Snel en oplossend bij probleem

Snel en persoonlijk contact om bestel / aflever probleem op te lossen. Zeer goed!

Correcte afhandeling, spijtig dat de waterstroom niet standaard op de set stond, bij mijn zoon wel.

Heb hierboven en bij het product zelf mijn reactie geschreven; Vriendelijke groeten

Duidelijke site en snelle verzending

Dit produkt goedkoper gevonden op deze site!! Makkelijke en overzichtelijke site. Snelle en keurige levering. Een dikke 10!

Perfecte service , voor herhaling vatbaar

Heel tevreden over het product en service

mooi verzorgd !

Sehr guter Service

Das ist das erste Mal

Op tijd.

Hoi, Thetis fijn om via mail op de hoogte gehouden te worden van de leveringstijd. Eerst een mail met de aangegeven tijd en later de update met de exacte tijd; heel handig! Vriendelijke bezorger trouwens! Ga zo door! Met vriendelijke groet, Anita Straet.

Snelle levering en goede prijs

Werk graag met deze schoonmaak materialen

TOP PRODCT

Dit is zonder meer het beste produkt om groen te verwijderen dat ik ooit gehad heb.

topkwaliteit!

online bestellen top,snelle levering!

bestelling voor het buitenland

de bestelling is voor een vriendin in Portugal en zij ontvangt maar binnen een week de bestelling

Zeer vlotte levering, netjes verpakt.

Zeer vlotte levering, alles werd netjes verpakt. In deze webshop vind je nog kwalitatieve spullen zoals op de markt.

Goede en snelle service

10/10

Correcte en snelle levering

Heb De&L nog maar net ontdekt. Maar ben zeer tevreden met de service. Correcte en snelle levering, producten zijn zeer goed verpakt.

alles in orde

ales geleverd volgens afspraak

Gevonden wat in de reguliere zaak niet meer te vinden is Super snelle en correcte afhandeling en levering. Kan niet beter.

Doet waar het voor gemaakt is

Prettig bedrijf.

Een wasborstel met telescoopsteel gekocht bij dit bedrijf. Borstels en steel werden appart verstuurt. Borstels via DHL en steel via UPS. Ik kon via de melding van ups zien dat de Steel in het access point van UPS bleef staan. Na contact met het bedrijf is direct kontact met UPS gezocht en was de Steel na een dag bij mij binnen. Ben zeer tevreden over mijn aankoop en het Kontakt met dit bedrijf. Ik kan dit bedrijf dan ook aanbevelen.

Goede producten

We kochten deze produkten gekozen uit een overzichtelijke website en dit aan een redelijke prijs.De levering per post verliep snel en vlekkeloos.

zeer goed

zeer goede

perfecte afhandeling

Vriendelijk en vlug

Zeer snelle en correcte afwerking van bestelling

Eerst een mailtje gedaan, omdat ik twijfelde tussen de verschillende korfpluggen. Snel antwoord gekregen. Besteld, en zeer snel pakje mogen ontvangen. Paste perfect.

Alles zoals beschreven op hun site, correcte afhandeling/levering!

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Kambukka, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7000 artikelen is er voor ieder wat wils.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.