Total coole lamp.

Schnelle Lieferung ! Wie beschrieben. Lantern 50 guter Sound und schönes Licht. Einzig die App sollte unbedingt verbessert werden. Aber die Remote Control ist ja auch dabei und funktioniert super Hartelijk bedankt

Sehr geehrte Renee, Wie schön zu hören, dass Sie mit dem gelieferten Produkt zufrieden sind! Unser App-Entwickler hat an Updates gearbeitet. Sie könnten also die app neu installieren, und wenn alles gut geht, sollte alles einwandfrei funktionieren! Viel Spaß damit! Wir grüßen Sie, Das Nikki-Team

In éen woord, geweldig!

De Lampion is mooi en multifunctioneel! Geluid is prima! Snelle levering

Beste Maryelle, Fijn dat alles naar wens is verlopen! De zon laat zich langzamerhand weer zien, dus geniet er vooral van! Groejtes, Het Nikki-Team!

Klantgericht, vriendelijk en snel!

Hier word je blij van.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent geworden van ons als bedrijf! Nu nog even wachten tot het zonnetje gaat schijnen, maar die gaat zeker komen. Geniet ervan! Groetjes, Het Nikki-Team

Super Bestellung. Schnell und gute Information. Danke

Super Bestellung. Schnell und gute Information. Danke

Liebe Diana, Es ist schön zu hören, dass alles nach Plan verlief! Genießen Sie diesen Sommer! Wir grüße Sie, Das Nikki-Team

Ik heb voor Vaderdag de the.Lampion besteld, snel in huis, ik had nog wat vragen, die werden snel beantwoord, product voldoet aan de verwachtingen, de website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Beste Jet, Wat fijn om te horen dat alles voldoet aan de verwachtingen! Nu nog even wachten tot het zonnetje zich weer laat zien en dan kunnen jullie optimaal genieten! Heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki-Team

Brom geluid bij met Bluetooth verbinding

Positieve punten: Bestelling oprijd geleverd, makkelijk te verbinden en mooi vel licht. Negatief punt: Als ik mijn telefoon verbond met Bluetooth ontstond er een heel erg irritante “hoge brom” uit de speaker, als ik bijvoorbeeld een appje binnenkreeg en ook als ik een nummer afspeelde op Spotify. Tips?

Goede ervaring .. Mooie lampion

Beste Mirjam, Wat fijn om te horen dat The.Lampion goed bevalt! Geniet ervan, maar ik denk dat dat wel gaat lukken met dit lekkere weer! Groetjes, Het Nikki Team

Snel geleverd; Wat een gaaf ding

Dank voor snelle levering. Super geluid. Zo kon ik de sier maken op het feestje. Iedereen vond het een geweldig ding. Leuk gadget en dus goede investering.

Kwaliteit

Ik heb de lampioen besteld als cadeau voor mijn man. Ik had het product binnen 24 uur binnen en we zijn er erg blij mee. Het doet alles wat het beloofd en meer, de app is makkelijk te bedienen en het product zit kwaliteit erg goed in elkaar. Gekoelde fles wijn, muziek en sfeer belichting in 1: just perfect!

Hi Florence, Wat fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Deze week wordt het tropisch warm, dus geniet vooral in de tuin van een lekker koel wijntje, muziekje en in de late avonduurtjes van een mooi licht! Heel veel plezier ervan! Groetjes, Het Nikki Team

Degelijke en mooi vormgegeven topper

Deze super degelijke en mooi vormgegeven topper (de leren band aan de onderzijde vind ik heel fraai!) verspreidt een lekkere geur en geeft door de gekleurde LED-verlichting een gezellige sfeer in huis. Er is heel veel mogelijk qua instellen van de kleur van de lamp. Geen droge ogen meer door droge lucht. Ik heb de app op mijn telefoon gedownload, zodat ik de diffuser op een afstand kan bedienen (instellen kleur van de lamp, kracht van de spray, tijd dat de diffuser aanstaat, aan/uit zetten etc.). Ook zitten er lekkere geuroliën bij - waarvan ik er 3 heb gemixt naar een nieuwe geur. Het lijkt mij helemaal geweldig als er aan dit product een luidspreker toegevoegd zou worden (als bij de andere Nikki producten). Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Sehr originelles Produkt mit einem schnellen Lieferservice

Die Lampe ist ein Geschenk und meine Frau war direkt begeistert davon. Lichteffekte, Musik und Kühlung erfüllten genau die Erwartungen. Die Kopplung über die APP und Bluetooth hat sehr gut funktioniert am Anfang. Leider haben wir seit ein paar Tagen, das Problem das die NIKKI APP immer abstürzt und wir das Gerät nicht mehr darüber steuern können. Das trübt das Vergnügen sehr. Können Sie dazu einen Rat geben.

Lieber Rudi, Vielen Dank für Ihre Rezension. Im Moment gibt es einige Probleme mit der App, an deren Behebung wir hart arbeiten. Bitte halten Sie ein Auge auf Updates über die App. Sollten Sie auf etwas anderes stoßen, können Sie sich jederzeit per E-Mail an unsere Serviceabteilung wenden (service@nikki.amsterdam). Mit freundlichen Grüßen, Das Nikki-Team

Super Produkt und sehr schnelle Lieferung !

Jederzeit wieder !

Liebe Sandra, Wie schön zu hören, dass Sie mit unserem Produkt so zufrieden sind! Hoffentlich können Sie es in den kommenden heißen Tagen in vollen Zügen genießen! Mit freundlichen Grüssen, Das Nikki-Team

Great Products - Great Company

I have ordered already some of the products of Nikki Amsterdam and the Delivery Process was always quick and as promised. The products are gorgeous, great fun and absolut perfect in Quality. Always a pleasure to work together with NIKKI Amsterdam. Recommendation without any limitation:))

Fantastisch!

Ontzettend gaaf product, goed geluid, mooie uitstraling, cool drinks. Life can't get any better!

Beste Jan en Chantal, Wat fijn om te horen dat jullie er zo blij mee zijn! Het lekkere weer komt eraan, dus hopelijk kunnen jullie er volop van genieten! Bedankt voor de review en geniet van jullie weekend! Groetjes, Het Nikki-Team

Klasse Produkt und erstklassiger Service

Habe einen Lampion L bestellt, super Service mit email Kontaktaufnahme und super schneller Versand nach Deutschland. Alles gut verpackt angekommen. Habe den Lampion angeschlossen und er funktionierte sofort. Schaut klasse aus, Sound ist super und abends mit dem Licht einfach ein Hingucker. Die Produkte von Nikki Amsterdam kann man nur empfehlen.

Alles klopte

Leuk gezellig product

nice to have

gute Klangqualität, einfache Bedienung, schönes Licht, Akku könnte grösser sein mitgelieferte Fernbedienung nützlich

Top product

Snelle levering leuk product werkt prima en is erg sfeervol

Produkt is top maar de levering kwam pas na moederdag binnen terwijl het pakket al vrijdag voor moederdag op depot van dpd lag. Jammer

Optisch sehr schön, Sound prima

Ware war in ein paar Tagen da, auf Nachfrage kam schnelle und freundliche Antwort

Bestellfunktion sehr gut, Lieferung nicht erfolgt

Bisher (16. April) sind die bestellten Lampen nicht bei uns eingetroffen. Auch keine Information vom Paketdienst erhalten. Nachverfolgung der Sendung funktioniert nicht

Sehr geehrter Herr Böhmer, Ihr Paket hat sich wahrscheinlich aufgrund aller Umstände in der Welt im Moment verzögert. Unsere Serviceabteilung holt es für Sie ab und Sie erhalten es so schnell wie möglich. Vielen Dank für Ihr Verständnis! Mit freundlichen Grüßen, Das Nikki-Team

Lautersprecher beim ersten Startversuch defekt

Möchten Kauf rückabwickeln, Leider keine Antwort.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi product en super goede service

Zeer prettig contact en snelle goede service.

Lampion S besteld en deze kwam binnen paar dagen. Toen de connectie niet lukte werd ik online uitstekend geholpen en was alles zo gebeurd. Prima bedrijf!!

Sendung schnell - zuverlässig

Sind begeistert! Bestellt - geliefert - passt alles. Inzwischen haben wir schon öfter bestellt. Ware ist optisch schön, Qualität sehr gut. Gern immer wieder. Haben auch schon weiter empfohlen und Bekannte sind vom Produkt begeistert.

Over Nikki.Amsterdam

Your drinks cooled, great music and beautiful lighting. And of course, your friends around. You create the perfect atmosphere anytime, anywhere. In the garden, on the terrace, in the kitchen, the park or on the boat ... the possibilities are endless. Choose the product that suits you and experience Nikki.Amsterdam!