Vind er producten die men elders niet vind.

Zeer vlugge verwerking en levering.

Conform

Zoals verwacht

Vlotte aankoop, goed product.

Vlotte levering.

super snel en correct

heel goed

Ja net als ik zei

Net als ik zei het was slecht

Héél goed

Prima afgeleverd

Snel en keurig afgeleverd.

Prima ervaring met D&L Products.

perfect artikel

snelle levering van juiste artikel

Tevreden klant

4 sterren want perfectie bestaat niet Zoals voor zeer veel mensen waarschijnlijk is “alles” te duur Dus moest het goedkoper kunnen (utopie waarschijnlijk), zou dat fijn zijn Snel geleverd

Klantvriendelijk

Très bien

goede verpakking

Heel tevreden!

Snelle, correcte verzending! Heel tevreden, bedankt

Top! Voor herhaling vatbaar!

Zeer tevreden.

Snelle en correcte levering

De bestelde producten waren goed en veilig ingepakt. Leveringstermijn zoals voorzien.

Alles perfect in orde.

Alles was op tijd geleverd, echt een aanrader!

Goede prijs, levering binnen de week, product perfect

Aan een scherpe prijs een product bij D&L gevonden met de juiste informatie over de specificaties en waarachtige foto's (kleur product en details). Levering binnen de week. Nog een groot voordeel: D&L verplicht je niet om een app te installeren bij aankoop van een product bij hen.

top service

Besteld en binnen de 24u al geleverd,correct en zonder problemen (incl. facturatie)

Top service!

Netjes en snel aan huis geleverd op de afgesproken plaats.

Men laat de klant niet in de steek

Nadat mijn bestelling was geplaatst kreeg ik geen respons. De bestelling kwam niet op gang. Ik volgde dit via de link van versturen pakket. Ik stuurde een mail naar D&L met de vraag naar de waarom de bestelling n iet op gang kwam. Onmiddellijk werd via D&L contact met me opgenomen. De bestelling was, om één of andere reden, niet doorgekomen en D&L beloofde dit ogenblikkelijk in orde te brengen. 's Anderendaags was de bestelling ter plaatse. Men handelt hier duidelijk adequaat en vooral vriendelijk. Dank u wel.

Stiptheid

Correctheid en informatie van levering

Slecht

Er is niets bezorgd!!!

Klant vriendelijke korting bij meerdere items

uitstekend product

eres bicarbonaat poeder: product van uitstekende kwaliteit / prima prijs/kwaliteit verhouding

Bedrijfsgegevens

Berglaan 14

2230 Bergom-herselt

0032 4704 70899

[email protected]

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Kambukka, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7000 artikelen is er voor ieder wat wils.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.