Mooi, snel en erg retro

Ik heb reeds een aantal keren bij SeventyOne online besteld en alles verloopt altijd zonder problemen. Snelle levering, mooie, kwalitatieve kleding en accessoires en dit allemaal heel retro.

Topservice van jullie, ondermaatste service van b-post

Vlotte verzending! Alleen de post heeft het niet zo’n leuke ervaring van gemaakt. Voor de levering moet je een handtekening zetten. Groot was mijn verbazing dat ik op mijn werk de melding kreeg dat mijn pakketje thuis was geleverd en dat iemand had getekend. Er was namelijk niemand thuis. Ook de buren hadden niks gekregen. Na telefonisch contact met de post kregen we de melding dat mijn pakket onderweg was naar het postkantoor. Heel vreemd want er had nog altijd iemand getekend voor ontvangst. ‘S avonds bleek dat het pakje gewoon in de brievenbus was gestopt. Niet oké en een klacht naar b-post is zeker gegrond. Verder wel heel happy om te zien dat mijn pakketje mooi was ingepakt met een strikje, inclusief een extra cadeautje en een leuke boodschap! Mijn dag kon niet meer stuk. Spijtig genoeg is het kleedje te groot, nu hopen dat er nog een maat kleiner is. Van jullie uit, topservice!!!

Goede service. Mijn aangekochte goederen waren mooi verpakt en er zat een kleine attentie extra bij als bedanking voor de bestelling. Best wel jammer dat ik in de voormiddag de bestelling doorgegeven heb en in de namiddag van dezelfde dag Black Friday kortingen tot 20% aangeboden werden op deze artikelen maar niet op mijn bestelling afgetrokken werden.

zeer positief

De levering verliep heel vlot & er zat een kleine attentie bij (oorbellen) met een handgeschreven tekstje. Heel gepersonaliseerde aanpak! Voor herhaling vatbaar!

zeer snelle levering!

vandaag besteld, morgen in huis... zeer goede kwaliteit!

SUPER

SUPER

Vlot en snelle service

Toffe winkel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Bestelling vlot verlopen en snel geleverd. Bestelling leuk verpakt met klein cadeautje bij!!

Eindelijk de jas gevonden in de goeie maat! Op andere plekken helaas al uitverkocht, maar hier toch weten te bemachtigen. Binnen 2 dagen in huis (op zondag besteld) en netjes ingepakt. Zelfs met een kleinigheidje erbij! Super service!

Eergisteren besteld vandaag binnen. Snelle levering zelfs in Nederland. Super service en via de Messenger goed contact gehad. Dank u wel voor de service en goede hulp. Wij bestellen zeker weer bij jullie. Toppie

Goede service, snel

Leuk persoonlijk briefje erbij. Heel mooi product. Wel aan de prijzige kant. Maar snelle goede service.

een pluimpje voor de verkoopster in de shop brugge

zaterdag gaan shoppen in seventyone te brugge,super lieve dame en niks was haar te veel en maar blijven passen tot ik het juiste outfit had gevonden en leuke en zeer comfortabele pumps erbij=super tevreden ik kom zeker terug ;-)

Prima service!

Snelle levering, correct. De laarsjes zagen er uit zoals op de foto. Zeer tevreden!!!

super!!

Mooie winkel, hele lieve winkeldame en dan nog een leuke verrassing bij het naleveren van mijn kleedje!

Uitstekende informatie, snelle verzending en super mooi verzorgd

Mijn bestelling werd zeer snel verstuurd en was prachtig ingepakt. Er werd mij zelfs een kleine extra toegevoegd en een persoonlijke bedanking. De informatie van het product (de blouse) kwam helemaal overeen met wat ik kreeg. Ik werd ook goed op de hoogte gehouden per mail van de status van mijn verzending.

Cadeautje voor jezelf

Mooie schoenen, maar wat een verrassing: verpakt als een cadeautje met een extraatje bij. Ik voel me gecharmeerd!

Zoals steeds, uitmuntend!

Altijd in blijde verwachting als er een pakketje op komst is,altijd en leuke attentie,handgeschreven boodschap en leker geurtje op de verpakking! Bij vragen of inlichtingen,altijd spoedig antwoord en retouren is ook geen probleem!

Snelle levering met een fijne verrassing!

Ik had een supermooie hemdjurk gezien op de website. Na wat aarzelen heb ik hem toch besteld en ik had hem ook snel in huis! Goede prijs-kwaliteitsverhouding én een mooie verrassing bij het pakketje. Geweldige service! :-)

Mooie schoenen besteld die zeer snel zijn geleverd 😊

donderdagmiddag heb ik schoenen besteld en de dag nadien al aangekregen in een mooie verpakking met klein cadeautje

Amazing

Super toffe ervaring telkens ik binnen ga

Mooi verpakt met kadootje erbij. Heel leuk.

Mijn pakketje was er snel. Heel leuk dat het mooi verpakt was en met klein kadootje, heel fijn. Ook het persoonlijk geschreven tekstje op de verpakking zijn voor mij een meerwaarde! Top.

Snelle en vlotte service Super mooie kleding

Ik was aangenaam omdat het pakketje zo mooi was ingepakt en bedankt voor de oorbellen top groetjes nicky

Super snelle en verzorgde levering. Mooi ingepakt en kleine attentie erbij met een lief boodschapje. Top!

Verzorgd, accuraat, persoonlijk

Zoals steeds een heb ik een zeer verzorgd pakket ontvangen met een persoonlijke boodschap. Deze 'personal touch' maakt dat je toch het gevoel hebt om als persoon beschouwd te worden !

zeer tevreden

zeer tevreden

Over SeventyOne

Ontdek de origineelste Retro kleedjes, schoenen en lifestyle items in onze boetieks in Antwerpen, Gent, Hasselt en Brugge of in de web-shop.