Ervaring van luxe warmte

Wat fijn om de plaid en de kussen geleverd te krijgen! Na het eerste gebruik was ik al helemaal blij verrast! Ze zijn gemaakt van een luxe en goede kwaliteit buiten stof en de warmte die ze afgeven ervaar ik als comfortabel en luxe! Voor mij draagt dit bij aan langere avonden buiten in een comfortabele warmte!

Geweldig product! (Alweer)

Ik was reeds in het bezit van the plaid en the pillow, maar kocht recent ook the wrap. Het is echt een heerlijke warmte, mooi geconcentreerd in een dun “kussentje”. Ikzelf gebruik het vaak als warmte voor verlichting tegen rug- en nekpijn en het is echt heel aangenaam owv de infrarood-techniek. De powerbank van the wrap gaat ook echt heel lang mee! Kortom, alweer een super goed product!

Kundenorientiertes Unternehmen

Wir hatten ein defektes Modul am Lampion L. Von Maurice wurden wir bestens betreut bis das neue Modul funktionierte. Problem wurde gelöst und wir sind 100% zufrieden. Danke.

Warme deken van warme mensen

Mooi design en klantvriendelijk!

Zijn allemaal mooie designspulletjes en en van goede kwaliteit en levensduur. Wat ook opvalt is de top klantvriendelijkheid: goede bereikbaarheid, goede info en heel vriendelijk en meedenkend personeel!

Great and very friendly service

The Service and the Personal Contact was Really good, also like the Products very much.

1A .... selten so etwas perfektes erlebt. Habe the Bowl die Lampions in M und L. Es ist ein absolutes Highlight auf jeder Party. Einfach die App runterladen und los legen.... Alle geräte verbinden sich automatisch beim Einschalten , was ein super klang . Ich bin froh das wir uns für diesen Kauf entschieden haben.

Goede communicatie over reparaties

De bedrading van de binnendeken in The Plaid bleek defect en niet te repareren. Gelukkig kunnen er losse binnendekens nabesteld worden. Bij is een enorme meevaller bij een product als dit en een pluspunt voor Nikki.Amsterdam! Anders moet je zo'n hele deken weggooien. Heel fijn dat vervanging van de binnendeken kan. Ik hoop dat voor de komende jaren in het leveringspakket blijft.

Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Lieferung und auch eine schnelle Antwort bei Fragen Danke

Snelle levering en goed product

Een 10+ van mij voor deze vriendelijke webshop. Ik kwam er na de bestelling achter dat mijn adres niet klopte. Dit hadden ze in een oogwenk voor me opgelost. Bedankt voor de goede service, ik kijk uit naar de nieuwe producten die er eventueel bijkomen!

Slechte klantenservice

Heel slecht bereikbaar. Reactie op emails duurt vaak langer dan een week. Je moet hier alsnog zelf achteraan. Als je een product wilt retourneren moet je hiervoor mailen. Maar ook hier moet je nogmaals zelf achteraan.

Beste Iris, Wat jammer dat je onze klantenservice niet als positief hebt ervaren. Blijkbaar is er in de beantwoording van je mail iets niet goed gegaan. Onze excuses daarvoor. Het is ons streven berichten binnen 48 uur te beantwoorden, maar meestal lukt het ons sneller. Het klopt dat retouren of serviceverzoeken per mail aangemeld dienen te worden. Zo houden we persoonlijk contact met onze klanten en dat vinden we belangrijk. Ook voorkomen we hiermee dat producten onnodig retour worden gestuurd. En dat is weer beter voor het milieu. Met vriendelijke groet, Team Service | NIKKI.AMSTERDAM

Eindelijk een duurzaam kussen dat echt warm wordt!

Beste duurzame aankoop in tijden!! Het kussen (The Pillow) van Nikki.Amsterdam heeft vele voordelen: - het wordt echt warm, omdat het over 4 gedeeltes in het kussen verwarmd wordt ipv 1 zoals bij de stoov. - grote accu waardoor deze lang meegaat. - heerlijk zacht. Ik had eerst een stoov, deze valt enorm tegen qua warmte, accu is snel leeg en binnen een jaar stuk. Dus stoov; 3x niks. THE PILLOW VAN N.A. IS FANTASTISCH!!! Wat me ook heel erg bevalt is de optie om refurbishes te kopen. Het product ziet er uit als nieuw, dus niet twijfelen!! Ik had een verkeerde kleur geleverd gekregen en dit werd goed opgelost. Kreeg zelfs een heel mooi cadeautje als troost ;-). Ik ben er zo blij mee dat ik in staat zou zijn om ze alle 3 te kopen (The Pillow, The Wrap en The Plaid). Nogmaals… NIET TWIJFELEN EN GEWOON BESTELLEN!!!

Qualitätsprodukte & Top Service

Ich habe vor 1/2 Jahr The.TripleTreat gekauft (the plaid. the wrap. the pillow). Die 3 Produkte sind in sehr hoher Qualität hergestellt. Auch nach mehrmaligem Waschen (was übrigens super leicht geht!) sind sie ohne jegliche Mängel. Auch der Lederriemen an der Decke und die Ledereinsätze an den Kissen sind wie am ersten Tag! Extrem robust und fast unverwüstlich. Das Plüsch hat eine sehr hohe Dichte, nutzt sich gar nicht ab, ist weich wie am 1.Tag. Auch toll finde ich, dass man im Sommer die IR Element-Innendecke bei the plaid. einfach rausnehmen kann und die Decke durch das einzigartig weiche Plüsch auch so super warm ist. Toll auch als Geschenk. Die Infrarotwärme ist äusserst angenehm und durch die 3 Wärmestufen auch je nach Bedarf verstellbar. Es ist keine aufdringliche Hitze sondern ultra angenehm. So aber ganz besonders toll ist, dass die Qualität der Produkte mit einer sehr hohen Service Qualität einhergeht. Hatte ein sehr seltenes Problem mit dem Akku der mir dann einfach nochmal unkompliziert geschickt wurde. Auch wurde am selben Tag auf mein Anliegen geantwortet. Es ist eine Präsenz da wenn was ist, man wird nicht alleine gelassen. Herzlichen Dank für diese einzigartigen originellen und praktischen Produkte und den tollen Service. Jederzeit gerne wieder!

Heizleistung schwach, Decke unbequem

Die Außendecke ist warm und flauschig. Leider ist das Innenteil sehr glatt und verrutscht dadurch ständig, so dass die Decke sich schon nach kurzer Benutzung verklumpt anfühlt. Die Heizleistung ist im Vergleich mit anderen Decken sehr schwach. Die riesige Powerbank ist für mich sehr störend, weil sie entweder im Weg ist oder das Gewicht dazu führt, dass die Decke bei jeder Bewegung runterrutscht. Leider ist der Kundendienst nicht hilfreich. Insgesamt finde ich die Decke für den relativ hohen Preis nicht genügend durchdacht.

Liebe Lela, Schade, dass Sie nicht zufrieden sind. Ein Verrutschen der Decke lässt sich leicht verhindern, indem man die Innendecke fester mit der Außendecke verknotet. Wir hoffen, dass Sie dadurch das gewünschte Ergebnis erzielen. Unser Vorschlag, die Decke für Sie auf die Wärme zu überprüfen, gilt weiterhin. Wenn Sie dies dennoch nutzen möchten, teilen Sie uns dies bitte mit. ([email protected]) TEAM | NIKKI.AMSTERDAM

Eine tolle Decke

Die Decke ist sehr bequem, einfach zu bedienen, einfach perfekt. Ich benutze sie, wenn mein Rücken weh tut. Die Wärme entspannt sehr schön die Muskulatur und lindert die Schmerzen. So kann ich besser schlafen. Ich habe Nikki.amsterdam schon mehrere Freundinnen empfohlen und mir den Diffuser bestellt. Ich bin sehr gespannt. Das Kundenservice ist auch sehr nett und kompetent! alles Bestens!!!

mooie producten, goede kwaliteit en goede service

De warmtedekens zijn van perfecte kwaliteit en werken goed. Bestelling kwam netjes aan in een keurige verpakking en de communicatie verliep ook prima. Een aanrader!

Tolle Produkte

Super kuschelige Produkte. Original genau so wie beschrieben und so schön wie auf den Bildern. Wir haben für die Hunde das Pets.Pillow L, als Geschenk das The.Wrap und für uns das The.Plaid gekauft und sind begeistert. Schnelle Lieferung und top Qualität. Freundlicher Kontakt und rasche Antwort auf Fragen zur Lieferung. Auf jeden Fall eine Empfehlung :)

Top producten en zeer goede persoonlijke service!

Vorig jaar had ik The plaid taupe aangeschaft met powerbank. Ten eerste een top deken en een aanrader voor koukleumen. Opgeladen powerbank in de super zachte deken, aanzetten kan op 3 verschillende standen. Ik gebruik de deken ook voor de net wat te koude parkdagen als de zon verdwijnt. Service is echt een 10! Dit jaar had ik problemen met mijn oplaadsnoer. Mail gestuurd en gelijk antwoord. Snoer opgestuurd maar bij DPD bezorging ging iets mis. Na nog een keertje mailcontact is het snoertje nog een keer opgestuurd. Mailcorrespondentie ging persoonlijk, snel en behulpzaam. Ik kan weer opwarmen onder The Plaid.

Fijn product

Heb een habdenwarmer/pillow gekregen. Wat een fijn product, heerlijk zacht en zomaar warm Het enige nadeel en erg jammer vind ik dat de rem van de rits niet werkt waardoor hij steeds open gaat,.

Zowel de producten als de service zijn echt top! Ik bestelde enige tijd geleden "the plaid" en kon meteen genieten van een zeer aangename warmte en een super zacht dekentje. Na een vraag te stellen aan de klantendienst kreeg ik vrijwel meteen een antwoord van een zeer behulpzaam en spontaan persoon waardoor mijn vraag snel werd opgelost. Het contact verliep dan ook vlekkeloos. Ik bestelde later ook nog "the pillow" en ben ook hier zeer tevreden van! Het geeft een enorm aangenaam gevoel om op te warmen, maar ook om stijve spieren te helpen ontspannen. Beide producten zijn dus zeker een aanrader, net zoals de service die je er gratis bij krijgt ;-)

Hi Karen, Hartelijk dank voor je geweldige feedback! Super om te horen dat alles zo goed bevalt. We waarderen je aanbeveling en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn! :) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Plaid van Nikki Amsterdam. Prima.

Het is een heerlijke plaid, door ons gebruikt op de scootmobiel. Houd je behaaglijk warm. Ook de service is heel goed Ik ben enthousiast! Peter.

Hi Peter, Dat is mooi om te horen. Zo blijft u toch warm als u buiten op de scootmobiel rijdt. Nog heel veel plezier en warmte gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Top bedrijf met service gericht personeel.

Heel fijn en snel geadviseerd. Afgelopen jaar constateerde wij lekkages in de Seat. Na melding kregen wij van de eigenaar, Maurice, een nieuwe set aangeboden. Top bedrijf met service gericht personeel. Dank je wel, Maurice!

Beste Che, Dank voor uw mooie review! Veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

The.plaid van Nikki Amsterdam is fantastisch!!

Wat een uitvinding en comfort. Mijn man moet 3x per week 4 uur gaan dialyseren en heeft het dan, zoals zoveel dialysepatiënten, altijd erg koud. In het ziekenhuis mag je geen electrisch deken met stekker gebruiken. De draadloze plaid van N.A. mag wel dus daarom dé oplossing. Hij heeft er al langere tijd veel plezier en warmte van en is echt een aanrader! Ook de service blijkt uitstekend. Het stekkertje wat in de batterij moet was door een verkeerde handeling kapot gegaan. Ik heb een mail gestuurd met de vraag voor advies en kreeg direct antwoord. In een dag was ons probleem opgelost en mijn man zit er tijdens het dialyseren weer lekker warmpjes bij. Dank je wel Nikki Amsterdam.

Hi Sonja, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn verheugd te horen dat onze draadloze plaid een waardevolle oplossing is en dat uw man er veel plezier van heeft. Als er ooit meer vragen zijn, staan we graag voor u klaar. Groetjes, NIKKI.AMSTERDAM

Happy wife is happy life

Dekentje besteld als kerstcadeautje voor mijn vrouw. Eindelijk van die koude voeten tegen mijn benen af. :-) Dekentje is super zacht, geeft een aangename warmte en is kwalitatief uitgevoerd. De klantendienst is bovendien zeer vriendelijk en beantwoorde zeer snel mijn vragen over het product. Nikki Amsterdam, bedankt voor jullie prachtige dekentje!

Hi Tom, Dank u voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat het dekentje bijdraagt aan een warme en gelukkige sfeer. Geniet ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Onhandige plaid en waardeloze service

Warmtedeken gekocht voor mijn moeder die er niet mee overweg kon. Er is geen behoorlijke stekker bijgeleverd die krachtig genoeg is om de enorme powerbank op te kunnen laden, alleen maar een klein USB kabeltje. Totaal onduidelijk hoe het opladen werkt omdat de powerbank meerdere in-en uitgangen heeft en de gebruiksaanwijzing niet verder komt dan "doe de stekker erin". De "deken" is in feite een grote onhandige zak met een te zware hoek waar de powerbank zit. Nikki Amsterdam weigerde de deken terug te nemen omdat deze zogenaamd "gebruikt" was. En dat voor 150 euro, schaamteloze behandeling van klanten.

Beste Linda, Dank voor je feedback. Blijkbaar is er sprake van een misverstand. We begrijpen nu dat het je moeder en jou totaal onduidelijk was hoe de powerbank aan te sluiten. Wat vervelend dat de uitleg op onze website of in de handleiding klaarblijkelijk geen oplossing bood. We gaan zeker even na of we dit duidelijker kunnen weergeven. Wij staan via chat, mail of per telefoon graag onze klanten te woord om waar nodig hulp te bieden. Zou je nog even contact met ons op willen nemen zodat we dit goed kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Team NIKKI.AMSTERDAM

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.