Absolute aanrader als je verhuist

Snel besteld, snel geleverd, prima kwaliteit en handig in elkaar te zetten. Kortom een absolute aanrader. Enkel de bezorger van Post.nl mocht vriendelijker

Verrassend snelle levering van kwalitatieve producten!

Waw! Super snel geleverd, hier in België. Matras- en zetel-beschermer van lekker dik, degelijk materiaal. Two thumbs up!

Snel en vlot

Snelle en duidelijke website. Vlot kunnen bestellen en betalen. Razendsnel geleverd. Echte aanrader!!!

Snel , gemakkelijk en super goeie dozen.

Snel geleverd en zo’n gemakkelijk goede dozen. Je hebt zelfs geen plakband nodig!

Kwaliteitsdozen in een wip geleverd

Eergisteren besteld en gisteren al geleverd in België. De dozen zijn bovendien van uitstekende kwaliteit. Ik kan jullie Verhuisdozenstore alleen maar aanraden.

Niet twijfelen... bestellen!!!

Snelle en correcte service! Heel stevige dozen, gemakkelijk kliksysteem om in elkaar te steken.

Zeer goed levering correct

ZEER TEVREDEN

zeer tevreden , correct

Hele stevige dozen! (60stuks besteld) Heel tevreden over. Gemakkelijk met de handgrepen. Stevige karton! Handig met de tools die erop staan om aan te duiden voor welke kamer de doos bedoeld is. Zoals de woonkamer, slaapkamer, keuken enz.. en of het breekbaar is, heel handig Top product! Zeker aan te raden. Ook het inpakpapier is van goede kwaliteit. Alvast een heel tevreden klant.

Telkens goed bediend.

Degelijke dozen

Duidelijke site. Degelijke dozen voor een goeie prijs. Snelle en verzorgde levering.

Snelle levering, zeer stevige verhuisdozen en tip

Wij kochten via de Belgische website, en kregen een snelle levering toe. Wel kwam dit in twee leveringen, maar dit staat duidelijk op de website vermeld dat dat kon gebeuren. Zo waren wij gerust dat alle bestelde spullen toe zouden komen. Voor de verhuisdozen zelf zou het zeer handig zijn mocht de omverpakking als houder kunnen dienen. De plastic strips wil je met kinderen in de buurt zo snel mogelijk verwijderen want scherp en gevaarlijk. Toch wil je de dozen samen houden om rommel te vermijden. Nu met plakband (tip) opgelost, maar dit zou leuk zijn moest men de omverpakking hiervoor kunnen gebruiken.

Vlekkeloos

Perfecten snel

Snelle levering en degelijke dozen!

Ik bestelde de budgetdozen, niet al te stevig maar al bij al zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vlot geleverd,sterke verhuisdozen

Vlot geleverde,sterke verhuisdozen

snel geleverd

maar ik zag wel liever de prijzen dadelijk mét btw, in plaats van achteraf op de factuur.

Zeer snel geleverd. Goede kwaliteit dozen.

De inventiviteit van de dozen, overtrof mijn verwachtingen!

De levering bereikte mijn snel. woensdagavond besteld,...vrijdagnamiddag geleverd! De dozen hebben een perfecte afmeting, zijn sterk, en het feit dat ze bij het openvouwen een heel robuste vorm aannemen, en dus tegen een stootje kunnen, en ook dat je ze niet dicht hoeft te tapen is een extra voordeel. Ook de informatie die aan de buitenkant van de dozen en goed leesbaar gedrukt werd is picco bello. Je kan aanduiden of de inhoud breekbaar is of niet. Aan de zijkant van de doos kan je vermelden wat de inhoud betreft, en bovenaan de doos kan je ook nog een sticker bevestigen, en aanduiden waar je doos bij verhuizen terecht moet komen. Keuken, slaapkamer, enz. Super handig allemaal! Deze aankoop zou ik beslist aan iederaan aanraden die een verhuis in petto heeft, en in goede orde wil laten verlopen. Met dank aan de productie en inventiviteit van deze firma! Mimi Peeters

Gewoon schitterend.

Snelle en correcte levering.Proficiat!

Zeer snel zeer correct!

Tijdens Corona besteld gebeld voor zekerheid antwoord gekregen! Sneller geleverd dan verwacht en volgens afspraak top💪

Bestelling en levering voor en netjes verlopen

snelle dienst, stevig matériaal

Dank voor de goede dienst, snelle verzending en goed matériaal

Ik raad jullie aan iedereen aan.

Vlugge levering. Sterke dozen voor een redelijke prijs.

Correcte levering

Alles naar wens.