Product was goed beschreven en juist.

Bij een grote handel vertelde men dat de pakkingen niet meer te krijgen zijn en ik de afvoeren volledig moest vervangen. Ik Google de nr en kom bij jullie die de juiste rubbers gewoon verkopen. Vlot en correct.

ZEER GOEDE EN SNELLE LEVERING

BESTELLEN - BETALEN EN VLUGGE BEVESTIGING VAN DEZE. ZOWEL DE GOEDEREN ALSOOK DE FACTUUR VLUG EN CORRECT ONTVANGEN. ZEKER AAN TE RADEN.

Leverancier belt niet eens aan ... briefje met klant was niet aanwezig....

... briefje met : ' klant was niet aanwezig'... In tegendeel !

Vlotte afhandeling

Unger is een goed product

Vlotte communicatie en begeleiding tot levering

Sterke webshop waardoor ik uiteindelijk het juiste product kon bestellen .

ZEER GOED

alles verloopt zeer vlot

Op tijd

Super znel

Zal zeker nogmaals bestellen

Stipte levering maar onvoldoende verpakking

Er was een halve bus leeggelopen bij levering

Zéér positief

Degelijk product, goeie prijs, snelle service en levering. Een aanrader.

Snelle levering, producten van goede prijs kwaliteit. Bovendien alles netjes verpakt.

Alles ok

Alles ok

Makkelijk te bestellen. Heel snelle levering.

Half om half

Over de geleverde producten en levertijd kan ik niets slecht schrijven. Echter over de vraag, telefonisch en per e-mail, kan ik niet positief zijn. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag ontvangen.

Duidelijke site en vlotte levering

Een ruim assortiment en duidelijke voorwaarden. Helaas zijn de verzendkosten naar Nederland aan de hoge kant, maar prima dat dit afzonderlijk in rekening wordt gebracht en niet verstopt zit in de prijs van de producten.

Goed product

Men kan snel en overzichtelijk bestellen Kwaliteit prijs is goed Snelle levering

Correct en vlugge levering.

Van bestelling tot levering vlot verlopen. Zeker aan te bevelen!

Van bestelling tot en met levering perfect verlopen!

Van bestelling tot en met levering perfect verlopen!

Degelijk en betrouwbaar

Goed verpakt en snel bezorgd

Glanzende ruiten!

Zou het niet meer kunnen missen,zeer goed product

Bezorging dramatisch

Buitengewoon slechte bezorging. DHL in Nederland beter niet gebruiken, is echt alecht

perfecte service en snelle levering

Bestelling gedaan voor de eerste keer en de goederen netjes verpakt in top staat afgeleverd

Alles is oke

Op deze moment is alles prima ,maar het is nog geen maand geleden dat ik de fluitketel gekocht heb vraag me dat nog eens over een zestal maanden

Heel blij met de gekochte producten

Ik ben fijn geholpen en van goed advies voorzien, waardoor ik nu de producten heb die passen bij wat ik zocht.

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Kambukka, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7000 artikelen is er voor ieder wat wils.