Voorafgaande aan de aankoop uitgebreid mailverkeer gehad om te zien welk product overeenkwam met mijn product. Daarna snelle levering en het paste goed

Goede producten, snelle levering

Duidelijke product omschrijving, goede prijs kwaliteit. En duidelijke communicatie over de bestelling en levering.

Snelheid pluspunt

Zeer snelle levering. Duidelijkheid op de site

heel tevreden.

x

Snel geleverd en goed verpakt

Goede communicatie en opvolging

Goede communicatie en snelle opvolging voor een verzendfout die ik als klant heb gemaakt. Heel snel en correct opgelost door D&L. Voor communicatie en opvolging geef ik dus 10 op 10 ! Mvg

Top ervaring

Mijn vraag via mail onmiddellijk beantwoord. Nadien goed ontvangen in het magazijn. Leuke sfeer.

Goede communicatie en vlotte levering.

Goede service en snel

Gevraagd of ze een mail wilden sturen als het product terug voorradig zou zijn. Mail gekregen, product besteld en snel geleverd! Ik ben tevreden!

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering

De gaatjeszeemvellen van Nicols / Enka hebben toch niet meer dezelfde kwaliteit van voorheen.

Zeer goede service

Na het versturen van een paar foto’s het juiste product voorgesteld, zeer snel en correcte informatie ontvangen. Nogmaals bedankt

Goed product en dienstverlening.

Excellent

Goed en vlig

Heel tevreden over het product, goed en veilig verpakt, vlug verzonden! Heel tevreden!

geleverd zoals voorzien

het artikel is van zeer goede kwaliteit.

Correct

Problemen met de levering via b post, maar gebeld naar jullie dienst en vriendelijke en correct verder geholpen geweest. Pakje was verkeerd geleverd geweest, was na 2 dagen terecht. Grz

Bliksemsnelle opvolging, klasse!!

Van in het begin van de bestelling tot het afleveren bij bpost perfect geregeld

Alles zeer vlot verlopen,en snel. Goed ingepakt en je wordt op de hoogte gehouden van iedere beweging. Ik zou het tenzeerste aanraden

Super!!

Snelle levering, blij mee.

topprodukten Zeker de purozone, het huis ruikt heerlijk fris

degelijke produkten en vlugge levering

Formidabel

Zoals reeds jaren, puike service, correcte levering en materiaal van een uitstekende kwaliteit.

goede snelle levering van het juiste artikel

De bestelling was snel geplaatst en eerder geleverd dan verwacht. Helemaal Top

Klantvriendelijke site

Algemene tevredenheid. Jammer van de ietwat duren verzendkosten voor een pakketje van die omvang. Waarom het pakket niet opsturen met de de gewone post?

Snell service

Prima contact gehad via de e-mail en juiste producten gestuurd

snelle verzending, goede prijzen voor kwaliteitsmateriaal

Berglaan 14

2230 Bergom-herselt

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Moerman, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7500 artikelen is er voor ieder wat wils.