We hebben een aantal van The Lampion besteld maat M. Goede service en uitleg over het product en het is echt een eyecatcher bij een feestje of gewoon in de tuin (zeker als je er een paar kunt koppelen).

Hi Jolanda, Wat leuk om te horen dat jullie meerdere lampionnen hebben aangeschaft, zo kunnen jullie een ware geluid- en lichtshow creëren in en rondom jullie huis! We wensen jullie dan ook nog heel veel plezier met de lampionnen en de feestjes die jullie erbij geven. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Absolute aanrader, goede service, originele producten

Alleen maar lof voor Nikki.Amsterdam. Originele producten, goede kwaliteit en echt een aanwinst voor in huis of de tuin. Ook leuk om cadeau te doen!

Beste Henk, Top om te horen dat u er zo blij mee bent! Het is nog even wachten op de zonnige dagen, zodat we ook echt van onze tuin kunnen genieten. Heel veel plezier ervan en bedankt voor de review! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Na een mailtjes perfect geholpen

Ik heb een Nikki Amsterdam wijnkoeler gekregen. Nu had ik geen bon en ik geen gegeven paard in de bek kijk, heb ik contact gezocht met Nikki.Amsterdam. Na contact met ene Bart ben ik perfect geholpen. Het probleem was nadat ik de lamp had geladen geen contact kon maken via blue tooth. Na opsturen van foto's en een filmpje bleek de blue tooth niet te werken. Toen is de unit vervangen en had ik na opladen contact met de koeler en geniet nu heerlijk van de achtergrond muziek en genot van een gekoeld drankje in de tuin.

Beste Willem Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat onze service afdeling u zo snel kon helpen. We wensen u dan ook heel veel plezier met de lamp komende zomer! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Übersichtliche Website, Bestellung einfach, im Chat werden Unklarheiten geklärt. Alles super!

Danke auch für die schnelle Lieferung, wir sind sehr zufrieden. Einziger Vorschlag: In den Artikelbeschreibungen könnten konkretere technische Angaben stehen (Größe der Lampen, Leistungsaufnahme, Akkukapazität). Vielen Dank!

Lieber Christoph! Schön zu hören, dass Sie so positiv über unseren Service und unsere Produkte urteilen! Und es ist toll, dass Sie auch darauf hinweisen, was wir noch verbessern können, wir werden Ihr Feedback bei der Weiterentwicklung unserer Website berücksichtigen. Viel Spaß mit unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, NIKKI.AMSTERDAM

prima levering en service nog geen probleem gehad

levering goed . contact voor levering voor aanpassing afleveradres prima . vindt alleen de app met downloaden beetje vaag krijg ook een waarschuwing en veel Chinese tekens ...werkt daarin tegen wel goed . ook jammer dat de lamp enkel via de app is te bedienen ,geen tel. bij je kan je ook de lamp niet gebruiken . verder erg leuk ding .

Hi Martino, Dank voor je review! Wat betreft het niet kunnen besturen van de lamp zonder app hebben wij het volgende daarover te melden. De app is makkelijker, omdat iedereen een telefoon heeft en deze ook vrijwel altijd op zak heeft. Als u deze inderdaad een keer vergeet kunt u ook een afstandsbediening aanschaffen. Deze verkopen wij los voor al onze producten (https://nikki.amsterdam/the-remote/) Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Een korting die ik over het hoofd had gezien werd gewoon achteraf verrekend. Hoe tof is dat.

Betrouwbaar en eerlijk

Hi Helga, Wij zijn altijd open en eerlijk naar onze klanten toe. Daarom hopen we ook dat je nog lange tijd van de lampionnen zult genieten! De zon laat het in ieder geval toe! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Mooi

Mooie lampion Die van nikk gekocht omdat er een app bij zit. Deze app werkt prima als je de QR code scan van nikki Amsterdam De app in de play store liep vast en werkte niet goed Van Nikki Amsterdam goede feedback gehad en als werkt zoals t hoort. Zeer tevreden en een prima service.

Hi Wilma, Er waren inderdaad wat problemen met de Android app, maar fijn dat we dit samen met u hebben kunnen oplossen! Het is nu nog even wachten op de zon en dan kunt u ook lekker in de tuin van gekoelde wijntjes, sfeervol licht en favoriete muziek genieten! Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Tip

Cher Julien, Merci pour votre critique courte mais percutante ! Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec nos produits! Cordialement, NIKKI.AMSTERDAM

online een bestelling gedaan en dat is redelijk goed verlopen.

De bestelling is in goede orde afgehandeld, helaas was de enige verstoorder de koeriers DPD. De bestelling werd niet, zoals beloofd na 1 dag, maar pas na 2 dagen afgeleverd. enfin, het is dus goed gekomen en de Lampion Large is bijzonder mooi en werkt perfect. Wie wil er nu niet zoiets uniek hebben.

Beste Hedy, Onze excuses voor de vetraging, maar gelukkig heeft u het pakket alsnog een dag later ontvangen! Heel veel plezier van The.Lampion! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Topkwaliteit, klantvriendelijk en snel!

We hebben de service, het meedenken en de kwaliteit van de producten als zeer goed ervaren! Zonder opdringerig te zijn konden we heel snel beschikken over onze bestelde artikelen. Absoluut een aanrader!

Beste Mark, Service vinden wij heel belangrijk en daarom zijn wij altijd blij met reviews zoals die van u! Heel veel plezier van de producten en laten we hopen dat de zon zich snel weer laat zien! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Quick order and fast delivery

Perfect, very good product.

Hi Stefano! Thank you for your review. Have a great summer with some cooled drinks and fine music! Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Recommended

Nice product , good service, efficient and helpful. Really pleased!

Dear Simon, Thanks a lot for your review! The sun is on it's way so let's enjoy every moment of it! Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Geweldige wannahaves voor in en rondom je huis

Sinds enkele maanden bekend met het merk Nikki.Amsterdam en sinds de aankoop van mijn eerste product helemaal verkocht , vet voor in en rond je tuin en super handig te bedienen met de App ..... ondertussen bijna de hele Nikki collectie in huis , zeer tevreden met de producten en kan ze iedereen aanbevelen !

Beste Marcel, Wat goed om te horen dat The.Family langzamerhand je huis begint op te vullen! Het weer wordt ook steeds beter dus het genieten kan nu echt gaan beginnen. Heel veel plezier van de producten! Groet, NIKKI.AMSTERDAM

fabulous idea !!!

très beaux objets utiles et sympathiques, un appel à la bonne humeur entre amis et au romantisme en couple !!!

Cher Jean-Clément, C'est agréable à entendre! C'est aussi le message que nous voulons faire passer. Profitez des moments qui comptent vraiment, avec vos amis et votre famille! Amusez-vous bien! Meilleures salutations, NIKKI.AMSTERDAM

Snelle en volledige service

Bestelling, betaling en levering zonder problemen . Perfect.

Beste Chantal, Wat fijn om te horen dat u een goede service heeft ondervonden! We hopen dan ook dat u deze tijd op meerdere plekken gaat genieten van onze producten. Groet, NIKKI.AMSTERDAM

Te gek

Altijd een perfekte Atmosfeer

Hi René, Zum Glück kommt die Laterne zum Einsatz! Viel Spaß damit! MIt feundlichen Grüssen, NIKKI.AMSTERDAM

Das Produkt ist erstklassig, habe es schon mehrfach verschenkt !!

Schnelle unbürokratische und sehr freundliche Lieferung des Netztteils (das ich leider verlegt hatte) Einzige Anregung: DHL liefert nicht direkt ins Haus, sondern über Abholestelle. Ich würde für eine Lieferung an meine Adresse auch gerne aufzahlen

Liebe Margit, Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Produkt und dem erbrachten Service zufrieden sind! Bezüglich DHL werden wir dies sicherlich berücksichtigen. Herzlichen Dank für den Kommentar! Genießen Sie das Produkt! Grüße, NIKKI.AMSTERDAM

Super snelle levering en blij met mijn bestelling zo mooi

Beste Colinda, Wat fijn! Het is nog even wachten op de hogere temperaturen, maar ik denk dat we snel weer van de tuin kunnen genieten! Fijne dag! Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Fantastische service

Na een verkeerde order welke wij hebben verkregen via een andere leverancier heeft Nikki Amsterdam dit volledig op zich genomen en onze uitstekende service verleent waardoor wij uiteindelijk de juiste order hebben gekregen plus attentie. Erg tevreden

Hi Vera, Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze service! We wensen jullie veel plezier met onze producten. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Super goed

Geweldige medewerkers die je netjes en vriendelijk te word staan.

Beste Linda, Wat goed om te horen dat u een fijne ervaring met onze collega's heeft gehad! Heel veel plezier van de producten! Met vriendelijke en gezonde groet, NIKKI.AMSTERDAM

Fast and thoughtful delivery

Even in these corona times delivery was fast. Even more impressively someone actually noticed a possible mismatch in my order, and contacted me to clarify before executing the order. Well done!

Dear Mrs. Bilthoven, Thanks a lot for your review! We're always looking for the best possible customer service, and of course, such reviews do us good! Thank you very much and enjoy the products. Kind regards, NIKKI.AMSTERDAM

Alles gut verlaufen

Lieferung zeitnah erhalten

In 1 woord geweldig!

Wij hebben meerdere speaker lampen en zijn hier enorm over te spreken! Ze zijn mooi , sterk en zeer handig. Bij ons gaan ze overal mee naartoe , op de boot.. naar de camping.. in de tuin of gewoon in huis. De speaker geeft erg zuiver en goed geluid. De kleuren van de lamp kun je veranderen en niet te vergeten de ruimte waar je drankjes in kunt koelen! We love it ! Fam. Korving

Tolles Produkt

Schneller Versand und freundlicher Kontakt

Leuke lamp

Leuke lampion Wel beetje groot (S) Geluid is niet echt goed

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.