Persoonlijk contact!

Ik had een boodschappenkarretje besteld en betaald. Had een neutrale kleur gekozen, maar had daar spijt van. Ik wilde eigenlijk de felrode! Dit is via de telefoon opgelost zonder dat alles weer opnieuw gedaan hoefde te worden.

Alles tip top

Vlug en persoonlijk aan huis geleverd! Kan niet beter.

Een heel fijne ervaring

Uitstekende en zeer snelle levering van mijn bestelling. Ik ga de firma zeker aanbevelen.

Alles zoals afgesproken.

Geen negatieve opmerking. De bestelling werd netjes op tijd en keurig ingepakt afgeleverd.

Prima service verlening.

Ik werd een uurtje na de bestelling gebeld door D&L. Het artikel dat ik besteld had was niet in blauw/grijs beschikbaar. De vraag was of het in oranje/grijs ook akkoord was. Daar had ik geen bezwaar tegen. Fijn dat je in een persoonlijk gesprek dit gevraagd word.

Makkelijke website. Artikel snel gevonden en besteld. Normale prijs. Damproosters kosten normaal bijna 200 euro. Nu met tien minuten werk voor 30 euro klaar.

Ik had de verkeerde besteld maar daarna alles weer recht gezet. 2 dagen later had ik de juiste alweer in huis …. Prima geregeld

Bestelling, reactie en bezorging verliepen uitstekend !! doe zo voort.

snel en goed geleverd!

Het is leuk om de produkten eerst op de markt bij hen te leren kennen, en achteraf online te bestellen! Ik beveel het iedereen aan !

Zeer tevreden, snelle levering

Super snelle levering

Goede service en snelle levering.

Mooi en stevig

Heel eenvoudig in elkaar te steken, goed genoeg voor boodschappen te doen, maar niet sterk voor zware spullen, oogt ook mooi en stijlvol

Snelle en correcte levering.

Ruim oppervlak geweldig om te wokken.

Prima levering,zending te volgen

Alles prima verlopen

Correcte Afhandeling

Goede prijs snel geleverd!

Mijn product was het voordeligst bij hen en is zeer snel geleverd. Top service.

Keurig op tijd geleverd.

Prima kwaliteit!

Redelijk in orde

Geen topper maar wel O.K.

top

prima overzicht om bestelling te plaatsen en correcte levering

Berichtgeving in orde

Perfecte service

Snel geholpen, het juiste product werd met zorg geleverd.

Goed en snel !

Betrouwbaar en snelle levering

Super snel geleverd zonder problemen.

Alles tip top van verstrekking tot levering

Snelle en correcte levering

Snel goed en correct

Berglaan 14

2230 Bergom-herselt

Over D&L Products bv

Wij zijn een Belgisch familie bedrijf dat zich focust op Huis- Tuin & Keukenartikelen. Steeds mee met de nieuwste trends! Wij beschikken over een ruim assortiment dat dagelijks groeit en mee is met de tijd. Ons gamma bestaat uit zeer gekende merken bv.: Eres, Unger, Pulex, DeBuyer, Fissler, Fiskars, Tiger, Alfi, Lacor, Ibili, Vinalon, NanoPlus, Spontex, Flipper, Zyliss, Lacor, Cole&Mason, Berghoff, Moerman, Laguiole, Taranta, Gara's, ... Iedereen is welkom in onze zaak, particulieren, professionelen,... Of neem gerust een kijkje op onze webshop, met meer dan 7500 artikelen is er voor ieder wat wils.