perfecte service

snelle levering, perfect geleverd

Aankoop verliep snel en prima, ook direct antwoord na vraag via mail .

Zalig werken ermee

Een hele verbetering om te poetsen niet meer wringen en bukken. Fijn voor mijn gewrichten heb reuma.

Ik vond precies wat ik nodig had

Het was nog maar net besteld of ik had het binnen een dag of twee in huis. Het was precies wat ik nodig had.

Gene zever, bestellen betalen en leveren!!

Toch altijd even afwachten als je bestelt online. Alles is vlot verlopen!

Perfecte service

Vlot en goed gerief

Eindelijk handig en stevig materiaal om de ramen te poetsen!

Vroeger volstond een spons en een zeemvel, warm water en wat azijn of een scheutje ammoniak. Maar met grote en vooral hoge ramen is een ladder nodig, of een systeem met langere steel. Wat te koop is in alledaagse warenhuizen, ook de grote, blijkt na enkele keren gebruik rommel: de aluminium steel breekt, de plastic koppelstukken laten het afweten, de koppeling met wisser of aftrekker is ofwel moeilijk ofwel te zwak. En zo kwam ik op mijn zoektocht naar wat steviger materiaal bij jullie terecht. Meteen geprobeerd, en op korte tijd had ik 14 ramen gedaan, binnen en buiten met handig en duidelijk stevig materiaal. Dank daarvoor.

duidelijke site en super snel verzonden

duidelijke site en super snel verzonden

Voor herhaling vatbaar ,top

Zeer goed product

Producten echt prima en vlug geleverd. Was zeker tip top in orde

Snelle accurate levering.

Veel keus.

GEMAKKELIJK

Bestellen ging vlot alsook de levering.

Prima product. Juist wat ik zocht.

Snelle en vlotte levering

Kiezen, bestellen, betalen en hoppa de thermos werd geleverd…

Tevreden over product en levering

Niets op aan te merken

Product is super.

Product is super, de koffiekan van Tiger is de beste. De communicatie van D&L over de levering kan veel beter.

Zeker een aanrader om bij deze mensen te bestellen,alles is snel en perfect verlopen.

Prachtig service top

Pakket goed ontvangen

Door staking bij bpost pakket iets later ontvangen. Product direct uitgetest en doet wat gezegd wordt. Gemakkelijk ramen poetsen op een snelle manier met een prima resultaat.

Product was goed beschreven en juist.

Bij een grote handel vertelde men dat de pakkingen niet meer te krijgen zijn en ik de afvoeren volledig moest vervangen. Ik Google de nr en kom bij jullie die de juiste rubbers gewoon verkopen. Vlot en correct.

ZEER GOEDE EN SNELLE LEVERING

BESTELLEN - BETALEN EN VLUGGE BEVESTIGING VAN DEZE. ZOWEL DE GOEDEREN ALSOOK DE FACTUUR VLUG EN CORRECT ONTVANGEN. ZEKER AAN TE RADEN.

Leverancier belt niet eens aan ... briefje met klant was niet aanwezig....

... briefje met : ' klant was niet aanwezig'... In tegendeel !

Vlotte afhandeling

Unger is een goed product

Vlotte communicatie en begeleiding tot levering

Sterke webshop waardoor ik uiteindelijk het juiste product kon bestellen .

ZEER GOED

alles verloopt zeer vlot

Berglaan 14 2230 Bergom-herselt

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Kambukka, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7000 artikelen is er voor ieder wat wils.