Nieuwe adapter snel op kunnen halen, lamp en speaker werken weer!

Bedrijf was erg behulpzaam bij leveren nieuwe adapter. Mocht 'm ophalen, dus uitstekende service!

Mooie Lampion

Zoals verwacht mooie stijlvolle lampion. Goede service en stevig verpakt. Helemaal tevreden.

Beste Nouk, Fijn dat we je verwachtingen konden nakomen, daar streven we altijd naar! Heel veel plezier van de lampion, een gekoeld drankje in deze tijd van het jaar is nooit verkeerd. :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Mooi product

De deken kwam goed verpakt en snel binnen. Het is een lekkere zachte deken. Ik heb hem even getest ( het is nu zomer en warm) de deken werd lekker warm. Ik vond alleen de gebruiksaanwijzing vrij slecht. Dat is mijn enige minpunt. Vandaar de 4 sterren ipv 5.

Hi Mechteld, Dank voor je terugkoppeling. En ook zeker voor je punt van verbetering! Dit zullen wij weer meenemen in onze overleggen. Alsnog heel veel plezier van de deken komende maanden. ;) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Perfecte service, meedenkend en een snelle levering!

Ik kan iedereen Nikki Amsterdam aanbevelen! Producten zijn onderscheidend en de kwaliteit is fantastisch.

Hi Robert, Dank voor je positieve punten! Geniet van je product deze zomer. :) Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Snel en Top service!!

Pakketje direct verzonden en de volgende dag geleverd. Door fout van DPD op totaal ander adres bezorgd wat niet klopte met het afgifteadres in de mail. Na mailtje naar Nikki om ze te vragen hoe nu verder, binnen een half uurtje een telefoontje dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Hier word ik blij van, COMMUNICATIE!! Pakket inmiddels boven water en getest, prima geluid een mooi gadget!!

Hi Floor, Fijn dat onze service afdeling je gelijk kon helpen. Helaas gaat er nog wel is wat mis bij de bezorgdiensten.. Heel veel plezier ervan komende tijd! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig product, uitstekend communicatie

Ik zocht een warme batterij plaid voor de winter. Bestellen voordat het nodig is. Na veel websites te hebben gekeken kwam ik Nikki Amsterdam Plaid. Niet de goedkoopste maar top kwaliteit. Warmt snel, eg zachte stof, snel geleverd en luxe ingepakt met een leren riem. Ik had een probleem met de betaling en ze reageerde meteen om mij hiermee te helpen (was mijn foutje) Uitstekend bedrijf en product

Hi Susan, Dank voor de uitgebreide review! En super dat u alles goed is afgelopen haha ;) Heel veel plezier ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

The.Plaid is een tóp product en een ontzettend leuk bedrijf met prima klantenservice. Ze reageren vrijwel direct en persoonlijk.

Dankjewel voor je positieve review Saskia! Leuk om te horen dat je ook zo tevreden bent over onze klantenservice. Nog heel veel warme avondjes gewenst met The.Plaid! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

geschenk

Mijn dochter is er heel blij mee

Fijn om te horen dat het zo goed in de smaak valt! Nog heel veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Snelle levering en uitstekende service

Hi Renske, Dank voor je review. Fijn dat alles is gegaan zoals je had gehoopt! We wensen je dan ook heel vele plezier met de producten komende tijd! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Great Product and super quick/friendly Customer Service

Love the product, and the customer service is great, always super quick and friendly.

Dear Kyriakos, Thank you for your compliments about our service department! We try to help everybody as fast as possible and be as friendly as we can be! :) Have a lovely summer! Kind regards, Team Nikki.Amsterdam

Heel sfeervol

Mooie kleuren en leuk met muziek. Absoluut een aanrader!

Hi Esther, Fijn om te horen dat The.Lampion je zo bevalt! Sfeervol licht en goeie muziek is het enige wat je nodig hebt tijdens de zomeravondjes. :) Heel veel plezier ervan! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Heerlijk warme deken

The plaid is voor een koukleum als ik een uitkomst. Dankzij the plaid kan ik nu langer buiten zitten of de kachel een graadje lager in huis zetten. De accu vind ik wel wat zwaar in de deken.

Hi Margreet, Dankjewel voor je feedback! Wij nemen je puntje over de powerbank zeker mee tijdens het innoveren van onze producten. In ieder geval heel veel plezier ervan! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

topdeken gekocht

Heerlijk, ik kan er naar uitkijken langer op het terras te kunnen blijven.

Hi Jenny, Dat zijn nou precies die momenten de we willen creëren! Lekker lang buiten op het terras tot in de late uurtjes! Dat gaat vast goedkomen. Heel veel warme avonden gewenst! Groetjes, Team Nikki.Amsterdan

Prachtige producten, goede kwaliteit. Snelle levering, goed verpakt

Hi Bianca, Dankjewel voor je beoordeling! En fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent. Nog heel veel plezier ervan. Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Alles perfekt

Super Service, quick delivery

Hi Nicole, Thanks for your review! We're glad to hear that everyhting went as you planned! ;) Kind regards, Team Nikki.Amsterdam

Sehr schnelle Lieferung aber kleines Manko

Habe „the Ball“ gekauft Lieferung sehr schnell/ Produkt qualitativ gut / das einzige was ich bemängel ist die Fernbedienung funktioniert nicht immer und die Reichweite ist sehr kurz, man muss teilweise direkt vor dem Produkt stehen um die Farben zu wechseln….. sorry aber da muss man was ändern.

Hallo Karsten, Vielen Dank für Ihre Bewertung und auch für die Verbesserungsvorschläge! Wir haben ihn auch intern getestet und gemessen, dass die Fernbedienung bis zu 15 Meter vom The.Ball entfernt sein kann! Sie müssen jedoch darauf abzielen. Trotzdem: Viel Spaß mit The.Ball! Lassen Sie Ihren Garten in diesem Sommer erstrahlen. Mit Freundlichen Grüßen, Team Nikki.Amsterdam

Had via de webshop een Lamp besteld ! Vlotte snelle levering en een prachtig lamp !

Hi Brigitte, Fijn dat alles is gegaan zoals je had gehoopt! Heel veel plezier van The.Lampion deze zomer! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Grandioos !!!!!!

Als je vragen hebt staan ze je direct te woord. Ik was heel blij toen ik kon vertellen waarom ik deze firma zo ontzettend waardeer. Het zijn mensen/mensen en dat zijn de beste mensen op deze wereld. Ik ben zelf een Schotse dus ik kan vanuit mijn hart zeggen: Y'r bloody fantastic !!!!!!

Hi Margaret, Wat een super leuke review! Dit geeft ons alleen maar meer kracht om door te gaan waar we mee bezig zijn. Heel veel plezier van de producten! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Super Produkte, die wirklich Spaß machen.

Sowohl der Support, die Lieferung und natürlich die Produkte an sich sind spitze. Ich besitze bereits zwei Leuchten und habe nun nochmal drei (1L, 2M) nachbestellt, weil sie a) super aussehen , b) langlebig sind und c) sind sie ein echter Hingucker auf der Terrasse . Ich kann die Produkte nur empfehlen und kann nur sagen , das war nicht mein letzter Einkauf :) Danke , macht weiter so :)

Lieber Christopher, Wie schön zu hören, dass Sie ein so treuer Fan und Kunde sind! Sie beschreiben genau das, was wir mit den Menschen teilen wollen. Viel Spaß in Zukunft! :) Grüße, Team Nikki.Amsterdam

Einfache Bestellung und schnelle Lieferung

Top Qualität und Funktionalität

Viele Dank für die nette Bewertung Christopher! Viel Spass mit den Produkten in diesem Sommer! Grüsse, Team Nikki.Amsterdam

schaut einfach super aus

Einwandfrei

Danke Silke! Wir hoffen, dass Sie viel mehr Freude daran haben werden! Grüsse, Team Nikki.Amsterdam

Prachtige deken

Zalig grote zachte deken, mooie kwaliteit. Werkt fantastisch. Meer dan happy mee!!!

Hi Saskia, Dankjewel voor je recensie! En wat fijn om te horen dat de deken zo goed bevalt. Heel veel plezier ervan komende zomeravondjes! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Super Optik, Mega Lampe mit Geiler Sound

die Lampen mit Lautsprecher schauen Super aus, Super Sound und im freien im Garten Mega Optik Vielen Dank

Lieber Carlos, Bei diesem Wetter wird The.Lampion sicherlich seine Aufgabe im Garten erfüllen! Genießen Sie ihn diesen Sommer. Grüße, Team Nikki.Amsterdam

Prima levering!

Super deken en fijne service

Super tevreden met zowel het warmtedeken als de snelle service. Ik had hem besteld om mee te neen naar een openlucht theater en was laat met bestellen. na een telefoontje werd ik verzekerd dat de deken op tijd zou worden geleverd en dat ik fijn kon genieten van warmte tijdens een koude voorstelling... en dat was zo ;-)

Beste Jitske, Dank voor het compliment! Gelukkig heeft u de deken op tijd in huis ontvangen. Heel veel plezier ervan! Groetjes, Team Nikki.Amsterdam

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.