Smooth

Snelle levering, met een pakjesdienst die goed en duidelijk communiceert. Goede prijzen, er was een probleempje, er was per ongeluk meer geleverd dan gevraagd. (zonder dit aan te rekenen) na een telefoontje, ja het bedrijf is telefonisch bereikbaar, heb ik een terug-stuur-label ontvangen en het teveel teruggestuurd. Zonder dit ‘probleem’ had ik 5 sterren gegeven. Maar men leert een bedrijf kennen als er iets rechtgezet moet worden en niet alles alles perfect loopt, ik koop hier zeker nog.

Ok

Tot ziens

gewoon top

uitstekende service

Correct, snelle levering, groot aanbod van componenten en bouwpakketten. Dankzij Gotron heb ik een oude hobby teruggevonden.

GOED EN SNEL

ALTIJD GELEVERD OP TIJD ? GEMAKKELIJK

Meer dan correct, vlotte afhandeling en levering

Een item was niet op stock, zonder extra kosten een beter en duurder alternatief gekregen zodat ik meteen mijn volledige bestelling kreeg.

Correct en snel !

Mijn bestelling zeer snel ontvangen. Correcte prijs en correcte service. Bedankt Team Gotron !

Correct

Handige website, vlot betaalsysteem Grote keuze

Correct , zoals het hoort …

….

Steeds goede ervaringen

Snelle levering van prima materiaal aan gunstige prijzen.

Correct en snel..

Mijn bestelling correct en volgens de afgesproken plaats en tijd ontvangen ;-)

Zeer snelle levering, degelijk verpakt!

Alles pico bello, niks op aan te merken!

Voor herhaling vatbaar!

Correct, snel en vriendelijke bediening

Snel bediend

Goed verpakt.

Goed assortiment, snelle levering en uitstekende klantenservice.

Zie hierboven. Apprecieerde de email om mij op de hoogte te stellen van een bijkomende actie erg.

Zeer goede en snelle service en aantrekkelijke prijzen

Goed geïnformeerd over een manco en zeer vlot terugbetaling gekregen voor dit item. Snelle en correcte levering. Prima !

Snel en correct geleverd

Goede ervaring

Correct en snel

Zoals het hoort.

Correct geleverd.

Ik had mijn ontvangst overgezet naar een Bpost box bij de Lidl. De bestelling is toch thuis afgeleverd in de brievenbus. Gemakkelijk toch?

Zeer snel!

Zeer snelle en correcte levering!

zeker aan te bevelen

Prachtig

Vriendelijke mensen, bestelling lag supersnel Klaar!

gemakkelijk en snel

prima, vriendelijk, ok

dta verplicht invullen is erg vervelend.

Alles naar wens. Heel vlot.

Alles naar wens. Heel vlotte afhandeling.