweetal kleine artikelen via de overzichtelijke webshop. Er werd mij beloofd dat ik het al de volgende dag zou hebben, maar uiteindelijk na vier dagen werd het geleverd. Ik ben zeer tevreden over de producten en de communicatie met de winkel, enkel het transport kon beter. Het zal mij echter niet tegen houden om er in de toekomst nog te shoppen. Mvg Kenny

Snelle levering goede prijs

goede communicatie en snelle levering

artikel bleek niet in stock. er werd een ander vergelijkbaar artikel voorgesteld of ik moest vier dagen wachten. wat voor mij nog snel genoeg was

Vriendelijke eigenaars, groot assortiment

Bestelling, ophaling en dienstverlening top

Vlotte service

Doe zo verder

prettig zaken te doen

snel en correcte afhandeling alleen het bezorgen door GLS duurde langer dan verwacht , maar dat lag niet aan de firma .