Snelle levering met een fijne verrassing!

Ik had een supermooie hemdjurk gezien op de website. Na wat aarzelen heb ik hem toch besteld en ik had hem ook snel in huis! Goede prijs-kwaliteitsverhouding én een mooie verrassing bij het pakketje. Geweldige service! :-)

Mooie schoenen besteld die zeer snel zijn geleverd 😊

donderdagmiddag heb ik schoenen besteld en de dag nadien al aangekregen in een mooie verpakking met klein cadeautje

Amazing

Super toffe ervaring telkens ik binnen ga

Mooi verpakt met kadootje erbij. Heel leuk.

Mijn pakketje was er snel. Heel leuk dat het mooi verpakt was en met klein kadootje, heel fijn. Ook het persoonlijk geschreven tekstje op de verpakking zijn voor mij een meerwaarde! Top.

Snelle en vlotte service Super mooie kleding

Ik was aangenaam omdat het pakketje zo mooi was ingepakt en bedankt voor de oorbellen top groetjes nicky

Super snelle en verzorgde levering. Mooi ingepakt en kleine attentie erbij met een lief boodschapje. Top!

Verzorgd, accuraat, persoonlijk

Zoals steeds een heb ik een zeer verzorgd pakket ontvangen met een persoonlijke boodschap. Deze 'personal touch' maakt dat je toch het gevoel hebt om als persoon beschouwd te worden !

zeer tevreden

zeer tevreden

Een pakje ontvangen alsof het je verjaardag is!

Super leuk dat mijn laarsjes zo mooi verpakt waren! En er zat zelfs nog een leuk extraatje bij! Zo’n fijne service heb ik nog niet vaak gehad! En de laarsjes zelf waren helemaal zoals verwacht/gehoopt! Top gewoon!

Pakketje werd snel en correct toegezonden met steeds een kleine verrassing bij.

zeer goed

Snelle levering, leuke attentie!!

Bestelling verliep soepel. Eindelijk het toffe broekpak van Very Chery kunnen bemachtigen. In het pakket hele leuke oorbellen als attentie!!

Supervlotte en attente service!

Snelle levering van een met zorg ingepakt pakketje inclusief leuke retro attentie en handgeschreven boodschap. Superb!

Het feit dat het ingepakt was (strikje en al) en een handgeschreven nota met een paar oorbelletjes erbij vond ik fantastisch. Ik geef eigenlijk nooit een 10, (want ik zeg altijd dat er dan een strikske rond moet zitten) maar bij deze dus... 10. Schoenen werden snel geleverd en ze zitten geweldig Bedankt!

Vlotte, snelle, correcte service.

Bedankt voor de leuke attentie die ik erbij kreeg!

Great shop, super service.

Zeer vriendelijk, snelle levering, heel mooi verzorgd.

Vriendelijke personeel

Topteam met geweldige collectie

Snelle service en duidelijke website

Super service & erg attent

Zeer tevreden, snelle levering naar Nederland. De bestelling wordt als een cadeautje verpakt en afgeleverd.

Tot nu toe zijn mijn bestelling correct aangekomen.

De bestelling was er al na de besteldag.

Super dat de bestelling onmiddellijk de dag na bestelling al wordt geleverd.

mooie kwaliteitsvolle kledij

vlotte levering + leuk cadeautje enkel het goed gekreukte kleed + de geur van een textielspray vind ik niet ok

Super service met persoonlijke toets

Wat een super snelle levering!! Besteld in de namiddag en de volgende dag werd het al geleverd. Mooi verpakt met een kleine verrassing erbij! En een persoonlijk gericht handgeschreven kaartje!

Ben heel tevreden van jullie servies, en klantvriendelijkheid.

Mijn bestelling was optijd en ook heel mooi geschenk verpakt 😊 wat ik totaal niet verwacht had. Maar wat wel leuker is omdat ik de tas die ik gekocht had geschenk ging geven aan mijn zusje 💖 . Dus ik dank jullie hier voor. Ook dank ik jullie voor dat lieve welkoms geschenkje, die leuke retro roze oorbelletjes 🤩

Supergoed geholpen!

Verkoopster in Hasselt heeft goed geholpen om de jas die ik graag wou en er niet meer in mijn maat was te vinden. Ze was erg vriendelijk en hulpvaardig. Mijn pakketje werd binnen 2 werkdagen thuisbezorgd.

Over SeventyOne

Ontdek de origineelste Retro kleedjes, schoenen en lifestyle items in onze boetieks in Antwerpen, Gent, Hasselt en Brugge of in de web-shop.