Voldoet volledig aan verwachting!

Mooi, leuk, uniek en hoge kwaliteit produkt!!

Waanzinnig leuk om zelf te hebben en/of als kado te geven. Zeer goede kwaliteit!! Erg blij mee en inmiddels ook als kado voor iemand anders gekocht. Meerdere keuzes qua LED-verlichting geeft sfeer en geluidsinstallatie klinkt ook goed. De icebucket is nog een leuke plus! Can highly recommend!!!

Beste mevrouw Lideweij, Ten eerste bedankt voor uw review. Wat ontzettend leuk om te horen dat u 'm ook nog is cadeau heeft gedaan! Helaas zit het weer momenteel niet mee, maar binnen is ie net zo goed te gebruiken! Nog heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki Team

mooie lampions

Brengt sfeer op ons terras

Beste Tjerk, Gelukkig is het sfeertje aanwezig op het terras! Nu nog even duimen dat het zonnetje zich binnenkort weer even laat zien! Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Het Nikki Team

Snel goed geholpen met mijn vraag

Idem

Beste Dennis, Fijn dat u onze service als goed heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier van uw product! Met vriendelijke groet, Het Nikki Team

Gute Website, sehr schnelle Lieferung, tolles Produkt!

Wir sind sehr zufrieden mit The.Lampion

Sehr geehrte Jeanne, Schön, dass Sie mit The.Lampion zufrieden sind! Im Namen des gesamten Teams von Nikki.Amsterdam wünschen wir Ihnen viel Spaß! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

"Wiederholungstäter"

Wir haben bereits die 3. Lampe gekauft und sind begeistert! Es ist auch wunderbares Geschenk das sehr viel Freude auslöst.

Lieber Axel, Wie schön zu hören, dass Sie so viel spassn mit The.Lampion haben! bei diesem Wetter ist es ein optimales Vergnügen! Gekühlter Wein, schöne Musik und am späten Abend ein schönes Licht! Viel spass damit! Mit freundlichen Grüssen, Das Nikki-Team

Die App funktioniert nicht

Leider funktioniert die App zum steuern des Weinkühlers nicht. Nach dem Starten stürzt sie direkt ab. Eine Steuerung der Lichteffekte ist nicht mehr möglich! Auf ein Update Für iOS warte ich bereits seit ein paar Wochen.

Lieber Carsten, In der Zwischenzeit ist ein neues Update unserer App verfügbar. Sie können es im Apple Store neu installieren. Wenn Sie immer noch auf Probleme stoßen, können Sie uns jederzeit eine E-Mail schicken (service@nikki.amsterdam)! Mit freundlichen Grüßen, Das Nikki-Team!

Zeer goede kwaliteit & mooi produkt!

Geweldige combi in één produkt, goede kwaliteit en snel geleverd!

Hi Lidewei, Leuk om te horen dat je tevreden bent met de lampion. Geniet er lekker van deze zomer! Groetjes, Het Nikki-Team

Zügige und unkompliziert Abwicklung der Bestellung

Bestellung, Bezahlung und Lieferung erfolgten rasch und problemlos. Leider wurde die Bestellung nur zum Teil ausgeführt und erst auf Nachfrage wurde der fehlende Teil geschickt. Daher „nur“ 4.5 von 5 Sterne.

Ich bin begeistert von der Lampe/Cooler/Musik

Ich habe die Lampe bei Freunden gesehen und auch gleich gekauft. Sie ist perfekt.

Liebe Sylvia, Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind und dass Sie über Freunde zu uns gekommen sind! Genießen Sie diesen Sommer! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

Total coole lamp.

Schnelle Lieferung ! Wie beschrieben. Lantern 50 guter Sound und schönes Licht. Einzig die App sollte unbedingt verbessert werden. Aber die Remote Control ist ja auch dabei und funktioniert super Hartelijk bedankt

Sehr geehrte Renee, Wie schön zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Produkt zufrieden sind! Unser App-Entwickler hat an Updates gearbeitet. Sie könnten also die app neu installieren, und wenn alles gut geht, sollte alles einwandfrei funktionieren! Viel Spaß damit! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

In éen woord, geweldig!

De Lampion is mooi en multifunctioneel! Geluid is prima! Snelle levering

Beste Maryelle, Fijn dat alles naar wens is verlopen! De zon laat zich langzamerhand weer zien, dus geniet er vooral van! Groejtes, Het Nikki-Team!

Klantgericht, vriendelijk en snel!

Hier word je blij van.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent geworden van ons als bedrijf! Nu nog even wachten tot het zonnetje gaat schijnen, maar die gaat zeker komen. Geniet ervan! Groetjes, Het Nikki-Team

Super Bestellung. Schnell und gute Information. Danke

Super Bestellung. Schnell und gute Information. Danke

Liebe Diana, Es ist schön zu hören, dass alles nach Plan verlief! Genießen Sie diesen Sommer! Wir grüße Sie, Das Nikki-Team

Ik heb voor Vaderdag de the.Lampion besteld, snel in huis, ik had nog wat vragen, die werden snel beantwoord, product voldoet aan de verwachtingen, de website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Beste Jet, Wat fijn om te horen dat alles voldoet aan de verwachtingen! Nu nog even wachten tot het zonnetje zich weer laat zien en dan kunnen jullie optimaal genieten! Heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki-Team

Brom geluid bij met Bluetooth verbinding

Positieve punten: Bestelling oprijd geleverd, makkelijk te verbinden en mooi vel licht. Negatief punt: Als ik mijn telefoon verbond met Bluetooth ontstond er een heel erg irritante “hoge brom” uit de speaker, als ik bijvoorbeeld een appje binnenkreeg en ook als ik een nummer afspeelde op Spotify. Tips?

Goede ervaring .. Mooie lampion

Beste Mirjam, Wat fijn om te horen dat The.Lampion goed bevalt! Geniet ervan, maar ik denk dat dat wel gaat lukken met dit lekkere weer! Groetjes, Het Nikki Team

Snel geleverd; Wat een gaaf ding

Dank voor snelle levering. Super geluid. Zo kon ik de sier maken op het feestje. Iedereen vond het een geweldig ding. Leuk gadget en dus goede investering.

Kwaliteit

Ik heb de lampioen besteld als cadeau voor mijn man. Ik had het product binnen 24 uur binnen en we zijn er erg blij mee. Het doet alles wat het beloofd en meer, de app is makkelijk te bedienen en het product zit kwaliteit erg goed in elkaar. Gekoelde fles wijn, muziek en sfeer belichting in 1: just perfect!

Hi Florence, Wat fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Deze week wordt het tropisch warm, dus geniet vooral in de tuin van een lekker koel wijntje, muziekje en in de late avonduurtjes van een mooi licht! Heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki Team

Degelijke en mooi vormgegeven topper

Deze super degelijke en mooi vormgegeven topper (de leren band aan de onderzijde vind ik heel fraai!) verspreidt een lekkere geur en geeft door de gekleurde LED-verlichting een gezellige sfeer in huis. Er is heel veel mogelijk qua instellen van de kleur van de lamp. Geen droge ogen meer door droge lucht. Ik heb de app op mijn telefoon gedownload, zodat ik de diffuser op een afstand kan bedienen (instellen kleur van de lamp, kracht van de spray, tijd dat de diffuser aanstaat, aan/uit zetten etc.). Ook zitten er lekkere geuroliën bij - waarvan ik er 3 heb gemixt naar een nieuwe geur. Het lijkt mij helemaal geweldig als er aan dit product een luidspreker toegevoegd zou worden (als bij de andere Nikki producten). Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Sehr originelles Produkt mit einem schnellen Lieferservice

Die Lampe ist ein Geschenk und meine Frau war direkt begeistert davon. Lichteffekte, Musik und Kühlung erfüllten genau die Erwartungen. Die Kopplung über die APP und Bluetooth hat sehr gut funktioniert am Anfang. Leider haben wir seit ein paar Tagen, das Problem das die NIKKI APP immer abstürzt und wir das Gerät nicht mehr darüber steuern können. Das trübt das Vergnügen sehr. Können Sie dazu einen Rat geben.

Lieber Rudi, Vielen Dank für Ihre Rezension. Im Moment gibt es einige Probleme mit der App, an deren Behebung wir hart arbeiten. Bitte halten Sie ein Auge auf Updates über die App. Sollten Sie auf etwas anderes stoßen, können Sie sich jederzeit per E-Mail an unsere Serviceabteilung wenden (service@nikki.amsterdam). Mit freundlichen Grüßen, Das Nikki-Team

Super Produkt und sehr schnelle Lieferung !

Jederzeit wieder !

Liebe Sandra, Wie schön zu hören, dass Sie mit unserem Produkt so zufrieden sind! Hoffentlich können Sie es in den kommenden heißen Tagen in vollen Zügen genießen! Mit freundlichen Grüssen, Das Nikki-Team

Great Products - Great Company

I have ordered already some of the products of Nikki Amsterdam and the Delivery Process was always quick and as promised. The products are gorgeous, great fun and absolut perfect in Quality. Always a pleasure to work together with NIKKI Amsterdam. Recommendation without any limitation:))

Fantastisch!

Ontzettend gaaf product, goed geluid, mooie uitstraling, cool drinks. Life can't get any better!

Beste Jan en Chantal, Wat fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Het lekkere weer komt eraan, dus hopelijk kunnen jullie er volop van genieten! Bedankt voor de review en geniet van jullie weekend! Groetjes, Het Nikki-Team

Klasse Produkt und erstklassiger Service

Habe einen Lampion L bestellt, super Service mit email Kontaktaufnahme und super schneller Versand nach Deutschland. Alles gut verpackt angekommen. Habe den Lampion angeschlossen und er funktionierte sofort. Schaut klasse aus, Sound ist super und abends mit dem Licht einfach ein Hingucker. Die Produkte von Nikki Amsterdam kann man nur empfehlen.

Over Nikki.Amsterdam

Your drinks cooled, great music and beautiful lighting. And of course, your friends around. You create the perfect atmosphere anytime, anywhere. In the garden, on the terrace, in the kitchen, the park or on the boat ... the possibilities are endless. Choose the product that suits you and experience Nikki.Amsterdam!