Heel correct en vlot.goede tracking ook

Top !

service rapide et au top

nouveau venu sur le site, facilité à trouver mes besoins et livraison très rapide avec suivi de commande. je ferait à coup sur de nouveaux achats

Snelle levering,topproducten

De bestelde items zijn exact zoals ze werden voorgesteld, de levering is heel snel gebeurd, ik ben héél tevreden !

A superb online fanshop !!! 10/10! I highly recommend it!!!

I have bought many items from this online fanshop over the last 3 years : Anderlecht official jerseys ,training tops, t-shirts, towels, duvet covers for my bed as well as a fleece with Anderlecht logo on it .As I live in Northern Ireland these days after moving back from many happy years spent in the beautiful Brabant area of Belgium in Uccle and also later in the village of Ohain its my best way to purchase these items as I don't always get back to Brussels every year on holiday.Am an big Anderlecht fan ...since 1977 in fact when I was 6 years old I became a super fan! Each time I make an order here I get my items perfectly delivered and am always very happy ! A super brilliant online shop! I highly recommend it.Thank you RSC Anderlecht for a great online service and I visited your new fanshop at the Lotto Park in July 2019 it was also brilliant ! RSCA FOR EVER 💜

Altijd top kwaliteit

Perfecte levering

Zeer goede afhandeling

Topsite.Voor elk wat wils en zeer vlugge bedeling aan huis

Overzichtelijk en praktisch

Een hele mooie site,keuze voor iedereen,een score van 10.Doe zo verder

Formidable

Le site du fanshop est vraiment bien. Il est complet et très facilement accessible A tous.

TOPKLEDIJ

ik zou niets anders willen dragen dan mijn uitrusting van mijn hoom club RSCA

Zeer slechte ervaring bij mijn eerste bestelling.

Heb meer dan 2 maand moeten wachten op mijn bestelling. Ongehoord en niet van toepassing in 2019. Graag compensatie voor het ongemak. Mvg

Geheelervaring

Altijd warme ontvangst en subliem aanbod👌🏽😈

goede service.

het was super alles was oké bedankt.

Altijd zeer vlug verplaatse , zeer positief nu dat je een truitje besteld en nu geen verzendingskosten meer moet betalen. Overzichtelijke fanshop.

Heel overzichtelijke webshop, niets op azn te merken

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

Bestellen en 2 dagen later in de bus! O.K. voor mij :-).

5 stars: perfect, definitely recommended