Over Nikki.Amsterdam, niets anders dan lof! Een fijn, vriendelijk bedrijf om zaken mee te doen. Alles vlot en keurig geregeld. En onze dochter? Die vindt de warmte deken en het kussen helemaal fantastisch! Daarom gaan we onze zoon nu ook met een warmte product van Nikki verrassen! Nikki.Amsterdam, een echte aanrader! Anja⛵️

Beste Anja, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze producten en dienstverlening. Het doet ons veel plezier dat je dochter zo van de warmtedeken en het kussen geniet, en we hopen dat je zoon er binnenkort net zo van kan genieten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

The Plaid is een goed product service van Nikki Amsterdam vriendelijk en doen wat ze beloven

The Plaid is een ideale deken voor koudere momenten. Temperatuurinstelling werkt goed en eenvoudig. Plaid past zich snel aan om de ideale temperatuur die je op dat moment wenst te bereiken. 2e Plaid besteld door goede ervaring met de 1e. Contact met Nikki hieromtrent heel vriendelijk en snel. Precies zoals je dat als tevreden klant wenst.

Hi Jac, Fijn om te horen dat u zo een goede ervaring heeft gehad. U hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken om de kou die eraan gaat komen. Veel plezier en warmte gewenst! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Top deken

Dank voor de korte maar toch krachtige review meneer Horst! Veel plezier van de deken. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Kundenservice und Decke/Kissen

Selten so ein tollen Kundenservice erlebt. Wirklich sehr zuvorkommend, antworten schnell und haben immer eine Lösung parat. Auch mein Sonderwunsch wurde erfüllt. Die Decke und Kissen sind super weich und schön warm. Nur das leuchten das wenn sie nicht an sind nervt etwas, Vorallen nachts. Acer sonst bin ich mehr als zufrieden !!!!

Liebe Xenia, super zu hören! Ich wünsche dir viel Spaß damit! Liebe Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Topwinkel met een uitmuntende service

Vorig jaar een warmteplaid aangeschaft en deze bevalt meer dan goed, daarom er nog 1 gekocht. Stekkertje bleek niet helemaal goed te zijn. Na een zeer prettig telefonisch contact had ik de volgende dag al een nieuwe in huis. Dit is pas service, kom je niet vaak meer tegen. Chapeau !!!

Hi Peter, Hartstikke bedankt voor de 10! Wij vinden service net zo belangrijk als een goed product en dit soort reviews motiveren ons om dit continu door te zetten. Veel warmte en plezier gewenst met The.Plaid! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Fantastisch!

Onlangs kocht ik The.Wrap. Ik had wat vragen omdat ik twijfelde of The.Pillow misschien beter geschikt was. Ze hebben me heel goed geholpen en ik ben heel blij met mijn keuze. Ik gebruik m tijdens mijn werk en de warmte is echt fantastisch.

Beste Marieke, Wat super om te horen dat je een goeie thuiswerk partner hebt gevonden! The.Wrap is inderdaad heerlijk als kussen te gebruiken, maar ook ja handen en nek houden van de warmte. We wensen je nog heel veel plezier en warmte toe met The.Wrap! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ik ben inmiddels groot fan

Vorig jaar heb ik twee plaids besteld en gebruikt, dit jaar de wrap aan de collectie toegevoegd. Ook mijn ouders er twee cadeau gedaan. De wrap neem je makkelijk mee, naar kantoor. Maar ook thuis multifunctioneel. Op schoot, in je rug, in je nek. Niet te dik echt heel fijn. Zojuist nog 1 besteld want inmiddels wil iedereen in huis de wrap! En naast dat het een heerlijke warmte geeft is de stof ook super fijn. Echt een aanrader!

Hi Mireille, Wat ontzettend leuk om te horen dat het een waar familie product aan het worden is! Dat is precies de boodschap die wij ook willen uitdragen, producten aanleveren die de mensen samenbrengt! Wij wensen jou en je familie dan ook nog heel veel plezier en warmte de komende jaren. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Hervorragende Qualität und super Service

Sehr netter Kontakt, absolut hochwertige sehr gut verarbeitete Waren.

Hallo Carmen, super! Schön, dass Sie so zufrieden mit dem Service sind. Ich wünsche dir viel Spaß mit deinen Produkten! Liebe Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Super kwaliteit, goede prijs-kwaliteit en uitstekende service.

Producten van Nikki.Amsterdam zijn trendy, goede kwaliteit, krachtige powerbank en een prachtige uitstraling. Een aanwinst voor een comfortabele warmte en tegelijkertijd de uitstraling van onze woonkamer. Inmiddels in het bezit van plaid, de kussen (pillow) en ongetwijfeld gaat de wrap ook nog volgen. Service is geweldig. Naar aanleiding van mijn vraag om de hoes eventueel te vervangen in andere kleur (nav interieurwijziging in huis) werd alle moeite gedaan (en ook gelukt). Kortom: bedrijf en producten absoluut aan te raden!

Hi Cindy, Wat een mooie review om te lezen! Altijd goed om complimenten te ontvangen. Heel veel plezier met je nieuwe interieur en geniet van de warmte! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Zachte plaid goed voor de winter

Snel geleverd en super zacht. Wat heerlijk om een verwarmde deken te hebben voor de winter. Zeker goed nu de gasprijzen zo hoog zijn.

Hi Mina, Dankjewel voor je fijne review! Goed om te horen dat the plaid de hoge gasprijzen voor je kan dekken. Heel veel warmte toegewenst komende tijd. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Zo mooi en comfortabel

Mede door de hoge stroomtariven en de wens duurzamer te gaan leven, zochten we een manier om 's avonds lekker comfortabel warm te blijven zonder het hele huis te moeten opstoken. Zo kwam ik de producten van Nikki Amsterdam tegen, ik was eigenlijk meteen enthousiast door hun fraai ontwerp en kleur. Heb meteen 2 kussens en 2 plaits gekocht in taupe en grey, bij aankoms was ik blij verrast, zo'n mooie kwaliteit, heerlijk zacht en warm en dan stonden ze nog uit. Aan, zijn ze heerlijk warm en in te stellen naar behoefte, ideaal, zelfs buiten zitten is nu een pretje, laat de koude maar komen.

Beste Barbara, Wat goed om te horen dat jullie duurzamer willen leven en daardoor bij ons zijn uitgekomen, dat is ook zeker iets wat wij met onze warmte producten willen creëren. En heel leuk om te zien dat je zo een beetje je hele zithoek in de Nikki stijl heb gestyled! Nog heel veel warmte en plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Heel behulpzaam en vriendelijk

Wij hebben DePlaid aangeschaft wat een prachtige deken mooie kleur groen en leren riem. Nikki Amsterdam geeft goede service en heeft wat ons betreft mooie producten.

Hi Robbert, Fijn om te horen dat alles zo naar wens is. Jij zal er deze winter in ieder geval heerlijk warmpjes bij zitten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Tolle Lösung angeboten und schnell umgesetzt

Toller Service, freundliche Mitarbeiter mit guten Ideen.

Lieber Leo, vielen Dank für deine Antwort! Viel Spaß bei Ihren Einkäufen! Viele Grüße, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig plaid!

Eerder kocht ik een kussen van een welbekende concurrent. Nou wat Nikkie dus beter doet: - batterijduur is velen malen beter. - meer warmte-elementen - wasbaar omtrek Dus gewoon helemaal top! Wij gaan ervan genieten zittend voor onze camper. Bedankt Nikkie!!!

Hi Peter, Super mooi om te horen dat je zo tevreden bent over ons warmtedeken! Lange avondjes voor de camper is toch heerlijk genieten?! Nog heel veel plezier van het kussen. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

top kwaliteit

wat begon met een lampion M en L is ondertussen uitgebreid met het warmte kussen en elektrische fleece deken. de laatste aanschaf is de twilight tune.. ideaal voor in de tuin en op de camping, sfeervol licht en een gezellig muziekje op de achtergrond.

Beste Saskia, Wat ontzettend tof om te horen dat je steeds meer Nikki producten thuis hebt staan! Dat worden nog mooie avondjes deze zomer! Heel veel plezier ervan en dank voor je review! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

geweldig product

2 lampion coolers gekocht. Mooi design en hoogwaardige kwaliteit. De geluidskwaliteit is verrassend goed. Voor een leuk feestje moet je deze producten in huis hebben. Bedankt Nikki Amsterdam

Beste Menno, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de wijnkoelers! Die gaan nog goed van pas komen deze zomer! Heel veel plezier ervan. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Fantastische producten voor een zomer vol genot.

We hebben een grote lampion en twee cubes, Dit is tijdens deze mooie zomeravonden genieten van prachtige verlichting en een mooi gekoppeld muziekje. Kan deze producten aan iedereen aanraden. Geweldig gewoon. En alles bedienbaar met één app. Super

Beste Maryelle, Wat leuk om te horen dat je steeds meer van onze producten in huis hebt! Nog heel veel plezier ervan komende jaren! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Ontzettend goede service

De artikelen van NIkki.Amsterdam zien er ontzettend mooi uit en zijn ook degelijk. Je hebt er dus lang plezier van. De service bij Nikki.Amsterdam valt op, snelle verzending en omdat ik een grote bestelling deed, kreeg ik er een fles rosé en een wijnkoeler bij. Erg attent!

Beste Regine, Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel en daarom doen dit soort reviews ons altijd goed. Heel fijn om te horen dat je zo blij bent over de geleverde producten en de verleende service! Heel veel plezier ervan! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig!!!!

Wat een fantastisch en gezellig product, we genieten volop van de muziek en het licht, de geuren uit de diffuser maken het compleet, we hebben ondertussen al een leuke verzameling bij elkaar gespaard, de grote lampion en de kleine gaan samen aan, het geluid en het licht zorgen voor een heerlijk relaxed sfeertje/avondje... SUPER BLIJ MEE!!!! THANX NIKKI AMSTERDAM

Beste Paul, Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie steeds meer van onze collectie in jullie huis hebben staan! Voor elk seizoen wat moois. Heel veel plezier van alle producten! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Producten zoals omschreven, fijne empathische medewerker

Ik heb de infrarood deken en kussen aangeschaft vanwege vermoeidheid en spierpijnen. De warmte is goed voor mijn spieren zonder dat je zelf zweterig of rillerig wordt. Dus de juiste soort infrarood straling, daar zit ook verschil in. Ik vind de stof van de buitendeken heel fijn aanvoelen en staat mooi in ons interieur! De kleur grijs is mooi. Ik vind het fijn dat deken en kussen “to go” zijn, zonder snoeren/ stekker eraan! Opladen duurt lang maar die handig timing of door extra powerbank aan te schaffen makkelijk op te lossen. Gaat zeker mee met vakantie. De persoonlijke reactie en de super geboden service (een powerbank en de buitenhoes westen niet naar mijn zin) was buitengewoon royaal. Gewoon een nieuwe gekregen. Ik ben heel blij mee met de producten.

Beste Marlene, Wat fijn om te horen dat u ook de gezondheidseffecten als fijn ervaart. Inderdaad een extra powerbank aanschaffen kan ervoor zorgen dat je de deken en het kussen de gehele dag kunt gebruiken! Optimaal voor een vakantie :) Nog heel veel warmte gewenst de aankomende zomeravondjes in de tuin! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Fantastische service

Na precies één jaar ging letterlijk het licht uit van mijn Lampion L. Ik heb ook een Lampion M en die doet het al bijna 2 jaar probleemloos. Na contact te hebben opgenomen met N.A. werd vrij snel besloten dat ik de Lampion naar N.A. retour moest sturen. Via de email een retourformulier ontvangen en vandaag na een week mijn Lampion L terug ontvangen die het wederom geweldig doet ! Geweldige service! Speciaal bedankje voor Maurice die snel en zeer klantvriendelijk alles heeft afgehandeld!

Beste Ramon, Fijn dat je zo tevreden bent over onze verleende service en producten! Doet ons altijd goed om dit soort mooie reviews te ontvangen. En Maurice zal het bedankje ook te horen krijgen! :) Nog heel veel plezier van de lampen deze zomer! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Heerlijk kussen, goede service

In februari dit jaar heb ik een kussen besteld. Omdat ik veel last van mijn rug heb leek mij het warmtekussen (The.Pillow) mij een goede oplossing om op de bank te gebruiken in plaats van een warmwaterkruik. Vanaf het eerste gebruik ben ik er zeer blij mee. Echter begin april werd het kussen niet meer warm. Hierover heb ik contact opgenomen met Nikki.Amsterdam en ik kon mijn kussen terugsturen voor onderzoek. Waardoor het probleem werd veroorzaakt is mij niet bekend, maar ik heb een nieuw kussen opgestuurd gekregen. Fantastische service!

Beste Saskia, Dank voor je beoordeling! En fijn dat het helpt tegen de rugklachten! We wensen je dan ook nog heel veel warmte toe met The.Pillow! Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Superservice!

Een hele fijne winkel met hele fijne mensen. Toen ik vragen had over het het infraroodkussen voor huisdieren en ik twijfelde over de afmeting die ik moest nemen, heeft de supervriendelijke (en humorvolle :-) ) medewerker van de klantenservice goed met me meegedacht zodat ik inderdaad de juiste keuze heb kunnen maken qua afmeting. Hij wees me ook heel vriendelijk op de moederdag kortingsactie die ondertussen op de site was verschenen, zodat ik die korting niet zou mislopen. Toen ik het product ontving bleek één van de powerbanks, tijdens het vervoer, kapot te zijn gegaan. Eén mailtje was genoeg en binnen een paar dagen ontving ik een nieuwe powerbank. Echt superservice!

Beste Sylvia, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf en het personeel! Het is altijd fijn om te weten dat onze service zo prettig wordt ervaren. Onze klanten staan altijd op de eerste plaats en dit soort reviews laten dan weer zien waarvoor we het doen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! En heel veel plezier van de producten. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Dat er kennelijk een tussen persoon tussen zat, dat was een grote nadeel.

Mooie deken gekocht bij nikki (dacht ik) het werd geleverd via productpine. Geen klantnummer e.d. maar een product van Nikki. De powerbank ging stuk, en dan begint de (mis)communicatie. Uiteindelijk is het met enige frustratie toch goed gekomen. En ik hoop lang van de deken te kunnen genieten.

Beste Maria, Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze excuses voor het ongemak dat werd veroorzaakt door de tussenpersoon en de miscommunicatie. We zijn blij dat we uiteindelijk het probleem hebben kunnen oplossen, zij het met enige frustratie. We hopen dat je nu volop kunt genieten van de deken en dat deze aan je verwachtingen voldoet. Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Geweldig product & een uitstekende service!

Mooie kleuren en een goed geluid. Handig te bedienen met de iphone app.

Hi Nico, Dank voor je korte maar krachtige review! Nog veel plezier van de (multifunctionele) lampen! ;) Groetjes, Team NIKKI.AMSTERDAM

Over Nikki.Amsterdam

Nikki.Amsterdam likes to bring people together and create those moments that will not be forgotten in a hurry. A party in the garden, on the terrace, the boat or in the park. With friends, family or a romantic ‘just the two of you’. Nikki.Amsterdam offers a range of beautiful, innovative designed products of high quality which will add value to those wonderful moments together.