Eine tolle Decke

Die Decke ist sehr bequem, einfach zu bedienen, einfach perfekt. Ich benutze sie, wenn mein Rücken weh tut. Die Wärme entspannt sehr schön die Muskulatur und lindert die Schmerzen. So kann ich besser schlafen. Ich habe Nikki.amsterdam schon mehrere Freundinnen empfohlen und mir den Diffuser bestellt. Ich bin sehr gespannt. Das Kundenservice ist auch sehr nett und kompetent! alles Bestens!!!

mooie producten, goede kwaliteit en goede service

De warmtedekens zijn van perfecte kwaliteit en werken goed. Bestelling kwam netjes aan in een keurige verpakking en de communicatie verliep ook prima. Een aanrader!

Tolle Produkte

Super kuschelige Produkte. Original genau so wie beschrieben und so schön wie auf den Bildern. Wir haben für die Hunde das Pets.Pillow L, als Geschenk das The.Wrap und für uns das The.Plaid gekauft und sind begeistert. Schnelle Lieferung und top Qualität. Freundlicher Kontakt und rasche Antwort auf Fragen zur Lieferung. Auf jeden Fall eine Empfehlung :)

Top producten en zeer goede persoonlijke service!

Vorig jaar had ik The plaid taupe aangeschaft met powerbank. Ten eerste een top deken en een aanrader voor koukleumen. Opgeladen powerbank in de super zachte deken, aanzetten kan op 3 verschillende standen. Ik gebruik de deken ook voor de net wat te koude parkdagen als de zon verdwijnt. Service is echt een 10! Dit jaar had ik problemen met mijn oplaadsnoer. Mail gestuurd en gelijk antwoord. Snoer opgestuurd maar bij DPD bezorging ging iets mis. Na nog een keertje mailcontact is het snoertje nog een keer opgestuurd. Mailcorrespondentie ging persoonlijk, snel en behulpzaam. Ik kan weer opwarmen onder The Plaid.

Fijn product

Heb een habdenwarmer/pillow gekregen. Wat een fijn product, heerlijk zacht en zomaar warm Het enige nadeel en erg jammer vind ik dat de rem van de rits niet werkt waardoor hij steeds open gaat,.

Zowel de producten als de service zijn echt top! Ik bestelde enige tijd geleden "the plaid" en kon meteen genieten van een zeer aangename warmte en een super zacht dekentje. Na een vraag te stellen aan de klantendienst kreeg ik vrijwel meteen een antwoord van een zeer behulpzaam en spontaan persoon waardoor mijn vraag snel werd opgelost. Het contact verliep dan ook vlekkeloos. Ik bestelde later ook nog "the pillow" en ben ook hier zeer tevreden van! Het geeft een enorm aangenaam gevoel om op te warmen, maar ook om stijve spieren te helpen ontspannen. Beide producten zijn dus zeker een aanrader, net zoals de service die je er gratis bij krijgt ;-)

Hi Karen, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Super om te horen dat alles zo goed bevalt. We waarderen je aanbeveling en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Plaid van Nikki Amsterdam. Prima.

Het is een heerlijke plaid, door ons gebruikt op de scootmobiel. Houd je behaaglijk warm. Ook de service is heel goed Ik ben enthousiast! Peter.

Hi Peter, Dat is mooi om te horen. Zo blijft u toch warm als u buiten op de scootmobiel rijdt. Nog heel veel plezier en warmte gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Top bedrijf met service gericht personeel.

Heel fijn en snel geadviseerd. Afgelopen jaar constateerde wij lekkages in de Seat. Na melding kregen wij van de eigenaar, Maurice, een nieuwe set aangeboden. Top bedrijf met service gericht personeel. Dank je wel, Maurice!

Beste Che, Dank voor uw mooie review! Veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

The.plaid van Nikki Amsterdam is fantastisch!!

Wat een uitvinding en comfort. Mijn man moet 3x per week 4 uur gaan dialyseren en heeft het dan, zoals zoveel dialysepatiënten, altijd erg koud. In het ziekenhuis mag je geen electrisch deken met stekker gebruiken. De draadloze plaid van N.A. mag wel dus daarom dé oplossing. Hij heeft er al langere tijd veel plezier en warmte van en is echt een aanrader! Ook de service blijkt uitstekend. Het stekkertje wat in de batterij moet was door een verkeerde handeling kapot gegaan. Ik heb een mail gestuurd met de vraag voor advies en kreeg direct antwoord. In een dag was ons probleem opgelost en mijn man zit er tijdens het dialyseren weer lekker warmpjes bij. Dank je wel Nikki Amsterdam.

Hi Sonja, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn verheugd te horen dat onze draadloze plaid een waardevolle oplossing is en dat uw man er veel plezier van heeft. Als er ooit meer vragen zijn, staan we graag voor u klaar. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Happy wife is happy life

Dekentje besteld als kerstcadeautje voor mijn vrouw. Eindelijk van die koude voeten tegen mijn benen af. :-) Dekentje is super zacht, geeft een aangename warmte en is kwalitatief uitgevoerd. De klantendienst is bovendien zeer vriendelijk en beantwoorde zeer snel mijn vragen over het product. Nikki Amsterdam, bedankt voor jullie prachtige dekentje!

Hi Tom, Dank u voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat het dekentje bijdraagt aan een warme en gelukkige sfeer. Geniet ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Onhandige plaid en waardeloze service

Warmtedeken gekocht voor mijn moeder die er niet mee overweg kon. Er is geen behoorlijke stekker bijgeleverd die krachtig genoeg is om de enorme powerbank op te kunnen laden, alleen maar een klein USB kabeltje. Totaal onduidelijk hoe het opladen werkt omdat de powerbank meerdere in-en uitgangen heeft en de gebruiksaanwijzing niet verder komt dan "doe de stekker erin". De "deken" is in feite een grote onhandige zak met een te zware hoek waar de powerbank zit. Nikki Amsterdam weigerde de deken terug te nemen omdat deze zogenaamd "gebruikt" was. En dat voor 150 euro, schaamteloze behandeling van klanten.

Beste Linda, Dank voor je feedback. Blijkbaar is er sprake van een misverstand. We begrijpen nu dat het je moeder en jou totaal onduidelijk was hoe de powerbank aan te sluiten. Wat vervelend dat de uitleg op onze website of in de handleiding klaarblijkelijk geen oplossing bood. We gaan zeker even na of we dit duidelijker kunnen weergeven. Wij staan via chat, mail of per telefoon graag onze klanten te woord om waar nodig hulp te bieden. Zou je nog even contact met ons op willen nemen zodat we dit goed kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Team NIKKI.AMSTERDAM

Schitterend

In 2022 twee plaids gekocht en afgelopen week 2x de wrap. Uitstekend tevreden over kwaliteit en uitstraling. Heerlijk. Bij de bestelling van de dekens was 1 riem stuk. Zonder pardon een nieuwe toegestuurd gekregen. Wat mij betreft verdient dit bedrijf de warme douche. Wij genieten volop van de warmte zonder de verwarming een graadje hoger te zetten.

Beste Wilma, Dank u wel voor uw prachtige woorden! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze producten en service. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel warmteplezier! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Service goed, plaid niet praktisch

Heb een warmte plaid.. het warmte element is in een buiten deken geknoopt en zweeft/blijft niet goed verdeeld. De batterij is zwaar en niet praktisch. Rits moet je heel voorzichtig openen/sluiten. Anders trek je t stuk.

Beste Peter, Wat jammer dat je niet tevreden bent over ons product. Door de lussen wat strakker te knopen heeft de binnendeken minder bewegingsvrijheid. En wij hebben juist voor een wat zwaarder powerbank gekozen voor een zo lang mogelijk gebruikersduur waar je naast je op de bank geen last van hebt. Wij waarderen je feedback en nemen dit mee in de doorontwikkeling van onze producten. Fijn dat je wel tevreden bent over onze service! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Top service en een heerlijke wrap

Ik had een wrap besteld en die kleur was op preorder verkeerd gelezen Nu zag ik dat de tijd dat die geleverd zou worden steeds langer werd waar nikki Amsterdam niks aan kan doen natuurlijk Ik had gespaard voor de wrap en heb hem nodig voor gezondheidsredenen Gemaild met nikki amsterdam dat ik het lang vond duren en dat erg jammer vond en dat ik de wrap nodig had voor gezondheidsredenen en gevraagd of ze me een andere kleur konden opsturen en wat een service die zelfde dag nog op de post en de volgende dag in huis geweldig gewoon Wrap ontvangen was er eerst niet zo blij mee dat omdat er maar twee warmetpunten inzitten en ik dacht dat het niet goed warmzou worden ik gebruik hem vooral eigenlijk snachts kruik koelt heel.erg af in de nacht de wrap niet nu een paar dagen in gebruik En ben er zeer tevreden over minder pijn in mijn handen en lekker warm snachts in bed daardoor ook niet meer stijf en pijnlijk opstaan Ik ben er zeer tevreden over En de powerbank wat er bij geleverd word ook top gaat heel lang mee De hele nacht op stand twee gehad en nog niet eens voor de helft leeg Dus over de powerbank ook zeer tevreden want ik was op zoek naar eentje die langer meegaat dan 8 uur en dat gaat deze zeker En nogmaals wat een topservice heel aardig Dus nikki amsterdam bedankt voor de topservice en zoals beloofd hier de review

Hi Gemma, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review! We zijn blij dat we je snel konden helpen met de juiste kleur en dat de wrap en powerbank aan je verwachtingen voldoen. Als je ooit meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Zeer goede service

Plaid besteld. Snel geleverd, alleen was rits kapot. Direct mail contact en na sturen van twee fotos, belofte om nieuwe buitendeken toe te sturen. Binnen twee dagen binnen..mocht andere deken gewoon behouden. Top!

Hi Ilone, Dank u voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we snel konden reageren op het probleem met de rits en u een vervangende deken hebben kunnen sturen. Als er ooit iets is, staan we voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Tolle Innovative Produkte

Ganz tolle, innovative Produkte! Stylisch und technisch hervorragend! Habe Lampion und Plaid! Sehr nette, freundliche und hilfsbereite Mitarbeiter! Äußerst Empfehlenswert!

Hallo Werner, Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und die positive Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie mit unseren innovativen Produkten zufrieden sind. Bei weiteren Fragen oder Anliegen stehen wir gerne zur Verfügung. Grussen, Team NIKKI.AMSTERDAM

Beste service in jaren

Nadat mijn kussen door mijn hond was aangegeten (rits) was dit snel opgelost na een mailtje. Een nieuwe hoes werd snel opgestuurd. Kussen zelf is geweldig. Vele uren warmte komt uit het kussen en de adapter

Hi Sandra, Dank je wel voor je lovende woorden! We zijn blij dat we snel konden helpen met een nieuwe hoes voor je kussen. Fijn om te horen dat het kussen zelf aan je verwachtingen voldoet en voor de warmte zorgt. Als je nog verdere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super bedrijf met aandacht voor je

Wat een fijne service als er iets niet goed gegaan is ze hebben het naar meer dan 100% tevredenheid opgelost!

Beste Willy, Dank voor de fijne feedback! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Erg blij met de lampen

Ik heb 2 hippe tafellampen gekocht bij Nikki en die waren helemaal top! Zeer snelle levering, niet te duur, goede communicatie en zeer goede, hoogwaardig afgewerkte producten. Die lampen zijn echt heel gaaf en voor elke sfeer hoort een andere kleur, dimbaar en te bedienen met een afstandsbediening. Het is een goede vervanger voor kaarsen want ze zijn heel sfeervol. Een van de best gewaardeerde kado’s onder de kerstboom. Leuk voor in huis, maar ook leuk in de tuin. Ben er erg blij mee.

Hi Remco, Dank je wel voor de geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de hippe tafellampen. Het doet ons goed om te weten dat je geniet van de snelle levering, betaalbaarheid, goede communicatie en de veelzijdigheid van de lampen. Als er ooit iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Nogmaals bedankt voor je aankoop! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super service wordt mee gedacht in oplossingen. Erg tevreden over de producten het is prijzig maar wel zeker zijn geld waard ! Ik zeg niet twijfelen maar kopen Infrarood deken en wrap zijn op en top 2e deken is ook besteld en zie ik binnen kort verschijnen.

Hi Talitha, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Sehr gute Qualität, die heizdecke ist schon warm und heizt sehr gut

Würde schnell versendet. Das Service Team handelt schnell und ist sehr freundlich, werde auf jeden Fall noch mal bestellen.

Hallo Jonas, Danke für dein Feedback und schön, dass dir das Produkt so gut gefällt. Viel Spaß und Wärme! Liebe Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig…

Ik ben sinds kort in het bezit van The Pillow en The Plaid van Nikki Amsterdam. Eerst met enige scepsis het kussen aangeschaft. Zou het echt warm worden..? Al zolang als ik me kan herinneren last gehad van chronische spierspanningen, fibromyalgie. Mijn kersenpitkussen had ik altijd standaard bij me. Nadeel van zo’n kussen… het is snel afgekoeld. En het is klein. Het stevige grote kussen van Nikki verwarmd je hele rug en schouders. Het is echt warm binnen een minuut. Het heeft drie standen waarbij ik vaak de warmste stand gebruik. Maar dan is ie ook echt warm!!! Dus een stand lager kan ook prima. De batterij gaat lang mee. Duurt wel lang met opladen, dus ik zou hem ‘s nachts aan de oplader leggen. De deken kon niet achterblijven.. Was even wennen. Hij is dubbel, de powerbank die zwaar is zit in de deken. Warmt minder snel op, komt denk ik omdat je hem om je heen wikkelt en de deken groot is, dus er zit minder druk op. Maar wat een verwennerij als hij eenmaal lekker warm is. Kussen in je rug, deken over je heen. Kopje koffie, Netflix aan. Koud buiten? Who cares…Oh ja… beiden werden binnen een dag verzonden!

Hi Malou, Wat een ontzettend mooie review heeft u achtergelaten. En goed om te lezen dat u de gezondheidseffecten van onze warmte producten ook als fijn ervaart. Al met al een hele mooie review. Geniet ervan komende tijd! Op naar het nieuwe jaar :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Jammer sound niet als de oude lampen

We hebben nu 5 stuks ( oud model ) maar de lampion blijft kwa sound achter bij de het oude model. Sorry.

Beste Joeri, Dankjewel voor je feedback. Vervelend om te horen dat het geluid van de huidige speaker minder is. Deze hebben namelijk wel degelijk een verbeterde speaker ten opzichte van het oude model. Zou je anders even contact met onze service afdeling ([email protected]) op willen nemen, dan kunnen we kijken wat er mis is! We zien je mail tegemoet! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Goeie service en erg behulpzaam

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had zou deze met ongeveer 2 dagen bezorgd worden. Echter kwam mijn pakket nooit aan, dus heb ik contact opgenomen met Nikki.Amsterdam. De beste meneer die ik aan de lijn kreeg was erg behulpzaam, maar zuchte wel van ongeloof. De bezorgdienst maakten er weer eens een potje van!!! Met elkaar afgesproken dat we het nog even een paar dagen de tijd gaven, maar zonder succes.... geen pakket. Normaal gesproken doen ze het nooit, maar omdat het artikel voor een speciale gelegenheid was, stuurde ze het pakket nog een keer op in de hoop dat ik de waarheid spraak natuurlijk;-) Deze 2de levering kwam wel aan gelukkig en toen ik Nikki.Amsterdam hierover belde konden zij mij vertellen dat het verloren pakket weer bij hun was terug geleverd. Dus, eind goed al goed. By the way.. het warmtedeken is echt een aanrader met deze koude dagen!! Maurice, bedankt voor het vertrouwen en de goeie service. Mijn vrouw ligt weer lekker warm een tukkie te doen:-)

Beste Pascal, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Jammer genoeg merken wij dat bezorgdiensten tijdens drukke periodes wat problemen ervaren die helaas buiten onze macht liggen. Ook als er iets mis gaat waar wij helaas geen invloed op hebben, proberen wij de juiste oplossing te vinden. En gelukkig bent u tevreden met de geleverde oplossing! Nu lekker lang genieten van heerlijke warmte! Heel veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Zeer tevreden over snelle (re)actie!

Na aankoop bleek de rits van één van de aangekochte dekens defect. Op zondag per mail een melding gedaan én binnen een uur een reactie terug. Binnen enkele dagen een andere deken ontvangen. Dit noem ik pas klantvriendelijkheid! Naast de snelle actie heb ik de communicatie met afdeling service als zeer prettig ervaren.

Hi Helga, Service hebben wij altijd hoog in het vaandel staan, en dit soort reviews laten weer zien waarom we service belangrijk vinden. Jammer dat er een klein defect was met één van de geleverde dekens, maar goed om te horen dat dit direct is opgelost. Nog heel veel warmde dagen gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.