Best niets aankopen via Gigatek

Aankopen doen via Gigatek is ten zeerste af te raden. Deze webshop wordt bestuurd door Jacques Leroux. Jacques heeft zijn ganse leven een speciaalzaak uitgebaat in elektronica, maar heeft precies nooit echt begrepen dat leren omgaan met verandering en ondernemerschap hand in hand gaan. Hij heeft nooit een overnemer kunnen vinden voor zijn vorige winkel en heeft waarschijnlijk daarom zijn pensioen moeten uitstellen en dan maar besloten om een webwinkel in electriciteit op te starten. Hij geeft zelf aan zich bezig te houden met de logistiek en dit loopt volledig spaak. Er zijn talloze reviews zoals deze die gaan over het niet uitleveren van goederen die reeds besteld en betaald werden. Wanneer u als klant tracht contact op te nemen via het nummer dat op de Gigatek website vermeld staat, dan krijgt men nooit gehoor. Via de chat functie wordt er steeds kort gereageerd en aangegeven dat het artikel voorradig is en zo spoedig mogelijk zal uitgeleverd worden. Niets is echter minder waar en zo werden wij een tweetal maanden lang aan het lijntje gehouden. Tot wij uiteindelijk de wagen genomen hebben en naar de andere kant van het land gereisd zijn om bij het oude adres van Gigatek in Ninove te gaan aanbellen. Hier heeft een vriendelijke buurman, die de situatie begreep en allerminst verrast was, ons het mobiele nummer van Jacques bezorgd (0475 84 29 17). Jacques leek niet verrast opgebeld te worden en nadat wij opnieuw op onze knieën zijn gaan zitten, heeft hij uiteindelijk het adres van het magazijn doorgegeven. Gigatek is klant bij een Elektrogroothandel in Halle: Carbomat. Wij hebben vervolgens opnieuw het land doorkruist om onze reeds betaalde goederen te recuperen en werden bij Carbomat zeer vriendelijk onthaald. Deze onderneming getuigd absoluut van topklasse. Blijkbaar werden zij niet echt verrast over dergelijk voorval, wat nogmaals de vele negatieve reviews over Gigatek bevestigd. Na aandringen heeft Jacques zich van het magazijn naar de winkel begeven om vervolgens

Top webshop

Zelfs in moeilijkere tijden staat Gigatek hun mannetje! Betrouwbare en correcte webshop. Levering eveneens vlot verlopen.

Attention Manque de Professionnalisme

Attention : professionnel qui n'est pas professionnel. Il vous fait croire qu'il vend du matos nouveau via son site, mais quand vous recevez votre commande c'est de l'occasion et quand vous leur signaler s'en lave les mains. A fuir !. Je déconseille vivement se marchand. Let op: professional die niet professioneel is. Het doet je geloven dat het via zijn site nieuwe spullen verkoopt, maar wanneer je je bestelling ontvangt, is het een kans en als je je meldt, wast het je handen. Vluchten !. Ik raad ten zeerste af om te handelen.

• Nous recommanderiez-vous? Non

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een bestelling geplaatst op 2 mei, tot op heden geen levering ontvangen. Heb 2 mails gestuurd met de vraag wanneer geleverd wordt; tot op heden geen antwoord. Zonder verdere commentaar.

slechter dan verwacht

slechter dan verwacht