Service après vente très mauvais et aucune considération client

Après au moins 150 appels et mails, Krefel a repris a leur frais la machine a laver de ma maman à peine âgée de 3 ans que ils ont refusé de réparer... A fuir, ils ne réparent pas, ne se déplacent pas pour un diagnostic même si vous avez payer plus de 100 euros une garantie prolongée de 5 ans. Il faut harceler afin de recevoir son bon à valoir de la valeur résiduelle..... plus de 7 jours après le retour de l'appareil.... et des longues heures à attendre de les avoir au téléphone.... toujours rien.... Pour moi, ils n'ont aucune considération pour leurs clients. une fois que ils encaissent l'argent, vous ne valez plus rien à leurs yeux.

Bonjour Fatima, Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience avec nous n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous apprécions votre retour d'information car cela nous aide à identifier les domaines où nous pouvons nous améliorer. Bàv, Laura

Slecht!

Producten die besteld - en betaald! - zijn werden nooit geleverd. Telefoneren naar de klantendienst helpt niet: er wordt gewoon niet opgenomen. Ben maw gewoon mijn geld kwijt. Koop NOOIT producten bij Krefel on line!

Dag Stijn, Bedankt dat je de tijd nam om je ervaring met ons te delen. Kan je ons meer uitleg geven via ons contactformulier (https://krefel.my.site.com/s/contact/) , alsjeblieft? Bedankt! Groetjes, Laura

Slecht

Ik bestel mijn product en krijg niets van informatie, ook al is de datum waarop het zou bezorgd worden verstreken. Geen info over waarom het te laat is, geen nieuwe bezorg datum en geen antwoord vanuit de klantendienst. Ik zal hier in ieder geval niet meer kopen.

Advies: koopt nooit bij krefel

Eerst is mijn pakket kwijt geraakt bij bpost. Hierna heb ik een week moeten wachten tot ze mij een nieuw product ging sturen. Toen ik maar geen verzendingsmail kreeg heb ik teruggebeld, bleek dat er geen product meer was (mij dit even laten weten wat te veel gevraagd). Hierop heeft klantendienst ongevraagd voor mij een terugbetaling aangevraagd. Toen ik terugbelde om dit te annuleren kon dit zozegd niet meer, maar ik zou ten laatste binnen 14 dagen mijn geld terug hebben en kan dan opnieuw bestellen. Nu zijn we 15 dagen verder en ik heb nog steeds mijn terugbetaling niet gekregen. Ik heb al letterlijk 120 minuten aan de lijn gehangen en ik heb geen product en meer dan 1000 euro niet in mijn bezit. Mochten ze op dit reageren dat "ze het gaan nakijken", geloof het dan niet, want dat hoor ik al 3 weken en als je niet zelf contact opneemt hoor je niet van hen. Ik ben iemand van veel vertrouwen, iedereen kan fouten maken, maar het minste wat je dan kan doen is het respect naar je klanten tonen om je fout op te lossen.

Slecht

Zeer slechte winkel! Ik heb bij deze winkel een waterkoker besteld, die de volgende dag bij mij thuis zou worden afgeleverd, en hij is nog steeds niet aangekomen omdat Krëfel hem nog niet per post naar mij heeft gestuurd! Ik denk niet dat het meer zal gebeuren, de tovenaar wil mij officieel van mijn geld beroven!!! Ik heb e-mails geschreven, ik heb nog steeds geen antwoord, ik heb gebeld zonder resultaat!!! op hun website staat dat het pakket al bij mij thuis is en dat zelfs de vervoerder het nog niet heeft! schokkend en ongelooflijk, bravo Krëfel, jij bent de slechtste winkel die ik ooit heb gebruikt!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo Beata, Jouw reactie ontroert ons heel erg en we willen dit uiteraard voor jou nakijken. We nemen elke vraag serieus en het verbaast ons dat je geen antwoord heb gekregen op jouw e-mails. Mag ik je vragen om ons te contacteren via ons contactformulier of bel ons op het nummer 02 255 00 00. Onze klantenservice staat paraat om je verder te helpen met je vragen! Ik ben er zeker van dat we jou een correcte oplossing kunnen bieden. Groetjes, Carmen

Au delà de c equ'un client peut attendre

23111608005391 Ce jeudi 16/11 vers 10H15, j'ai acheté (Krefel Overijse) de façon très fluide un lave vaisselle à livrer à Bxl chez ma Maman âgée de 92 ans. Vendeur compréhensif et efficace. Livraison prévue le lendemain. Top. Et bien, la promesse a été honorée dans les temps et avec une gentillesse extrême. Le livreur M. Beks a pris la peine de s'annoncer avant son passage et de me faire un débriefing du placement et de la mise en main après son passage chez ma Maman. Et quand je le remercie, il répond "Je n'ai fait que mon job". M. Beks, votre employeur et vos clients ont bien de la chance. Un niveau de service et de compréhension au delà de ce qu'un client peut attendre. Bravo! 1000 Mercis.

Bonjour Patrice, Merci énormément pour votre note positive ! Cela nous fait plaisir de savoir que vous êtes satisfait de nos services et de notre chauffeur. Bonne journée. Carmen

zeer goed

verkoper Nachité V.D.J. zeer beleefd zeer klantgericht goede uitleg vriendelijk een geweldige verkoper een aanwinst voor Krefel

Dag Guy, Heel fijn dat jij een goede shopervaring had bij Krëfel! Ons doel is om jou als klant de best mogelijke service te bieden. Leuk dat we daarin geslaagd zijn. Met vriendelijke groeten. Anna

Slecht

Een diepvrieskast Haier aangekocht bij Krefel is reeds na 3 maanden defect. Dit onmiddellijk aangegeven via Krefel en pas na 2 weken een afspraak gekregen voor herstelling door Haier!!! De dag van de herstelling heb ik pas rond de middag het nieuws gekregen dat de technieker uiteindelijk (na meer dan 2 weken wachten) toch niet kan komen. Opnieuw meer dan 1 week wachten voor een nieuwe afspraak. De behulpzame telefoniste van Krefel die ik rond de middag aan de lijn had, beloofde contact op te nemen met Haier om de herstelling alsnog vandaag in te plannen. Indien ik nets hoorde, diende ik terug te bellen naar Krefel en zouden ze een andere oplossing zoeken. Toen ik in de namiddag terugbelde kreeg ik een andere telefoniste aan de lijn die me vertelde dat Haier 48u de tijd had om mij een nieuwe afspraak te geven (dewelke ik reeds heb maar pas voor 15/11!). Wanneer ik haar wijs op wat haar collega me verteld had over het zoeken naar een andere oplossing, antwoordt zij doodleuk dat zij en haar collega's de procedures kennen en dat ik bijgevolg lieg. Schandalige dienstverlening zowel van Krefel als Haier.

Beste, We waarderen jouw feedback en willen ons oprecht verontschuldigen voor de slechte ervaring die je bij ons hebt gehad. We doen elke dag opnieuw ons uiterste best om al onze klanten een fantastische ervaring te bieden en nemen jouw opmerkingen mee om onze dienstverlening verder te verbeteren. Groetjes, Laura

alles ok - vriendelijke technische dienst met ervaring - prima

alles ok - vriendelijke technische dienst met ervaring - prima Bezorgadres Factuuradres: B-2800 MECHELEN B-2800 email: [email protected] 1DEUR INBOUW KOELKASCANDY CBO150NE/N 349,00 Bedankt voor je aankoop! We hopen dat je tevreden bent van onze service. Krëfel NV - Steenstraat 44 - Industriezone 4 "T Sas", 1851 Humbeek/Grimbergen - BTW: BE 0400.673.544 we hebben zonet je toestellen geleverd. Hierbij de bevestiging van de geleverde goederen: Beste klant, Ordernummer Omschrijving Toestel geplaatst - Instellingen uitgevoerd - Test uitgevoerd - Oud toestel teruggenomen alles ok - vriendelijke technische dienst met ervaring - prima

Dag Geert, Bedankt deze 5-sterren beoordeling voor onze dienstverlening. We zijn ontzettend blij om te weten dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Krëfel en dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijle groeten, Anna

Super, vriendelijk en behulpzaam

Gisteren nog naar Krëfel geweest in B-park in Brugge waar ik mijn powerbank gekocht had. Mijn powerbank heeft 2 oplaaduitgangen, maar eentje ging niet meer en wanneer je op het knopje van aanleggen duwde ging dat ook niet meer. Hij was nog in garantie en heb direct een nieuwe ontvangen. De bediende Sofie die mij hielp, was héél vriendelijk en behulpzaam.

Dag Katleen, Hartelijk bedankt om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn erg blij om te horen dat je genoot van je bestelde product/dienst en dat je tevreden bent met de kwaliteit ervan. We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We hopen dat we je snel weer van dienst kunnen zijn en dat we je opnieuw een fantastische ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Anna

ze verkopen u niet wat je vraagt

ze hebben mij een laptop verkocht die hopeloos verouderd is, daardoor werkt deze zeer traag en kan je er bijna niet op werken, ik had niet zoveel gevraagd, een laptop waar ik word, excel, internet, mails kan op gebruiken en foto's op zetten. Na een paar dagen gebeld met de vraag of het normaal is dat deze zo traag werkt maar ik moest geduld hebben, na een paar maanden toch binnen gedaan voor nazicht, nu vraag ik te ruilen voor een andere mits opleg maar daar hebben ze geen oren naar want de laptop is te oud, ik had maar vroeger moeten reageren. Ik voel me 100% in het zak gezet. Ze hebben me niet verkocht wat ik gevraagd heb maar waar ze vanaf wilden.

Beste Ilse, Het spijt ons te moeten lezen dat je een negatieve Krëfel ervaring had. Kan je ons via dit formulier ( https://krefel.force.com/s/contact?language=nl_NL ) meer informatie geven? We zullen dit vervolgens grondig bekijken. Met vriendelijke groeten, Anna

Erbarmelijke communicatie klantendienst!

Na meerdere keren contact op te nemen met de klantendienst word ik geen beetje verder geholpen. Doen geen moeite! Zeer jammer maar ben dus absoluut niet tevreden met mijn bestelling.

Hallo Maud, We vinden het erg jammer dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan en we willen je bedanken voor je feedback. We doen onze uiterste best om de situatie te verbeteren en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om van jou een tevreden klant te maken. Kan je ons jouw gegevens alsook jouw ordernummer ons bezorgen via ons contactformulier aub? https://krefel.my.site.com/s/contact/ Fijne dag, Hilde

arnaque

mon réfrigérateur est tombé en panne(givre a l'intérieur),visite d'un technicien,il faut remplacer le thermostat,une nouvelle porte et une nouvelle poignée,le thermostat et la poignée ont été apporté a mon domicile par un technicien et la porte est en depot chez "asogem",mais malgré la garantie prolongée,KREFEL refuse de réparer invoquant que la réparation coute trop cher et me propose un voucher de 183 euros en compensation,alors pourquoi avoir accepté de livrer le thermostat et la poignée a mon domicile ? , faites attention,cette garantie prolongée est une arnaque,c'est fait pour vous soutirer de l'argent et après,KREFEL s'en fout du SAV,vous voilà prévenus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Toutes nos excuses quant à votre expérience négative chez Krëfel. Pouvez-vous nous remplir ce formulaire (https://krefel.force.com/s/contact?language=fr) avec plus d’informations ? Nous examinerons ensuite votre plainte. Bien à vous, Joy

I.p.v. een nieuw toestel een 2de hands ontvangen

Kan niemand bereiken . Heb een nieuw doro toestel betaald van 169,95 euro . Doos was reeds geopend. Telefoon en bijbehoren los in de doos, klein krasje op glas en dit jammer genoeg niet te zien op de foto. instructie boekje zat fout opgevouwen in de doos. Telefoon was reeds gedeeltelijk opgeladen. Nee niet tevreden over het product en ook niet over de service

Hallo Gisela, Dit is inderdaad niet fijn om te horen en niet de service die je verdient. We willen dit dan ook voor jou zo snel mogelijk oplossen. Je zal een retourlabel ontvangen via e-mail om het artikel kosteloos retour te sturen. Groetjes, Joy

Altijd in orde

Super goede technieker voor het installeren van onze vaatwasser

Hallo hendrik, Bedankt om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en onze chauffeur. Groetjes, Joy

Doet wat moet tegen 'normale' prijzen !

Af en toe aantrekkelijkere prijzen dan de concurrentie !

Hallo Francois, Bedankt om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze prijzen. Groetjes, Joy

NOTEBOOK ASUS UM425QA-KI194W - ONBETROUWBAAR

41007226 - NOTEBOOK ASUS UM425QA-KI194W aangekocht op 25/7/2023. Op 16/8 startte het toestel plots niet meer op, het toestel binnengebracht bij Krefel Genk wat dit zou opsturen voor herstelling. Op 2/9 konden we het toestel terug ophalen en hebben we opnieuw alles geïnstalleerd. Op 18/9 terug hetzelfde probleem (toestel start niet meer op). Weeral toestel moeten inleveren voor herstelling ? Krefel is niet bereid om toestel om te ruilen. Pas nadat het toestel 3x defect is overwegen ze om een omruiling te voorzien. Naar onze mening heeft dit toestel een structureel probleem en lijkt afwachten of het goed zal gaan overbodig.

Dag Peggy, We vinden het oprecht jammer om te vernemen dat je geen goede ervaring had bij ons. Onze oprechte excuses, we begrijpen je frustratie. Kan je ons via dit formulier ( https://krefel.my.site.com/s/contact/) meer informatie geven? Dan kunnen we dit grondig verder bekijken. Met vriendelijke groeten, Anna

Livraison offerte le lendemain --> ARNAQUE

Arnaque? Sur votre site, si nous commandons avant 22.00hr, livraison offerte le lendemain, même le dimanche. J'ai acheté le vendredi 08/09, à 15.44hr, un frigo encastrable d'exposition avec en sus, paiement des frais d'installation. En consultant le planning (au nom du magasin et en mon nom propre), la venteuse me signale que pas possible avant le mardi 12/09 (même avec ce temps de canicule, pas de pitié)! Donc la publicité de "livraison le lendemain" est une arnaque. J'ai contacté via plusieurs mails, votre Sav (customer care --> Laura, puis Tom) qui me signale ceci: Nous pouvons proposer des livraison dans les 24 heures à nos clients, ceci en fonction du nombre de chauffeurs disponible et de la disponibilité de l'article. J'ai demandé via mail à Tom, où cette mention était renseignée sur votre site et toujours pas de réponse (il fouille peut-être dans les archives). Encore merci pour cette fausse mention --> bel et bien une arnaque pour moi!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour François, Nous sommes désolés que la livraison n'ait pas eu lieu comme convenu. Si vous le souhaitez, vous pouvez nous donner plus d'informations via ce formulaire ( https://www.krefel.be/nl/contact ) ? Bien à vous, Anna

Livraison Nul

Ils promettent des livraisons le lendemain, moi le chauffeur n'a pas su livrer la machine à laver vu qu'il était tout seul et à remis ma livraison à mardi car le lundi c'est le jour des livraison avec lift. Samedi complet je suppose. Donc c'est leur erreur, vu que je ne sais pas ce qu'un chauffeur tout seul va réussir à livrer aujourd'hui, et aucun geste pour m'intercaler dans le planing. Non, on remet à la première place disponible. J'ai commandé le 12 et je serais livré le 19! 1 semaines, 1 jour ... c'est du pareil ou même. Evidemment c'est moins vendeur que la concurence qui annonce des délais (réel eux) de 5 jours. Prochaine fois je test VandenBorre ou Electro-Depot. Vraiment très déçu! Ah oui! Le plus drôle! J'avais commander un micro onde aussi, il est repartit avec! Trop lourd aussi pour un homme seul de le déposer au 1er étages apparemment! Vraiment du foutage de gueule! Aucun respect du client, l'argent est déjà encaissé de toute façon! Pas le choix que d'attendre maintenant! Et apparement, je ne suis pas le seul! Serait peut-être bien de songer à une autre société de livraison KREFEL car là pour moi vous aviez 5 étoiles et à cause de cet incident vous avec chutez bien bas dans mon estime!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Michael, Nous sommes désolés que la livraison n'ait pas eu lieu comme prévue. Dommage que vous n'ayez pas précisé d'étage lors de votre commande, l'installateur était donc en effet seul. Bien à vous, Anna

Et 2 mois plus tard...

Toujours rien, pas un message, pas un coup de fil, rien, rien, rien ! ! ! ! ! C'est tout simplet HONTEUX

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Alain, Nous sommes désolés que nous n'ayons pas répondu à vos attentes. Si vous le souhaitez, vous pouvez nous donner plus d'informations via ce formulaire ( https://www.krefel.be/nl/contact ) ? Votre opinion est importante pour nous et nous permet d'améliorer notre service. Merci, Bàv, Joy

Livraison et service clientèle nuls

- Livraison promise à j+1 jamais reçue après 5 jours - Reçu un email comme quoi le livreur a livré à j+3 mais faux - jamais reçu - Pas de réponse aux 2 mails envoyés sur krefel.be - Pas de rappel du service clientèle sur un appel téléphonique malgré la promesse de me rappeler - Au second appel de ma part (J+5) il me propose de me rembourser parceque le livreur n'a (en effet) pas livré mais seulement quand ils auront reçu le produit de retour de leur livreur - Le service clientèle vous appelle Monsieur + Prénom - en gros ils ne pas bien le français Krefel n'est vraiment pas équipé pour la commande en ligne et la livraison

• Nous recommanderiez-vous? Non

Ik heb eer retour gedaan maar niet terugbetaald

Hallo, ik heb iets besteld. Op dezelfde dag annulatieverzoek ingediend. Nadien heb ik een melding gekregen dat mijn pakje op weg naar me is. Dus ik heb contact opgenomen met Krëfel, ze zeiden dat ik heb pakje moet weigeren. Bij aankomst heb ik het pakje geweigerd. Een paar dagen laten heb een melding van Krëfel ontvangen dat ze het pakje retour gekregen en dat de betaling zal binnen de 15d zal gebeuren. 18 Dagen later heb ik dus per email en telefonisch Krëfel gecontacteerd. Krëfel zei dat ze zullen het onderzoeken. 20 Dagen later steeds niets .. heb terug met hun contact opgenomen. Is dit de bedoeling dat ik om mijn geld moet smeken? Ik zou graag willen dat ze de regels respecteren. Mvg

Hallo Anna, Dit is zeker niet fijn dat je jouw terugbetaling nog niet hebt mogen ontvangen en wil me alvast hiervoor verontschuldigen. Kan je ons via ons contactformulier https://krefel.my.site.com/s/contact/ jouw gegevens bezorgen zodat we dit kunnen nakijken voor jou en het nodige doen aub? Fijne dag HIlde

Service médiocre

Commande effectuée le 13 août, jamais enregistrée dans leur système, par contre le paiement a été prélevé, depuis je contacte via le formulaire en ligne (sans réponse "merci le respect", via téléphone (un service clients qui ne sait rien et renvoie au formulaire en ligne), via Messenger (une personne sympa "qui écrit sans doute des réponses toutes faites"), bref depuis mon argent est chez eux (çà ne fait que 17 jours ), pas de machine à laver et un gros doute sur la possibilité de revoir mon argent Krefel à éviter

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Valérie, Je vous ai déjà envoyé un message via Facebook pour que vous m'envoyiez votre numéro de commande afin que je puisse le vérifier pour vous. Bàv Hilde

Service na aankoop ondermaats

Op 23 juli een Mac Mini gekocht via Krefel webshop. Men slaagde erin het huisnummer van mijn factuuradres bij mijn leveringsadres te plaatsen, waardoor pakketje retour werd gestuurd. Meteen contact opgenomen, helaas kan je als ontvanger niks doen via bpost. Dan verwacht je dus dat de afzender, Krefel, dit wel doet. Vele e-mails en telefoontjes later, ondertussen al een maand later, nog steeds niks. Ik begrijp dat het uitblijven van een update van bpost ook een issue is, maar geen excuus voor de non-communicatie van jullie klantendienst. "We starten een dossier op" werd me telkens gezegd. Gevolgd door "u mag van ons een update verwachten vanaf morgen". Nooit een update gehad. Dossiers openen lukt nog, dossiers afsluiten blijkbaar niet. Dan maar - tegen mijn zin en helaas - mijn bestelling geannuleerd na 33 dagen wachten. Tijdens het telefonisch annuleren de vraag gekregen of ik reeds "het nodige document" had ingevuld als verklaring dat ik niks had ontvangen. Neen, zei ik. Ik zou het onmiddellijk na het telefoontje mogen verwachten in mijn mailbox. Ook dat duurde weer 2 dagen. En ook nu alweer een week aan het wachten op mijn geld. Laatste keer Krefel.

Hallo Artuur, Ik begrijp je volkomen dat je misnoegd bent in de verloop van jouw dossier en wil me hiervoor alvast verontschuldigen, dit is niet de service die je verdient als klant. Kan je ons via het contactformulier jouw aankoopticket (14 cijfers) bezorgen zodat we dit kunnen nakijken wat de status van jouw dossier is aub? * Dit kan via onze contactformulier: https://krefel.my.site.com/s/contact/ Fijne dag HIlde

Très mauvais service client à nossegem

Très mauvais service client à nossegem

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Nous sommes désolés de lire que vous ne nous avez donné qu'une étoile. Si vous le souhaitez, vous pouvez nous donner plus d'informations via ce formulaire ( https://www.krefel.be/nl/contact ) ? Votre opinion est importante pour nous et nous permet d'améliorer notre service. Bàv Hilde

Steenstraat 44 1851 Humbeek

02 255 00 00