Mooie winkel en vriendelijk personeel

Ik kom graag naar deze winkel. Ordelijk en vriendelijk personeel

• Vond je de GIKS winkel netjes en overzichtelijk? Ja, de winkel was ordelijk en de presentaties waren overzichtelijk.
  • Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Ja, de verkoopsters waren spontaan behulpzaam en vriendelijk.
  • Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? N.v.t.

Ruime keuze, snelle en compacte levering

Ruime keuze, snelle en compacte levering

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? N.v.t.
  • Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? Ja

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? N.v.t.
  • Wist je dat je op de GIKS webshop gratis kan reserveren en deze kledij kan gaan passen in de winkel? Nee

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Ternat

Vlot contact en nette omgeving

Ik ga graag shoppen in Giks Roeselare. Alles ligt daar super netjes en duidelijk vindbaar. Enkel mis ik de vrouw die vroeger werkte bij de kinderafdeling, haar kennis was super groot.

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Geen mening, ik had geen hulp nodig.
  • In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Roeselare

Personeel was zeer vriendelijk. Mevrouw aan de kleedkamers heeft ons goed geholpen. Haar collega's stonden wel veel te babbelen in de winkel en hielpen pas toen ze aangesproken werden.

• Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Ja, ik werd goed geholpen maar moest zelf iemand gaan zoeken.
  • In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Wetteren

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Gavere

Vriendelijke en behulpzame werknemers.

Leuke sfeer Veel keuze Ruime paskamers Grote ruimte

Super tevreden

Aangename winkel, behulpzame verkoopsters

leuke winkel, steeds vriendelijk

correct geholpen alles prima

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Gavere

Het is steeds leuk deze winkel binnen te stappen.

De dichts bijzijnde GIKS is gelegen langs de N60. Ik gebruik deze zeer veel. Vandaar dat de GIKS een praktische autostop is. Maar niet enkel dit, het aanbod spreekt me enorm aan. Goede opstelling van spiegels en paskamers en een serene sfeer.

Veel keuze top winkel

Altijd vriendelijk , en behulpzaam en veel keuze van merken .

Overzichtelijk winkelen

Leuk

zeer tevreden

zeer tevreden

Slecht

Weigering tot terugbetaling van een kledingstuk dat beschadigd was.

• Vond je de GIKS winkel netjes en overzichtelijk? De winkel was wel netjes maar ik geraak niet goed wegsijs in alle merken.
  • Werd je voldoende geholpen door de verkoopsters? Nee, ik werd niet goed geholpen.

Heel vriendelijk

Ze zijn behulpzaam

Een aangename sevice

Een top vriendelijke dame die me enorm hielp om een leuke witte bloes voor mij te kiezen . Ook toen ik andere bloesjes aandeed gaf ze haar mening die of die staat je beter . Ik koos inderdaad een witte bloes en een blauw wit gesstreepte bloes . Groetjes Magda Cornette klerken

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Roeselare

Veel keuze, goede kwaliteit en modieuze kleding

Het is aangenaam winkelen bij Giks, mooi ingerichte winkel, de klant kan kleding passen in alle rust. Heel vriendelijk personeel, staan altijd klaar om te helpen We zijn al jaren klant en nog steeds heel tevreden.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Wetteren

Minder klassieke kledij dan vroeger

Vroeger vond ik in Giks altijd wel iets dat geschikt voor me was. Die huidige mode wil ik niet zodat het nog moeilijk is voor mij om er nog iets te vinden.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Kuurne

Online bestelling snel geleverd en tip top in orde. Maat was perfect en kledingstukken zoals op de foto.

Netjes vriendelijk personeel

Super. Heel goed geholpen

Mijn bestelling luna's

Ik ben groot en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop eindelijk iets moderner voor een maatje meer top! Hopelijk nog van deze ik ben klant

Aangename winkel.

Altijd nette winkel,zeer vriendelijk.

• In welke GIKS winkel deed jij je laatste aankoop? GIKS Sint-Eloois-Vijve

Zuiderdijk 21 9230 Wetteren

0032 9 369 52 79

Over Giksmode

GIKS merkt je op met mooie modemerken voor het hele gezin. Met om en bij de 100 fashionbrands voor dames, heren en kinderen zit je bij GIKS zeker goed voor de laatste trends. De verkoopsters staan klaar om je te helpen bij jouw keuze en advies te geven. Naast de 7 winkels is er ook de GIKS webshop www.giks.be. Shoppen was nooit zo simpel: online reserveren, passen en betalen in de winkel. Schrijf je online in op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de voordelen en acties. Met de GIKS bonuskaart verzamel je tot 10% korting op jouw aankopen die je kan verzilveren bij de volgende aankoop.