Snelle levering en leuke persoonlijke attentie

Dank je wel Angelique voor het afhandelen van mijn bestelling met de leuke Persoonlijke attentie! Alles leuk ingepakt alsof het een cadeautje was. Ook de bestelde jurk en tas zijn zoals ze op jullie site staan en van goede kwaliteit. De bestelling was binnen enkele dagen van België naar Nederland, dus goed geregeld. Tot de volgende keer. Groet Anita

Riekt naar misleiding..

De Peaky Blinders newsboy cap: "Peaky Blinders staat bekend om zijn beroemde originele arbeiders-petten in de stijl van de 20e eeuw. De 8 delingen platte pet, handgemaakt verkrijgbaar in verschillende kleuren en patronen. De Newsboy Cap is ook bekend als Baker Boy-dop, Cheese Cutter, Cabbie Cap & Paperboy. Uit het Verenigd Koningrijk". De Cap is niet gemaakt van 100% wol, zoals de foto op de site laat zien, en zoals ik dus had gehoopt en verwacht. Ook is te lezen dat de cap is gemaakt in China, dezelfde cap is bij Alie express te koop voor +_ 4 euro, hmmm.... Heel jammer toch.

Blij dat ik jullie heb gevonden.

Vandaag opnieuw een mooi verpakt pakket ontvangen met deze keer zelfs een geschenkje! Dank je wel voor jullie service, jullie vriendelijkheid in de winkels. Het is die spontaniteit dat mij terug het gevoel heeft gegeven dat kleren passen echt wel leuk kan zijn.

Super leuke winkel

Zeer uitgebreide collectie,voor ieder wat wils.👌👋

Super tevreden, mooie jurk, snelle vriendelijke service!

Net mijn King Louie Zeta jurk ontvangen, hier in Nederland was deze jurk niet meer verkrijgbaar in mijn maat. Het was ook mooi verpakt, echt een cadeautje met nog een klein persoonlijk woordje en attentie, hoe lief en leuk! Was ook aangenaam verrast hoe snel ik het pakketje ontving, echt top, bedankt!

Meteen verliefd!

Bestelde een prachtige regenjas. Kreeg thuis een mooi cadeautje met gouden strik, handgeschreven briefje én een super leuk extraatje! Bedankt!!

Correcte en goede levering.

Leuke attentie bij levering. Handgeschreven briefje geeft persoonlijke touch.

super snelle vriendelijke service

super snelle vriendelijke service

Meer dan tevreden

Online bestelling verliep vlot en werd snel geleverd. Tevreden van de aankoop. Mooi ingepakt met een leuke attentie. Zeker een aanrader.

Mooi, snel en erg retro

Ik heb reeds een aantal keren bij SeventyOne online besteld en alles verloopt altijd zonder problemen. Snelle levering, mooie, kwalitatieve kleding en accessoires en dit allemaal heel retro.

Topservice van jullie, ondermaatste service van b-post

Vlotte verzending! Alleen de post heeft het niet zo’n leuke ervaring van gemaakt. Voor de levering moet je een handtekening zetten. Groot was mijn verbazing dat ik op mijn werk de melding kreeg dat mijn pakketje thuis was geleverd en dat iemand had getekend. Er was namelijk niemand thuis. Ook de buren hadden niks gekregen. Na telefonisch contact met de post kregen we de melding dat mijn pakket onderweg was naar het postkantoor. Heel vreemd want er had nog altijd iemand getekend voor ontvangst. ‘S avonds bleek dat het pakje gewoon in de brievenbus was gestopt. Niet oké en een klacht naar b-post is zeker gegrond. Verder wel heel happy om te zien dat mijn pakketje mooi was ingepakt met een strikje, inclusief een extra cadeautje en een leuke boodschap! Mijn dag kon niet meer stuk. Spijtig genoeg is het kleedje te groot, nu hopen dat er nog een maat kleiner is. Van jullie uit, topservice!!!

Goede service. Mijn aangekochte goederen waren mooi verpakt en er zat een kleine attentie extra bij als bedanking voor de bestelling. Best wel jammer dat ik in de voormiddag de bestelling doorgegeven heb en in de namiddag van dezelfde dag Black Friday kortingen tot 20% aangeboden werden op deze artikelen maar niet op mijn bestelling afgetrokken werden.

zeer positief

De levering verliep heel vlot & er zat een kleine attentie bij (oorbellen) met een handgeschreven tekstje. Heel gepersonaliseerde aanpak! Voor herhaling vatbaar!

zeer snelle levering!

vandaag besteld, morgen in huis... zeer goede kwaliteit!

SUPER

SUPER

Vlot en snelle service

Toffe winkel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Bestelling vlot verlopen en snel geleverd. Bestelling leuk verpakt met klein cadeautje bij!!

Eindelijk de jas gevonden in de goeie maat! Op andere plekken helaas al uitverkocht, maar hier toch weten te bemachtigen. Binnen 2 dagen in huis (op zondag besteld) en netjes ingepakt. Zelfs met een kleinigheidje erbij! Super service!

Eergisteren besteld vandaag binnen. Snelle levering zelfs in Nederland. Super service en via de Messenger goed contact gehad. Dank u wel voor de service en goede hulp. Wij bestellen zeker weer bij jullie. Toppie

Goede service, snel

Leuk persoonlijk briefje erbij. Heel mooi product. Wel aan de prijzige kant. Maar snelle goede service.

een pluimpje voor de verkoopster in de shop brugge

zaterdag gaan shoppen in seventyone te brugge,super lieve dame en niks was haar te veel en maar blijven passen tot ik het juiste outfit had gevonden en leuke en zeer comfortabele pumps erbij=super tevreden ik kom zeker terug ;-)

Prima service!

Snelle levering, correct. De laarsjes zagen er uit zoals op de foto. Zeer tevreden!!!

super!!

Mooie winkel, hele lieve winkeldame en dan nog een leuke verrassing bij het naleveren van mijn kleedje!

Uitstekende informatie, snelle verzending en super mooi verzorgd

Mijn bestelling werd zeer snel verstuurd en was prachtig ingepakt. Er werd mij zelfs een kleine extra toegevoegd en een persoonlijke bedanking. De informatie van het product (de blouse) kwam helemaal overeen met wat ik kreeg. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden per mail van de status van mijn verzending.

Cadeautje voor jezelf

Mooie schoenen, maar wat een verrassing: verpakt als een cadeautje met een extraatje bij. Ik voel me gecharmeerd!

Zoals steeds, uitmuntend!

Altijd in blijde verwachting als er een pakketje op komst is,altijd en leuke attentie,handgeschreven boodschap en leker geurtje op de verpakking! Bij vragen of inlichtingen,altijd spoedig antwoord en retouren is ook geen probleem!

Over SeventyOne

Ontdek de origineelste Retro kleedjes, schoenen en lifestyle items in onze boetieks in Antwerpen, Gent, Hasselt en Brugge of in de web-shop.