Very satisfied!

Good customer service, business based on ethical values. Open in the sense that anyone (private or professional) can make orders even for small quantities!

Products does exactly what it needs to do

We use the bio-degradable bags for home use. We are actually not a business, but couldn't find any other bag to use for our organic waste basket. Price per bag is way cheaper than normal trash bags, especially when ordering in bulk. So we are set for the next year's ;-) Delivery was fast as well. Had an all-round pleasant experience.

Very good.

Easy to order and quick delivery.

BIO Zakken Milieuvriendelijke zakken gemakkelijke te gebruiken op de rol

BIO Zakken Milieuvriendelijke zakken gemakkelijke te gebruiken afscheuren van de rol en inpakken

Superservice

Topbedrijf dat meedenkt en contact op nr 1 staat volgens mij

Quick, convenient, quality

Super easy to order, fast delivery and reliable quality

• Would you recommend us? No

Did not receive delivery

I am still waiting for a delivery which was ordered on the 7th of May supposed to be delivered on the 11th of May. Today is the 13th. There are issues with DPD which caused a loading error and redirected my parcel.

Een goed en duurzaam product

Ik koop al jaren de afg zakjes van biofutura voor in mijn gft bak. De rollen waren vroeger dikker, er zaten meer zakjes op één rol. Omdat de zakjes ook wat groter waren, gebruikte ik er minder dan ik had verwacht. Hierdoor raakte de zakjes over de houdbaarheid datum heen en scheurden ze snel. Met minder en iets kleinere zakjes op de rol heb ik dat probleem ook niet meer.

Efficiënt

Zeer efficiënt

Keurig verpakt, netjes op tijd.

goed product goede prijs levering wat laat

Ik ben al vele jaren bewust ecologisch en biologisch en ben daarom blij dat BioFuturta bestaat en deze artikelen kan leveren. Het is wel jammer dat het pakket is kwijtgeraakt en daardoor de levering twee dagen later dan beloofd is aangekomen

Good products

Site states orders placed before a certain time will be next day delivered. This is not true. Otherwise nice products and services.

Geen verdere opmerkingen

jammer dat er niet altijd voorraad is van de soepbeker die wij gebruiken.

Snelle levering en precies het product dat ik zocht

Ik heb een Joseph en Joseph 'afvalstation' met daarin een klein bakje voor gft. Biofuture heeft zakjes van precies het formaat dat daarin past.

100% top

Altijd snelle levering. Product is uitstekend

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Wir sind immerzu zufrieden mit der Kommunikation, den Preisen und der Dynamik bei der Erfüllung von Wünschen!

4 stars: good service, well treated

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Sehr schnelle Warenlieferung, sehr freundlicher Kundensupport; selbst bei kleinen Bestellungen. Immer gerne wieder.

Verbesserungspunkte

Keine !

perfect,everything good packed ,good quality

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

Fast response from customer service

Suggestions

Delivery options should be given in the same form as the customer address

Positive

fast delivery, excellent quality and price, bio-friendly materials.

Positive

nothing to say , great service !