Mooi product, super service

Product werd snel geleverd, maar er rammelde iets in de accu dat we niet vertrouwde. Hierover gemaild en meteen een nieuwe gekregen en retour ticket voor de andere. Nogmaals super service en zeer fijn product

Beste Bart, Wij streven er altijd naar om alles direct in goede orde te leveren. Echter komt het wel eens voor dat de vervoerders wat minder zuinig met de pakketten omgaan dan wij van hen verwachten. Op het moment dat er, zoals jij aangeeft, iets kapot is gegaan tijdens het vervoeren. Zullen wij dit gelijk oplossen. Fijn om te horen dat je dit dan ook als prettig hebt ervaren! Nog heel veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Heerlijk kussen!

Heel fijn kussen, lekkere zachte stof en mooi afgewerkt. Het kussen wordt goed warm en de meegeleverde batterij gaat lang mee. Kortom The.Pillow is echt een aanrader!

Hi Nicole, Fijn dat The.Pillow aan al je wensen voldoet! Met al die temperatuurwisselingen gaat het kussen nog goed van pas komen deze zomer. Zowel overdag als s'avonds kan The.Pillow je voorzien van heerlijke warmte!

Netjes verpakt en volgende dag geleverd

Is een mooi product "the Plaid", mijn vrouw is er helemaal blij mee ;-)

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review! En wat fijn om te horen dat The.Plaid zo snel geleverd is en daarnaast ook zeer in de smaak valt bij uw vrouw. We hopen dan ook dat er nog veel warme dagen en nachten zullen volgen! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Prima deken!

Ik zit met plezier op mijn Deken. Hij warmt goed op en is heerlijk zacht! De levering duurde een paar dagen langer, dan op de site vermeld, maar dat maakte mij niet zoveel uit.

Beste Anita, Fijn om te horen dat u de deken met veel plezier gebruikt! Jammer genoeg ligt het leveren van de producten niet in onze handen. We streven er altijd naar het product binnen 1-2 dagen bij de klant te krijgen, maar dit lukt helaas niet altijd vanwege de personeelstekorten bij DPD (onze vervoerder). Met vriendelijke groet, Team NIKKI.AMSTERDAM

Sehr gute kuschelige Qualität, ich habe die Decke und das Kissen

Bei der Decke fehlte das Ladekabel, schnelle Nachlieferung. Kann Nikki nur empfehlen

Liebe Annlie, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir wünschen Ihnen noch viele warme Tage. Mit freundlichen grüssen, NIKKI.AMSTERDAM

Een oke product

Word helaas niet heel warm, warmte word ook niet goed verdeeld. Op zich wel een prima dekentje maar beetje prijzig voor wat je krijgt. De levertijd was ook langer dan werd aangegeven.

Beste Fatima, Dank voor je review. Heb je de faq van de plaid goed gelezen wat je er van mag verwachten? https://nikki.amsterdam/faq/ Hier staat onder de noemer The.Plaid alles zo goed mogelijk uitgeschreven. Andere mensen en reviews geven namelijk wel een goede verdeling en warmte aan. Tevens zie je op onze website een foto hoe de elementen zijn verdeeld. TAV de levertijd; heb je 1 April op preorder besteld op 1 April was de levertijd nog 2 weken, je hebt hem eigenlijk eerder ontvangen dan verwacht. TAV de prijs; Wat voor ons belangrijk is, is dat diegenen die onze producten kopen echt waar voor hun geld krijgen. Daarom maken wij gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen zodat de producten lang meegaan. (ook hieronder in een review beschreven) In het geval van onze warmteproducten hebben we daarnaast gekozen voor een zeer goede batterij die na het opladen lang gebruikt kan worden. Deze producten zijn overigens zeer duurzaam in gebruik. De kachel kan rustig een graadje lager. Dit is fijn voor de portemonnee en goed voor het milieu! Met Warme Groet Nikki.Amsterdam

zeer mooi afgewerkt en kwalitatief hoogwaardig produkt

De stof die gebruikt is voor de the Plaid en the Pillow zijn heerlijk zacht en dikke kwaliteit. de afwerking is top. Ze werken beiden goed en het fijne is, dat er standaard een accupack meegeleverd wordt. Je kunt aan alles merken/voelen dat er goed over nagedacht is.

Incredible ✨

Purchased a medium sized Lampion from Nikki.Amsterdam recently to give as a wedding gift. I must say that the recipients were absolutely thrilled. They noted the quality of the item and it’s fantastic options. They loved the genuine leather strap too. I can seriously recommend the Lampion in every aspect not only as a gift but for oneself as I will be buying one for myself soon !!!! It’s so refreshing to be able to communicate with a quality company like Nikki.Amsterdam and Jasper was the best. Thanks Averil

Abstürze bei der App, aber guter Kundenservice

Bei ausgeschalteter Leuchte lässt sich die App nicht starten, bzw. stürzt immer wieder ab. Nach dem Einschalten der Leuchte lässt sie sich einwandfrei bedienen. Das hätte ich mir in der App etwas professioneller gewünscht. Aber der Kundenservice ist schnell auf mein Problem eingegangen und hat sich gemeldet. Dafür dickes Lob!

Volgens afspraak geleverd

Prima !

Uitstekend product

Mooi grote delen vele elementen met verwarming. Kan het andere merk niet aan tippen.

Great products and service - in a time when relaxing moments need perhaps a little motivation, Nikki.Amsterdam products provide the extra persuasion to help make theses moments extra special. Creative and innovative - these products will elevate the ambient atmosphere at any gathering with with friends & family.

Ik had een heerlijke plaid besteld. Helaas werkte de rits niet goed. Na contact een nieuwe opgestuurd gekregen. De plaid is heerlijk. Vorig jaar covid gehad nu een jaar later nog last van. Ik had ook last van koude rillingen. Sinds ik de plaid heb heb ik hier bijna geen last meer van. Ook veel last van spierpijn en ook hier merk ik verschil in. Een absolute aanrader!

Klantgericht met nalevering

Plaid nog niet leverbaar. De rest van het geschenk netjes geleverd zodat ik toch iets moois had voor de verjaardag. Plaid netjes een week later ontvangen zonder verzendkosten.

Schnelle Lieferung

Ware wurde innerhalb 2 Tagen geliefert. Was schön wäre, wenn man auch eine Versandmitteilung erhalten würde, dann könnte man nämlich besser kontrollieren wo die Ware ist, wenn Lieferadresse nicht gleich Rechnungsadresse ist. Aber sonst alles gut.

great products and fast delievery

Very satisfied with quality of product and happy about fast and reliable delivery.

Prachtig multifunctionele lamp, eh box, eh wijncooler

Erg mooi apparaat. Heerlijk om in huis te hebben en mee te nemen in elke kamer waar ik heen ga. Vooral in de badkamer klinkt ie geweldig. De kleuren die je zelf kunt instellen zijn ook fijn. Ga het snel meenemen naar een picknick.

Fijne zachte deken

Op zoek naar een warmtedeken ivm verlichting van pijn. Wel graag 1 die ik mee kan nemen en draadloos zodat ik nergens gedoe heb met stekkers. Na wat andere merken geprobeerd te hebben uitgekomen op de The Plaid. Besteld en de volgende dag in huis. De zachte stof voelt heel fijn aan, geeft een comfortabel en geborgen gevoel. De kleur is mooi en het formaat prima, ook evt om op te liggen. De deken is snel warm, op de heetste stand kan t ook echt heel heet worden. Dit is bij de andere merken niet zo, het wordt of niet zo warm of de elementen zitten maar op enkele plekken waardoor je niet overal warmte voelt. Deze deken is mijn geval ideaal. De elementen zitten verspreid door de hele deken, daardoor wordt t overal lekker warm. Als het te heet wordt kan je de temperatuur gemakkelijk verlagen. Kortom luxe aanvoelende en uitziende deken die goed warmte afgeeft. De band er om heen maakt t af. Het is wel even een uitgave maar zeker het geld waard en mochten na verloop van tijd de elementen kapot gaan heb je altijd een mooie deken die je nog prima kan gebruiken. Tevens heel prettig is de goede service. 2x telefonisch contact gehad met vragen, 1x voor aankoop 1x daarna. Beide keren heel vriendelijk en enthousiast geholpen en vragen professioneel en goed beantwoord.

Beste Loes, Wat een ontzettend fijne review! We hopen dan ook dat u komende jaren nog veel warme avondjes kunt beleven met onze deken! Hartelijk dank voor uw beoordeling en nog vele plezier van The.Plaid. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Perfekter Kundenservice !!!

Ich habe noch nie einen so schnellen und gleichzeitig freundlichen Kundenservice erlebt- einfach unglaublich gut. Vielen Dank dafür!!!

Sehr geehrter Sven, Was für eine super enthusiastische Rezension! Und es ist schön zu hören, dass Sie so gute Erfahrungen mit uns gemacht haben. Wir hoffen, dass Sie lange Freude an ihnen haben werden! :) Mit freundlichen grüssen, Team NIKKI.AMSTERDAM

MY FAVORITE EN WAT EEN TOPSERVICE!!

Al meerdere van deze lampen gekocht, zowel voor mezelf als voor vrienden. My favorite product!! Goede kwaliteit, en een cool en uniek product, zo inclusief wijnkoeler & music box. Veel kleuren licht mogelijk, dus elke keer weer andere sfeer. Erg leuk bij feestjes en etentjes, of buiten in de tuin. Ook topservice, gisteren was mijn oplader kapot gegaan, en kreeg ik binnen 24 uur (gratis) een nieuwe thuis afgeleverd, dank hiervoor!!

Hi Lideweij, Dankjewel voor alle complimenten! Gelukkig kunnen we steeds meer en er zullen nog feestjes genoeg komen! Nog heel veel plezier ervan :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Razendsnel en top behandeling

Goed werkende website, overzichtelijk en duidelijk. Bestelling gemakkelijk te plaatsen en af te handelen. Bezorging razendsnel en zeer goed verzorgd. Resultaat: een tevreden klant!!

Beste Lambert, Wat een fijne complimenten! Het doet ons deugd te horen dat de vernieuwde site overzichtelijk en duidelijk is. We wensen u komende jaren nog heel veel plezier van de producten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Leuk kerstcadeau

Met Kerst heb ik een heerlijk zachte deken mogen ontvangen. Makkelijk in gebruik, fijne korte bondige handleiding en na het opwarmen een aangename warmte.

Beste Devon, Fijn om te horen dat alles gemakkelijk is verlopen! Komende tijd zit het weer niet echt mee, dus die komt nog goed van pas! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super design and functionality!

Very impressed by it!

Dear Kyriakos, Nice to hear that you were impressed by our products! Hopefully you can impress even more people by showing them! ;) Kind regards, Team NIKKI.AMSTERDAM

Op en top klantenservice

Heel sympathiek dat Nikki telefonisch contact heeft opgenomen over mijn bestelling die dreigde fout te lopen buiten hen om. De persoonlijke invulling en oplossing heeft het bestelde en bijna gemiste verjaardagscadeau meer cachet gegeven en werd zeer geapprecieerd. Prachtige producten van hoge kwaliteit. Mijn complimenten voor een uitmuntende overzichtelijke website.

Beste André, We zijn erg blij om te horen dat u goede ervaring met onze klantenservice heeft gehad. Wij streven ernaar onze klanten altijd met veel zorg te bedienen! En we zijn blij dat u uw weg op onze webiste heeft kunnen vinden! Wij wensen u nog een heel gelukkig en gezond 2022! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

mooi hoogwaardig product, dat snel geleverd is. top

Beste Theo, Fijn dat de levering snel is verlopen tijdens de drukke feestdagen! De winterse temperaturen zullen langzaam ons land binnen dringen en dan zit u er tenminste lekker warmpjes bij! Heel veel plezier ervan. Groet, Team NIKKI.AMSTERDAM

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.