Persoonlijke service die met je meedenkt

Aangezien ik graag het kussen cadeau wou doen, was Maurice zo vriendelijk om een handgeschreven kaartje met boodschap toe te voegen aan de bestelling. Vriendin blij, hond blij en ik blij. Win-win-win dus. :) Ps: Ik heb al eerder een plaid gekocht, de powerbank is super en wordt hier dagelijks gebruikt.

Gezocht naar mooie opblaasbare fauteuils en zeker gevonden!

The.seat gekocht. Ziet er meer dan leuk uit. Is een lichtgewicht met een luxe uitstraling. Heerlijk, stevig, comfortabel en relaxed zitten. In de ochtend besteld en meteen contact. Of de bestelling aan het eind van de middag gebracht kon worden? Meteen enthousiast. Na contact, zelf even opgehaald, was toch in de buurt. Besteld en de zelfde dag nog in huis. Top!!! Hartelijk dank voor de fijne service!!

Beste Jeroen, Mooi dat de stoelen zo goed bevallen! Zo wordt de ietwat natte zomer toch wat dragelijker.. Hopelijk kun je er deze zomer ook nog van genieten op het strand! In ieder geval nog heel veel plezier ervan. Goetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ik vind het geweldig zo’n warme deken om mij heen

Als het maar eventjes te koud wordt in de avond, pak ik die deken. Lekker zacht en warm..heeft mij echt geholpen afgelopen winter om warm te blijven. Het is goed voor mijn spieren ook.

Hi Pauline, Leuk om te horen dat je de deken s'avonds zoveel gebruikt! Zo geniet je extra lang van de avond, ook als het wat kouder is! We wensen je nog heel veel plezier met de deken. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Schnelle Bearbeitung, gute Qualität und Service

Unkompliziert in der Problembearbeitung

Beste meneer Jansen, Dank voor de korte maar krachtige review! Nog heel veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Fantastic!

The Wrap is very helping for cold and pain problems. I keep it on my lap, sometimes with a cloth over it until my feet, and it directly helps. Also the customer service is extremely good.

Dear Tsering, Thanks for your review! Lovely to receive such compliments about The.Wrap. Let's hope you're gonna have lots of warm days and nights with it! Kind regards, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super! Snel en vriendelijk

Het was een zeer prettige ervaring. Kon mijn bestelling dezelfde dag al ophalen, omdat ik in de buurt woon. Mail contact was vriendelijk en snel! Echt ern aanrader voor iedereen!!

Beste Sandra, Fijn om te horen dat u een passende oplossing heeft gevonden met onze service afdeling! En bedankt voor het aanraden! Nog heel veel plezier van de producten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Alles in 1!

Goed geluid, gezellig licht en houdt ook nog je fles koud.

Hi Elisabeth, En zo is dat! Zo kun je op elk moment van de dag genieten van The.Lampion! Heel veel plezier ervan. ;) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Een uitvinding!

Super blij met het verwarmde kleed! We zitten er regelmatig samen cozy onder, heerlijk en super gezellig! Service is uitstekend! Er was een knoop los gegaan en hebben super snel een nieuwe gekregen. Dank jullie wel!

Hi Deroy, Mooi om te lezen dat onze ''uitvinding'' zo goed bij jullie in de smaak valt! Nog heel veel plezier ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ervaring van luxe warmte

Wat fijn om de plaid en de kussen geleverd te krijgen! Na het eerste gebruik was ik al helemaal blij verrast! Ze zijn gemaakt van een luxe en goede kwaliteit buiten stof en de warmte die ze afgeven ervaar ik als comfortabel en luxe! Voor mij draagt dit bij aan langere avonden buiten in een comfortabele warmte!

Hi Sonja, Fijn dat je zo positief verrast bent. Inderdaad lekkere avonden buiten met een verwarmd dekentje is precies waar we deze zomer op doelen! Nog heel veel plezier en warmte ervan deze zomer en uiteraard ook de winter! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig product! (Alweer)

Ik was reeds in het bezit van the plaid en the pillow, maar kocht recent ook the wrap. Het is echt een heerlijke warmte, mooi geconcentreerd in een dun “kussentje”. Ikzelf gebruik het vaak als warmte voor verlichting tegen rug- en nekpijn en het is echt heel aangenaam owv de infrarood-techniek. De powerbank van the wrap gaat ook echt heel lang mee! Kortom, alweer een super goed product!

Beste Karen, Wat leuk om te horen dat je al onze warmte producten inmiddels in huis hebt! Dank dat je nog even een review hebt achtergelaten, daar krijgen wij het nou warm van! Heel veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Kundenorientiertes Unternehmen

Wir hatten ein defektes Modul am Lampion L. Von Maurice wurden wir bestens betreut bis das neue Modul funktionierte. Problem wurde gelöst und wir sind 100% zufrieden. Danke.

Hallo Werner, Schön, dass du jetzt wieder das schöne Licht, die gute Musik und die kühlen Getränke genießen kannst! Kurz vor dem Sommer ;) Viele Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Warme deken van warme mensen

Beste Anet, Wat een leuke beoordeling en fijn om te horen dat alles naar wens is. Heel veel warmte toegewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Mooi design en klantvriendelijk!

Zijn allemaal mooie designspulletjes en en van goede kwaliteit en levensduur. Wat ook opvalt is de top klantvriendelijkheid: goede bereikbaarheid, goede info en heel vriendelijk en meedenkend personeel!

Hi Ben, Hartelijk dank voor uw mooie review! Een schouderklopje aan onze service afdeling! Heel veel plezier van de producten. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Great and very friendly service

The Service and the Personal Contact was Really good, also like the Products very much.

Dear Joerg, Thanks for letting us know! Wish you all the best with your products! :) Kind regards, Team NIKKI.AMSTERDAM

1A .... selten so etwas perfektes erlebt. Habe the Bowl die Lampions in M und L. Es ist ein absolutes Highlight auf jeder Party. Einfach die App runterladen und los legen.... Alle geräte verbinden sich automatisch beim Einschalten , was ein super klang . Ich bin froh das wir uns für diesen Kauf entschieden haben.

Hallo Ronja, es klingt so, als wäre The.Family schon fast komplett! Super schön. Viel Spaß mit den Lichtern, der Musik und den gekühlten Getränken! Liebe Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Goede communicatie over reparaties

De bedrading van de binnendeken in The Plaid bleek defect en niet te repareren. Gelukkig kunnen er losse binnendekens nabesteld worden. Bij is een enorme meevaller bij een product als dit en een pluspunt voor Nikki.Amsterdam! Anders moet je zo'n hele deken weggooien. Heel fijn dat vervanging van de binnendeken kan. Ik hoop dat voor de komende jaren in het leveringspakket blijft.

Beste Piet, Fijn om te horen dat alles uiteindelijk is opgelost. Service staat bij ons hoog in het vaandel en wij proberen altijd iedereen de juiste service te verlenen. Een review zoals die van u bewijst maar weer waarom we het doen. Hartelijk dank en veel warmte gewenst met de deken! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Lieferung und auch eine schnelle Antwort bei Fragen Danke

Hallo Carmen, Danke für Ihre Bewertung! Grusse, Team NIKKI.AMSTERDAM

Snelle levering en goed product

Een 10+ van mij voor deze vriendelijke webshop. Ik kwam er na de bestelling achter dat mijn adres niet klopte. Dit hadden ze in een oogwenk voor me opgelost. Bedankt voor de goede service, ik kijk uit naar de nieuwe producten die er eventueel bijkomen!

Hi Deborah, Fijn dat je zo tevreden bent over onze geleverde service! Heel veel plezier van alle producten. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Slechte klantenservice

Heel slecht bereikbaar. Reactie op emails duurt vaak langer dan een week. Je moet hier alsnog zelf achteraan. Als je een product wilt retourneren moet je hiervoor mailen. Maar ook hier moet je nogmaals zelf achteraan.

Beste Iris, Wat jammer dat je onze klantenservice niet als positief hebt ervaren. Blijkbaar is er in de beantwoording van je mail iets niet goed gegaan. Onze excuses daarvoor. Het is ons streven berichten binnen 48 uur te beantwoorden, maar meestal lukt het ons sneller. Het klopt dat retouren of serviceverzoeken per mail aangemeld dienen te worden. Zo houden we persoonlijk contact met onze klanten en dat vinden we belangrijk. Ook voorkomen we hiermee dat producten onnodig retour worden gestuurd. En dat is weer beter voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Service | NIKKI.AMSTERDAM

Eindelijk een duurzaam kussen dat echt warm wordt!

Beste duurzame aankoop in tijden!! Het kussen (The Pillow) van Nikki.Amsterdam heeft vele voordelen: - het wordt echt warm, omdat het over 4 gedeeltes in het kussen verwarmd wordt ipv 1 zoals bij de stoov. - grote accu waardoor deze lang meegaat. - heerlijk zacht. Ik had eerst een stoov, deze valt enorm tegen qua warmte, accu is snel leeg en binnen een jaar stuk. Dus stoov; 3x niks. THE PILLOW VAN N.A. IS FANTASTISCH!!! Wat me ook heel erg bevalt is de optie om refurbishes te kopen. Het product ziet er uit als nieuw, dus niet twijfelen!! Ik had een verkeerde kleur geleverd gekregen en dit werd goed opgelost. Kreeg zelfs een heel mooi cadeautje als troost ;-). Ik ben er zo blij mee dat ik in staat zou zijn om ze alle 3 te kopen (The Pillow, The Wrap en The Plaid). Nogmaals… NIET TWIJFELEN EN GEWOON BESTELLEN!!!

Qualitätsprodukte & Top Service

Ich habe vor 1/2 Jahr The.TripleTreat gekauft (the plaid. the wrap. the pillow). Die 3 Produkte sind in sehr hoher Qualität hergestellt. Auch nach mehrmaligem Waschen (was übrigens super leicht geht!) sind sie ohne jegliche Mängel. Auch der Lederriemen an der Decke und die Ledereinsätze an den Kissen sind wie am ersten Tag! Extrem robust und fast unverwüstlich. Das Plüsch hat eine sehr hohe Dichte, nutzt sich gar nicht ab, ist weich wie am 1.Tag. Auch toll finde ich, dass man im Sommer die IR Element-Innendecke bei the plaid. einfach rausnehmen kann und die Decke durch das einzigartig weiche Plüsch auch so super warm ist. Toll auch als Geschenk. Die Infrarotwärme ist äusserst angenehm und durch die 3 Wärmestufen auch je nach Bedarf verstellbar. Es ist keine aufdringliche Hitze sondern ultra angenehm. So aber ganz besonders toll ist, dass die Qualität der Produkte mit einer sehr hohen Service Qualität einhergeht. Hatte ein sehr seltenes Problem mit dem Akku der mir dann einfach nochmal unkompliziert geschickt wurde. Auch wurde am selben Tag auf mein Anliegen geantwortet. Es ist eine Präsenz da wenn was ist, man wird nicht alleine gelassen. Herzlichen Dank für diese einzigartigen originellen und praktischen Produkte und den tollen Service. Jederzeit gerne wieder!

Heizleistung schwach, Decke unbequem

Die Außendecke ist warm und flauschig. Leider ist das Innenteil sehr glatt und verrutscht dadurch ständig, so dass die Decke sich schon nach kurzer Benutzung verklumpt anfühlt. Die Heizleistung ist im Vergleich mit anderen Decken sehr schwach. Die riesige Powerbank ist für mich sehr störend, weil sie entweder im Weg ist oder das Gewicht dazu führt, dass die Decke bei jeder Bewegung runterrutscht. Leider ist der Kundendienst nicht hilfreich. Insgesamt finde ich die Decke für den relativ hohen Preis nicht genügend durchdacht.

Liebe Lela, Schade, dass Sie nicht zufrieden sind. Ein Verrutschen der Decke lässt sich leicht verhindern, indem man die Innendecke fester mit der Außendecke verknotet. Wir hoffen, dass Sie dadurch das gewünschte Ergebnis erzielen. Unser Vorschlag, die Decke für Sie auf die Wärme zu überprüfen, gilt weiterhin. Wenn Sie dies dennoch nutzen möchten, teilen Sie uns dies bitte mit. ([email protected]) TEAM | NIKKI.AMSTERDAM

Eine tolle Decke

Die Decke ist sehr bequem, einfach zu bedienen, einfach perfekt. Ich benutze sie, wenn mein Rücken weh tut. Die Wärme entspannt sehr schön die Muskulatur und lindert die Schmerzen. So kann ich besser schlafen. Ich habe Nikki.amsterdam schon mehrere Freundinnen empfohlen und mir den Diffuser bestellt. Ich bin sehr gespannt. Das Kundenservice ist auch sehr nett und kompetent! alles Bestens!!!

mooie producten, goede kwaliteit en goede service

De warmtedekens zijn van perfecte kwaliteit en werken goed. Bestelling kwam netjes aan in een keurige verpakking en de communicatie verliep ook prima. Een aanrader!

Tolle Produkte

Super kuschelige Produkte. Original genau so wie beschrieben und so schön wie auf den Bildern. Wir haben für die Hunde das Pets.Pillow L, als Geschenk das The.Wrap und für uns das The.Plaid gekauft und sind begeistert. Schnelle Lieferung und top Qualität. Freundlicher Kontakt und rasche Antwort auf Fragen zur Lieferung. Auf jeden Fall eine Empfehlung :)

Mollerusweg 76

2031BZ Haarlem

+31 23 205 2307

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.