Snelle en volledige service

Bestelling, betaling en levering zonder problemen . Perfect.

Te gek

Altijd een perfekte Atmosfeer

Hi René, Zum Glück kommt die Laterne zum Einsatz! Viel Spaß damit! MIt feundlichen Grüssen, NIKKI.AMSTERDAM

Das Produkt ist erstklassig, habe es schon mehrfach verschenkt !!

Schnelle unbürokratische und sehr freundliche Lieferung des Netztteils (das ich leider verlegt hatte) Einzige Anregung: DHL liefert nicht direkt ins Haus, sondern über Abholestelle. Ich würde für eine Lieferung an meine Adresse auch gerne aufzahlen

Liebe Margit, Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Produkt und dem erbrachten Service zufrieden sind! Bezüglich DHL werden wir dies sicherlich berücksichtigen. Herzlichen Dank für den Kommentar! Genießen Sie das Produkt! Grüße, NIKKI.AMSTERDAM

Super snelle levering en blij met mijn bestelling zo mooi

Beste Colinda, Wat fijn! Het is nog even wachten op de hogere temperaturen, maar ik denk dat we snel weer van de tuin kunnen genieten! Fijne dag! Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Fantastische service

Na een verkeerde order welke wij hebben verkregen via een andere leverancier heeft Nikki Amsterdam dit volledig op zich genomen en onze uitstekende service verleent waardoor wij uiteindelijk de juiste order hebben gekregen plus attentie. Erg tevreden

Hi Vera, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service! We wensen jullie veel plezier met onze producten. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Super goed

Geweldige medewerkers die je netjes en vriendelijk te word staan.

Beste Linda, Wat goed om te horen dat u een fijne ervaring met onze collega's heeft gehad! Heel veel plezier van de producten! Met vriendelijke en gezonde groet, NIKKI.AMSTERDAM

Fast and thoughtful delivery

Even in these corona times delivery was fast. Even more impressively someone actually noticed a possible mismatch in my order, and contacted me to clarify before executing the order. Well done!

Dear Mrs. Bilthoven, Thanks a lot for your review! We're always looking for the best possible customer service, and of course, such reviews do us good! Thank you very much and enjoy the products. Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Alles gut verlaufen

Lieferung zeitnah erhalten

In 1 woord geweldig!

Wij hebben meerdere speaker lampen en zijn hier enorm over te spreken! Ze zijn mooi , sterk en zeer handig. Bij ons gaan ze overal mee naartoe , op de boot.. naar de camping.. in de tuin of gewoon in huis. De speaker geeft erg zuiver en goed geluid. De kleuren van de lamp kun je veranderen en niet te vergeten de ruimte waar je drankjes in kunt koelen! We love it ! Fam. Korving

Tolles Produkt

Schneller Versand und freundlicher Kontakt

Leuke lamp

Leuke lampion Wel beetje groot (S) Geluid is niet echt goed

Snelle bezorging, prachtig product!

De bowl en de lampionnen zien er prachtig uit. Het geluid is goed, mooi dat je ze met elkaar kan verbinden. Wij hebben zin in de zomer!

Fiable

J'espère que je n'aurais pas de problème car avec l'ancien modèle qui n'a jamais marché, j'ai dû attendre 6 mois pour être remboursé par le revendeur (Mise en scène à Vesoul). Merci de m'envoyer une facture Karine Altmeyer 10 Avenue du Lac 70000 Vaivre et Montoille

Makkelijke website om te bestellen en netjes uitgeleverd

Prima gedaan

Beste Martijn, Fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Wij proberen altijd voor al onze klanten klaar te staan en zo een review doet ons zeker goed! Geniet van de producten! Groet, Nikki.Amsterdam

Envoi dans les temps

Merci pour l envoi dans les temps La mise en service s est effectuée sans pb

Merci Catherine, Espérons que l'année prochaine sera meilleure à tous points de vue et que vous pourrez profiter pleinement de la lampe!

Voldoet volledig aan verwachting!

Wat fijn Philip! Laten we hopen dat we het nieuwe jaar van veel warme dagen kunnen genieten! Groet, Nikki.Amsterdam

Mooi, leuk, uniek en hoge kwaliteit produkt!!

Waanzinnig leuk om zelf te hebben en/of als kado te geven. Zeer goede kwaliteit!! Erg blij mee en inmiddels ook als kado voor iemand anders gekocht. Meerdere keuzes qua LED-verlichting geeft sfeer en geluidsinstallatie klinkt ook goed. De icebucket is nog een leuke plus! Can highly recommend!!!

Beste mevrouw Lideweij, Ten eerste bedankt voor uw review. Wat ontzettend leuk om te horen dat u 'm ook nog is cadeau heeft gedaan! Helaas zit het weer momenteel niet mee, maar binnen is ie net zo goed te gebruiken! Nog heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki Team

mooie lampions

Brengt sfeer op ons terras

Beste Tjerk, Gelukkig is het sfeertje aanwezig op het terras! Nu nog even duimen dat het zonnetje zich binnenkort weer even laat zien! Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Het Nikki Team

Snel goed geholpen met mijn vraag

Idem

Beste Dennis, Fijn dat u onze service als goed heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier van uw product! Met vriendelijke groet, Het Nikki Team

Gute Website, sehr schnelle Lieferung, tolles Produkt!

Wir sind sehr zufrieden mit The.Lampion

Sehr geehrte Jeanne, Schön, dass Sie mit The.Lampion zufrieden sind! Im Namen des gesamten Teams von Nikki.Amsterdam wünschen wir Ihnen viel Spaß! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

"Wiederholungstäter"

Wir haben bereits die 3. Lampe gekauft und sind begeistert! Es ist auch wunderbares Geschenk das sehr viel Freude auslöst.

Lieber Axel, Wie schön zu hören, dass Sie so viel spassn mit The.Lampion haben! bei diesem Wetter ist es ein optimales Vergnügen! Gekühlter Wein, schöne Musik und am späten Abend ein schönes Licht! Viel spass damit! Mit freundlichen Grüssen, Das Nikki-Team

Die App funktioniert nicht

Leider funktioniert die App zum steuern des Weinkühlers nicht. Nach dem Starten stürzt sie direkt ab. Eine Steuerung der Lichteffekte ist nicht mehr möglich! Auf ein Update Für iOS warte ich bereits seit ein paar Wochen.

Lieber Carsten, In der Zwischenzeit ist ein neues Update unserer App verfügbar. Sie können es im Apple Store neu installieren. Wenn Sie immer noch auf Probleme stoßen, können Sie uns jederzeit eine E-Mail schicken (service@nikki.amsterdam)! Mit freundlichen Grüßen, Das Nikki-Team!

Zeer goede kwaliteit & mooi produkt!

Geweldige combi in één produkt, goede kwaliteit en snel geleverd!

Hi Lidewei, Leuk om te horen dat je tevreden bent met de lampion. Geniet er lekker van deze zomer! Groetjes, Het Nikki-Team

Zügige und unkompliziert Abwicklung der Bestellung

Bestellung, Bezahlung und Lieferung erfolgten rasch und problemlos. Leider wurde die Bestellung nur zum Teil ausgeführt und erst auf Nachfrage wurde der fehlende Teil geschickt. Daher „nur“ 4.5 von 5 Sterne.

Ich bin begeistert von der Lampe/Cooler/Musik

Ich habe die Lampe bei Freunden gesehen und auch gleich gekauft. Sie ist perfekt.

Liebe Sylvia, Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind und dass Sie über Freunde zu uns gekommen sind! Genießen Sie diesen Sommer! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

Over Nikki.Amsterdam

Your drinks cooled, great music and beautiful lighting. And of course, your friends around. You create the perfect atmosphere anytime, anywhere. In the garden, on the terrace, in the kitchen, the park or on the boat ... the possibilities are endless. Choose the product that suits you and experience Nikki.Amsterdam!