heel aangename winkelervaring

heel aangename winkelervaring, mijn dochter vond eindelijk een jeans die haar perfect past.

• Vond je de GIKS winkel netjes en overzichtelijk? Ja, de winkel was ordelijk en de presentaties waren overzichtelijk.
  • Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Ja, de verkoopsters waren spontaan behulpzaam en vriendelijk.
  • Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? Nee

modieus en betaalbaar

Mooie collecties en steeds vriendelijke verkoopsters die je helpen naar de juiste outfit, maar niet opdringerig zijn en hun eigen mening durven te zeggen.

Goeie koopjes gedaan

Interessante solden kunnen doen.

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Ja, ik werd goed geholpen maar moest zelf iemand gaan zoeken.

altijd aangename winkelervaring

aangenaam winkelen, veel keuze

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Sint-Denijs-Westrem

Een super gezellige aangename winkel.

Een winkel waar ik graag terug kom. Mooie overzichtelijke zaak, waar je alles zowel voor dames, heren en kinderen kan kopen. Er is een variatie van zowel klassiek als moderne kleding. De jeugd zal er zeker ook zijn goesting vinden. Het personeel is ook vriendelijk, dat waardeer ik enorm.

• Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? Ja
  • In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Wetteren

Zéér zéér zéér goed!!!!!!

Ik/wij worden altijd zéér goed ontvangen in de winkel. Zéér vriendelijke verkoopsters die hun werk zéér goed doen. Iedereen is zéér vriendelijke en behulpzaam. Iedereen heeft tijd en geduld met ons. Iedereen weet al wat wij graag willen en wat onze smaak is.Zéér mooie collectie te vinden in de winkel zodat we altijd ons gedacht vinden en zéér tevreden naar huis gaan. Een DIKKE PROFICIAT aan het ganse GIKS-team ....jullie zijn een TOP-TEAM. Vele groetjes Heidi en Geert,Jonas,Jasper,Ruben.

Goed advies

Goed onthaal en goede raad bij mijn aankopen

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Ternat

Ik vind er altijd wel iets moois

Veel keuze. Mooie combinaties. Zeer vriendelijk personeel.

Alles goed verlopen

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Geen mening, ik had geen hulp nodig.

vlotte winkelervaring

vlotte winkelervaring

Heel tevreden

Al vele jaren heel tevreden!

LEUK EN OVERZICHTELIJK

mooie winkel maar lange wachtrij aan de kassa

Vlot gewinkeld, vlot afgerekend

Alles prima. Lage prijzen in de solden.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Gavere

Ee winkel waar je goed kan shoppen

Altijd vriendelijk

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Sint-Denijs-Westrem

Mooie winkel met kledij in alle prijsklassen

Positief

Was goed

Paste kleedjes en verkoopster hielp mij kiezen

Leuke schopnamiddag

Vriendelijk , behulpzaam en mooie en betaalbare collectie

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Ternat

Top winkel voor gans het gezin

uitstekend!

Netjes verpakt

• Vond je de GIKS winkel netjes en overzichtelijk? N.v.t.
  • Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? N.v.t.
  • In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? N.v.t.

Goede kans hebben

Ik was blij om kleenex met ronde prijs gevonden op eerst februari. Een dag na de korting.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Ternat

Super service, pakket mooi en verzorgd verpakt!!!

Alles is perfect verlopen

• Vond je de GIKS winkel netjes en overzichtelijk? N.v.t.
  • Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? N.v.t.
  • Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? N.v.t.
  • In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? N.v.t.

Vlot gevonden waarnaar ik op zoek was

Mooie opdeling van de kleren

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Sint-Eloois-Vijve

Heel veel mooie keuze en merken onder 1 dak.

Veel keuze waarbij ik op mijn gemak veel kon passen. Een vriendelijke verkoopster die nu en dan eens kwam vragen of het me lukte of als ze iets kon doen. Die ook heel eerlijk haar mening gaf. Een aangename winkelervaring.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Roeselare

vriendelijke bediening en hulpvaardig personeel

Vriendelijke en profesionele bediening

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Roeselare

Shoppen in een aangenaam kader

Leuke ervaring om Giks te bezoeken. Ruim assortiment, overzichtelijk per merk, per afdeling heren, dames en kinderen elk hun zone.

Over Giksmode

GIKS merkt je op met mooie modemerken voor het hele gezin. Met om en bij de 100 fashionbrands voor dames, heren en kinderen zit je bij GIKS zeker goed voor de laatste trends. De verkoopsters staan klaar om je te helpen bij jouw keuze en advies te geven. Naast de 7 winkels is er ook de GIKS webshop www.giks.be. Shoppen was nooit zo simpel: online reserveren, passen en betalen in de winkel. Schrijf je online in op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de voordelen en acties. Met de GIKS bonuskaart verzamel je tot 10% korting op jouw aankopen die je kan verzilveren bij de volgende aankoop.