1,5 week gewacht op het product uit België

Niet echt conform lever afspraak,

Perfecte service.

Vlugge communicatie en levering.Duidelijke website.

Duidelijke site, vlug de juiste filters voor de dampkap gevonden aan een goede prijs.

Al dikwijls bij jullie besteld

Altijd snel geleverd , goed verpakt Ook koop ik bij jullie op Westerlo markt, komt het niet aan, dan doe ik nog snel een bestelling Groetjes Gerda

Snelle verzending en afwikkeling

zeer gemakkelijk voor iedereen ,

ik stond er wat septisch tegen over , maar door het zien bij vrienden was ik dadelijk overtuigd

Keurig en zeer snel een reactie ontvangen!

Via contactformulier zeer snel een reactie ontvangen die ook net en keurig was

Vlotte service

Vriendelijk, klantgericht, sterk communicatief.

Goede en snelle levering

Ik was op zoek naar een korte ladder die ik kan gebruiken in een lagere ruimte. Op de site kon ik niet heel specifiek kenmerken vinden en dat kan wel verbeterd worden. Toch gekocht en gelukkig is die precies wat ik zocht.

vlotte bediening, heel vriendelijk;

Mijn eerste bezoek aan dit bedrijf Aangenaam verrast door de vriendelijke en vlotte bediening

vlotte afhandeling van bestelling

zeer positief

Bestellen was gemakkelijk, werd goed op de hoogte gehouden en het product ben ik supertevreden mee.

Snelle levering en goed verpakt.zeer tevreden over het product ruikt echt lekker

zeer tevreden over de service

zeer tevreden over de levering en het bestelde produkt

TOP!!!

Snelle, vlotte vriendelijke Service voor kwaliteitsproducten!

très bien

envoi rapide et bon suivi

Verzorgde levering

Mijn bestelling was mooi ingepakt en kwam verzorgd toe.

Gara's Renofur Meubelvernieuwer Voormalig gebruiker

Snelle, zorgvuldige levering. Ik gebruik dit product al 20 jaar en ontdekte het op de Foire de Bordeaux in Frankrijk. Ik ben blij dat ik het online kon bestellen. Envoi soigné et rapide. Produit utilisé depuis 20 ans découvert à la Foire de Bordeaux en France, je suis ravie d'avoir pu le commander en ligne. Fast, careful delivery. I've been using this product for 20 years and discovered it at the Foire de Bordeaux in France. I'm delighted to have been able to order it online.

Super content

Super content

Snelle levering!

Alles dik in orde! Zeker een aanrader!

Zeer snel geregeld

Ik heb gekozen voor afhaling en mijn bestelling lag zeer snel klaar en tevreden van het product

Juiste bestelling ontvangen op tijd

Goede vliegengordijnen voor een mooie prijs. Snel geleverd

Snelke afhandeling van de bestelling van 2 vliegengordijnen. . Goed verpakt geleverd. Mooie kwaliteit voor deze prijs

Product (hapjespan) goede kwaliteit. Snelle levering

Heel snelle levering. Alles in perfecte staat!

Bedrijfsgegevens

Berglaan 14

2230 Bergom-herselt

0032 4704 70899

[email protected]

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Moerman, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7500 artikelen is er voor ieder wat wils.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.