Tip

online een bestelling gedaan en dat is redelijk goed verlopen.

De bestelling is in goede orde afgehandeld, helaas was de enige verstoorder de koeriers DPD. De bestelling werd niet, zoals beloofd na 1 dag, maar pas na 2 dagen afgeleverd. enfin, het is dus goed gekomen en de Lampion Large is bijzonder mooi en werkt perfect. Wie wil er nu niet zoiets uniek hebben.

Beste Hedy, Onze excuses voor de vetraging, maar gelukkig heeft u het pakket alsnog een dag later ontvangen! Heel veel plezier van The.Lampion! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Topkwaliteit, klantvriendelijk en snel!

We hebben de service, het meedenken en de kwaliteit van de producten als zeer goed ervaren! Zonder opdringerig te zijn konden we heel snel beschikken over onze bestelde artikelen. Absoluut een aanrader!

Beste Mark, Service vinden wij heel belangrijk en daarom zijn wij altijd blij met reviews zoals die van u! Heel veel plezier van de producten en laten we hopen dat de zon zich snel weer laat zien! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Quick order and fast delivery

Perfect, very good product.

Hi Stefano! Thank you for your review. Have a great summer with some cooled drinks and fine music! Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Recommended

Nice product , good service, efficient and helpful. Really pleased!

Dear Simon, Thanks a lot for your review! The sun is on it's way so let's enjoy every moment of it! Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Geweldige wannahaves voor in en rondom je huis

Sinds enkele maanden bekend met het merk Nikki.Amsterdam en sinds de aankoop van mijn eerste product helemaal verkocht , vet voor in en rond je tuin en super handig te bedienen met de App ..... ondertussen bijna de hele Nikki collectie in huis , zeer tevreden met de producten en kan ze iedereen aanbevelen !

Beste Marcel, Wat goed om te horen dat The.Family langzamerhand je huis begint op te vullen! Het weer wordt ook steeds beter dus het genieten kan nu echt gaan beginnen. Heel veel plezier van de producten! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

fabulous idea !!!

très beaux objets utiles et sympathiques, un appel à la bonne humeur entre amis et au romantisme en couple !!!

Cher Jean-Clément, C'est agréable à entendre! C'est aussi le message que nous voulons faire passer. Profitez des moments qui comptent vraiment, avec vos amis et votre famille! Amusez-vous bien! Meilleures salutations, NIKKI.AMSTERDAM

Snelle en volledige service

Bestelling, betaling en levering zonder problemen . Perfect.

Beste Chantal, Wat fijn om te horen dat u een goede service heeft ondervonden! We hopen dan ook dat u deze tijd op meerdere plekken gaat genieten van onze producten. Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Te gek

Altijd een perfekte Atmosfeer

Hi René, Zum Glück kommt die Laterne zum Einsatz! Viel Spaß damit! MIt feundlichen Grüssen, NIKKI.AMSTERDAM

Das Produkt ist erstklassig, habe es schon mehrfach verschenkt !!

Schnelle unbürokratische und sehr freundliche Lieferung des Netztteils (das ich leider verlegt hatte) Einzige Anregung: DHL liefert nicht direkt ins Haus, sondern über Abholestelle. Ich würde für eine Lieferung an meine Adresse auch gerne aufzahlen

Liebe Margit, Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Produkt und dem erbrachten Service zufrieden sind! Bezüglich DHL werden wir dies sicherlich berücksichtigen. Herzlichen Dank für den Kommentar! Genießen Sie das Produkt! Grüße, NIKKI.AMSTERDAM

Super snelle levering en blij met mijn bestelling zo mooi

Beste Colinda, Wat fijn! Het is nog even wachten op de hogere temperaturen, maar ik denk dat we snel weer van de tuin kunnen genieten! Fijne dag! Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Fantastische service

Na een verkeerde order welke wij hebben verkregen via een andere leverancier heeft Nikki Amsterdam dit volledig op zich genomen en onze uitstekende service verleent waardoor wij uiteindelijk de juiste order hebben gekregen plus attentie. Erg tevreden

Hi Vera, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service! We wensen jullie veel plezier met onze producten. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Super goed

Geweldige medewerkers die je netjes en vriendelijk te word staan.

Beste Linda, Wat goed om te horen dat u een fijne ervaring met onze collega's heeft gehad! Heel veel plezier van de producten! Met vriendelijke en gezonde groet, NIKKI.AMSTERDAM

Fast and thoughtful delivery

Even in these corona times delivery was fast. Even more impressively someone actually noticed a possible mismatch in my order, and contacted me to clarify before executing the order. Well done!

Dear Mrs. Bilthoven, Thanks a lot for your review! We're always looking for the best possible customer service, and of course, such reviews do us good! Thank you very much and enjoy the products. Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Alles gut verlaufen

Lieferung zeitnah erhalten

In 1 woord geweldig!

Wij hebben meerdere speaker lampen en zijn hier enorm over te spreken! Ze zijn mooi , sterk en zeer handig. Bij ons gaan ze overal mee naartoe , op de boot.. naar de camping.. in de tuin of gewoon in huis. De speaker geeft erg zuiver en goed geluid. De kleuren van de lamp kun je veranderen en niet te vergeten de ruimte waar je drankjes in kunt koelen! We love it ! Fam. Korving

Tolles Produkt

Schneller Versand und freundlicher Kontakt

Leuke lamp

Leuke lampion Wel beetje groot (S) Geluid is niet echt goed

Snelle bezorging, prachtig product!

De bowl en de lampionnen zien er prachtig uit. Het geluid is goed, mooi dat je ze met elkaar kan verbinden. Wij hebben zin in de zomer!

Fiable

J'espère que je n'aurais pas de problème car avec l'ancien modèle qui n'a jamais marché, j'ai dû attendre 6 mois pour être remboursé par le revendeur (Mise en scène à Vesoul). Merci de m'envoyer une facture Karine Altmeyer 10 Avenue du Lac 70000 Vaivre et Montoille

Makkelijke website om te bestellen en netjes uitgeleverd

Prima gedaan

Beste Martijn, Fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Wij proberen altijd voor al onze klanten klaar te staan en zo een review doet ons zeker goed! Geniet van de producten! Groet, Nikki.Amsterdam

Envoi dans les temps

Merci pour l envoi dans les temps La mise en service s est effectuée sans pb

Merci Catherine, Espérons que l'année prochaine sera meilleure à tous points de vue et que vous pourrez profiter pleinement de la lampe!

Voldoet volledig aan verwachting!

Wat fijn Philip! Laten we hopen dat we het nieuwe jaar van veel warme dagen kunnen genieten! Groet, Nikki.Amsterdam

Mooi, leuk, uniek en hoge kwaliteit produkt!!

Waanzinnig leuk om zelf te hebben en/of als kado te geven. Zeer goede kwaliteit!! Erg blij mee en inmiddels ook als kado voor iemand anders gekocht. Meerdere keuzes qua LED-verlichting geeft sfeer en geluidsinstallatie klinkt ook goed. De icebucket is nog een leuke plus! Can highly recommend!!!

Beste mevrouw Lideweij, Ten eerste bedankt voor uw review. Wat ontzettend leuk om te horen dat u 'm ook nog is cadeau heeft gedaan! Helaas zit het weer momenteel niet mee, maar binnen is ie net zo goed te gebruiken! Nog heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki Team

mooie lampions

Brengt sfeer op ons terras

Beste Tjerk, Gelukkig is het sfeertje aanwezig op het terras! Nu nog even duimen dat het zonnetje zich binnenkort weer even laat zien! Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Het Nikki Team

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.