Très mauvais service client à nossegem

Très mauvais service client à nossegem

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Nous sommes désolés de lire que vous ne nous avez donné qu'une étoile. Si vous le souhaitez, vous pouvez nous donner plus d'informations via ce formulaire ( https://www.krefel.be/nl/contact ) ? Votre opinion est importante pour nous et nous permet d'améliorer notre service. Bàv Hilde

changement taque vitro

livraison rapide d'une taque vitro avec installation. Je tiens à remercier les 2 installateurs krefel pour leur ponctualité, gentillesse et professionalisme .

Bonjour Monique, Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre service satisfaisant. Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer et de partager votre opinion. Un grand merci de la part de toute l'équipe pour votre commentaire ! Bonne journée Hilde

Rampzalig, amateurisme ten top.

Bespaar je een hoop problemen en verloren tijd. Koop ergens anders, waar ze het woord klantenservice wel kennen. Wij hebben 2 weken geleden online een diepvriezer besteld. Bij levering, bleek deze beschadigd te zijn, dus werd er een nieuwe dag doorgegeven wanneer ze een andere kwamen brengen. Verassing, ook deze bleek beschadigd. M.a.w. we hebben 2 dagen verlof moeten nemen, met 0,0 resultaat. Nu blijkt dat model niet meer voorradig te zijn en zouden we maar even 500€!! moeten bijbetalen voor een ander(zogezegd beter) toestel. Amateurisme ten top, iets wat je niet zou verwachten van zo een grote firma.

Hallo Glenn, Ondertussen heb ik je via Trustpilot een berichtje gestuurd. Indien je ons jouw aankoopticket (14 cijfers) via ons contactformulier kan bezorgen wil ik dit graag voor jou verder kijken. Fijne dag Hilde

Service après vente ZERO

J'ai acheté une montre connectée le 8 juillet, toujours pas reçue le 11 août et surtout toujours pas d'infos ! ! ! ! ! J'ai téléphoné plusieurs fois, à chaque fois j'ai dû répéter la même chose (comme quoi les infos passent bien entre collègues) et à chaque fois la même réponse "On vous contactera" Bein voyons... PS : inutile de me demander des informations complémentaires, tout a été dit plusieurs fois au téléphone.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Alain, Je comprends qu'il s'agit d'une situation très ennuyeuse et je voudrais m'excuser à l'avance pour ce désagrément. Votre dossier a été transmis au service concerné, avec la demande d'assurer un suivi urgent et de vous fournir les informations nécessaires. Bonne journée Hilde

Services impeccables.

Plusieurs achats effectués en électroménagers sur quelques semaines (avec prolongation de garantie). Livraison gratuite en un temps record sur base de votre demande. Déballage pour vérification de l’appareil à la livraison + reprise des emballages + possibilité de remettre l’ancien appareil. Appel au call center pour demande de renseignements. Communication avec du personnel disponible et très accueillant et renseignements reçus immédiatement.

Bonjour Christine, Merci énormément pour votre note positive ! Cela nous fait plaisir de savoir que vous êtes satisfait de nos services. Bonne journée, Joy

Rasoir braun série 9 pro , ne rase pas

Après rasage, je ne vois aucune différence

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Léopold, Pouvez-vous nous donner plus d'information via notre formulaire de contact (https://krefel.my.site.com/s/contact/) ,s'il vous plaît. Bien à vous, Joy

Frontpaneel gestolen door plaatsers?

Vaatwasser besteld bij Krëfel. Bij ons thuis komen twee mensen leveren en zeggen vrijwel meteen dat het gekochte toestel niet past in de keuken. Nochtans werd ons dit door hen aangeraden? Zo gezegd, zo gedaan. Geen nieuwe vaatwasser, hetzij zo. De twee installateurs stellen voor om de defecte ingebouwde vaatwasser mee te nemen. Quote van 1 van hen ‘Want anders zijn we voor niks gekomen’. ‘En dat het geen probleem was én dat we ons geen blaasjes mochten laten wijsmaken door hun verkopers etc’ Ze hebben de defecte inbouwvaatwasser en ook het bijhorende frontpaneel, dat nota bené bij de keuken hoort, beide meegenomen. Toen bleek dat wij het frontpaneel nog wel degelijk nodig hadden, contact gelegd met de klantendienst. ‘Pech, al weg gegooid!’ Hun oplossing tot twee maal toe ‘copy paste’ - vrijstaande vaatwasser in de nis zetten (lukt dus niet want gat is 60cm breed lees als geen speling, een inbouw is namelijk 59,5) - een link met een site om jawel een nieuw frontpaneel te bestellen (aan 170 euro!?) - het geld terug te krijgen Situatie nu - bij een professionele installateur horen we dat het frontpaneel bij de keuken hoort en wordt vast gezet op het nieuwe inbouwtoestel. Nu is dat net ontvreemd door onze vrienden van Krëfel en sluiten ze gewoon ons dossier af … Wij willen ons frontpaneel terug, indien niet een ander of indien dat niet kan de waarde ervan. Deze review wordt nog aangevuld naar gelang de geboden oplossing.

Dag Mathias, Zoals meermaals vermeld heb je je oud toestel mee gegeven aan onze chauffeur ter recupel. Hierdoor is het niet mogelijk om het frontpaneel te recupereren. De recupel-toestellen gaan onmiddellijk ons recupel-container in zodra de chauffeur terug op on centraal depot is aangekomen. Bijgevolg, kunnen we jullie frontpaneel niet meer bezorgen. Dit is ook de reden waarom we alternatieve oplossingen hebben aangeboden. We vinden het spijtig dat geen van de opgegeven alternatieven voldoet aan jullie verwachtingen. Onze excuses voor de ongemakken. Met vriendelijke groeten, Anna

Aangekocht Ruitenreiniger Windomatic Power van Vileda, uitermate tevreden. Voldoet aan alle verwachtingen. De beste die ik ooit kocht en gebruikte. Uitermate gebruiksvriendelijk. Zeer licht extra power. Een mega dikke aanrader !!!

Dag Greta, Hartelijk bedankt om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn erg blij om te horen dat je genoot van je bestelde product en dat je tevreden bent met de kwaliteit ervan. Met vriendelijke groeten, Anna

goede service

ik ga altijd graag naar krefel. de uitleg is uitgebreid en goed

Dag Jan, Wat een geweldige review! We zijn erg blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan en hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Anna

Krefel kan zijn service beloften niet waarmaken

Ik heb de aankoop van een koffietoestel gedaan omdat de prijs aantrekkelijk was maar hun service laat te wensen over: Aankoop via website en online betaling op woensdag 19/07 om 17h. Het product stond als voorrading op de website met "morgen geleverd". Bij de bevestiging van de betaling krijg ik te zien dat de levering pas zal zijn op zaterdag 22/07. Toegegeven, er was vrijdag een feestag, maar eigenlijk had volgens hun aangekondigde service op de website van het artikel de levering reeds donderdag moeten aankomen. Zaterdag komt en gaat, zonder eender welke update dat de levering niet zal aankomen vanuit Krëfel: niet op mail niet op de website. Wij zijn speciaal daarvoor thuis gebleven omdat op de website dus nog altijd stond "levering op zaterdag 22/07 door de dag" en we dachten dat er gewoon geen track&trace was. Maandag dan maar naar de klantendienst gebeld. Daar werd doodleuk aangegeven dat de zending "ten laaste woensag wel zal aankomen" omdat er "een klein beetje vertraging" was opgelopen bij het order picken. Het leek wel de normaalste zaak ter wereld. Uiteindelijk ontvang ik via Bpost een update op 25/07 dat de zending aangemeld werd bij hen. Dat betekent dus dat Krëfel niet alleen zijn "voor 22h besteld morgen geleverd, ook op zondag" niet kan waarmaken maar zelfs met moeite levering binnen de week kan uitvoeren. Kortom ben ik erg teleurgesteld dat ze bepaalde verwachtingen scheppen die ze de niet kunnen waarmaken laat de aankoopervaring een bittere nasmaak achter. Hopelijk zal de koffie niet te bitter zijn.

Dag Anton, We begrijpen dat je misnoegd bent omdat je jouw bestelling niet hebt ontvangen op het door ons beloofde levermoment. Ik wil me in naam van Krëfel verontschuldigen omdat we onze belofte om jouw bestelling daags na de bestelling te leveren niet zijn nagekomen. We hebben jou als klant niet de service geboden die je verdient en dat is verkeerd. We zullen niet nalaten om lessen te trekken uit deze laattijdige levering en hopen je bij een toekomstige bestelling wel te kunnen verrassen door een correcte levering. Met vriendelijke groeten, Anna

Click&collect van mn voeten!

Bestel via de site een stofzuiger. Krijg ik een lijst waar deze beschikbaar is, duid één aan, betaal, alles in orde... 2 min. Later krijg ik een mail met niet leverbaar in deze winkel, bestelling is geannuleerd! Bel ik onmiddelijk naar de klantendienst. Zeggen niets voor mij te kunnen betekenen. En moet surplus nog is min. 3 werkdagen wachten om mijn geld terug te krijgen! Kan zelf geen beroep doen om naar een andere winkel te gaan... aangezien het hoge bedrag, wil ik niet direkt naar een andere winkel gaan. Had dit toestel dringend nodig. Firma van mn kl*te dus. Bestel nooit nog iets via de site. Wat een klantenservice.

Heel slechte service

Bestelling geplaatst bij Krefel. Komt gewoon niet aan. Heel onbeleefde klantendienst. Nog nooit bij geen enkele online dienst meegemaakt. Hulp om uw product dan ook te leveren is er niet. Ze geven gewoon aan spijtig maar dan betalen wij gewoon terug.

Dag Dirk, We vinden het erg jammer dat jouw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. Je mening is enorm belangrijk voor ons. We bekijken hoe we zulke situatie in de toekomst kunnen voorkomen of verbeteren. Onze klantendienst doet het nodige om jou zo snel mogelijk verder te helpen. Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Met vriendelijke groeten, Anna

zeer slechte aftersales ervaring

In september 2020 kocht ik een Miele-koelkast met vijf jaar aftersales-garantieservice, omdat de verkoper het probleem van waterlekkage ter sprake bracht. In april 2023 was er een probleem met waterlekkage in de koelkast. Ook de technicus van Miele kwam het probleem verhelpen. Na de reparatie wilden Miele en Krefel de factuur niet betalen. Wat een service !!! Belachelijke!!!

Dag Cindy, Het spijt ons te moeten lezen dat je een negatieve ervaring had met Krëfel, onze oprechte excuses hiervoor. Kan je ons in een privé bericht wat meer informatie geven (Voornaam - Naam - Emailadres - Ordernummer)? Wij geven je bericht onmiddellijk door aan onze dienst Customer Care. Zij bekijken elke klacht grondig en doen er vervolgens alles aan om je verder te helpen! Met vriendelijke groeten, Anna

Ben tevreden van mijn aan koop

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Dag Noella, Heel fijn dat jij een goede shopervaring had bij Krëfel! Ons doel is om jou als klant de best mogelijke service te bieden. Leuk dat we daarin geslaagd zijn. Met vriendelijke groeten, Anna

slecht behandeld

scherm gekocht minder dan 5 maand oud, krijgt vandaag ineens een groene lijn volledig door het sherm, antwoord van krefel. U heeft geen recht op garantie, Krefel = afzetters

Beste Sharon, We betreuren het dat jouw ervaring bij ons niet aan jouw verwachtingen voldeed. We nemen jouw feedback serieus en zullen ons uiterste best doen om onze service te verbeteren. Je kan zelf een aanvraag indienen via https://www.krefel.be/nl/reparaties. Vergeet zeker niet om jouw serienummer te noteren en goed te preciseren wat het defect precies is. De hersteller neemt vervolgens contact met jou op. Groetjes, Laura

Klant staat centraal, producten aan de laagste prijs!

Ik kan alleen maar zeggen hoe behulpzaam Krefel is. Altijd vriendelijk en telefonisch bereikbaar, beleefd, en doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen! Ze staan altijd klaar met open armen om je verder te helpen, vragen te beantwoorden, goed advies te geven,..... Hartelijk dank Krefel en aan alle medewerkers van Krefel!

Hallo Helen, Heel fijn dat jij een goede shopervaring had bij Krëfel! Ons doel is om jou als klant de best mogelijke service te bieden. Leuk dat we daarin geslaagd zijn. Let vriendelijke groeten, Anna

Perfecte service

Maandag een vaatwasser besteld, woensdag op het afgesproken uur geleverd. Er werd heel veel aandacht besteed om het toestel perfect in de bestaande kast in te bouwen en aan te sluiten. Voldoende uitleg gekregen en al mijn vragen werden beantwoord. Perfecte service door twee 'vakmannen'. Voor een volgende aankoop kies ik weerom Krëfel.

Hallo Jan, Dank je wel voor de geweldige review! We doen elke dag opnieuw onze uiterste best om onze klanten een fantastische ervaring te bieden. Fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Graag tot een volgende keer! Fijne dag Hilde

Ik koop nooit meer bij Krefel

"Voor 22u besteld, volgende dag geleverd": geloof het niet. Toen vorige week mijn smartphone het begaf, wou ik een nieuwe bestellen. Bij Coolblue was deze uitverkocht, dus ik besloot er één bij Krefel te kopen. De volgende dag werd mijn pakje geleverd, maar zonder smartphone. Wel met één of ander antiviruspakket, waar ze bij Krefel precies dringend vanaf willen. Toen ik naar de klantendienst belde, werd er me doodleuk verteld dat de smartphone waarvoor ik reeds betaalde, niet in voorraad was. Dit stond nergens vermeld op de site toen ik de aankoop deed. Integendeel, er stond dat mijn toestel de volgende dag zou aankomen. De klantendienst vond het ook niet nodig zich te excuseren of een compensatie aan te bieden. En helaas was deze loze belofte niet de enige. De vrouw van de klantendienst vertelde me dat er een smartphone onderweg zou zijn vanuit het fabriek en dat het drie dagen zou duren tot het pakket mijn deur zou bereiken. Vandaag zijn we dag 4 en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik zie trouwens tussen de reviews dat ik niet de enige ben. Ik zal dan ook nooit meer bij Krefel kopen. En een tip voor Krefel: als je je beloftes niet kan waarmaken, haal ze dan van je website. Had deze er niet gestaan, had ik nog enig begrip getoond. Maar wat er gebeurde, is amateurisme eersteklas.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dubbele betaling

Bij bestellen van 4 mosselpotten heb ik via Payconiq betaald, maar daar liep het mis. Betaling niet aanvaard en doe dadelijk de handeling opnieuw om te betalen en was wel gelukt. Na controle bij Payconiq stond er dat ik 2 x betaald had? Gebeld naar de klantendienst en werd heel vriendelijk geholpen voor mijn dubbele betaling. De volgende dag werd mijn bedrag al terug betaal op mijn rekening! Dit was een Top service van Krefel.

Hallo Christophe, Bedankt dat je even de tijd nam om ons te laten weten hoe je ervaring met ons was. Heel erg blij dat we aan je verwachtingen voldeden. Tot snel! Fijne dag, Hilde

Déception totale.

Achat d'un appareil en magasin. Très grosse erreur. L'article ne correspond pas à mes attentes. Le magasin refuse de le reprendre et le rembourser parce qu'il a été déballé et utilisé. Mais comment pourrais-je savoir que cet appareil ne correspond pas à ce que je souhaitais sans le déballer et essayer ??? Un Dyson pure cool de 599 euros. Soit-disant purificateur d'air ET ventilateur. Mon œil, juste purificateur. Je vous souhaite une bonne journée. Mais je n'achèterai plus jamais chez Krefeld. Gomez Pascal.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Pascal, Cet achat a été fait en magasin. Il n’est donc pas possible de profiter du droit de rétractation. Nous sommes désolés que cette situation vous fasse ressentir cela. Ce ne sont pas les valeurs que Krëfel représente. Nous faisons toujours le nécessaire pour aider nos clients de la meilleure façon possible. Malheureusement nous ne pouvons pas intervenir dans certaines situations. Bien à vous, Anna

Tof team, vriendelijk,behulpzaam en professioneel

Echt een super tof team, vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Een aanrader. Nogmaals bedankt voor de hulp!

Dag Fabienne, Bedankt om je positieve ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Anna

Impossible de retourner un produit sans son emballage d'origine

J'acheté une lisense Kobo en ligne chez Krefel. Comme elle ne répond pas à mes attentes, je l'ai ramenée pour être remboursé des 150€ de l'acahat. Je n'avais pas l'emballage d'origine, car le produit était très difficle à déballer, de tel sorte qu'il ne restait plus rien de l'embalage initial. Chez Krefel, plusieurs managers m'expliquent qu'il faut absolument l'emballage d'origine. Ceci est faux: il est écrit sur leur site; COMMENT FAIRE ?Étape 1 : Préparation du produit pour le retour . Si possible, remettez votre produit dans l'emballage d'origine du fabricant, avec toutes les pièces et accessoires fournis. Référence: https://www.krefel.be/fr/retour?gclid=CjwKCAjwg-GjBhBnEiwAMUvNW1IFqfbwfIAKzC2_F7cpPeJNmL519ZqJuVvDRfBZ91jJl83YOah5_hoCuBIQAvD_BwE. Ils ont aussi refusé de faire un geste commercial, quand j'ai proposé de me reprendre mon achat pour une somme inférieure. Donc Krefel ne connait pas ses propres réglements; leur site est mensonger; et leur flexibilité est nulle. Manifestement, la seule chose qui les intéresse, c'est l'argent. A fuir à toute allure.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Daniel, Nous sommes désolés que cette situation vous fasse ressentir cela. Vous-pouvez consulter nos conditions générales de vente: 6.3. Vous avez jusqu'à 30 jours après votre achat pour nous retourner l'article, à condition que l'appareil soit dans son emballage d'origine et en parfait état. https://www.krefel.be/fr/conditions-de-vente#droitderetractation Bien à vous, Sandra

Slechtste service ooit meegemaakt!

Kapot wasmachine gekocht op 9/5 ! Lekte meteen aan onderkant (de kuip kapot)22/5is er een technieker komen kijken .. dus niet eens maken. 1/6 komen ze het maken. Dus een maand geen wasmachine... makkelijk is anders. Waren het zelf gaan halen om geen verlof te moeten nemen en nu moeten we 2 dagen nemen. En daarbij komt dat zonder dat ons dat gemeld is als je iets zelf afhaald je je product niet mag omruilen zelfs niet als het kapot is van krefel! Dus een gepaste oplossing zodat de klant.wij dus zo min mogelijk last en hinder hebben willen ze niet doen. Mja daar heeft krefel zelf geen last van. Aja en van samsung en zelfs de technieker zijden dat een klantgerichte winkel in deze situatie omruild naar een nieuw.

Dag Bjorn, Bedankt om jouw feedback te delen. Dit is inderdaad een vervelende situatie. We vinden het jammer dat we niet aan jouw verwachtingen voldeden. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Anna

Na ettelijke blunders, nooit geen krefel meer

Al meerdere keren een volledig "elektronica inboedel" nieuw aangekocht. De voorlaatste keer niet te spreken over de levering! En ook voor die foutieve levering, plaatsing recht te trekken, vriendelijkheid 0. De persoon dat uiteindelijk langs kwam, was zelf gegeneerd als die zag hoe zijn voorgangers alles geplaatst hadden! Bij de laatste aankoop, naservice weer 0 Ook als je inbeld 0 vriendelijkheid. Uiteindelijk een toestel dat nog onder garantie viel nog steeds geen oplossing! Jullie zien mij niet meer terug en ik stuur niemand meer door naar jullie! Als jullie eens in jullie pc gaan kijken welke klanten ik voor jullie heb aangebracht, hoeveel dat er ook door mezelf is aangekocht. Echt een schande!

Hallo, We vinden het erg jammer dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan en we willen je bedanken voor je feedback. We doen onze uiterste best om de situatie te verbeteren en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om van jou een tevreden klant te maken. Groetjes Joy

Livraison pas effectuée

Un livreur qui ne "sonne pas" et une livraison reportée de minimum 3 jours... et un call center qui ne cherche pas à trouver une solution ou à indemniser le client. 1.8 étoiles de moyenne sur d'autres sites d'avis

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Pierre, Merci beaucoup pour votre avis honnête. Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, et que votre livraison n'a pas été livré le jour que vous avez choisi. Nous apprécions votre feedback, car il nous aide à identifier les domaines où nous pouvons nous améliorer. Bien à vous, Laura

Steenstraat 44

1851 Humbeek