Tiptop ok

Super stipt

Vlot

Geen probleem en snel geleverd

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Snelle levering.

Vlugge levering en bij problemen directe oplossing

Product voldoet aan alle verwachting

Heel tevreden

Maken belofte waar.

Degelijk product. Niet te duur en snel geleverd!

Perfect.

Bestellen online is klaar en duidelijk . Ook levertijd is heel snel.

Snelle levering Goede prijs

Had dubbel betaling gedaan Geld is dezelfde dag nog teruggestort en de service was ook top Pakje was de volgende dag al verstuurd Heb je iets nodig hier dan kan ik het aanraden Kwaliteit voor je geld

Uitstekende kwaliteit

Heel snelle servies

Snelle levering en duidelijke communicatie

De website bood mij in eerste instantie weinig vertrouwen maar de reviews waren goed.

Snelle levering en ga zo door.

Binnen 1 dag geleverd.

Ladder zoals beschreven. Goed verpakt. Binnen een dag geleverd. Prijs/kwaliteit prima.

prima site, goede leveringen

doen wat ze zeggen, prima bedrijf

Ik wens nog de kookpot van nummer 28

De rest die ik ontvangen heb ben ik heel tevreden van ik er al mee gekookt dank u wel van wegen [email protected]

Prima en netjes geleverd

Goede levering, snel, netjes verpakt

Guter Preis, schnelle Lieferung auch ins Ausland

Guter Preis, schnelle Lieferung auch ins Ausland

Hele correcte verpakte levering

Vlug pakket gehad

Correcte levering

Artikel werd snel en correct geleverd.

Gemakkelijk om te bestellen ook als je in Nederland woont. Bezorgen gaat een paar dagen duren,maar je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces. Ik heb inmiddels mijn 2e bestelling geplaatst!

Zeer snelle en correcte levering.

Binnen twee dagen geleverd en via email.op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Top.

Piekfijn in orde

Scherpe prijs, snelle verzending. De thermoskan was goed verpakt.

goede service

snelle bediening

groot aanbod van onderhoudsproducten

al diverse malen stofwisserdoekjes voor een 'Flipper' besteld via deze site. alsook 'retro' huishoudproducten die je niet zo gauw in de reguliere supermarkt vindt.

Bedrijfsgegevens

Berglaan 14

2230 Bergom-herselt

0032 4704 70899

[email protected]

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Moerman, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7500 artikelen is er voor ieder wat wils.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.